Naughty Dog:بازیها برای فروش به کاور با شخصیت خشن و مرد نیازی ندارند

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

black guard

کاربر سایت
Jun 1, 2012
42
نام
مهدی
از ویژگیهای کاور بازی اکشن و دلهره آور شرکت Naughty Dog یعنی The Last of Us کارکتر Ellie شخصیت دختر این بازی به عنوان قهرمان بازی در کنار کارکتر مرد Joel می باشد,ولی همه هم این را نمیخواستند و با این طرح موافق نبودند.

8252729323_f94854ba6e_b.jpg


Neil Druckmann کارگردان خلاق Naughty Dog و Ashley Johnson صدا پیشه Ellie در مورد این مسئله مصاحبه جدیدی با VG247 انجام داده اند.
Johnson گفت:من احساس میکنم که آنها زنان را روی کاور بازی قرار نداده اند چونکه آنها میترسند که به فروش بازی صدمه بزند و کمتر بفروشد.
اینرا همه گیمرها واقعا میدانند"و من به دنبال مفاهیم جنسیتی با هر وسیله ای نیستم"ولی من به طور کلی احساس کرده ام که آنها فکر میکنند بازیها با یک شخصیت زن روی کاور فروش نخواهند کرد در مقایسه با شخصیت مرد و خشن در جلوی کاور.
ظاهرا Druckmann با ارزیابی ها و نظرات Johnson's هم نظر است,این برداشت نادرستی است که آنها تصور میکنند کاورهای با شخصیت مونث در مقابل با کاورهایی با شخصیت مذکر و در مرکز پوشش فروش کمتری میکنند.

او همچنین در پاسخش اضافه کرد که Naughty Dog در ابتدا میخواست که فقط تنها شخصیت Ellie را روی کاور بازی The Last of Us قرار دهد.

Druckmann گفت"من معتقدم این یک باور و تصور غلط است که اگر یک شخصیت دختر یا زن روی کاور بازی قرار بگیرد بازی فروش کمتری خواهد کرد.بحث هایی هم که در جاهای مختلفی میشد و من از آن اطلاع دارم که خواسته شده بود Ellie در عقب کاور قرار گیرد ولی همگی در Naughty Dog پوشش درخواست شده را نپذیرفتند و رد کردند.

منبع
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر