درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

MGSV نسخه اصلیپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
The Phantom PainPC20151 سپتامبر
The Phantom PainPS3,PS4,X360,X120151 سپتامبر

مقدمه MGSVپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
Ground ZeroesPC201418 دسامبر
Ground ZeroesPS3,PS4,X360,X1201418 مارچ







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:

p $ ychomantis

کاربر سایت
Aug 6, 2014
183
نام
مبین
Th
دوستان یک سوال خیلی مهم برای من پیش اومده
کوجیما چطور میخواد بازی به این بزرگی رو روی X360 بیاره؟
متالگیر 4 که وسعتش اینقدر نسبت به TPP کمتره به دلیل حجم زیادش
و عدم پشتیبانی از بلوری در X360 روی ایکس باکس نیومد
موندم چطور میخواد TPP (حداقل 100 گیگ باید حجم داشته باشه) رو روی
این کنسول عرضه کنه

نه دوست عزیز اینطور نیست که شما فکر می کنید!
FOX Engineینی با خروجی فوق العاده و تکنیک های گرافیکی جدید نظیر Linear Space-Lightning هست که بدلیل نوع و شکل ساختش بشکل عجیبی خوش خیم درومده!
بازی نهایی چیزی حدود 7 تا 15 گیگ خواهد بود!
بد نیست کمی راجب این موتور و توانایی های فوق العادش( همین خروجی شاهکار محضه! ) مطالعه ای داشته باشی. :)
 

BLACK.HAWK

کاربر سایت
Apr 7, 2008
6,504
نام
علی
اون سكانسه كه اسكال و بيگ باس كنار متال گيري كه شبيه ركسه هم ميشه اينجور تعبير كرد دستشون تو يه كاسي هم اينكه بيگ باس رو گرفتن (كه بعيده،چون بيگ باس مسلحه) عم اينكه بيگ باس اسگلشون كرده و ميخواسته توشون نفوض كنه
خيلي پيچيده اس
این احتمال رو هم میشه داد که چون بیگ باس فک میکنه که اون حمله در GZ کار سایفر یا همون زیرو هستش در حالی که کار اسکال فیس و افرادش بود و اینکه اسکال فیس دنباله زیرو یا همون سایفره این احتمال رو هم میشه داد که اسکال فیس برای رسیدن به هدفش میره پیش بیگ باس(در حالی که ما تو GZ فهمیدیم که اسکال فیس جای زیرو از پاز میپرسه و میفهمه کجاست) و از طریق بیگ باس بخواد به زیرو برسه و به نوعی بیگ باس رو بندازه جلو و از طرفی هم بیگ باس تشنه انتقام شده و چون فک میکنه کار سایفر بوده اون حمله همین موضوع میتونه خیلی به اسکال فیس کمک کنه که زودتر به زیرو برسه.
 

sianamak

کاربر سایت
Oct 12, 2012
99
این احتمال رو هم میشه داد که چون بیگ باس فک میکنه که اون حمله در GZ کار سایفر یا همون زیرو هستش در حالی که کار اسکال فیس و افرادش بود و اینکه اسکال فیس دنباله زیرو یا همون سایفره این احتمال رو هم میشه داد که اسکال فیس برای رسیدن به هدفش میره پیش بیگ باس(در حالی که ما تو GZ فهمیدیم که اسکال فیس جای زیرو از پاز میپرسه و میفهمه کجاست) و از طریق بیگ باس بخواد به زیرو برسه و به نوعی بیگ باس رو بندازه جلو و از طرفی هم بیگ باس تشنه انتقام شده و چون فک میکنه کار سایفر بوده اون حمله همین موضوع میتونه خیلی به اسکال فیس کمک کنه که زودتر به زیرو برسه.

نظريه عالي
بهترين تعبيري كه از سكانس اسكال و بيگ باس شنيدم
مرسي رفيق
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
تا حالا ندیده بودم تو این فروم یه نظرسنجی ای با آرای نسبتا زیاد رای هاش اینقدر نزدیک بهم در بیادا و تا اینجا مساوی بـــــــــاشه !!!

nglmf940bwhfpt6p4s72.jpg
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
تا حالا ندیده بودم تو این فروم یه نظرسنجی ای با آرای نسبتا زیاد رای هاش اینقدر نزدیک بهم در بیادا و تا اینجا مساوی بـــــــــاشه !!!

nglmf940bwhfpt6p4s72.jpg


من یک چیز درباره این نظر سنجی بگم واقعا توهین بزرگی هستش به این بازی که بخوایم بهش فقط لقب game of the year رو بدیم به قول معروف goty سال میشه یا نه . این نظر سجنی باید اینطوری میبود که mgs v بهترین بازی تاریخ میشود یا خیر چون واقعا تو این روز حال بازی های رایانه که بحث های فنی از لحاظ گیمپلی رو بذاریم کنار.اکثر بازی های امروزی محتواشون یکسری داستان تخیلی یا فانتزی در نهایت فان رو عرضه میکنن و به جرات میشه گفت mgs تنها بازی هست که با شجاعت تمام سازندش مقابل بدی های جامعه امروزی در مدیوم ویدیو گیمینگ مبارزه میکنه این چیزی هستش که هیچ بازی در سال 2015 نداره .
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
ظاهرا نشونه هایی از Co-Op توی یکی از ویدئوهای بازی دیده شده. عکس پایین رو یکی از کاربرای 4chan از این ویدئو گرفته که میشه توش گزینه Co-Op رو دید: (سایز عکس بزرگه بند انگشتی میزارمش)



قبلتر هم یه کاربر دیگه 4chan تونسته بود توی همین ویدئو بخش های Union و Security رو توی منوی بازی ببینه که بعداتر توی فایل های نسخه پی سی GZ پیدا شدن:

 

ahmad1376

کاربر سایت
Feb 26, 2012
167
واقعا این مسله رو شما ها اون زمان باور کرده بودید ؟
البته درسته دلیل اصلی حمایت سونی از بازی بود
و در جاهایی از بازی هم به سونی و محصولاتش اشاره میشه
ولی تصور اینکه بعد از پایان هر ACT لازم باشه دیسک عوض کنیم سخته
مخصوصا ریجن 2 بازی که حجمش 29 گیگه
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
ظاهرا نشونه هایی از Co-Op توی یکی از ویدئوهای بازی دیده شده. عکس پایین رو یکی از کاربرای 4chan از این ویدئو گرفته که میشه توش گزینه Co-Op رو دید: (سایز عکس بزرگه بند انگشتی میزارمش)



قبلتر هم یه کاربر دیگه 4chan تونسته بود توی همین ویدئو بخش های Union و Security رو توی منوی بازی ببینه که بعداتر توی فایل های نسخه پی سی GZ پیدا شدن:


دیشب این ویدیو رو من روی صفحه YONG دیدم و کف کردم، جالب اینه که YONG ویدیو رو پاک کرد اما من ویدیو رو داشتم در همین بین یکی دیگه ویدیو رو با کیفیت 1080 گذاشت رو یوتیوب، خیلی نکات توش دیده میشه و مثل اینکه منوی بازی به همین شکل پیچیده و زیبایی که تو تصاویر دیده میشه حتما ویدیو رو با کیفیت بالا ببینید چون زمان زیادی هم نداره.

ویدیو 6 ماه پیش در اصل آپلود شده و روی تصویر مشخص که تست ِ همه چیز و شاید اصلاً همچین چیزی رو ما نبینیم. که البته این یکی از کارهای Kyle Cooper ـه

لینک ویدیو :
watch?v=i3Eic5oxPhY


دوستان دیگه تذکر نمیدم که اینجا تاپیکی نیست که کلاً به آنالیز داستان سری بپردازید از این به بعد پست ها رو پاک می کنم. شاید پست هایی در این مورد داده میشه اما اینکه بخواد ادامه پیدا کنه جاش اینجا نیست.
 
آخرین ویرایش:

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
خب من خیلی چیزا تو این ویدیو دیدم اما چیزی که خیلی نظرم رو جلب کرد رو ازش عکس گرفتم به بهتر روی عکس ببینید تا بیشتر متوجه بشید
ترجیحاً عکس رو سِیو کنید و بعد مشاهده کنید.

 

La-Li-Lu-Le-Lo

کاربر سایت
Mar 9, 2012
925
نام
30avash
خب من خیلی چیزا تو این ویدیو دیدم اما چیزی که خیلی نظرم رو جلب کرد رو ازش عکس گرفتم به بهتر روی عکس ببینید تا بیشتر متوجه بشید
ترجیحاً عکس رو سِیو کنید و بعد مشاهده کنید.

امید بنظرم این تحلیل یه اشکال کوچولو داره:dتوی تریلر اون نوشته افغانستان بالا سمت راست همیشه ثابته پس فکر کنم لوکیشن فعلی باشه در واقع؛و بنظرم اون لوکیشن ژاپنه نه افغانستان.اون پایینی هم حوالی فیلیپین و اون جزایر دور و برش هست.میمونه اون طرف نقشه که یه شات دقیقتر گرفتم:


وسطی واضحه که قبرس هست،اون راستی هم افغانستان.جالبه اصلا آفریقا توی مپ نیست!موندم اصن میشه به این تریلر اعتماد کرد یا نه.
 

.:BigBoss:.

کاربر سایت
Nov 8, 2007
1,025
نام
حسین
m6f2cxs4h6izv82un61q.png

9gi2xkz6sm3jxnh65smz.png


تیم کوجیما پروداکشن در برگزاری جلساتی , به گیمرها و حضار این اجازه رو دادند تا بعضی از مراحل MGSV:The Phantom Pain رو تجربه کنند تا شاهد بازخوردها باشند و بیلد نهایی و اثر هنری استاد :d , از لحاظ تکنیکی و فنی عالی یا حتی عالی تر از تریلرهایی که دیدیم باشه . کوجیما هم اشاره کرد که بازی خطی نیست و به صورت Open World هست و کار بسیار سختی در پیش رو دارند و در کل تمام سعی و تلاششون رو می کنند تا بدون کوچترین نقص باشه .

90smkb946me1159vie82.png


اگر یادتون باشه , تریلرهای گیم پلی GZ نقص های جزئی داشت و نسخه نهایی که ریلیز شد عالی بود و GZ تجربه ای خیلی کوتاه اما بسیار عالی از یک MGS کاملا متفاوت رو ارائه داد (برای آشنا شدن با Phantom Pain) .
اما Phantom Pain از نظر وسعت و تعداد مراحل و المان های گیم پلی , بسیار بسیار بزرگ تر و کامل تر هست و GZ خیلی محدود بود .
صداپیشگی انگلیسی Code Talker هم در حال انجام شدن هست و صداپیشگی انگلیسی Kaz هم در سال جدید شروع شده بود .


7x0o3ica5misghynn3m1.jpg


این عکس های اسنیک رو کوجیما ارسال کرده و به ترکش پیشانی رئیس اشاره کرد .


tmrexme8kkfgv8r39bab.jpg

djjlqtadn9shqhdrygaf.jpg


تازیخ زیلیز رو هم مشخص نکردند :d اما به نظرم , به احتمال خیلی زیاد سه ماه دوم سال 2015 ریلیز میشه .
 

sianamak

کاربر سایت
Oct 12, 2012
99
m6f2cxs4h6izv82un61q.png

9gi2xkz6sm3jxnh65smz.png


تیم کوجیما پروداکشن در برگزاری جلساتی , به گیمرها و حضار این اجازه رو دادند تا بعضی از مراحل MGSV:The Phantom Pain رو تجربه کنند تا شاهد بازخوردها باشند و بیلد نهایی و اثر هنری استاد :d , از لحاظ تکنیکی و فنی عالی یا حتی عالی تر از تریلرهایی که دیدیم باشه . کوجیما هم اشاره کرد که بازی خطی نیست و به صورت Open World هست و کار بسیار سختی در پیش رو دارند و در کل تمام سعی و تلاششون رو می کنند تا بدون کوچترین نقص باشه .

90smkb946me1159vie82.png


اگر یادتون باشه , تریلرهای گیم پلی GZ نقص های جزئی داشت و نسخه نهایی که ریلیز شد عالی بود و GZ تجربه ای خیلی کوتاه اما بسیار عالی از یک MGS کاملا متفاوت رو ارائه داد (برای آشنا شدن با Phantom Pain) .
اما Phantom Pain از نظر وسعت و تعداد مراحل و المان های گیم پلی , بسیار بسیار بزرگ تر و کامل تر هست و GZ خیلی محدود بود .
صداپیشگی انگلیسی Code Talker هم در حال انجام شدن هست و صداپیشگی انگلیسی Kaz هم در سال جدید شروع شده بود .


7x0o3ica5misghynn3m1.jpg


این عکس های اسنیک رو کوجیما ارسال کرده و به ترکش پیشانی رئیس اشاره کرد .


tmrexme8kkfgv8r39bab.jpg

djjlqtadn9shqhdrygaf.jpg


تازیخ زیلیز رو هم مشخص نکردند :d اما به نظرم , به احتمال خیلی زیاد سه ماه دوم سال 2015 ریلیز میشه .
مراحل صداپيشگي ١ ماه پيش كامل تموم شد و كوجيما داره بازي رو تست ميكنه كه اخرين مرحله تو روند كاريه كوجيماست. دقيقا پارسال اين موقع ها داشت gz رو تست ميكرد و الان داره tpp رو تست ميكنه. Gz پارسال ١٨ مارس (٢٧ اسفند، شب عيد) ريليز شد. اين احتمالا يكي دو ماه بيشتر زمان ميبره. با سه ماهه دوم موافقم. يحتمل ارديبهشت داريم tpp بازي ميكنيم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر