Michael Pachter: بازی‌های کنسول PS4 بیش از حد واقعی و قادر به اجرای 240 فریم است.

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,944
نام
فرهاد
iv8qvr9sn9t35gt3dz6o.jpg

عکس بالا رسمی نیست و فقط یک Fan Made است
درود.


چندی پیش مجله معتبر Edge در طی خبری اذعان کرده بود که شرکت بزرگ سونی در 20 فوریه سال جاری کنسول نسل جدید خود یعنی PlayStation 4 (در حال حاظر با این نام شناخته می‌شود) را معرفی کند.

این کنسول که نسبت به دیگر رقیب خود یعنی 720 بیشتر در موردش خبر به بیرون درز کرده است، دارای شایعات بی‌شماریست که امروز نیز یکی از انان را از زبان تحلیگر معروف دنیای گیم یعنی

اقای Michael Pachter می‌شنویم. وی ادعا کرد سونی بی‌شک کنسول بعد خود در تاریخ مذکور (20 فوریه ) نمایش خواهد داد و در ادامه نیز سخنان جالبی را پیرامون PS4 بیان کرد.


اقای Pachter در مصاحبه ای که داشت اذعان کرد، "سونی در نسل بعد قادر خواهد بود شخصیت‌های بی‌شماری را بر روی صفحه نمایش بیاورد که ان‌ها بیش از حد واقعه‌ای خواهند بود".

وی در ادامه نیز در مورد فریم ریت بازی‌ها در کنسول PS4 اشاره کرد و افزود، "انتظار می‌رود این کنسول قادر باشد بازی‌های خود را با نرخ فریمی بالغ بر 240FPS بر ثانیه رندر نماید".


در حالی که بازی‌‌های امروزی (کنسول) بیشتر بر روی 30 فریم می‌باشند و کمتر بازی حتی 60 فریم است این نظریه Pachter مبنی بر این که PS4 قادر خواهد بود بازی‌ها را به صورت real-time با 240 فریم اجرا کند بسیار رویایی به نظر می‌رسد؛ هر چند از نظر فنی این امر امکان پذبر است ولی ایا کنسول نسل بعد نیاز به همچین فریمی دارد؟

بی‌شک باید تا امدن و معرفی رسمی PlayStation 4 صبر نمود.


examiner
 

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,860
نام
malek
مظلوم گیر آوردین:dاحتمالا تو آخر هر جملش میگفت I wish .ما هم که بخیل نیستیم tv بنده تا 600HZ ساپورت میکنه پس تا 600fpsجا داره...I wish:d
 

-Prime-

کاربر سایت
May 12, 2012
256
شاید منظورشو بیچاره بد رسونده!! :)
شاید منظورش این بوده که بازیهای کنونی PS3 رو میتونه با این فریم اجرا کنه نه بازیهای خود PS4 رو!!

ولی خب فکر کنم این مایکل پکتر دیشب چیزی زده به بدن هنوز مغزش درست و حسابی ری استارت نشده!
:d
 

hans

کاربر سایت
Jan 19, 2008
67
نام
باقر
در حالی که بازی‌‌های امروزی (کنسول) بیشتر بر روی 30 فریم می‌باشند و کمتر بازی حتی 60 فریم است این نظریه Pachter مبنی بر این که PS4 قادر خواهد بود بازی‌ها را به صورت real-time با 240 فریم اجرا کند بسیار رویایی به نظر می‌رسد.
=)):))=))خدایا این خوشی رو از ما نگیر...
 

Mersad2012

کاربر سایت
Mar 5, 2011
140
نام
Mersad
:| شاید داشته خواب میدیده که همچین جریانی قراره اتفاق بیفته این دوستان اشتباه برداشت کردن امدن شایعه پراکنی کردن
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
تصاویر این تحلیلگر وقتی که این صحبت‌ها به ذهنش رسید لیک شد::d(دفعه پیش گفت با رئیس EA نهار خوردم بهم گفت کنسول‌ها سال 2012 عرضه‌ می‌شوند بعدش گفت GTA V سال 2012 عرضه میشه تازه میگه می 2013 ممکنه عرضه بشه الانم رسید به سونی فریم ریت فردا میره سراغ مایکروسافت

02483525610697724309.jpg
 

mec 126

کاربر سایت
Nov 27, 2010
131
نام
مجتبی
کارمک میاد میگه همون 30 فریم میمونه نسل بعد این میگه 240 یعنی 8برابر 8-|
این عکس های فیک کنسول ها هم هر روز بدتر از دیروز میشه. این یکی شبیه سنگ قبره تا کنسول :D

کدوم یک از این مزخرفاتی که در باره ی نسل بعدی کنسول ها میگن رو باید باور کرد، خدا میدونه...
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
چشم انسان 15 فریم بر ثانیه اگر اشتباه نکنم می بینه ، هر تصویری که FPS ـش بالاتر باشه و به واقعیت نزدیک تر چشم انسان بیشتر حس می کنه طبیعی هست . شما 120 فریمی و 60 فریمی بزاری کنار هم می فهمی کدومش کدومه :D ولی هر چه نرخ FPS میره بالاتر تفاوتا کمتر میشه و مایل به صفر میشه ، بازده اقتصادی نداره همچین سخت افزارایی . با 60 FPS هم کار گیمر جماعت راه میوفته .
 

mec 126

کاربر سایت
Nov 27, 2010
131
نام
مجتبی
یکم بیشتر توضیح می دید...

یعنی برای (چشم) ما 100 فریم در ثانیه با 200 فریم دیگه تفاوت چندانی نداره ... (میگن معمولا تا 60 فریم در ثانیه برای چشم ما قابل تشخیصه... البته چشم من که سه چهار تا فریم در ثانیه بیشتر براش قابل تشخیص نیست!!!)
 

veryhigh

کاربر سایت
Jan 8, 2009
3,988
نام
احمد
این چیزی که این میگه فقط در یه صورت میتونه رخ بده

Ram 16-32gb
ASUS ARES II CFX
i7 3770

پ.ن: فردین جان اون قانون رو هر چه سریع تر تصویب کنید "نمیدونم چرا گفتن این جمله یه طوریم کرد :|"
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
البته این رو هم باید در نظر داشته باشیم که در یک بازی 3D هر چقدر هرتز و فریم ریت بیشتر باشد،کیفیت خروجی بهتر میشه .... برای یه بازی 3D میزان نرخ فریم و هرتز 120 جرو مینیمم ها حساب میشه . تلویزیون های بالای 400 هرتز معمولا بهترین خروجی رو برای تصاویر سه بعدی تولید میکنن...
 

Brightman

کاربر سایت
Jul 25, 2007
617
یکم بیشتر توضیح می دید...

چشم انسان تفاوت چندانی بین فریم های نزدیک به هم نمی تونه قائل بشه مثلا شما اگر 60 فریم داری بازی می کنی یهو فریم بشه 70 فریم ، متوجه نمیشی ولی اگر 60 فریم یهو بشه 120 فریم روون تر شدن بازی رو احساس می کنی . حالا اگر 120 فریم داری بازی می کنی فریم بشه 140 فریم باز چندان تشخیص نمی تونی بدی ولی اگر 120 فریم بشه 240 فریم باز بازی برات روون ( Smooth ) تر میشه .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر