Pachter: احتمال کاهش قیمت Xbox One به 399 دلار در سال آینده

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
xbox-one-thumb.jpg


آقای Michael Pachter یکی از کارشناسان صنعت بازی، اظهار نظراتی انجام داده است که در آن، این موضوع را متذکر شد پس از تغییر ناگهانی سیاست‌های مایکروسافت، این امکان وجود دارد که این شرکت تمرکز خود را روی قیمت این کنسول بگذارد و ممکن است در سال آینده، قیمت این کنسول تا 399 دلار کاهش یابد.
Pachter می‌گوید: "پس از این که مایکروسافت، سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ی خود را برای Xbox One تغییر داد، این امکان وجود دارد که بخواهد قیمت Xbox One را با PS4 برابر کند. این تفاوت قیمت که معادل با 100 دلار است، به دلیل وجود کینکت و دوربین HD و میکروفون درون جعبه‌ی Xbox One می‌باشد. مایکروسافت می‌خواهد سخت افزار خوبی را به طرفداران خود ارائه دهد و قصد دارد کاری کند که افرادی که برای Xbox One پول پرداخت کرده‌اند، راضی باشند. اما Microsoft در کاهش قیمت به خوبی عمل نکرده است و می‌تواند با این تغییرات، این مانع را کنار بگذارد."
مطمئناً کاهش قیمت کنسول به فروش آن در هنگام زمان عرضه دارد. آقای Pachter در این باره می‌گوید: "با اطمینان می‌توانم بگویم که مایکروسافت می‌تواند در مدت 6 ماه با سونی برابر شود. یعنی این که Xbox One همان‌قدر فروخته خواهد شد که PS4 می‌فروشد. پس بنابراین من فکر می‌کنم که در سال آینده، مایکروسافت قیمت کنسول خود را کاهش خواهد داد."

منبع
 

Evil007

کاربر سایت
Mar 24, 2006
951
نام
R!za
حداقل یک سال و نیم طول میکشه تا کاهش قیمت بینیم رو این کنسول تازه این خوشبینانست مگر اینکه سونی یه حرکتی کنه یا بد جوری ایکس باکس فروشش افتضاح باشه
 

lich-king

کاربر سایت
Jan 18, 2013
829
نام
محسن
این یعنی لابد سونی میخواد صد دلار ارزون کنه دیگه وگرنه مایکرو که خودش ارزون نمیکنه.مایکرو جدیدا مطیع سونی شده و هرکاری سونی میکنه مایکرو هم باید انجام بده دیگه.پس امیدتون به سونی باشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر