نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2021 Press Conference

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,078
IMG_20210526_223451.jpg

[ویرایش]: مایکروسافت بطور رسمی از نمایش خود با نام Xbox & Bethesda Games Showcase پرده برداشت.

تاریخ مراسم: 23 خرداد ساعت 21:30


تمرکز مراسم: بازیهای Xbox Game Studios و Bethesda و همچنین پارتنرها و بازیسازان دیگر از سراسر جهان

زمان مراسم: 90 دقیقه.

این مراسم بصورت زنده از صفحات Xbox در:

Twitch
Youtube
Twitter
Facebook

پخش خواهد شد.

xbox-bethesda-e3-2021-plans.jpg

بعد از یکسال غیبت، E3 دوباره برگشته و به همین دلیل گیمرها شوق زیادی برای مراسم امسال دارند. هرچند با توجه به همه گیری ویروس کرونا قراره مراسم امسال با فرمتی کاملا آنلاین برگزار بشه و دیگه شاهد جمعیت و هیاهوی زیاد در کنفرانس ها نیستیم، اما این دلیل نمیشه که سیلی از بازیها و نمایش های جدید نبینیم.


IMG_20210516_083127.jpg

چه انتظاراتی باید از کنفرانس مایکروسافت داشته باشیم؟​


اولین چیزی که انتظار میره، یک نمایش از Halo Infinite به همراه تاریخ عرضه است. به همین شکل تریلری از بازی Grounded و اینکه چه زمانی از early access خارج شده و بصورت یک بازی کامل عرضه میشه. همینطور با توجه به اتمام پروسه ساخت Psychonauts 2 انتظار میره که تاریخ عرضه این بازی هم به همراه یک لانچ تریلر اعلام بشه. احتمالا نسخه کنسولی Microsoft Flight Simulator هم نمایش جدیدی همراه با تاریخ عرضه داشته باشه.

اما شاید مورد انتظارترین نمایش مراسم امسال، دستپخت جدید Bethesda Game Studios یعنی Starfield هست. بازی مرموزی که سه سال از معرفی اون میگذره و چندین ساله که بی سر و صدا در دست ساخته. با توجه به خریده شدن کمپانی بتسدا در سال گذشته، احتمالا مایکروسافت حساب زیادی روی این عنوان که اولین IP جدید Bethesda Game Studios در 25 سال اخیر هستش، کرده و همه منتظر یک معرفی کامل از اون هستیم.

عنوان بعدی که دوستداران سبک ریسینگ و ماشین سواری منتظر اون هستند، شماره بعدی سری Forza Horizon هست. با وجود اینکه شماره پنجم این عنوان هنوز معرفی نشده اما شایعات قوی و بسیار زیادی در چند ماه اخیر شکل گرفته و میتوان انتظار رونمایی از اون رو در مراسم امسال داشت.

به گفته اینسایدر و گزارشگر سایت Gamesbeat جف گراب، مایکروسافت اینبار قصد نمایش CG نداشته و احتمالا بیشتر تریلرها از بازیهای نزدیک به عرضه و بصورت گیم پلی هستند. به هرحال باید منتظر موند و دید از بین عناوین متعدد و زیادی که تا بحال از طرف Xbox معرفی شدند کدام بازیها نمایش جدید خواهند داشت.

غیر از عناوین فرست پارتی، انتظار میره مایکروسافت قراردادهای متعددی با استودیوها و ناشرهای third party هم داشته باشه و از اون ها بصورت day one on gamepass یا انحصاری پلتفرم های خودش معرفی کنه. تا بحال شایعات زیادی در این زمینه هم وجود داشته و باید دید تا چه حد این شایعات درست از آب درمیان.

امیدواریم که E3 امسال، شروع برگشت به شکوه گذشته این مراسم پرطرفدار باشه و تمام گیمرهایی که منتظر عناوین مورد علاقه خود هستند رو راضی کنه.
 
آخرین ویرایش:

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
جالبه یخچال xbox جدا از موضوع ترولی که میشد برای تولید عمده اش خیلی اتفاقی و سر کلکل توی توییتر ایده اش مطرح شد و حالا که معرفی شده بنظر میرسه طرفدار هم کم نداره. شخصا از این مینی یخچال های خاص خیلی خوشم میاد. مثلا یادمه اکتیویژن هم برای بلک اپس ١ یه یخچال مخصوص برای نسخه ی اسپیشیال ادیشنش درنظر گرفته بود که خیلی خوشگل بود.
 

Kirk-Hammedd

Abandon the safety of mindless following
کاربر سایت
Oct 23, 2010
2,749
نام
حامد
حالا جدا این اطلاعات بیشتر از یخچال کی میاد. البته میدونم توی ایران خریدش خیلی سخت هست ولی اگر باشه شخصا میخرم
 
  • Like
Reactions: Bellic

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,587
نام
milad
مراسمی خوبی بود امتیاز من 7 از 10 هست
اما فاقد سورپرایز دقیقا میدونستیم horizon 5 به زودی ها قراره معرفی بشه
انتظار معرفی عناوین انحصاری داشتم با گیم پلیشون
میشه گفت گیم پس هست که قراره ناجی فروش xbox باشه
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
خوب من با کمی تاخیر نظر کلیم رو نسبت به نمایش بگم

در کل نمایش خوبی بود هرچند نبود Hellblade 2 برام به شدت نا امید کننده بود با این حال چیزایی که ماکروسافت نشون داد کاملا راضی کننده بودن کلی بازی جدید نشون داده شد و یـ عالمه تریلر و گیم پس Day 1 فقط یـ موردی که فک میکنم مایکروسافت بدجوری داره فرصت سوزی میکنه نشون دادن تریلر ها Back to Back و دریغ از یـ گیم پلی Uncut درست حسابی ـه. یک سری شاید با خودشون بگن خوب اینجوری بازی های بیشتری میشه نشون داد ولی به نظرم قشنگ فرصت بیشتر دیده شدن یک سری از بازی ها رو میسوزنه گل سرسبدشون Halo بود که با یـ کات سین و منتاژ مالتی پلیر Present شد ! من اون موقعی که مستر چیف Grappling hook رو در اورد گفتم ای جان الان ـه که یـ Transition نرم و روون از کات سین به گیم پلی داشته باشیم ولی یهو صحنه کات خورد و رفت دوباره تو کات سین :| چقدر میتونست تاثیر گذار باشه اگه پشت بندش مستقیم وارد گیم پلی میشد و مارو با یـ کامبت نفس گیر مستفیض میکرد ؟ سایکوناتز 2 یـ مثال دیگش بازی تو نگاه اول به غیر آرت استایل کارتونی و عجیب غریبش چیز دیگه ای واسه هایلایت کردن نداره گرافیک فنیش هم اونچنان قوی نیست که بگیم یـ فاکتور واسه هایلات کردنش هست تنها کاری که باید اینا میکردن تیم شفر رو میاوردن رو صحنه تا شروع کنه به بازی کردن بهترین قسمت بازی قشنگ کلی میتونست تو دیده شدن بازی اثر گذار باشه . الان بین اکثر نمایش ها ضعیف ترین تعداد View رو توی یوتیوب گرفته و اصلا اونجور که باید دیده نشده . از اون طرف FH5 رو داشتیم با اینکه نمایش داخل گیم پلی داشت یکی اینکه تقطیع شده بود بعدم خیلی سریع و هول هولکی بود راحت میتونستن ته تریلر رونماییش ارجاعش بدن به یـ استریم بعد کنفرانس و یـ دل سیر در مورد فیچر ها بازی حرف بزنن ولی عوضش تصمیم گرفتن هول هولکی فیچر های مهم بازی رو تقطیع شده و خیلی سریع بیان کنن به نظرم بیشتر وقت کنفرانس رو گرفتن تا اینکه بخوان یـ نمایش درست حسابی داشته باشن . Stalker نمایشش به شدت عالی بود با اینکه گیم پلی زیادی نداشت ولی بازم خیلی عالی بود ولی به شخصه ترجیح میدادم همینم یـ گیم پلی 5 دقیقه ای سراست ازش میدیدم .

کلا ماکرو انگار نمیخواد متوجه اهمیت گیم پلی بشه گیم پلی اگه درست انجام بشه صد برابر تریلر اثر گذار تر ـه . مخصوصا اگه عنوان جدید نباشه . شما وقتی تو نمایش میخوای چند تا تریلر CGI داشته باشی حداقل کاری که میتونی بکنی اینه که بگردی ببینی کدوم بازی بیشتر نیاز به دیده شدن داره همون رو وقت بیشتری بهش احتصاص بدی . اگه بنگر درست حسابی داری تا جایی که جا داره ازش گیم پلی نشون بدی نه حرفای تکراری که آره ما به کامیونیتی اهمیت میدیم بیا اینم یـ قسمت از کات سین این یـ مونتاژ از لحظات خفن مالتی پلیر (اشاره به نمایش Halo) سر نمایش جولای پارسال گفتیم ماکرو در آینده بیشتر به گیم پلی اهمیت میده ولی انگار قرار نیست دست از این رویه بردارن !!
 
آخرین ویرایش:

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
من نمی فهمم فلسفه این ایونت Extended چیه واقعا
صحبت با Developer هاست, چیزی که گیمر ها ازش متنفر ان
ملت می خوان گیم پلی و تریلر ببینن نه این که ایونت بزاری بری با Developer های استادیو های مختلف حرف بزنی تهشم یه 4 تا عکس و اطلاعات قطره چکونی بدی :|

در کل اگر کسی علاقه داره پنجشنبه ساعت 9:30 شب به وقت ایران ایونت Extended اه Xbox هست
 

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
من نمی فهمم فلسفه این ایونت Extended چیه واقعا
صحبت با Developer هاست, چیزی که گیمر ها ازش متنفر ان
ملت می خوان گیم پلی و تریلر ببینن نه این که ایونت بزاری بری با Developer های استادیو های مختلف حرف بزنی تهشم یه 4 تا عکس و اطلاعات قطره چکونی بدی :|

در کل اگر کسی علاقه داره پنجشنبه ساعت 9:30 شب به وقت ایران ایونت Extended اه Xbox هست
کنفرانس اصلی تموم شد رفت! این Extended واسه اوناست که میخوان صحبت های دولوپر بازیها رو بشنون. یه سری انتقاد بود که چرا اصلا تو کنفرانس دولوپر بازیها نبودن حرفی نزدن در مورد بازیهاشون و نان استاپ بازی نشون میداد! این واسه اون دسته مخاطب هاست. حالا ناراحت نباش. :D
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
کنفرانس اصلی تموم شد رفت! این Extended واسه اوناست که میخوان صحبت های دولوپر بازیها رو بشنون. یه سری انتقاد بود که چرا اصلا تو کنفرانس دولوپر بازیها نبودن حرفی نزدن در مورد بازیهاشون و نان استاپ بازی نشون میداد! این واسه اون دسته مخاطب هاست. حالا ناراحت نباش. :D

مسئله فقط صدای دولوپرا نیست :D این نان استاپ تریلر پخش شدن خیلی از معرفی هارو محو کرد. منجمله اینکه الان سومین E3 بود که سایکوناتز 2 بود و باااز هم بخاطر فرمت های خراب محو شد. بازی نسبتا انحصاری معنویه، XGS عه، و تیم شفر ادم کله گنده ایه. 1 دقیقه اینو میووردن بازی بیشتر دیده شه واقعا خیلی بهتر میشد...

این موردو برای بقیه بازی های بزرگ و یا XGS هم بنظرم باید میبود. مثلا از ابسیدین میومدن 1 دقیقه در مورد گراندد و بعدش TOW2 میگفتن.
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,643
نام
سهيل
خب بعد از 2013 که خدمت بودم کنفرانس ها را لایو ندیدم اولین بار بود که نتونسته بودم ببینم امروز اومدم با کیفیت دانلود کردم دیدم و باید بگم به شدت راضی بودم و به نظرم با توجه به شرایط کرونا یکی از بهترین کنفرانس های ماکرو بود و همین اول 9.5/10 امتیازم را میدم. هایلات ها را بگم

1- گیم پس: فوق العاده یک کلام. بهترین سرویس اشتراکی و مشتری مدارترین سرویس فکر کنم در حال ارائه در جهان. اصلا باورش هم سخته که این همه بازی بزرگ و کوچیک دارن Day One روی گیم پس عرضه میشن. اونم در شرایطی که 70 دلاره بازی الان. هرچقدر تعریف کنی ارزش قضیه را پوشش نمیده

2- فورتزا 5 : با اختلاف به نظرم PG بهترین استدیو حال حاضر ماکرو هست. فقط این استدیو هست که میتونه یک بازی ریسینگ را اینجوری فوق العاده پرزنت کنه. گرافیک هم که به نظرم بهترین گرافیک نسل جدید هست تا اینجا. چندتا صحنه دیگه کاملا Real بود . فقط منتظر نمایش گیم پلی فیبل هستم. بی نظیرن اینا

3- Stalker : به شدت نمایش بازی چه به لحاظ تایم چه گرافیک همه چی خوب بود.

4- بازی های ایندی : یکی از معدود کنفرانس هایی بود که بازی های ایندی فوق العاده خوبی گلچین شده بود که اصلا حس اضافی بودن نمیدادن.

5- بازی های انحصاری جدید: خوب هم تکلیف بازی های بتسدا مشخص شد که انحصاری هستند هم دو سه تا بازی جدید هم معرفی شد. از اواسط 2022 دیگه نان استاب ایکس باکس بازی انحصاری خواهد گرفت که ارزش خرید کنسول چندین برابر میشه.

6- هیلو : کاملا افزایش و بهبود کیفیت بازی حداقل توی این نمایش مشخص بود و نشون میده چقدر تصمیم بر تاخیر بازی درست بوده. 1/5 سال تایم اضافی داشتن خیلی کمک خواهد کرد که بازی بهتر باشه.

7- کارگردانی و نظم نمایش هم خیلی خوب بود. میزان صحبت ها و کات ها استاندارد بود. کاملا مناسب وقت اختصاص داده بودن به AAA ها و ایندی ها و همچنین صحبت اسپنسر و بقیه.

8- نکته منفی برای من فقط نمایش کوتاه استارفیلد و معرفی کوتاه انحصاری های جدید بود که اونم به خاطر کرونا گذشت میکنم.

در مجموع خیلی راضی بودم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر