نمایشگاه/رویداد PlayStation | E3 2018 Press Conference

طولانی ترین زمان نمایش در کنفرانس ، تمایل دارید به کدام عنوان اختصاص پیدا کند .

  • Ghost of Tsushima

  • Spider-Man

  • Death Stranding

  • The Last of Us Part II


Results are only viewable after voting.

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481

h4x_111.png

4jgu_9j29_asl1.png

به تاپیک بزرگترین ، بهترین و درخشانترین نمایش سالیانه کنفرانسها ، E3 و گل سرسبد این مراسم بیاد ماندنی PlayStation خوش آمدید ، حتما در تقویم خودتون تاریخ این مراسم رو علامت بزنید چون امسال اتفاقات خیلی بزرگی قراره رخ بده که هیجان این کنفرانس رو صدچندان میکنه ، ما همین الان هم از بزرگترین اتفاقات کنفرانس خبر داریم ، کافیه نام اعظم Naughty Dog روی صفحه ی کنفرانس نقش ببنده تا بی اختیار بیننده ها و حضار شروع به تشویق ، اشک شوق و کلماتی نامتعارف کنند ! بازی The Last of Us Part II در این مراسم حضور خواهد داشت ، همین برای هایپ یک کنفرانس بزرگ کافی نیست ؟ من میگم برای فنهای سونی نه ! ، عطش فنهای سونی هیچوقت نمی خوابه و همیشه منتظر هایپی بزرگتر هستند (بد عادت کرده فنهاشو) عکسهای بالا نشانه حضور عناوین AAA و نوید یک اتفاق بزرگ هستند .
پس همراه ما باشید تا مثل هر سال با هایپ زیاد و همچنین با دست پر به استقبال این کنفرانس باشکوه بریم .

نمیدونم از کجا شروع کنم ، از بازیهایی که پیش رو داریم امسال ، یا بازیهایی که قراره آنونس داشته باشن ، یک ویدئوی اختصاصی آماده کردم ، فکر میکنم هایپ خوبی باشه برای شروع . بنابراین امسال یک نمایش تصویری خواهیم داشت ، امیدوارم لذت ببرید .


کمربندها رو محکم ببندید و سفرتونو با خانواده ی بزرگ Playstation آغاز کنید .

لیستی که برای شما آماده کردیم جستجو کردن در بین عناوینی که ، حضورشون در این رویداد بزرگ چه قطعی و چه در حد احتمال هست رو راحتتر میکنه . تا شروع کنفرانس سونی در صورت لیک شدن موارد دیگه لیست آپدیت خواهد شد .
تشکر از کاربر عزیز mobile1199 برای کار گرافیکی زیباشون و ایده ای که بکار بردن .

*حضور قطعی با رنگ آبی
*احتمال حضور با رنگ سبز
توجه کنید عناوین Death Stranding | Spider-Man | The Last of Us Part II | Ghost of Tsushima حضورشان توسط شاون لیدن تایید شده . عناوین دیگر که با رنگ آبی مشخص شده اند احتمال حضورشان 100% نیست .

i0g7_y2h9_scp.png
دوس دارین در E3 شاهد نمایش IP جدیدی باشین ، یا یکی از فرنچایزهای مورد علاقتون ادامش ساخته بشه ، شایدم منتظر تایید ریمیک یکی از عناوین موفق سالهای دور PS هستین ، امسال عناوین زیادی هستند که آماده ی رونمایی یا زمان نمایش کاملشون رسیده .
|9| عدد از عناوینی که احتمال حضورشون در کنفرانس سونی وجود داره رو بروزرسانی می کنم ، لیستی که در ذهن دارم دو رقمیه !! ، ولی به همین عناوین مهم بسنده میکنم .


3glh_99999.png

شماره 9
5et7_original_9452eec29a63423e1783eb56d0f244f8.png


این بازی از مدعیان نمایش لیست ماست .

IP جدید From Software در TGA 2017 معرفی شد ، با آنونسی که اسمو رسم بازی رو مشخص نکرد ! ، بازی در نگاه اول بنظر نسخه جدید بلادبورن رو به نمایش می گذاشت . خودم همین نظرو داشتم . ولی پس از کلی تحقیقات در مورد نمایش گنگ بازی ، سرنخها رو کنار هم گذاشتم . و مطمئن شدم بازی بلادبورن نیست ! .

مقاله ای که در مورد آنونس نوشتم :

تنها چیزی که در تریلر جدید FS میشه ارجاعش داد به BB2 : سلاح ، استخوان و خونه .
دستخط پس زمینه ژاپنی مثل سندی برای نینجاهاست ، مثل کانجی پررنگ شده ژاپنی که در بسیاری از دستوالعملها ، نامه ها و اسناد شینوبی به چشم میخوره .
نوشته زیر توسط نینجا نوشته نشده ، Ryoma Sakamoto که اون رو به عنوان شخصیت Yakuza Ishin میشناسیم ، نمونه ای از این دس نوشته هاست که ارجاع خوبیه .
jm72_sakamotoryoma-letter.jpg


یکی دیگه از عناصر آیتم فلزیه که تا حدی توسط طناب پیچیده شده و در سایه پنهانش کردن ، بعد از تغییر در کنتراست بدون شک یک kunai ه ! ، یک سلاح سنتی ساخته شده با ابزار کشاورزی . توی ویکی میتونین اطلاعاتشو بگیرین .

8lqj_tenchukunai-1024x434-512x217.png


szuq_kunai05.jpg


بنظر یک بازوی مصنوعیه ! ، سرنخهایی مثل
Shadows Die Double وجود داره ، یک بازی مرتبط با نینجا ، که در آن مفهوم سایه ها در رابطه با وضعیت نزدیک به مرگ استفاده می شه .

با توجه به سرنخهایی که از 0 تا 100 تریلر بدست اومده این بازی بنظر یک Tenchu جدیده .

مورد بعدی انحصاری بودنشه که اینطور نیست ! ، چون باید با همون تیزر کوچک SIE روی تصویر نقش میبست که این اتفاق رخ نداد .


شماره 8
pg6e_ybym_wild-13_crop_1280x576-640x288.jpg

WiLD یک بازی ماجراجویی جهان باز بر پایه بقا است که توسط توسعه دهنده فرانسوی Wild Sheep Studio در حال ساخت و برای PlayStation 4 به صورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment انتشار خواهد یافت . از سال 2014 توسعه این بازی شروع شده ، در ماه ژانویه 2017 , Michel Ancel , یک پست در اینستاگرام گذاشت ، با تصویری از بازی ، که نشان میدهد این عنوان هنوز در مراحل ساخت به سر می برد .
بازی در دوران ماقبل تاریخ (Neolithic) در یک دنیای رو به رشد در مقیاسی بزرگ قرار دارد . در دنیای بازی بازیکن کنترل یک انسان را در اختیار دارد و می تواند از حیوانات کوچکتر برای جاسوسی دیگران یا از حیوانات بزرگتر برای دفع خطرات و حمایت از قبیله اش با دیگر انسانها استفاده کند . سپس با توجه به مهارتها و ویژگیهای آن حیوان skills را اتقا ببخشد .
این یک بازی صرفا تک نفره نیست ، هر چند آنسل اشاره کرد چیزی شبیه به آنلاین Bloodborne خواهد بود که بازیکنان وارد دنیای یکدیگر می شوند ، یا برای کمک رسانی یا آسیب زدن به یکدیگر .

بی شک نمایش بازی حیرت آور است ، هنوز هم با دیدن تریلر معرفی هایپ می شوم ، ماجراجوییهایی که روایت بسیاری در سرزمینهای پهناورِ خود پنهان دارند ، همچون سخن با خدایان .
یکی دیگر از مدعیان نمایش در لیست ما ، این بازی خواهد بود ، زمان آن فرا رسیده که پرده آبی جایی برای این اثر باقی بگذارد .
شما عزیزان را دوباره به دیدن این تریلر زیبا دعوت می کنم .

شماره 7
zglm_gendesign-640x273.jpg

وقتی مبحث استودیوهای ژاپنی به میان می آید و بازیهای مطرح آنها ، نام کارگردان و طراح ICO ، Shadow of the Colossus و The Last Guardian در آن خودنمایی می کند ، Fumito Ueda در صنعت گیم و هنر هشتم جایگاه ویژه ای دارد ، سبکهای متنوعی از بازیهای بزرگ توسط کارگردانان نام آور استودیوهای سونی در این سالها خلق شدند ، که کمکهای شایانی به صنعت گیم در پیشبرد و تحقق رویایی بالاتر از سرگرمی کرده اند ، ولی اگر به گذشته و بازیهایی که Fumito Ueda وظیفه ساخت آنها را بر عهده داشته نگاهی بیندازیم ، پی میبریم امضای او در این اثرها ، هیچوقت جعل نشده است . بازیهایی که روح صاحب اثر در عین سادگی در آنها همیشه موج میزند و جز Ueda کسی به این شکل ، توانایی و جراتِ ! خلق چنین آثار موفقی را ندارد .

Robert Purchese نویسنده ارشد یورو گیمر در مورد گپ دوستانه ای که با فامیتو اوئدا در گذشته داشته است سخن می گوید ، اوئدا برای تبریک سال نو ، تصویری جدید از بازی آینده ی خود به نمایش گذاشته است .
تصویری از دختر یا شاید پسر در یک محراب که بر روی سنگ نشسته است و پرتو نور را بازتاب می دهد ،در سمت راست یک دست بزرگ دیده می شود ! .
yeg_screen-shot-2018-01-01-at-4.06.40-pm.png


من اوئدا را تابستان سال گذشته در کنفرانس Gamelab ملاقات کردم ، او دربارۀ فرایند بازی های خود صحبت کرد و اینکه چگونه به صورت سنتی یک تصویر را برای نشان دادن آنچه که در نظرش است خلق می کند ، در آن زمان او نمی توانست اطلاعاتی در مورد بازی بازگو کند . وی گفت : «درباره طرح جدید از بازی ، نمی توانم چیزهای زیادی بگویم ، تاکنون اولویت من تصاویر بصری بوده است . قصد دارم بازی بسیار متفاوت از عناوین گذشته باشد ، ولی تصویر منتشر شده شباهتها و احساس عناوین موفق قبلی را در خود دارد .

او گفت: " در ساخت سه بازی آخر ، قصد نداشتم بسیار شبیه به یکدیگر باشند ." هنگامی که شروع به ساخت بازی های خود میکنم ، همیشه فکر می کنم چیزی متفاوت ایجاد خواهیم کرد ، اما در نتیجه ، شباهت ها و احساسات وجود دارد . در این فرآیند یک لحظه وجود دارد که یک بازی با دیگر عناوین ارتباط برقرار می کند . اما من آن را از ابتدا در اولویت قرار ندادم - در فرایند ساخت اتفاق می افتد.

" اکنون فکر میکنم چیزی بسیار متفاوت خلق میکنم ، اما نتیجه را نمیتوانم بازگو کنم "

شایعه ای توسط Resetera درز کرده که نام بازی را از سورس کدِ وبسایت بدست آورده اند (Beauty and the Beast)

بازی هر چه که میخواهد باشد با هر نامی ! ، بی صبرانه در این کنفرانس ، منتظر نمایش بازی از سوی این سازنده ی بزرگ هستیم .

موسیقی زیبای بازی ICO ، فکر کردم به حالو هوای تصویر جدید میخوره


شماره 6
k8y_bluepoint-games-ds1-670x377-constrain_crop_639x155.jpg

تشکر از کاربر عزیز علی رضازاده Ali Rz جهت ترجمه .

با موفقیتِ ریمیک عنوان کلاسیک «Shadow of the Colossus» که به صورت انحصاری برای «PS4» منتشر شد ، بیش از هر چیز ، ما را برای پروژه بعدی استودیو «Bluepoint» هیجان‌زده کرد .
ofre_hgaxpol.gif

این استودیو آشنایی زیادی با بازسازی عناوین مختلف دارد و با استعداد خود می‌تواند در صورت تمایل ، بازی مخصوص خودشان را بسازند . اما در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که در این مسیر حرکت کنند .
در گفتگویی با «Digital Foundry»، از رئیس این استودیو آقای «Marco Thrush» سوال پرسیده شد مبنی بر اینکه ، آیا اعضای جدید تیم هنری که برای عنوان «Shadow of the Colossus» استخدام شدند ، امکان دارد که برای ساخت یک بازی جدید کمک کنند ؟ وی این گونه پاسخ می‌دهد : «خب ، ما می‌توانیم ، ولی در حال کار بر روی ریمیکی دیگر هستیم . این پروژه به عنوان یک نقطه عطف برای رشد تیم هنر به ما کمک کرد تا به جایی برسیم که بتوانیم در محدوه وسیعی ، مسئولیت محتوای هنری یک بازی کاملا AAA را بر عهده بگیریم . بنابراین قدم بعدی ما این است ، توسعه هنر و موتور بازی و روند کار آرتیست‌ها را بهبود ببخشیم ، در سمت و سوی هنر بیشتر پیشرفت کنیم تا به پروژه بعدی‌مان بپردازیم ، زیرا آن کمی بزرگتر است . تمرکز بعدی ما این خواهد بود که روی طراحی کار کنیم و چیزهای جدید اضافه کنیم تا به بازسازی بعدی برسیم ، در حال حاضر تمرکز ما برای مطمئن شدن از زمان و جایی که اشخاص را قرار می دهیم خواهد بود ، آن‌ها در سطحی هستند که می‌توانیم پروژه بعدی را انجام دهیم.»
qi6a_download-1.jpg

فهمیدن این‌که Bluepoint در حال کار بر روی ریمیک یک عنوان قدیمیست غیر عادی نیست ، ولی شوکه کننده است وقتی می شنویم پروژه از Sotc بزرگتر خواهد بود . Bluepoint بارها و بارها ثابت کرده که بهترین استودیو برای بازسازی عناوین قدیمیست .

شماره 5
c5lq_persona5banner-800x280.jpg


وقتی اسم PERSONA میاد اولین چیزی که به ذهنم میرسه دیوونه بازی در هیاهوی مشکلات زندگیه ، روابط به همون صورت که ساده روایت میشن ، دلنشین ترین لحظه ها رو با شخصیتها رقم میزنن ، هیچکس مثل ATLUS نمیتونه با رنگهای قرمز و مشکی هنرمندانه بازی کنه ! ، نحوه کارگردانی صحنه ها اکتسابی نیست ، استعداد ذاتیه ، و طراحی هنری دنیای بازی بینظیره ، موسیقی متن شاهکاره و در ایونتهای مختلف موسیقی زنده داشته ، بهترین بازی تمام دوران از سوی کاربران فامیتسو انتخاب شده ، گیم پلی نوبتی در این بازی کسل کننده نیست ، سبک JRPG رو با این بازی شروع کنید .
تیم دوم استودیوی ATLUS با نام ZERO در حال ساخت بازی جدیدیه ، اخبار این استودیو رو در بازیسنتر پوشش دادم ، محتوای بیشتری برای P5 طبق شایعات قراره معرفی بشه ، P6 در حال ساخته و به گفته ی کارگردان بازی کاری دشوارتر از P5 خواهند داشت .

از اونجایی که ATLUS در مورد نمایش بازیهاش در کنفرانسها سخت گیره ، امیدواریم کار به TGS نکشه و در کنفرانس نمایشی داشته باشن .

Persona 5 :D - بازیسنتر

شماره 4
rgpi_playdead.png

سونی (شاون لیدن) از ایندیها و برجسته بودن حضور توسعه دهندگان مستقل در کنفرانس امسال خبر داد ، از پلتفرمرهای دو بعدی و سه بعدی گرفته تا عناوینی که استودیوهای کوچک قصد به تسخیر در آوردن قلب و احساس شما را دارند ، Lost Soul Aside یکی از این شگفتیهاست ، موارد بسیاری هستند که میتوان لیست کرد ، انتخاب آن را به شما واگذار میکنم .
یکی از توسعه دهندگانی که با دو بازی خود Limbo و Inside توانست شگفتی ساز شود و خود را در بین گیمرها و کارگردانان بزرگ این صنعت محبوب کند استودیوی خلاق و توانای Playdead می باشد ، بازیهای این استودیو شروعی ندارد ! ، همه چیز در نگاه اول گُنگ بنظر می آید ، دنیایی که شما را فراموش کرده است و جَوی سنگین بر دنیای بازی حاکم است ، برای ماجراجویی آماده اید ؟
آن چیزی که شما را جذب بازیهای این استودیوی خلاق می کند معجونیست که فقط خود این توسعه دهنده از فرمول آن خبر دارد ! ، یک بازی بنظر ساده که سوالات بسیاری تا پایان طرح میکند ، بدون اینکه متوجه شوید در دنیای بازی غوطه ور خواهید شد . الگویی برای سازندگانیست که تصور میکنند ایده ها به اتمام رسیده است و دست به دامان بازیهای موفق ، برای تکرار طرحهای آنها در بازیهای خود می شوند .
qp1l_dprpb3jv4aaptzs_crop_1200x424.jpg

از بازی بعدی این استودیو تنها یک تصویر داریم ، با توجه به تمهیداتی که برای این کنفرانس اتخاذ شده ، امیدوار به حضور این توسعه دهنده ، برای نمایش بازی جدید هستیم .
eh2d_playdead-1_crop_1199x453.png

شماره 3
2w43_hqdefault_crop_475x179.jpg

پروژه فوق محرمانه 2K ، که با نام رمز Parkside از آن یاد میکنیم ، پروژه ای که در حال ساخت توسط یک استودیوی سرّی است ، بنابرشایعات پیرامون این پروژه که تقریبا به تازگی کلید خورده است ، این بازی بنظر بایوشاک خواهد بود ، این راز توسط Jason Schreier خبرنگار kotaku فاش شده است ، او که به منظور مصاحبه در مورد مافیا 3 به استودیوی Hangar 13 رفته بود به وجود چنین پروژه ای پی برد ، او ذکر می کند که اعضای تیم Hangar 13 از پاسخ دادن در مورد این پروژه سر باز میزدند و میگفتند نمی توانیم جواب دهیم .

Strauss Zelnick مدیر عامل Take-Two Interactive و مالک 2K اینگونه بیان می کند که : بایوشاک یک مجموعه دائمی خواهد بود .
نظریه های زیادی وجود دارد مثل ساخت نسخه جدید Borderlands ، اینکه این پروژه Top Secret است فرضیه بایوشاک را به حقیقت نزدیکتر می کند .

طرفداران هم تشنه ی معرفی نسخه جدیدی از بازی هستند حتی بدون Ken Levine !
آقای Ken Levine بنظر در حال ساخت عنوانی جهان باز است .

E3 میزبان نمایش چنین بازیهای بزرگیست .

شماره 2
0ac2_darksidechronicles_crop_749x283.jpg

میدانیم که Resident Evil 2 Remake در حال توسعه است ، جز اطلاعاتی اندک و شایعات پیرامون بازی چیز دیگری در مورد آن نمی دانیم .
به گفته وبسایت RelyonHorror (ازطریق COGConnected ) منابع نزدیک به پروژه اعلام کرده اند که این بازی به احتمال زیاد در E3 نمایش خواهد داشت . این منبع اعلام کرده است که بازی به طور قابل توجهی بهینه سازی شده و از سیستم نورپردازی و ساختار سایه زنی جدید بهره میبرد .
بنابر گفته های منبع دوربین بازی از روی شانه شبیه به رزیدنت ایول 4 است ، همچنین شامل کمپین هایی برای لئون و کلیر می باشد ، بسیار طولانی تر از نسخه اصلی ! که با محتوا و مناطق جدید همراه است . سرانجام گفته می شود که این بازی با هدف 30 فریم بر ثانیه در 1080p و همچنین 60 فریم بر ثانیه و 4K در PlayStation 4 Pro خواهد بود .

خبر خوب اینکه E3 2018 نزدیک است ، اطلاع داریم Capcom رونماییهای بزرگی خواهد داشت و مجبور نیستیم تا مدتها برای این رخداد منتظر بمانیم .

شماره 1

lg6_devil_may_cry_5_sons_of_sparda_logo_by_risingsun16-daj5qxt.jpg

نسل هشتم برای PS4 و طرفداران پر از شگفتی و تجربه های لذت بخش در سبکهای مختلف از عناوین بزرگ بود ، سونی لیست بزرگی از بازیهای خاطره ساز دارد ، که دنباله یا بازسازی آنها به اندازه معرفی یک عنوان جدید ، طرفداران را به وجد می آورد .
DMC از جمله بازیهاییست که در ژانر Hack and slash حرفهای زیادی برای گفتن دارد . اغلب طرفداران بازی ، آن را با نام Hack and slash ناب خطاب می کنند ، با توجه به اخبار و لیکهایی که از بازی داریم ، بنظر می آید بازی در E3 معرفی و انتشار آن نزدیک خواهد بود ، سونی با کپکام در زمینه ساخت بازی همکاری دارد ولی انحصاری بودن آن مشخص نیست .

بحثهای داغی از این بازی در محافل مختلف خبری و فرومها در گرفته ، با دنبال کردن پستهای این تاپیک تا لحظه ی کنفرانس ، از اطلاعاتی که دوستان برای شما درج می کنند بهره مند شوید .

ثبت دامنه Devil May Cry 5

u33g_11.jpg


اطلاعاتی در مورد بازی
تشکر از Safety & Peace بابت ترجمه
ظاهرا به جای استفاده از سیستم شماره ای، این بار اسم بازی DMC V هست. مثل MGS 1-4 و MGSV
بازی قراره سال مالی 2019 عرضه بشه. از آپریل 2018 تا مارچ 2019. برنامه این بوده که بازی نوامبر 2018 عرضه بشه اماممکنه تا اوایل 2019 عقب انداخته بشه.
بازی قرار بوده PSX معرفی بشه اما سونی بعد از دریافت بازخوردها راجع به نمایش E3، سعی میکنه PSX رو کوچک تر برگزار کنه و در عوض تمرکز رو روی E3 2018 بذاره.
بازی در حال حاضر 2 سال هست که در دست ساخته. وقتی عرضه بشه این زمان به 3 سال میرسه که بالاترین زمان ساخت رو توی DMC ها داره. مراحل اولیه ساخت بازی از 2015 و بعد از تموم کردن کار روی 4SE شروع شده.
یه جورایی پای انحصاری بودن کنسول سونی وسطه. ظاهرا سونی در تأمین هزینه ساخت بازی دست داشته اما مدت زمانش مشخص نیست. میتونه کامل انحصاری PS4 باشه، میتونه انحصاری کنسولی باشه (PS4 + PC) یا میتونه انحصاری زمانی باشه. اگر بازی معرفی بشه، توی یکی از رویدادهای سونی این اتفاق میوفته و به خاطر همین بوده که ملت فکر میکردن قراره PSX باشه.
تریلر بازی خیلی وقته که ساخته و آماده شده. 1 دقیقه و 50 ثانیه مدت زمانش هست (اما امکان داره بیشتر هم بشه و چیزهای جدیدی بهش اضافه بشه چون از ساختش مدت زمانیه که میگذره.) بیشتر تمرکز روی داستان، شخصیت ها و کات سین ها هست. یه ستینگ شهر مانند توی تریلر نشون داده میشه که بی شباهت به Fortuna city از DMC4 نیست.
بازی به طور کلی قراره خیلی جاه طلبانه تر از عناوین قبلی باشه و مخاطبان بیشتری رو هدف قرار بده.
این شماره قراره طولانی ترین زمان کات سین ها رو داشته باشه.
ایتسونو و تیمش که روی DMC های قبلی و Dragon's Dogma کار کردن باز ساخت این بازی رو بر عهده دارن.
Yuji Shimomura به عنوان کارگردان کات سین ها قراره حضور داشته باشه. ایشون قبلا کارگردانی کات سین های 3 و 4 و Bayonetta رو بر عهده داشته.
نقش دانته رو مثل همیشه Rueben Langdon ایفا میکنه.
نقش نیرو Rueben Langdon مثل قبل بر عهده داره.
ورجیل هم که مسلما بر عهده Dan Southworth هست.
هنوز هیچ خبری راجع به بازیگران نقش های Lady و Trish نیست.
Onyay Pheori ساند ترک های بازی رو بر عهده داره. ایشون موسیقی لانچ تریلر 4SE رو ساختن.
داستان بازی بعد از 4 شروع میشه.
بیشتر از یک کرکتر قابل بازی در بازی وجود داره. دانته که نقش اوله و نیرو احتمالا دومین نفر. تا الان 3 نفر قابل بازی تایید شدن.
قراره جلوه جدید از دانته ببینیم. جلوه ای که جدی تر از هر زمان دیگه هست (نه مثل 2). دانته همچنان شوخی ها و مسخره بازی های خودش رو داره و با دشمنانش بازی میکنه اما این بار قضیه براش شخصی تره.
تأیید شده که کرکتر سومی هم وجود داره و "خیلی قویه". میتونه جدید باشه و میتونه هم جدید نباشه.
خبری از اینکه ورجیل قابل بازی یا نه در دست نیست. اما حضورش در بازی تایید شده و هنوز مشخص نیست بعد از مرگش توی 1 چطوری به زندگی برگشته.
تریش نقش اساسی در داستان داره اما معلوم نیست که قابل بازیه یا نه.
صحنه ای در بازی هست که نیرو و ورجیل به هم میرسن و رابطه شون تایید میشه (قبل توی Art Book 3142 این قضیه که نیرو پسر ورجیله تأیید شده بود)
در طول صحنه های کلیدی در داستان، تعویض کرکتر ها رو شاهد خواهیم بود.
شخصیت منفی بازی Prince of Darkness هست. این اسم در واقع یه لقبه. قبلا به Mundus گفته میشده اما ممکنه الان به یه نفر دیگه رسیده باشه.
این شماره ممکنه پایان داستان فرزندان اسپاردا باشه.
قابلیت Lock On همچنان توی بازی وجود داره.
بازی قراره 60 فریم بر ثانیه اجرا بشه مثل شماره های قبلی.
لول دیزاین بازی باز تر از گذشته شده اما مثل سری سولز یا بازی های OW نیست. حرکات خارج از مبارزات ساده تر شدن تا ذات باز بازی همخوانی داشته باشه. ساختار بازی بازتر شده تا تجربه روون و نرمی داشته باشه. حس غوطه ور شدن توی دنیای بازی برای تیم مهم بوده این بار.
لول دیزاین و گشت و گذار در بازی مثل بایونتا شده اما بدون QTE ها. تا الان چیزی در این رابطه وجود نداشته.
Stamina Bar توی بازی نیست.
این بازی مثل بازی های سبک Musou نیست که با گله ای از دشمنان وارد مبارزه بشید. اما جاهایی هست که بر خلاف اون چیزی که توی شماره های قبلی دیدیم، با دشمنان به مراتب بیشتری وارد مبارزه میشیم.
یه جور قابلیت آنلاین توی بازی هست اما چند نفره و PVP و این چیزا نیست.
سیستم جاخالی دادن (Dodge) این بار از پایه ساخته شده و خیلی نرم تر از قبل انجام میشه (کلا کلمه "نرم و روون" رو قراره زیاد بشنوید)
در طول مبارزات بزرگ دوربین به عقب برده میشه. سازنده ها از دوربین جدید و داینامیک بازی راضین و بهش افتخار میکنن.
انیمیشن ها خیلی بهتر شدن تا سفت و چغر به نظر نمیرسن. تمرکز ویژه ای روی فیزیک لباس ها وجود داره (ممکنه شمشیر دانته از وسط پالتوش بیرون نزنه این دفعه). مبارزات خیلی نرم و روون هستن و انیمیشن های زیبایی دارن.
سیستم رنکینگ بعد از مراحل همچنان وجود داره. انتخاب چپتر ها و اینا همگی در بازی هستن.
باس های بازی به طرز چشمگیری گولاخ شدن. یکی از باس های بازی بین قسمت های مختلفی از بازی سوییچ میکنه.
سیستم استایل برای دانته همچنان حضور داره با این تفاوت که دشمنان بسته به استایل انتخابی بازیکن، رفتار متفاوتی نشون میدن=P~
سیستم استایل های ساده تر شده تا برای بازیکن ها راحت تر در دست باشه (ظاهرا ساده تر شدن به این خاطر بوده که بازیکن ها راحت از 4 بتونن باهاش ارتباط برقرار کنن.
بعضی از استایل ها برتری خاصی نسبت به بعضی از دشمن های خاص دارن (مثل 3 و DmC).
تعامل با محیط بر خلاف شماره های قبلی این بار بیشتر وجود داره. ظاهرا این موضوع مکمل سیستم مبارزات بوده و قرار نیست خرابش کنه.
یه جور تغییر و تبدیل شدن محیط توی بازی وجود داره اما مثل DmC و به ابعاد اون نیست.
با اینکه بازی OW نیست اما یه سری الهام ها از DD گرفتن.
_____

یک سری جزییات دیگه که توسط توسط کاربر عزیز Dante Never Cry نوشته شده .
بازی یه صحنه موتورسواری خفن داره. نمیدونم کاتسینه یا گیم‌پلی ولی میدونم سر موشن کپچرش کلی وقت صرف کردن. شخصیت اون صحنه مرد هست پس Lady هنوزم تایید نشده.
ورجیل قابل بازیه و شخصیت سوم اونه
دنیای شیاطین توی بازی هست (لفظ دقیقش Hell Realm بود)
علاوه بر انیمیشن و تمرکز روی فیزیک لباس‌ها، بازی یه عالمه افکت خفن دیگه هم داره و قراره از لحاظ گرافیکی خیلی خوف باشه.



stxj_ezgif-1-2a6a0711a7.gif


نتیجه نظرسنجی کاربران بازیسنتر :

به مورد انتظارهای خود رای دهید​

  • Death Stranding

110 رای
44.7%

  • Ghost of Tsushima

82 رای
33.3%

  • Spider-Man

26 رای
10.6%

  • The Last of Us Part II
158 رای

64.2%

  • Capcom's new IP

17 رای
6.9%

  • Red Dead Redemption II

90 رای
36.6%

  • Wild

7 رای
2.8%

  • Bluepoint's next project

7 رای
2.8%

  • From Software’s New Game

43 رای
17.5%

  • Fumito Ueda Next Game

13 رای
5.3%

  • Avengers Project

8 رای
3.3%

  • Rocksteady’s next game

30 رای
12.2%

از نظر شما اولویت ساخت و معرفی ، با کدامیک از عناوین زیر می باشد .

Killzone Trilogy remastered
71 رای
26.9%
New Parasite Eve
23 رای
8.7%
The Order : 1886 Sequel
76 رای
28.8%
Metal Gear Solid series remake/remaster
76 رای
28.8%
Crash Team Racing remastered
56 رای
21.2%
Siren
16 رای
6.1%
Syphon Filter Remake
40 رای
15.2%
Naughty Dog Project) New Game Development Team in San Diego)
66 رای
25.0%
Demon’s Souls Remake
30 رای
11.4%
Bully 2
54 رای
20.5%
Onimusha
53 رای
20.1%
Streets of Rage
27 رای
10.2%
 
آخرین ویرایش:

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
عزیزم محض اطلاعت می گم، بنده شبکه کارم خودم :))

شما می گی وصل می شن به سرور های سونی، بعد یهو می گی سرور ها یکی شده!!! چی می گی خدا وکیلی؟ وقتی اشتباه می کنید بگید اشتباه کردید و تمام
سونی هم یک مشت مزخرف سر هم کرده برای این موضوع، هیچ گونه توجیحی نداره

خیلی مساله واضحه، امکان کراس پلی هست، سونی زورکی می گه این امکان با X1 و Switch نباشه، تمام
بی خودی داستان سر هم نکنید و علم نوین از خودتون ابداع نکنید :)
اگه شما شبکه خوندی ببخشید ببخشید خاک بر سر اون کسای که به شما درس دادن من فوق لیسناس هستم بعدشم دارم میرم برای دکترا پس لطفا تمامش کن .
چرا حرف الکی میزنی کدوم بازی TP به سرور بازی سونی وصل میشه ؟ هر شرکت TP برای خودش سرور بازی جدا گانه داره برای بازی های خودش نکنه شما ارتباط با سرور PSN با سرور Game اشتباه گرفتی .=))
یعنی مشخصا نوع بحث کردنت همونه که گفتم هیچ اطلاعی نداری و فقط داری یک حرف تو دیواری تکرار میکنی .


خدا رو شکر بنده در دانشگاه های فاجعه ایران شبکه نخوندم، Certified اه Cisco ام، حیف که مشخصاتم فاش می شه و گرنه آی دی بهت می دادم بری Pearson Vue ببینی



خدا وکیلی اینو خودت بخون، از سرور فلان انتقال می ده سرور فلان =)) چرا جوک می گی آخه، انگار مثلا نشستن دونه دونه سرور گزاشتن روش لیبل زدن این برای PS4 این برای PC این برای فلان
گل بگیرن سر در دون دانشگاهی رو که تو توش درس خوندی =)) برو با ندانسته هات خوش باش =))
=))=))=))=))=))=))=))
یعنی مردم از خنده وقعا فکر کردی فقط خودت از Cisco مردک داری من هم از ماکاروسافت N+ دارم هم سیسکو داداش داری اشتباه میزنی مدرک دانشگاهیم هم از دانشگاهی هستش که عمرا شما بعد کنکور انجا قبول بشی مشخصا با سطح صحبت کردنت میشخصه.

جالبه اصلا حتی نمی خونی فقط داری پست میدی جوابت در پست قبلی :
وقتی متوجه نمیشی که سرور چطور کار میکنه و سرور های بازی در یک اتاق در چندتا رک یا در یک رک امکان داره قرار داشته باشن و توسط سرور مرکزی که مدیریت این رک ها صورت میگیره امکان بروز خطا وجود داره
 
آخرین ویرایش:

Donger Reborn

کاربر سایت
Mar 21, 2017
1,414
اگه شما شبکه خوندی ببخشید ببخشید خاک بر سر اون کسی که به شما درس داده من فوق لیسناس هستم بعدشم دارم میرم برای دکترا پس لطفا تمامش کن .
چرا حرف الکی میزنی کدوم بازی TP به سرور بازی سونی وصل میشه ؟ هر شرکت TP برای خودش سرور بازی جدا گانه داره برای بازی های خودش نکنه شما ارتباط با سرور PSN با سرور Game اشتباه گرفتی .=))
یعنی مشخصا نوع بحث کردنت همونه که گفتم هیچ اطلاعی نداری و فقط داری یک حرف تو دیواری تکرار میکنی .

خدا رو شکر بنده در دانشگاه های فاجعه ایران شبکه نخوندم، Certified اه Cisco ام، حیف که مشخصاتم فاش می شه و گرنه آی دی بهت می دادم بری Pearson Vue ببینی

شما وقتی روی Ps4 بازی میکنی فقط به سرور های PS4 متصل میشی در صورتی که بخوای با دوستت روی PC بازی کنی شما از سرور PS4 به PC انتقال میده چرا ندونسته لج میکنی ؟ برای PC نه گلیچ نه ... بلکه یک کراس پلی ساده هستش با دوستت نه اینکه اجازه بده که با بازیکن های روی دستگاه های دیگه و سرور های مختلف بازی کنی .:|

خدا وکیلی اینو خودت بخون، از سرور فلان انتقال می ده سرور فلان =)) چرا جوک می گی آخه، انگار مثلا نشستن دونه دونه سرور گزاشتن روش لیبل زدن این برای PS4 این برای PC این برای فلان
گل بگیرن سر در اون دانشگاهی رو که تو توش درس خوندی =)) برو با ندانسته هات خوش باش =))

یک مبحث جدید باز شده، بعد از نقل و انتقالات فوتبال، نقل و انتقالات سرور هم مطرح شده =)) یکی شدن هم مبحث جدیدی هست در شبکه که این دوستمون معرفی کردند، مثلا یهو سرور ها می رن توی هم دیگه یکی می شن، انگار ماست رو بریزی توی آب یهو یکی می شن، دوغ از توش در میاد :))
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
ای کاش دلیلشم می دونستی
چون روی Xbox360 کمپانی ها مجبور بودن از زیرساخت خود مایکروسافت برای بازی های آنلاین استفاده کنند و اون موقع از لحاظ تکنیکی امکان اتصال مستقیم زیرساخت های Xbox Live به PSN نبود (الان هم به صورت مستقیم امکانش نیست البته، این مجبور کردن سازنده ها هم با این که اساسا کار درستی نیست ولی نتیجش چیز بدی نشد اما به هر حال در اشتباه بودن نفس کار تغییری ایجاد نمی کنه) ;)
این مورد هم Trion خیلی گندش کرد، ربطی به سونی نداشت، بیشتر برای Defiance و FFXIV این بحث مطرح شد
همون موقع کراس پلی درست حسابی با PC هم نداشت، سرویس GFWL بود که خودش فجعه ای بود و سر جمع 7-8 تا بازی روی Xbox 360 بود که می شد با PC کراس پلی بازیش کرد (که با فاحعه GFWL رسما نمی شد)

کراس پلی های الان رو که می بینی، اینطور نیست که شبکه های مختلف به هم دیگه وصل بشن، مثلا توی فورتنایت همه وصل می شن به سرور های Epic Games، این وسط Epic Games هست که داره بحث تکنیکی اش رو تا حدودی کنترل می کنه اما سونی مریضه می گه پلیر های PS4 رو نباید با X1 و Switch توی یک مچ بندازی!!!
این لاک کردن اکانت هم که دیگه فاجعه قرنه


شما دوست نداری با بقیه بازی کنی، خیلی راحت می ری توی تنظیمات انتخاب می کنی که فقط با پلیر های PS4 بازی کنی و تمام، کسی با اسلحه بالای سرت وای نستاده که یا با بقیه پلتفرم ها بازی می کنی یا خونتو می ریزم!!!

بنده باز هم می گم، نه تنها بلاک کردن کراس پلتفرم کار درستی نیست، بلکه لاک کردن اکانت خود فاجعست و غیر قابل دفاع
حالا بقیه کمپانی ها هر کار اشتباهی می کنن دلیل بر توجیه کار هاش اشتباه سونی نمی شه ;) هر کمپانی ای که کار اشتباه می کنه باید بهش انتقاد کرد، سونی، مایکروسافت، نینتندو و هر کس دیگه ای باشه فرقی نمی کنه
همون موقع هم به سیاست های همیشه آنلاین بودن کنسول و کینکت اجباری بسیار انقاد می شد، منتها الان صرف نداره اون ها رو یاد آوری کنید، فقط سینه سپر کردن برای دفاع از حق سونی مظلوم در برابر باطل صرف داره الان

بله سیاست اشتباهیه شکی هم درش نیست ! ولی این دعوا رو سونی شروع نکرده که بخواد تمومش کنه !
فکر میکنی اگه مایکروسافت پیشتاز این نسل هم بود همچین شانسی به سونی میداد ! نسل پیش که پا یا پای بودن نداد ! اگه امکان فنی و غیره هم مغالطه است ! مدت هاست که مثلا ea و یوبی سافت سرور عای اختصاصی خودشون رو دارن و همون زمان ps3 هم ما به سرور های اونا وصل میشدیم نه سونی ! جدا از اینکه طبق گفته خودتون بزرگترین شرکت نرم افژاری دنیا که معجزه هم میتونه بکنه نمیتونسته این مشکل رو حل کنه ؟؟!

جدا از اینکه بیشتر سایت ها و یوتیوبر ها هستن که دارن به این موضوع دامن میزنن تا کابر ها ولی این انتقادات از سونی عجیب غریبه !
دقیقا همون مثالیه که سر tlou 2 پیش اومد !

این سیاست سونی هم اینطور نبود که یه دفعه بیاد بگه ما دیگه اجازه کراس پلی نمیدیم ! از همون اول نسل با کراس پلی مخالفت کردن و بار ها این موضوع مطرح شده و هر کی که علاقه منده به انلاین بازی کردن با بقیه کنسول اشتباهی رو انتخاب کرده !
مسئله دیگه اینه که اکثر منتقدین هم از دست روزگار ۳۰۰ تا دوست روی psn دارن
 
آخرین ویرایش:

Donger Reborn

کاربر سایت
Mar 21, 2017
1,414
بله سیاست اشتباهیه شکی هم درش نیست ! ولی این دعوا رو سونی شروع نکرده که بخواد تمومش کنه !
فکر میکنی اگه مایکروسافت پیشتاز این نسل هم بود همچین شانسی به سونی میداد ! نسل پیش که پا یا پای بودن نداد ! اگه امکان فنی و غیره هم مغالطه است ! مدت هاست که مثلا ea و یوبی سافت سرور عای اهتصاصی خودشون رو دارن و همون زمان ps3 هم ما به سرور های اونا وصل میشدیم نه سونی ! جدا از اینکه طبق گفته خودتون بزرگترین شرکت نرم افژاری دنیا که معجزه هم میتونه بکنه نمیتونسته این مشکل رو حل کنه ؟؟!

جدا از اینکه بیشتر سایت ها یوتیوبر ها هستن که دارن به این موضوع دامن میزنن تا کابر ها ولی این انتقادات از سونی عجیب غریبه !
دقیقا همون مثالیه که سر tlou 2 پیش اومد !

این سیاست سونی هم اینطور نبود که یه دفعه بیاد بگه ما دیگه اجازه کراس پلی نمیدیم ! از همون اول نسل با کراس پلی مخالفت کردن و بار ها این موضوع مطرح شده و هر کی که علاقه منده به انلاین بازی کردن با بقسه کنسول اشتباهی رو انتخاب کرده !
مسئله دیگه اینه که اکثر منتقدین هم از دست روزگار ۳۰۰ تا دوست روی psn دارن

اول این که مگه شما از زیرساخت مایکروسافت خبر داری که می دونی مغلطه هست؟
بعدم خیر، اگر مشکل از سمت سونی بوده باشه مایکروسافت چی کار می خواسته بکنه؟؟؟ زیرساخت PSN به خصوص اوایلش فاجعه بود، از اونجایی هم می شه فهمید فاجعه بود که Down time های زیاد و اون هک تاریخی رو داشت
مرحوم کاز تقلبی یکی از ترول های جالبش همیشه Down time های سونی بود، خداحافظی اشم با ادیت کردن عکس Dow ntime بود
به هر حال من بازم می گم، اگر مقصر این موضوع مایکروسافت بوده، کارش به طور قطع اشتباه بوده اما هیچ وقت برنگشت بگه همینیه که هست، گفت به فلان دلیل نمی شه کراس پلی بین بازی ها باشه، حالا یا دروغ گفته یا هرچی، دلیل منطقی آورده

مساله اصلی کراس پلی نیست عزیز، مساله اصلی لاک کردن اکانت Fortnite هست که غیر قابله توجیحه، حداقل توی EULA می نوشت که ممکنه در آینده اکانت لاک کنیم باز یک چیزی، حالا اینی که یه یارویی اومد این وسط بحث Cross-Play رو کشید وسط یا از ندانسته هاشه، یا می خواسته بگه من دانشجوی دکترا ام، یا آن کس که نداند و نداند که نداند در موردش صدق می کنه و یا این که سرباز جان بر کف سونی اه اومده بحث رو منحرف کنه
به هر حال بحث اصلی اصلا کراس پلی نبود، لاک کردن اکانت های فورتنایت بود
یک سر به تویتر بزن، تویت GoT میاد ملت زیرش اینو می گن، تویت TLOU میاد ملت زیرش اینو می گن و ...
سونی هرچی تویت می کنه ملت زیرش مساله لاک کردن اکانت فورتنایت رو می گن

پست اولیه بنده:
واکنش ها نسبت به لاک کردن اکانت های فورتانیت PS4 بر روی سویچ بسیار بسیار زیاد و تنده
توی شبکه های اجتماعی هر چیزی سونی پست می کنه پشت سرش ملت می ریزن توی کامنت ها بهش در این مورد انتفاد می کنن

یکی نیست بگه حالا Cross-Play نمی زاری جهنم، چرا زورکی اکانت ملت رو لاک می کنی!!!
در کل سیاست های بسیار مزخرفی در بخش آنلاین گیمینگ سونی پیش گرفته

که لطف کردن به انحراف کشیدنش :)
 
آخرین ویرایش:

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
داداش ماکروسافت خوب حق با تو سونی کراس پلی داشته فقط قطع کرده الان هم شیطان بزرگ سونی باید این مسخره بازی تمام کنه .
مدرکت هم من جات بودم قاب میکردم به دیوار میزدم افتخار خانوادت هستی.
بله سیاست اشتباهیه شکی هم درش نیست ! ولی این دعوا رو سونی شروع نکرده که بخواد تمومش کنه !
فکر میکنی اگه مایکروسافت پیشتاز این نسل هم بود همچین شانسی به سونی میداد ! نسل پیش که پا یا پای بودن نداد ! اگه امکان فنی و غیره هم مغالطه است ! مدت هاست که مثلا ea و یوبی سافت سرور عای اهتصاصی خودشون رو دارن و همون زمان ps3 هم ما به سرور های اونا وصل میشدیم نه سونی ! جدا از اینکه طبق گفته خودتون بزرگترین شرکت نرم افژاری دنیا که معجزه هم میتونه بکنه نمیتونسته این مشکل رو حل کنه ؟؟!

جدا از اینکه بیشتر سایت ها یوتیوبر ها هستن که دارن به این موضوع دامن میزنن تا کابر ها ولی این انتقادات از سونی عجیب غریبه !
دقیقا همون مثالیه که سر tlou 2 پیش اومد !

این سیاست سونی هم اینطور نبود که یه دفعه بیاد بگه ما دیگه اجازه کراس پلی نمیدیم ! از همون اول نسل با کراس پلی مخالفت کردن و بار ها این موضوع مطرح شده و هر کی که علاقه منده به انلاین بازی کردن با بقسه کنسول اشتباهی رو انتخاب کرده !
مسئله دیگه اینه که اکثر منتقدین هم از دست روزگار ۳۰۰ تا دوست روی psn دارن
بیا بی خیال این بشیم تا فردا هم توضیح بدیم این یک نفر متوجه نمیشه کسی که خواب میشه بیدار کرد اما کسی که خودش به خواب زده نه .
کسی که سیاست یک شرکت متوجه نمیشه چه خوب چه بد دیگه بحث کردن نداره باهاش .
دیدی در آخر هم حق به جانب با وجود پست هاش صفحه قبل میگه بحث به ... کشیدیم کلا بحث کردن نداره.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: benjohn

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,187
نام
سامان
مشکل کراس پلی نیست سونی هیچوقت اجازه کراس پلی با کنسول دیگه رو نداده چیز جدیدی نیست مشکل اینه که اکانت epic مردم رو انحصاری کنسولی کرده برین Resetera ببینین چقدر شاکی ان که کلی پول خرج اکانت کردن ولی نمیتونن روی سوییچ بازی کنن
در مورد بحث سرور هم ایشون همون اول گفتن گلیچ بازی بوده شما میگی سونی اجازه نداده ؟!! سرور PS4 و PC ؟! سرور اینا از هم جدا نیست که طرف از سرور PS4 بره PC !! انگار یه سرور گذاشتن روش نوشتن PS4 :D
 
  • Like
Reactions: Donger Reborn

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
مشکل کراس پلی نیست سونی هیچوقت اجازه کراس پلی با کنسول دیگه رو نداده چیز جدیدی نیست مشکل اینه که اکانت epic مردم رو انحصاری کنسولی کرده برین Resetera ببینین چقدر شاکی ان که کلی پول خرج اکانت کردن ولی نمیتونن روی سوییچ بازی کنن
در مورد بحث سرور هم ایشون همون اول گفتن گلیچ بازی بوده شما میگی سونی اجازه نداده ؟!! سرور PS4 و PC ؟! سرور اینا از هم جدا نیست که طرف از سرور PS4 بره PC !! انگار یه سرور گذاشتن روش نوشتن PS4 :D
یا خدا نفر بعدی هم پیدا شد .=))=))=))
دوست عزیز مشخصا سونی اجازه نداده این کار اتفاق بیفته که اپیک جلوش گرفته بحث از اول این بوده که سونی اجازه این کار نداده و اپیک جلوش گرفته اما دوستمون مسر هستن که کراس پلی Ps داشته که نداشته سونی اجازه نمیده .
موضوع بعدی سرور به این میگن :
datasheet-c78-739279_0.jpg

من نیازی نیست بیام درس شبکه بدم اینجا اما چون دیدم اون دوستمون که ادعا مدرک داشتنشون میشه و شما هم تکرار کردی گفتم توضیح بدم وقتی میگیم سرور سونی روی PS4 و PC متفاوت یعنی هر کدام از اینها وظیفه سرور بازی برای PC یا4 PS داره حالا چندتا از اینها جمع میشن میزارنشون درون یک رک که میشه این :
images

رک مورد نظر در کنار چندین رک دیگه برای PS4 یا PC استفاده میشه بعدش توسط یک سرور دیگه که روش مانیتور هستش و از درون یکی از رک ها بیرون میاد کنترل میشه همشون با هم حالا اون سیستم که وظیفه کنترل تک تک این سرورها رو داره امکان داره اشتباه کنه و اون اشتباه چیزی نمیشه جز چی ؟ اتفاقی که افتاده .

حالا باز معنی سرور متوجه میشین که سرور بازی متفاوت یا باید دیاگرام و فلوچارتش هم بکشم .
 

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,187
نام
سامان
والا ایشون هم نگفتن سونی کراس پلی داشته گفتن گلیچ بازی بوده یه بار دیگه بخونین متوجه میشین
اینکه سرورهارو جدا میکنی اینجوری نیست دیگه خیلی وقته هیچی جدا نیست اینکه بگی این رک سرور PS4 باشه رک بغلی سرور PC ! :)
 
  • Like
Reactions: Donger Reborn

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
والا ایشون هم نگفتن سونی کراس پلی داشته گفتن گلیچ بازی بوده یه بار دیگه بخونین متوجه میشین
اینکه سرورهارو جدا میکنی اینجوری نیست دیگه خیلی وقته هیچی جدا نیست اینکه بگی این رک سرور PS4 باشه رک بغلی سرور PC ! :)
جواب من هم این بود :
من با بلاک کردنش مخالفم اما نظرم به سونی نزدیکتر از نظر بیزینس .

ببین هیچ کس این دقت نمیکنه الان کی بیشترین User داره ؟ مشخصا سونی خوب شما بودی حاضر میشدی User هات در اختیار بقیه قرار بدی که سرور های بازی هاشون پر بشه و بازی ها پشت هم شروع بشه ؟

مشخصا نه چرا چون وقتی شما میبینی یک بازی دوست داری و بیشترین User که وجود داره برای اون بازی روی PS4 مشخصا کوچ میکنی جای که بتونی بازی کنی .

چرا سونی باید سرور های PC و یا نیتنندو یا ایکس باکس پر کنه هرچند سونی به PC اجازه داره همین الان هم میشه بازی کرد .

به نظرم از نظر گیمری بد اما از نظر بیزینس حرکت سونی درست هستش که اجازه کراس پلی نمیده بعدشم من شخصا دوست ندارم با PC بازها بازی کنم انقدر که همشون چیتر هستن از تمام بازی های انلاینی که روی PC بازی کردم تنها چیزی که دیدم چیتر ها هستن که هم روزت و هم اعصابت بهم میریزن برای همین هیچ وقت روی PC بعد BF3 دیگه بازی برای انلاین بازی کردن نگرفتم .

شما هم یک بار دیگه پست ها رو بخونی متوجه میشی که منم گفتم سونی اجازه این کار نمیده و گلیچ صورت گرفته از دست سونی در رفته و به دلایل بالا این اتفاق سونی اجازه نمیده .

حالا دوستمون اصرار دارن که Fortnite بین تمام کنسول ها کراس پلی داره اما با سونی نداره به همین راحتی سونی هم اجازه نمیده user هاش بقیه استفاده کنن به همین راحتی من خودم نه موافقم نه مخالف از نظر تجاری حرکت سونی درست با توجه به اینکه بیشترین user داره از نظر گیمی اشتباه این قبلا هم گفتم .

این عمل برای مدیریت سرور صورت میگیره ربطی به قدیمی یا جدید بدون روش نداره که صورت میگیره یا نه که رک جدا باشه بحث اینکه یک سرور برای یک کار مشخص در نظر گرفته میشه در حالی که شاید توی اون رک چندین سرور وجود داشته باشه .
 

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,187
نام
سامان
جواب من هم این بود :

شما هم یک بار دیگه پست ها رو بخونی متوجه میشی که منم گفتم سونی اجازه این کار نمیده و گلیچ صورت گرفته از دست سونی در رفته و به دلایل بالا این اتفاق سونی اجازه نمیده .

حالا دوستمون اصرار دارن که Fortnite بین تمام کنسول ها کراس پلی داره اما با سونی نداره به همین راحتی سونی هم اجازه نمیده user هاش بقیه استفاده کنن به همین راحتی من خودم نه موافقم نه مخالف از نظر تجاری حرکت سونی درست با توجه به اینکه بیشترین user داره از نظر گیمی اشتباه این قبلا هم گفتم .

این عمل برای مدیریت سرور صورت میگیره ربطی به قدیمی یا جدید بدون روش نداره که صورت میگیره یا نه که رک جدا باشه بحث اینکه یک سرور برای یک کار مشخص در نظر گرفته میشه در حالی که شاید توی اون رک چندین سرور وجود داشته باشه .
به خدا قسم بحث سر کراس پلی نیست سر اکانت epic هه !
حالا شما میای بیزینس پلن تعریف میکنی و سرور جدا میکنی نمیدونم چه ربطی داره ؟! بیخیال !!
 
  • Like
Reactions: Donger Reborn

Yukimura

کاربر سایت
Aug 15, 2013
1,094
اگه امکان کراس پلی یینps4 و xbox و نینتندو باشه واسه گیمر فرق نداره رو کدوم پلتفرم بازیش رو میخره.از اونجایی که فروش ps4 خیلی بیشتر از بقیست با نبود کراس پلی گیمری که میخاد با دوستا و فامیلا و...بازی کنه مجبوره بازی رو روی پلتفرمی که محبوبتره بخره و این به فروش بیشتر بازی روی ps4 کمک میکنه . در واقع ب سود بیشتر فکر میکنن ولی اینکه xbox و نینتندو از خدداشون باشه با ps4 کراس داشته باشن کاملا واضحه در اقلیت قرار نمیگیرن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر