آتسوشی اینابا، تهیه کننده ی بازی Infinite Space از استودیوی Platinum Games ، سگا را مقصر فروش کم این بازی می داند.
در مصاحبه با Nintendo Everything اینابا به این موضوع اشاره کرد که چون سگا نسخه های بسیار کمی از این بازی را شیپ کرده بود، بازی به سرعت به فروش رسید و نتوانست بیشتر از این بفروشد.
وی افزود:
منبع
در مصاحبه با Nintendo Everything اینابا به این موضوع اشاره کرد که چون سگا نسخه های بسیار کمی از این بازی را شیپ کرده بود، بازی به سرعت به فروش رسید و نتوانست بیشتر از این بفروشد.
وی افزود:
دلیل اینکه Infinite Space شکست خورد (البته "شکست خوردن" شاید عبارت مناسبی نباشد، چون از زاویه ای دیگر، همین موضوع بزرگترین موفقیت این بازی بوده است.) این بود که در طول ساخت بازی، ما سناریوی بازی را لحظه به لحظه گسترش می دادیم، در نتیجه حجم ROM بزرگتر می شد و به همین ترتیب برنامه ای که برای بازی طراحی کرده بودیم هم لحظه به لحظه بزرگتر می شد. اما وقتی بازی عرضه شد، فهمیدیم دلیل اینکه مردم این بازی را دوست دارن همین است. در نتیجه تمییز دادن دلیل شکست از دلیل موفقیت درباره ی Infinite Space کمی سخت است. چون هر دوی آنها یکی هستند.
منبع