Nintendo در فکر آوردن سرویس TVii به اروپا و ژاپن

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
media-upload48.jpg

آقای Satoru Iwata رییس شرکت Nintendo به تازگی فاش کرد که آن ها در حال برنامه ریزی برای آوردن سرویس تلوزیونی جالب Wii U به نام TVii به اروپا و ژاپن هستند.
به نقل از CVG، آقای Iwata در این باره می‌گوید: "ما به دنبال این هستیم که سرویس تلوزیونی TVii را به اروپا و ژاپن بیاوریم و کاری کنیم که هر فردی و در هر مکانی، بتواند برنامه های تلوزیونی را تماشا کرده و این قول را نیز می‌دهم که در آینده نه چندان دور، اطلاعات بیشتری از این سرویس را فاش کنیم. در ساخت این سرویس، ناشران third-party ما و همینطور ناشرانی مانند سازندگان سرویس VOD که در دنیای گیم فعالیتی ندارند نیز سهیم بوده و سعی دارند تا قدرت های نهان این کنسول را هر چه بیشتر به نمایش در آورند. برای مثال شما می‌توانید از این سرویس هنگامی که تلوزیون اتاق نشیمن روشن است، استفاده کرده و به راحتی به تماشای برنامه مورد علاقه خود بپردازید؛ ویژگی های دیگری نیز مانند یک سرویس فروشگاهی و سرویس هایی برای اینترنت نیز در نظر گرفته شده است."
در کشور آمریکا، سرویس TVii این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به صورت زنده مسابقات NFL را دنبال کرده و از نتایج دیگر بازی ها نیز باخبر شوید؛ هنوز اطلاعاتی از ویژگی های این سرویس در انگلستان منتشر نشده است.
منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر