Xbox Microsoft Flight Simulator

2020 Microsoft Flight Simulator

147215


Initial release date: 2020
Series: Microsoft Flight Simulator
Developer: Asobo Studio
Publisher: Xbox Game Studios
Platforms: Microsoft Windows, Xbox One
Genres: Simulation Video Game, Amateur flight simulation

***




===============================================================================


بررسی بازی سنتر

بررسی بازی 2020 Microsoft Flight Simulator - بازی سنتر



===========================================================================


Microsoft Flight Simulator minimum requirements

  • CPU: Ryzen 3 1200/Intel i5-4460​
  • GPU: Radeon RX 570/NVIDIA GTX 770​
  • VRAM: 2GB​
  • RAM: 8GB​
  • HDD: 150 GB​
  • OS: Windows 10 November 2019 update​
  • Bandwidth: 5 Mbps​


Microsoft Flight Simulator recommended requirements

  • CPU: Ryzen 5 1500K/Intel i5-8400​
  • GPU: Radeon RX 590/NVIDIA GTX 970​
  • VRAM: 4GB​
  • RAM: 16GB​
  • HDD: 150GB​
  • OS: Windows 10 November 2019 update​
  • Bandwidth: 20 Mbps​
Microsoft Flight Simulator ideal requirements

  • CPU: Ryzen 7 Pro 2700X/Intel i7-5800X​
  • GPU: Radeon VII/NVIDIA RTX 2080​
  • VRAM: 8GB​
  • RAM: 32GB​
  • HDD: 150 GB SSD​
  • OS: Windows 10 November 2019 update​
  • Bandwidth: 50 Mbps​

 
آخرین ویرایش:

miladdej

کاربر سایت
Aug 27, 2013
631
جهت شفاف سازی برای کسایی که اطلاعات زیادی در مورد شبیه ساز پرواز ندارن، نسخه عادی تمام فرودگاه های دنیا(37 هزار فرودگاه) رو شامل میشه، ولی ورژن استاندارد و دلاکس و پریمیوم به ترتیب 30 و 35 و 40 فرودگاه "دست ساز" شبیه سازی شده با جزئیات بالاتر و دقیق تر رو شامل میشن.
این که کدوم هواپیما ها و کدوم فرودگاه ها تو هر نسخه هست تو این عکس ها توضیح داده شده:
Airports_Flight-Sim.jpg

Planes_Flight-Sim-1.jpg

ولی به نظرم در مورد جزئیات تکنیکی شبیه ساز درست اطلاع رسانی نکردن، مثلا بارها گفتن دیتای دنیای شبیه ساز چند petabyte هست و مجبور بودن بازی رو استریم کنن تا به این سطح از کیفیت برسن، ولی هنوز هم حداقل من نمیدونم اگر کسی شبیه ساز رو آفلاین بازی کنه چه اتفاقی میفته، آیا مستقیم پرتت میکنه بیرون، یا یه ورژن بی کیفیت تر و procedurally generated از دنیا رو میاره بالا، مثل FSX(به هر حال حجم شبیه ساز 150 گیگه) یا میشه مثل Xplane11 دیتای هر قاره رو جداگونه دانلود کرد(هر چند بعید میدونم)
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,094
نام
مــاکــان
ولی به نظرم در مورد جزئیات تکنیکی شبیه ساز درست اطلاع رسانی نکردن، مثلا بارها گفتن دیتای دنیای شبیه ساز چند petabyte هست و مجبور بودن بازی رو استریم کنن تا به این سطح از کیفیت برسن، ولی هنوز هم حداقل من نمیدونم اگر کسی شبیه ساز رو آفلاین بازی کنه چه اتفاقی میفته، آیا مستقیم پرتت میکنه بیرون، یا یه ورژن بی کیفیت تر و procedurally generated از دنیا رو میاره بالا، مثل FSX(به هر حال حجم شبیه ساز 150 گیگه) یا میشه مثل Xplane11 دیتای هر قاره رو جداگونه دانلود کرد(هر چند بعید میدونم)
تو مصاحبه های قبلی تاکید شده کلا بیس بازی آنلاین هست چون کیفیت مناظر طبیعی و... همینطور که خودت گفتی براساس سرعت اینترنت و پهنای باند مشخص میشه.
ولی اگر سرعت پایین تر داشتیم ویا کلا آفلاین خواستیم بازی کنیم یکسری اطلاعات از پیش طراحی شده در اختیارمون میزاره ویا اطلاعاتی که تا آخرین باری که آنلاین بودیم و کَش شده رو.
مطمئنا بهترین تجربه همون آنلاین هست و کیفیت 4k که حالا شاید ما بخاطر نت ضعیفمون نتونیم استفاده کنیم.
اما خب مهم اینه که با سرعت نت ما چه خروجی میده.
 
  • Like
Reactions: miladdej

HAMID-ROG

کاربر سایت
May 9, 2010
281
نام
حمید رضا
درود.
با توجه به اینکه حدود 1 ساله به دلیل اشتیاق فراوان به خلبانی و پرواز به صورت حرفه ای به طور جدی وارد صنعت هوانوردی شدم و در حال گذراندن دوره گواهی نامه PPL هستم (البته 11 سال به صورت مجازی و simulator کار کردم) ، واقعا میتونم با اطمینان بگم از دوستان و همکارانی که در خارج از کشور دارم و تجربه اینسایدر آلفاتستر بودن مایکروسافت رو در طول این 8 ماهی که از معرفی نسخه جدید شبیه ساز گذشته و در اختیار آنها جهت تست و رفع ایراد قرار داده شده بود رو دارند بایستی عرض کنم که این نسخه انقلابی در جهت شبیه سازی کامل هواپیماهای تجاری و general aviation و شبیه سازی کامل weather engine ،scenery و ... هست که برای اولین بار در نسخه اصلی و خام و بدون دخالت developer های بزرگ درست شده که باعث شده علاوه بر داینامیک های پروازی بسیار دقیق جلوه های گرافیکی خیره کننده ای رو هم ارائه بدن . در حال حاضر شبیه سازهای lockheed prepar3d و xplane 11 و شبیه ساز نظامی dcs موجود هستند که البته بدون وجود developer های بزرگی مثل pmdg, orbx, aerosoft و ... که کارشون طراحی هواپیماهای فوق العاده دقیق و scenery های با کیفیت و به قول معروف تولید افزونه های دقیق پرواز هست، واقعا هیچ چیزی برای گفتن ندارند و بیشتر شبیه ماکت و مقوا هستند . (در اینجا دوستانی که تجربه پرواز با شبیه ساز و هواپیماهای دقیق رو دارند میدونند دقیقآ منظورم چی هست). خواستم به دوستانی که دوست دارند به صورت حرفه ای و جدی وارد عرصه شبیه ساز پرواز بشوند چند نکته رو راجب به شبیه ساز پرواز عرض کنم که واقعا بدردشون میخوره :

1- اول از همه باید بگم که با توجه به سیاست گذاری صنعت جهانی هوانوردی(icao)، امنیت جهانی خطوط هوایی و مصونیت داشتن حوادثی از قبیل (تروریستی،توطئه و hijacking و...) به طور تلویحی شرکت های تولید شبیه ساز های پرواز مانند lockheed martin ، microsoft، eagle dynamics سعی میکنند از واژه شبیه ساز یا simulator کمتر استفاده بکنند و یا اگر استفاده میکنند، ناشران برای انتشار راحت و بدون دردسر، اونها رو جزو دسته بندی گیمینگ و بازی و سرگرمی قرار میدهند تا سوء استفاده ای صورت نگیره ، تصویب این قانون برمیگرده به اوج این اتفاق که سال 2001 پس از حوادث تروریستی 11 سپتامبر و انفجار برج های دوقلو در آمریکا که به صورت سختگیرانه اعمال شد. ولی به تدریج از شدت سختگیرانه بودن کاهش یافت ولی الان دیگه بصورت کلی اجرا میشه .
در مقدمه صحبت هام عرض کنم خدمتتون شبیه ساز رو جدی بگیرین و به چشم گیم و بازی بهش نگاه نکنین، چون هیچ چیزی از کار با ابزارها و المان های پروازی متوجه نخواهید شد و بعد از چند روز ور رفتن و سیخ دادنش خیلی زود خستتون میکنه و میزارینش کنار. حتما قبل از استفاده مطالعه و تحقیق کنین راجب المان های پرواز و قوانین آن، به این دلیل که شما بعد از تجربه به صورت حرفه ای این شبیه ساز ها به راحتی میتونین به عنوان مثال یک فروند بوئینگ 747 رو در واقعیت از نقطه A به B ببرین و یا هرگونه هواپیمای دیگر به راحتی بدون داشتن حتی گواهینامه یا آموزش عملی از قبل و امثال این مورد ها .کما اینکه در همین حوادث تروریستی 11 سپتامبر ، تروریستها از سال 1997 تا قبل از انجام عملیات به صورت کامل روز حادثه رو در شبیه ساز پرواز microsoft flight simulator 98 تجربه کردن و آموزش های لازم رو از این طریق به صورت کامل فرا گرفتند و به همین دلیل حساسیت خاصی روی سیمولاتور ها هست که باعث سوء استفاده نشوند.

2- قبل از استفاده حتما یک مطالعه کلی راجب instrument های پروازی ، system dynamics ، aviation language داشته باشین تا به صورت کلی آشنا بشین با سیستم های هواپیماها و عملکردشون .(تو گوگل سرچ کنین منابع free میتونین پیدا کنین و هم به صورت ویدیو در یوتوب میتونین پیدا کنین ، کتاب های پولی هم هستش که تو پیام خصوصی کسی خواست بهش معرفی میکنم)

3- بعد از اتمام مرحله 2 در قدم اول وقتی میخواین شروع کنین اول از هواپیماهای سبک و ساده تر مانند (cessna c-172) شروع کنین و حداقل به مدت 600 ساعت باهاش پرواز کنین و تمام instrument هایی که یاد گرفتین رو روی همین هواپیما تمرین کنین . بعدش تا حدود خیلی زیادی دستتون میاد نحوه کار با ابزارهای ناوبری، سیستم بکارگیری flap ها ، سیستم های tcas ، سیستم های مختلف فرود و تقربها و ... که خیلی کمکتون خواهد کرد . البته خیلی از هواپیماهای سبک و متوسط هم از سیستم های پروازی تقریبا یکسانی بهره میبرند با کمی آپشن های کم و زیاد و آموزش های مختصر خیلی زود میتونین با اونها هم پرواز کنین. ( برای آموزش هواپیمای cessna هم میتونین تو youtube سرچ کنین A2A simulation cessna c172 tutorial که برای شبیه ساز prepar3d ساخته شده و 99.99 درصد دقیق هستش و این هم میتونه کمک بیشتری بکنه برای یادگیری هرچه بهتر).

4- به هیچ عنوان در قدم اول سمت هواپیماهای تجاری مانند Airbus و Boeing نرید چون پیچیدگی و گستردگی سیستم های پروازی آنها گیجتون میکنه و قابل درک نیستش براتون . به قول معروف قدم به قدم از basic و با هواپیماهای GA پیش برید تا برسید به commercial ها و اونوقته که لذت کامل رو ببرین از پرواز.

نمیخوام طولانی کنم صحبت رو و ناگفته ها بسیار زیاده که در اینجا واقعا نمیگنجه همه رو توضیح بدم خدمتتون. فقط تا اینجای کار داشته باشین که ، روی صحبت من بیشتر با کسانی هست که میخواهند به صورت حرفه ای با شبیه ساز کار کنند و یادبگیرند پرواز رو و لذت ببرن ، و خداکنه بنده حقیر تا اینجای کار تونسته باشم چند نکات اصلی رو توضیح داده و کمکی کرده باشم. :)

و در خاتمه عرض کنم خدمتتون ، این شبیه ساز رو به هیچ عنوان گیم و سرگرمی و از این قبیل کلمات خطاب نکنین ( باتوجه به توضیحات 1) و مانند دیگر محصولاتی که لقب شبیه ساز رو یدک میکشند مانند گیم های ریسینگ و رانندگی و ... واقعا شبیه ساز محسوب نمیشند و صرفا به شما مهارت یک رانندگی دقیق و بدون نقص نزدیک به دنیای واقعی را نشان میدند . این شبیه سازی که من راجبش صحبت میکنم یعنی شما بتونید از 0 تا 100 یک هواپیما از روشن کردن موتورها ، برنامه ریزی و program کردن مسیرها ، انواع plan های مواجه با موقعیت های اضطراری تا در نهایت فرود و خاموش کردن موتورها ، شما بدون داشتن آگاهی و آموزش نمیتونین با هواپیمایی مانند airbus a320 و یا گروه هواپیما های GA پرواز کنین ! خود بنده هم که 10 سال با شبیه سازهای مختلف کار کردم و الان 1 سال هست که دارم به صورت عملی گواهینامه خلبانی میگیرم میتونم به جرات بگم 50 درصد راهی که بقیه باید بین 3-4 سال با گذراندن دوره های دانشگاهی و خلبانی طی کنن رو من به تنهایی در منزل و محل کار با شبیه ساز پرواز طی کردم. (البته ناگفته نماند با صرف هزینه های گزاف دلاری و خرید افزونه های حرفه ای و دقیق) و در تمام گزینش های مقدماتی دوره های ورودی ppl رو براحتی عبور کردم و مستقیم وارد آموزش های حرف ای و عملی شدم که اینشالا خدا بخواد و شرایط کرونا و ... بزاره وارد مرحله نهایی پرواز solo و اخذ گواهینامه PPL میشم.

خلاصه اینکه امیدوارم توضیحاتم مفید بوده باشه. و البته آرزو میکنم این شرایط وحشتناک بد اقتصادی که متاسفانه روز به روز داره بدتر میشه ، بهتر بشه تا همه کسانی که علاقه مند هستند تجربه بکنند این شاهکار مایکروسافت رو که حدود 13 سال روش کار شده و عملا تمام جوانب یک شبیه ساز کامل رو پوشش میده تهیه کنید و لذت ببرید.?
 
آخرین ویرایش:

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
نسخه microsoft flight simulator steam Edition رو من سالهاست که دارم ، جالبه فرودگاه امام خمینی رو هم داره ،

منتها موقع پرواز هیچ چراغی روی باند نداشت ? روی این نقشه بالا هم باز روی ایران فرودگاهی رو نشون نداده یعنی نداره احتمالا !

درمورد کیفیت اجرای بازی و بارگذاری لایه های مختلف گرافیکی و اب و هوایی بر روی cloud اینطور میشه حدس زد که بازی بخش افلاین نداره و احتیاج به اتصال دائمی به اینترنت هست ! اگر هم بشه افلاین اجراش کرد پس لابد دیگه از اون گرافیک خیره کننده خبری نباشه و چیزی در حد همون نسخه steam ده سال پیش رو شاهد باشیم با کمی جزییات بیشتر .

بازی بر روی استیم برای پیش خرید قرار گرفت

158414
 
آخرین ویرایش:

miladdej

کاربر سایت
Aug 27, 2013
631
نسخه microsoft flight simulator steam Edition رو من سالهاست که دارم ، جالبه فرودگاه امام خمینی رو هم داره ،

منتها موقع پرواز هیچ چراغی روی باند نداشت ? روی این نقشه بالا هم باز روی ایران فرودگاهی رو نشون نداده یعنی نداره احتمالا !

درمورد کیفیت اجرای بازی و بارگذاری لایه های مختلف گرافیکی و اب و هوایی بر روی cloud اینطور میشه حدس زد که بازی بخش افلاین نداره و احتیاج به اتصال دائمی به اینترنت هست ! اگر هم بشه افلاین اجراش کرد پس لابد دیگه از اون گرافیک خیره کننده خبری نباشه و چیزی در حد همون نسخه steam ده سال پیش رو شاهد باشیم با کمی جزییات بیشتر .
این نقشه ای که بالا گذاشته شده نشون دهنده مکان تمام فرودگاه های تو بازی نیست(یه توضیحی هم خوب بدین در مورد عکس هایی که میذارید:|الان اون عکس چی هست، از کجا اومده، کی ساخته و نشون دهنده چیه:-?)
چیزی که من تو اون عکس میبینم یه نقشه ساخته شده روی گوگل مپ توسط یه کاربر رندوم هست که 270 تا فرودگاه رو علامت گذاری کرده، همین. بارها و بارها سازنده ها اعلام کردن این شبیه ساز شامل 37000 فرودگاه دور دنیا هست-برای مقایسه، fsx steam edition که خودت هم اشاره کردی، 24000 فرودگاه رو داشته- بنابراین این شببه ساز فرودگاه های ایران هم شامل میشه.
در مورد آفلاین مود، قبلا برای من هم همین سوال پیش اومده بود، که ماکان چند تا پست بالاتر جواب خیلی کامل و درستی داد و بعدا خودم هم در موردش تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم که شبیه ساز به صورت کاملا آفلاین هم قابل اجرا هست و به این ویدیو هم رسیدم که خود سازنده ها با عکس تفاوت آفلاین و آنلاین رو توضیح میدن:

که همونطوری که میشه دید کیفیت تکسچرهای آفلاین هم خیلی فراتر از fsx هست و از اون روند واضح procedural generation بی کیفیتی که میشد توی fsx دید خبری نیست، علاوه بر این کیفیت چیزایی مثل مدل هواپیماها و تغییرات آب و هوایی و ابر ها چه آفلاین و چه آنلاین تفاوتی با هم ندارن و همون کیفیت واقعا باورنکردنی خودشون رو حفظ میکنن، فقط در صورت آنلاین بودن آب و هوای حال حاضر همون نقطه، توی شبیه ساز هم نشون داده میشه، یعنی چنین وضعیتی هست:
h5fy7qs5gxa51.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر