Pachter:ماکروسافت برنده ی کنسول های نسل بعد است

MR.BIG BOSS

کاربر سایت
Feb 19, 2013
266
نام
elena
20130311_xbox.jpg

در یک سخنرانی در SXSW ، مایکل پچر، تحلیلگر (تروخدا فحشش ندین) پیش بینی خود را برای نسل آینده کنسول ها اعلام کردن و افزود چیدمان ساختاری مایکروسافت به عنوان یک برنده بزرگ،در نسل بعد بسیار موفق تر نسبت به سونی و نینتندو هست.

پچر در یک اسلاید به اشتراک گذاشته شده توسط Keighley، خلاصه افکار خود را به روایت عام کشید و گفت . اگر چه مایکروسافت هنوز به فاش جانشین خود برای ایکس باکس 360، موسوم به دورانگو، نپرداخته ولی در پشت پرده کنسول بعدی ماکروسافت در حال قدرت گرفتن هرچه بیشتر است

"مایکروسافت برنده نسل آینده است در همین حال،ps4 نیز کار خود را به خوبی انجام خواهد داد، پچر گفت، اما نینتندو بر روی زمین سقوطی سخت میکند.

"سونی رشد خود را در نسل آینده خواهد دید . گرچه نینتندو هنوز پادشاه نرم افزاری صنعت گیم است ولی ازلحاظ سخت افزاری در نسل بعد به چالش کشیده خواهد شد
منبع
 

Bek

کاربر سایت
Jun 4, 2010
371
شتر بیند در خواب پنبه دانه !

سال 2001 کنسولی عرضه شد که با حقارت زیر سونی و نینتندو قرار گرفت، کسی فکرشم نمی کرد نسل بعد این کنسول بتونه سونی رو با اون عظمتش به زیر بیاره. خب فکر نکم دور از ذهن باشه که کنسول بعدی مایکرو رو برنده نسل جدید ببینیم(نمیگم برنده حتمی نسل بعده. فقط دارم میگم این طور که شما میگی "شتر بیند در خواب پنبه دانه" اول شدنش غیر ممکن نیست.) خوصوصا که به وسیله ی کینکت هم فن بیس عظیم کژوال WII رو طرف خودش کشونده درحالی که سونی هیچ کاری در این مورد نکرده.

پ.ن: راستی فن های مایکرو یادشون باشه که اگه اخر نسلی کنسولشون با 5 6 میلیون اختلاف پایین تر از WII U بود. می تونن از بامبول اینکه WII U یه سال زودتر عرضه شده نهایت استفاده رو ببرن.>:d
 

Genesis

کاربر سایت
Dec 20, 2007
708
Pachter فکر می‌کند دو ویژگی‌ در ایکس‌باکس بعدی وجود خواهند داشت: گیرنده تلویزیون و پشتیبانی از اسکایپ. به عقیده Pachter این دو ویژگی بی‌نهایت برای کاربران جذاب خواهند بود.
همچنین می‌گوید: البته پلی‌استیشن سونی هم به خاطر برنامه‌ها و بازی‌هایش و همچنین پشتیبانی از سرویس بازی‌های شبکه Gaikai موفقیت خوبی در بازار کسب خواهد کرد.
.
.
.
.
.
اما رایانه ها
Pachter در ادامه می‌گوید رایانه‌ها به عنوان یک کنسول بازی، به جایگاه خود باز خواهند گشت. این خبر هم می‌تواند برای مایکروسافت خبر خوبی باشد؛ زیرا تولیدکنندگان رایانه هم تلاش خواهند کرد تا محصولاتی سازگار با ویندوز 8 را روانه بازار کنند.

منبع هم استفاده میکردی بد نبود:|.
 

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,392
نام
مهدی یوسفی اصیل
گرچه نینتندو هنوز پادشاه نرم افزاری صنعت گیم است ولی ازلحاظ سخت افزاری در نسل بعد به چالش کشیده خواهد شد
اره اره همونطوری که نینتندو توی wii بد جور خورد زمین و ترکید و هیچ کس نتونست جمعش کنه
بزار E3 بیاد اونوقت چهره ی این عمو دیدنیست :))
 

u_2

کاربر سایت
Aug 20, 2011
2,718
این یارو باز حرف مفت زد.نینتندو نمیدونم ولی احتمالش کمه موفقیتwiiرو تکرار کنه..و بین سونی وماکرو احتمال زیاد ماکرو برنده بشه چون معلومه گیمر های کژوال بیشتر طرف اکس باکس میرن بخاطر کینکت و..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر