نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2021 Press Conference

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,100
IMG_20210526_223451.jpg

[ویرایش]: مایکروسافت بطور رسمی از نمایش خود با نام Xbox & Bethesda Games Showcase پرده برداشت.

تاریخ مراسم: 23 خرداد ساعت 21:30


تمرکز مراسم: بازیهای Xbox Game Studios و Bethesda و همچنین پارتنرها و بازیسازان دیگر از سراسر جهان

زمان مراسم: 90 دقیقه.

این مراسم بصورت زنده از صفحات Xbox در:

Twitch
Youtube
Twitter
Facebook

پخش خواهد شد.

xbox-bethesda-e3-2021-plans.jpg

بعد از یکسال غیبت، E3 دوباره برگشته و به همین دلیل گیمرها شوق زیادی برای مراسم امسال دارند. هرچند با توجه به همه گیری ویروس کرونا قراره مراسم امسال با فرمتی کاملا آنلاین برگزار بشه و دیگه شاهد جمعیت و هیاهوی زیاد در کنفرانس ها نیستیم، اما این دلیل نمیشه که سیلی از بازیها و نمایش های جدید نبینیم.


IMG_20210516_083127.jpg

چه انتظاراتی باید از کنفرانس مایکروسافت داشته باشیم؟​


اولین چیزی که انتظار میره، یک نمایش از Halo Infinite به همراه تاریخ عرضه است. به همین شکل تریلری از بازی Grounded و اینکه چه زمانی از early access خارج شده و بصورت یک بازی کامل عرضه میشه. همینطور با توجه به اتمام پروسه ساخت Psychonauts 2 انتظار میره که تاریخ عرضه این بازی هم به همراه یک لانچ تریلر اعلام بشه. احتمالا نسخه کنسولی Microsoft Flight Simulator هم نمایش جدیدی همراه با تاریخ عرضه داشته باشه.

اما شاید مورد انتظارترین نمایش مراسم امسال، دستپخت جدید Bethesda Game Studios یعنی Starfield هست. بازی مرموزی که سه سال از معرفی اون میگذره و چندین ساله که بی سر و صدا در دست ساخته. با توجه به خریده شدن کمپانی بتسدا در سال گذشته، احتمالا مایکروسافت حساب زیادی روی این عنوان که اولین IP جدید Bethesda Game Studios در 25 سال اخیر هستش، کرده و همه منتظر یک معرفی کامل از اون هستیم.

عنوان بعدی که دوستداران سبک ریسینگ و ماشین سواری منتظر اون هستند، شماره بعدی سری Forza Horizon هست. با وجود اینکه شماره پنجم این عنوان هنوز معرفی نشده اما شایعات قوی و بسیار زیادی در چند ماه اخیر شکل گرفته و میتوان انتظار رونمایی از اون رو در مراسم امسال داشت.

به گفته اینسایدر و گزارشگر سایت Gamesbeat جف گراب، مایکروسافت اینبار قصد نمایش CG نداشته و احتمالا بیشتر تریلرها از بازیهای نزدیک به عرضه و بصورت گیم پلی هستند. به هرحال باید منتظر موند و دید از بین عناوین متعدد و زیادی که تا بحال از طرف Xbox معرفی شدند کدام بازیها نمایش جدید خواهند داشت.

غیر از عناوین فرست پارتی، انتظار میره مایکروسافت قراردادهای متعددی با استودیوها و ناشرهای third party هم داشته باشه و از اون ها بصورت day one on gamepass یا انحصاری پلتفرم های خودش معرفی کنه. تا بحال شایعات زیادی در این زمینه هم وجود داشته و باید دید تا چه حد این شایعات درست از آب درمیان.

امیدواریم که E3 امسال، شروع برگشت به شکوه گذشته این مراسم پرطرفدار باشه و تمام گیمرهایی که منتظر عناوین مورد علاقه خود هستند رو راضی کنه.
 
آخرین ویرایش:

{mobile-GAMER-117}

کاربر سایت
Jul 16, 2020
2,277
نام
علیرضا
بچه ها من لیک لیست رو دیدم

خیلی هاتون خیلی انتظاراتتون بالاست گیمایی که لیست میکنید خیلی فراتر از انتظار خواهشا خواهشا.... کوتاه بیاید... هایپتون رو کم کنید تا مراسم خوش بگذره
 

Pouryar21

کاربر سایت
Jan 31, 2021
286
بچه ها من لیک لیست رو دیدم

خیلی هاتون خیلی انتظاراتتون بالاست گیمایی که لیست میکنید خیلی فراتر از انتظار خواهشا خواهشا.... کوتاه بیاید... هایپتون رو کم کنید تا مراسم خوش بگذره
تو چند جا دیدم که میگن لیک شده ولی من تا حالا چیزی ندیدم
میشه بگی لیست رو از کجا دیدی؟؟
 

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,134
نام
امیر
والا این لیست لیک شده ک شما دیدین منم دیدم :D به نظرم عناوین خوب و با کیفیتی توش بود و چیزی هم از بتزدا لیک نکرده بود...
خوب بازیای بتزدا کنار لیک شده ها قرار بگیره مجموعا کنفرانس خوبی رو رقم میزنه :D
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
مایکرو اینقدری AAA در دست ساخت داره که 4 تاشم گیم پلی نشون بده کافیه!
به لیک ها هم دقت نکنید! اینقدر زیاد شده که نمیفهمی کدوم درسته کدوم غلط...هرکی توییتر داره یه چی به اسم لیک نوشته
 

Vesemir

A WITCHER ON THE PATH
کاربر سایت
May 29, 2014
1,428
نام
کیوان
والا اون لیستی که از عناوین E3 لیک شد اوناییش که مربوط به مایکرو کاملا خوبه. نمیدونم دنبال چی هستین که انقدر آیه یاس میخونید. همین فورزا رو نشون بدن استالکر و سایکوناتز هم تاریخ عرضه مشخص بشه و هیلو نمایش خوبی داشته باشه یکی از عنوان های معرفی شده رو نشون بدن یکی 2 تا هم معرفی کنن (هر چند مولتی پلتفرم) از اونور 100% واسه گیم پس سوپرایز دارن خودشونم گفتن، دیگه از این کمتر نیست و همینم خیلی خوبه. تازه بسثدا به جز استارفیلد (که خودش یکی از مهمترین عناوین پیش رو هست) 100% حداقل یک چیزی دیگه هم نشون میده. دیگه روندی منطقی تر و قابل پیش بینی تر از چیزی که گفتم نیست و همینم واقعا خوبه. هایپ باشید اما منطق رو هم حفظ کنید.:Dدیدار ما ساعت 9:30.
 
آخرین ویرایش:

Pouryar21

کاربر سایت
Jan 31, 2021
286
همچنین شماره بعدی مجله Edge درباره یکی از بازی های بتسدا هست
SharedScreenshot.jpg
ادیت: اکانت رسمی E3 یه ویدیو داده بیرون و به مجری ها میگه واسه کدوم بازی مشتاق هستین
مجری ها میگن هیلو و استارفیلد\m/\m/ (سایت را بسته و برای بار هزارم به تیزر استارفیلد نگاه میکند)
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر