درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

MGSV نسخه اصلیپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
The Phantom PainPC20151 سپتامبر
The Phantom PainPS3,PS4,X360,X120151 سپتامبر

مقدمه MGSVپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
Ground ZeroesPC201418 دسامبر
Ground ZeroesPS3,PS4,X360,X1201418 مارچ







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:

se7en sin

کاربر سایت
May 20, 2012
722
نام
︻デ═一︻デ═一
همگان از تاثیر برگذاری نمایشگاه E3 آگاهی لازم را دارید و می دانید که این نمایشگاه سالانه چه جایگاهی را در صنعت بازیسازی جهان ایفا می کند. در طول مراسم، شرکت های بازیسازی پوشش های مطبوعاتی خود را داشتند و برنامه های آتی خود را خصوصاً برای نسل هشتم اعلام نمودند. به عقیده بسیاری از منتقدین کنفرانس مایکروسافت بهترین کنفرانس این مراسم بود. چرا که با شاهکاری چون Metal Gear Solid V : The Phantom Pain آغاز شده و با عنوان جذاب Titanfall به پایان رسید. اکنون ما تریلر پخش شده از عنوان فانتوم پین را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهیم …
دموی به نمایش در آمده از این عنوان بر روی جنبه های Open World تاکید زیادی داشت و نشان از پیشرفت همه جانبه این عنوان داشت. در این چند ساله فرانچایز MGS، تنها فرانچایزی است که نه تنها از ریشه های خود دور نشده است، بلکه با ارائه هر نسخه مرزهای گرافیکی، صداگذاری و گیم پلی نُسَخِ قبلی را شکسته و پا را فراتر از انتظارات بازیبازان گذاشته است. اکنون به تحلیل تریلر منتشر شده از این عنوان در نمایشگاه E3 و در کنفرانس شرکت Microsoft می پردازیم. افغانستان، جولانگاه جدید مار ! همانطوری که در تصویر زیر مشاهده می نمایید، اسنیک به همراه یکی از یاران جدید خود به نام Ocelot در افغانستان ظاهر می شود. آسلات، همراه کننده اسنیک، در تریلر قبلی(تریلری که به کما رفتن اسنیک را نشان می داد)کسی بود که اسنیک را از دست سربازان گروه XOF که در تعقیب وی بودند، نجات داد. اکنون وی اسنیک را برای نجات دادن یار و دوست صمیمی اشت، کازوهیرا میلر، که در افغانستان گرفتار شده است، همراهی خواهد کرد. کمی پس از آغاز دمو، سخنانی بین این دو رد و بدل می شود و آسلات در یکی از سخنان خود به اسنیک می گوید: آخرین باری که میلر را دیده ایم، در افغانستان بوده است ! سقوط یار قدیمی اگر به خاطر داشته باشید در دموی قبلی، کاز( میلر) در حالی نشان داده می شود به شدت زخمی شده و اسنیک او را به سمت هلیکوپتر برای فرار از منطقه(منطقه ای که بسار به یک نفت کش شباهت داشته و در آتش می سوزد) همراهی می کند. به احتمال بسیار زیاد، پس از فرار از منطقه و در طول عملیات اسنیک و کاز زخمی شده اند و این موجب ورود آن ها به بیمارستان شده است؛ یعنی سکانس ابتدایی دموی قبلی که اسنیک را در حال مرگ و کاز را زخمی روی تخت بیمارستان نشان می دهد، پس از وقایع مبارزه در منطقه نفت کش مانند بوده است. و این حضور نسخه Ground Zero را تایید می کند. یعنی تمام وقایعی که قبل از زخمی شدن اسنیک و در آن شب بارانی رخ داده اند مربوط به نسخه GZ می باشند. سخنان کوجیما در رابطه با این که GZ تماماً در شب خواهد بود، سندی بر این گفته هاست. کسانی که استاد کوجیما را به خوبی می شتاسند، می دانند که این پیچیدگی های داستانی و شگفتی ها تنها بخش کوچک و عادی در روال بازی است.

بازگشت مار بی صدای میدان
آسلات در رابطه با افغانستان، سرزمین خطرها و ناامنی ها نکاتی را به اسنیک گوشزد می کند. وی می گوید: افغانستان سرزمین پهناوری است و تو برای برداشتن قدم بعدی خود باید نهایت دقت را داشته باشی. این چیزی است که در طول زندگی اسنیک، در وجودش نهادینه شده است. چیزی که اسنیک در تمام ماموریت های خود در نظر گرفته است. چیزی که همه با نام وی می شناسند: مخفیکاری ! چیزی که در ذات اسنیک است. در سایه ها پنهان شو و در روز، خود سایه مرگ دشمن باش. پس از پایان یافتن سخنان آسلات، اسنیک راهی ماموریت دشوار خود در افغانستان می شود. آسلات در سخنان پایانی وی به ارزش اسنیک در دیده سربازان اشاره کرده و از اسنیک درخواست کرد که دوباره همان اسنیک افسانه ای باشد/Let’s The Legend Rise Again.
مخفیکاری با چاشنی Fox Engine
نجات دادن بهترین دوستش، کازوهیرا میلر نیروی از دست رفته وی در طول GZ رو به وی بازگردانده است. اسنیک افسانه ای دوباره به میدان مبارزه بازگشته است. اما… اما با حالتی که خود را شیطانی می بیند ! چیزی که در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند، گرافیک خیره کننده، Distance View خارق العاده و استایل همیشگی اسنیک ماست. گرافیک چیزی است که در این سری به چشم نمی آید و در عین حال در بهترین صورت ممکن خلق شده و از آب درآمده است. صحرا و اسب شما را به یاد عنوان Red Dead Redemption انداخته و اسنیک را جان مارستون تصور می کنید. تصویر زیر که کاملا به صورت Real-Time و بر روی سخت افزار کنسول Xbox One اجرا شده، خود گواه همه چیز است و احتیاجی به توضیح بیشتر در رابطه با گرافیک ندارد. دشمنان جدید | دوستان قدیم از گرافیک، گیم پلی و موزیک و صدای این عنوان می گذریم چون نمی خواهیم مقاله مان به پیش نمایش شباهت پیدا کند ! در اواسط دمو، مشاهده می کنیم که اسنیک با ترفند ها و مخفیکاری بسیار و استادانه به قرارگاه دشمنانی که هویت مشخصی ندارند نفوذ کرده و موفق می شود دوست و یار همیشگی اش، کاز را نجات دهد. در طول دمو شخصیت های جدیدی نمایش داده می شوند که هنوز اطلاعات زیادی از نقش آنان در روند داستان مشخص نیست. در ادامه به بررسی برخی از شخصیت های به نمایش درآمده می پردازیم.
Quiet
این شخصیت، یک زن تک تیرانداز می باشد که پیش از این به نظر، در یکی از تصاویر منتشر شده، در حال شکنجه دیده شده است. البته به طور قطعی نمی توان در این رابطه اظهار نظر کرد. اما طبق تصاویر منتشر شده، این تک تیرانداز همان زن در حال شکنجه می باشد. این اولین باری است که این شخصیت در سری MGS ظاهر شده است، بنابراین نمی توان اظهار نظر قطعی در رابطه با هویت وی کرد و همچنین نمیتوان اعلام کرد که وی یک دوست است یا یک دشمن.
Eli

الی، کودکی است که آینده خود را از دست داده و طبق نمایش آینده نفرین شده ای دارد. می توان حدس زد که وی نیز یکی از سربازان کودک و کم سن و سال است. اگر کمی به چهره ی وی دقت کنید می توانید بین او و Liquid Snake شباهاتی را پیدا کنید. همچنین که طبق اطلاعات آینده وی با این فرانچایز به هم گره خورده و وی در فانتوم پین نقش اساسی دارد. همچنین یک مار نیز بر دامان وی دیده می شود.
Skull Face


یکی از شخصیت های بسیار مرموز که در تمامی دموهای منتشر شده، چه از عنوان Ground Zero و چه فانتوم پین حضور اساسی داشته و به نظر می رسد که وظیفه رهبری نیروهای XOF را بر عهده دارد. وی همان کسی است که در تریلر گراند زیرو، حضور داشته و با اشعه فرابنفش آرم XOF را از روی هلیکوپتری پاک می کند. اگرچه شایعه شده است که وی همان مردی است که در ابتدای اولین دمو از فانتوم پین در فرار از بیمارستان، اسنیک را همراهی کرده و سر خود را باندپیچی کرده است. البته به اعتقاد بنده این دو هیچ سنخیتی با هم ندارند، اما می توان این را به عنوان یک احتمال فرض نمود. قطعاً وی یکی از دشمنان اصلی اسنیک خواهد بود. Emmerich
MGS-5-Emmerich.jpg
نمی توانم بگویم او کیست. در عین حال میدانم او کیست. کسی که در ماموریت سالید اسنیک در Outer Heaven وی را یاری کرده است. یک محقق. کسی که سلاح ها و رباتهای غول پیکر Metal Gear را طراحی کرده است. نکته قابل توجه، پاهای وی می باشد. پاهایی که بسیار به مدل کوچک شده پاهای تانک های Metal Gear شباهت دارد.
دشمنان پرنده، یا یک هواپیما ؟!
همانطوری که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در طوفان شن سایه های سیاه رنگی به چشم می خورند که پس از مدتی به سمت بالا کشیده می شوند. همچنین چند ثانیه بعد در دمو دشمنانی از آسمان بر روی زمین فرود می آیند که به آن اشباح مذکور شباهت زیادی دارند. حقیقاتاً این سربازان پرواز کرده و جهش های بلندی میزنند، این آنها را به نیروهای پرنده نزدیک کرده است. آنها دقیقاً چه هستند؟ آیا جزو نیروهای XOF می باشند ؟! نکته قابل تامل این است که این سربازان به Cyborg Ninja های موجود در نسخه Metal Gear Rising : Revengeance شباهت بسیار دارند.
سایکو مانتیس جوان ؟!
MGS5-Mantis-Maybe.jpg
این شخص در هر دو تریلر به نمایش درآمده از فانتوم پین حضور داشته است. افرادی وی را شخصیت Meryl تصور می کنند. اما چیزی که به نظر می رسد این است که وی شباهت بی حد و حصری به سایکو مانتیس دارد. اما نمیتوان از دستمال وی که ما را به یاد مریل می اندازد گذشت. مانتیس یک شخصیت فوق العاده محبوب و قدرتمند است که توانایی ذهن خوانی را داراست. آیا او با ذهن عجیب و غریبش یکی دیگر از شخصیت های فانتوم پین است ؟!
آیا اسنیک، پسر بچه ی GZ را می کشد ؟!
MGS-5-boy.jpg

آیا اسنیک به دلایل فداکارانه این کودک را نجات نمی دهد ؟! شاید اسنیک به اطلاعات مهمی که در قفسه سینه پسرک موجود است، نیاز دارد. شاید هم وی این ضربات را برای آسان تر شدن فرارش انجام می دهد ! در تریلر GZ، شخصیت Skull Face با این پسر بچه در رابطه با یک بازی خطرناک و یک خیانت سخن می گوید. شاید اسنیک به بهانه تلافی وی را می کشد. همچنین در یکی از تصاویر منتشر شده، کاز و اسنیک بالای سر یک بدن در حال عمل جراحی ایستاده اند که از داخل قفسه سینه آن بدن، یک شی عجیب خارج می شود. می توان انتظار داشت که وی همان پسر بچه باشد. این در حالی است که کوجیما می گوید، MGS بر بسیاری از عمل های منع شده گذری می کند و کشتن کودکان یکی از مهمترین موانع و اعمال منع شده است !
کاز، آماده انتقام !
اشتباه نکنید، این یک Roy Campbell جوان نیست. کوجیما شایعات مبنی بر این موضوع را شخصاً رد کرده است. این کاز است که خود را بازیافته و آماده گرفتن انتقام و بازگرداندن همه چیزهایی که Fox Hound از دست داده است. اما این بار با لباس Diamond Dogs که اسنیک نیز در انتهای اولین تریلر از فانتوم پین، ورود خود به این گروه را تبریک می گوید !
آفریقا، سربازان کودک
رایدن در نسخه دوم از این سری به عنوان یک کودک سرباز در سال ۱۹۸۹ شناخته شد. او در جنگ لیبریا حضور داشت. لیبریا در غرب آفریقا قرار داشت. این تصویر نشان می دهد که این کودکان نیز به سرنوشت رایدن گرفتار شده اند. مطمئناً رایدن برای این نسخه بسیار جوان است اما این می تواند همان گروه مذکور باشد. همان گروهی که رایدن را به یک سرباز جنگی بدل کرد.
کاز، من هم اکنون یک شیطان هستم ! | یک مار یا یک اژدها ؟!
در انتهای تریلر، کاز از اسنیک درخواست می کند که همه چیزهای از دست رفته را بازگرداند. اسنیک خطاب به وی می گوید: کاز، من همین حالا یک شیطان هستم. سخنان مشابهی در انتهای MGS : Peace Walker بین اسنیک و کاز رد و بدل شده بود. سخنانی مبنی بر تروریست بودن آنان ! این قضیه با توجه به انتهای PW کمی قابل توجیه است. اما اکنون نقش قطعه شاخ مانند در سر اسنیک مشخص نیست(تصویر بالا). با شناختی که از استاد کوجیما داریم، انتظار می رود که سخنان اسنیک در رابطه با شیطان شدن با این قطعه در رابطه بوده و هر دو در این عنوان نقش بسیار مهمی را ایفا خواهند کرد. این تحلیل بنده از تریلرهای به نمایش درآمده بود و ممکن است با دیدگاه شما متفاوت باشد. عنوان Metal Gear Solid V : The Phantom Pain در تاریخی نامعین برای پلتفرم های PS3,PS4,X360,Xbox One عرضه خواهد شد.
دانلود ویدئو تریلر Metal Gear Solid V : Phantom Pain در E3 2013


عنوان Metal Gear Solid V : The Phantom Pain دارای بخش چند نفره آنلاین خواهد بود


کوجیما اعلام کرد که عنوان Metal Gear Solid V : The Phantom Pain دارای بخش چند نفره مجزا خواهد بود. تیم آنان به همراه استدیو لوس آنجلس در حال کار بر روی این عنصر می باشند. اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب … در مصاحبه ای با CVG کوجیما اعلام داشت:
ما برای بخش چند نفره آنلاین برنامه ریزی کرده ایم. استدیو لوس آنجلس بر روی این بخش کار می کند و ما سعی داریم که بخش چند نفره جذاب و خلاقانه ای را تحویل طرفدارانمان بدهیم.​
طبق سخنان استاد بخش چند نفره این عنوان کاملاً مجزا بوده و شما را در خود غرق خواهدت کرد گویی که بازی مجزایی را تجربه می کنید. شما می توانید سخنان دیگر کوجیما در رابطه با عنوان فانتوم پین را در گیمفا و از اینجا مشاهده فرمایید.
MGS5TPP.png

آیا پتانسیل های استاد کوجیما و فرانچایز Metal Gear Solid تمامی دارد ؟! خیر ! عنوان Metal Gear Solid V : The Phantom Pain در تاریخی نامشخص برای پلتفرم های PS3,PS4,Xbox 360,Xbox One عرضه خواهد شد. سخنانی نیز از نسخه PC به میان آمده است.
کوجیما: Metal Gear Solid V : The Phantom Pain به بازیبازان این اجازه را می دهد که به روش مورد علاقه خود بازی کنند


استاد هیدئو کوجیما در رابطه با آزادی عمل در عنوان Metal Gear Solid: The Phantom Pain سخنانی را ارائه داد که در ادامه مشاهده خواهید کرد. طبق سخنان استاد هیدئو کوجیما، بازیبازان در نسخه پنجم از این فرانچایز قادر خواهند بود که سبک و نوع بازی کردن خود را انخاب کنند: مخفیکاری یا ساختن جهنمی برای دشمنان. البته این سخنان به هیچ وجه مبنی بر اکشن شدن بازی نخواهد بود.
MGS5TPP.png

استاد کوجیما در نمایشگاه E3 و در مصاحبه ای با CVG اعلام کرد:
قصد من از انتشار فانتوم پین ساختن یک بازی بسیار بزرگ با آزادی عمل فراوان برای بازیبازان می باشد. هر بازیبازی می تواند با توجه به توانایی ها و علایق خود روش مورد نظر خود برای طی داستان بازی را در پیش بگیرد.​
وی در ادامه افزود:
آیا شما دوست دارید مخفیانه دشمنان را بکشید و یا به کابوسی برای آنان تبدیل شوید؟ این واقعا بر عهده خود بازیباز است. این چیزی است که ما آن را آزادی عمل بی حد و حصر می نامیم. در بازی یک هدف دارید و باید به آن برسید، به هر طریق ممکن، مخفیکاری یا یورش به قلب دشمن. این بر عهده بازیباز بوده و به نحوه بازی کردن شما بستگی دارد.​
وی ادامه می دهد که:
ما یک غافلگیری بزرگ برای شما داریم. ما خودمان را تحت فشار قرار داده و توانایی هایمان را به چالش کشیده ایم تا کاری را که در فیلم ها غیر قابل انجام است در این بازی ممکن سازیم. این قبلاً وجود نداشته است.​
یکی از این موارد دنیای باز بودن بازی است و دلایلی که کوجیما و تیمش به این سوی کشیده شده اند، این بوده است که دنیای باز بودن دست آنان را برای پیاده کردن ایده های خلاقانه جدید باز گذاشته است. این اولین باری است که این امکانات به بازی افزوده شده اند. یکی دیگر از دلایل کوجیما برای افزودن چاشنی Open World به فانتوم پین این است که بتوانید به راحتی از MGS5 با کمک تبلت ها و گوشی های هوشنمد لذت برده و دنیایی را خلق کنید ! اگر ساختار بازی خطی بود این مهم میسّر نمیشد. ساختار خطی چیزی است که نُسَخِ قبلی از آن بهره می بردند. دلیل ساخته شدن MGS:Ground Zero به عنوان یک پیش درآمد برای فانتوم پین این است که طرفداران قبلی این سری راحت تر با دنیای باز بودن بازی کنار آمده و به آن عادت کنند. کوجیما در خصوص نسخه گراند زیرو توضیح داد:
شما اینگونه تصور کنید که فانتوم پین یک عنوان بزرگ است و گراند زیرو مقدمه آن است. اکنون طرفداران قدیمی این فراچایز در فانتوم پین با دنیایی باز روبرو می شوند که و چون ساختار نسخ قبلی خطی بوده است، نمیتوانند با فانتوم پین ارتباط برقرار کنند. عادت دادن این بازیبازان با دنیای باز فانتوم پین چیزیست که بدون مقدمه ناممکن بوده و این دلیل ما برای تولید گراند زیرو است. پس گراند زیرو یک عنوان کوچک برای مقیاسی بسیار بزرگ است ! در فانتوم پین چرخه زندگی و شبانه روز گنجانده شده اما در گراند زیرو این امکان وجود نداشته و دائماً در شب به سر خواهید برد. این کمک ما برای طرفداران MGS برای عادت به شرایط دنیای باز بازی است.​
کوجیما و تیمش برای انتشار گراند زیرو تصمیم گرفته اند اما عنصر بخش چند نفره هنوز رتبه دهی نشده است. وی در رابطه با بخش چند نفره اظهار کرد:
ما در حال برنامه ریزی بر روی بخش چند نفره این عنوان هستیم. ساخت بخش چند نفره بر عهده استدیو LA ما می باشد و ما با آنان همکاری نزدیکی برای ساختن یک بخش چند نفره گسترده برای طرفداران خواهیم داشت.​
از تریلر های پخش شده و منابع بدست آمده می توان فهمید که استدیو Moby Dick نیز جزو تیم سازنده می باشد. کوجیما و تیمش اعلام کردند که آمادگی لازم برای اعلام هویت تیم نهنگ سفید/Moby Dick را ندارند. وی در رابطه با این تیم مرموز گفت:
در این زمان ما نمیتوانیم چیزی بگوییم ! ما هم اکنون در حال ساختن تریلری برای غافلگیری شما هستیم. اگر الآن اطلاعاتی را منتشر کنیم در حقیقت شور و هیجان مردم را خواهیم کشت ! زمانی که به تاریخ انتشار نزدیک تر شدیم. اما اکنون در جایگاه و مرحله ای برای انتشار اطلاعات درباره خائنان نیستیم.​
همچنین وی افزود:
از ما سوالات زیادی در این رابطه{خائنان!} می شود اما ما باید اطلاعات بیشتری بدست آورده و مطمئن شویم. صبر داشته باشید و با ما در ارتباط باشید.​
عنوان Metal Gear Solid V : The Phantom Pain در تاریخی نامعین برای پلتفرم های PS3,Xbox One,Xbox 360,PS4 عرضه خواهد شد. چندی پیش استاد درباره نسخه PC صحبت هایی داشت که در گیمفا و از اینجا مشاهده خواهید کرد.



کوجیما : Metal Gear Solid V داری میان پرده های کم تر و کوتاه تری خواهد بود


اگر یکی ازطرفداران سری Metal Gear Solid باشید ، حتما می دانید که این سری به دلیل برخی میان پرده ها یا همان cutscenes های نسبتا طولانی بین طرفداران شناخته می شود. به گونه ای که در Metal Gear Solid 4 برخی از این میان پرده ها مدت زمان طولانی داشت و حتی تا ۲۰ دقیقه هم به طول می انجامید. اما حال بنا بر اعلام کوجیما در Metal Gear Solid V بر خلاف قسمت های گذشته کم تر خبری از این میان پرده های طولانی خواهد بود و همچنین قسمت پنجم به شکل مجموعه های تلویزیونی با هر فصل جداگانه می باشد.
به تازگی کوجیما در یک میز گردی که برای Metal Gear Solid V داشته وعده داده است که قسمت پنجم دارای میان پرده های کم تری نسبت به گذشته خواهد بود.
وی در این مورد اعلام کرده است :
من مطمئن هستم که شما نگران این هستید که میان پرده های قسمت پنجم هم به مانند Metal Gear Solid 4 طولانی باشد ، اما از آن جا که ما در حال استفاده از یک محیط جهان آزاد هستیم بازی Metal Gear Solid V در مقایسه با قسمت های قبلی دارای میان پرده های کم تر و کوتاه تری می باشد.​
کوجیما همچنین در ادامه اعلام کرده است که قسمت های Metal Gear Solid 1-4 تجربه ای به مانند فیلم ها را ارایه می داد و این در حالی است که The Phantom Pain بیشتر شبیه به مجموعه های تلویزیونی و فصلی می باشد.
وی در این مورد اظهار داشته است :
اگر شما فکر می کنید که Metal Gear Solids 1-4 شبیه به فیلم ها است ، این بار [The Phantom Pain] به مانند یک مجموعه ی تلویزیونی با چند قسمت می باشد. در هر قسمت هم ماموریت های غیر خطی طراحی شده است که وقتی این قسمت ها با یکدیگر مخلوط می شوند داستانی که ما طراحی کرده ایم را کامل می کند.​
کوجیما در آخر افزوده است :
Phantom Pain بازی بزرگی می باشد واین ( بزرگی ) شامل پیش در آمد این بازی یعنی Ground Zeroes را هم می شود.​
تصاویر بسیار زیبایی از عنوان فوق العاده MGS5:TPP منتشر شد
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: hosein me

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
من سؤالی که برام پیش اومده اینه که چرا ملت با بندانگشتی گزاشتن عکسا میونه ای ندارن! :((
این سایت پیشنهاد میشه :
آپلود عکس
:|
 

se7en sin

کاربر سایت
May 20, 2012
722
نام
︻デ═一︻デ═一
کوجیما : MGS5 شبیه ساز واقعی مخفی کاری را به ارمغان خواهد آورد


هیدئو کوجیما به تازگی در یک مصاحبه به زبان ژاپنی اعلام کرده است که از دیدن چنین رقابت فشرده ای در E3 و همچنین با نمایشی که از بازی The Division دیده ، باعث شده است که بر روی Metal Gear Solid 5 سخت تر از گذشته کار کند. وی همچنین اعلام کرده است که قسمت پنجم نسبت به عناوین گذشته ی این سری ، موارد بیشتری از یک شبیه ساز مخفی کاری واقع بینانه را خواهد داشت.
کوجیما در مصاحبه ای که به تازگی با سایت ۴Gamer داشته و این مصاحبه توسط سایت DualShockers ترجمه شده است جزییات جدیدی را در مورد گیم پلی مخفی کاری Metal Gear Solid 5 را فاش کرده است و اظهار داشته است که گیم پلی مخفی کاری این بازی بسیار واقع گرایانه خواهد بود.
وی اظهار داشته است :
موضوع این بازی این نیست که از قواعد بازی دیگری پیروی کند. شما می توانید در بازی تصمیم بگیرید که اگر می خواهید به مقصد خود برسید راه بروید و یا از ماشین استفاده کنید. این بار دیگر نگهبانان کم تری در طول شب وجود خواهند داشت و بنابر این اگر چراغ های جلوی ماشین را روشن کنید به راحتی به مقصدی که می خواهید می رسید. البته نگهبانان بسیار بیشتری در طول روز وجود دارند.
من فکر می کنم که تعریفی که از یک شبیه ساز مخفی کاری واقعی داریم باید مناسب باشد. در گذشته وقتی که بازی می کردید بر روی ریلی قرار می گرفتید که می دانستید باید انتظار چه چیزی را داشته باشید ، چرا که سازندگان فقط با قرار دادن یک انفجار و یک دیواری که بعد از این انفجار فرو می ریزد سر و ته قضیه را هم می آورند. این به مانند یک خانه ی خالی از سکنه بوده است. اما در حال حاضر آب و هوا و زمان در بازی تغییر پیدا خواهد کرد. من می خواستم که در ساخت این بازی این اجازه را بدهم که یک میلیون بازیکنان مختلف ، یک میلیون راه های مختلف را در هنگام بازی کردن مراحل این عنوان انجام بدهند.
کوجیما همچنین اعلام کرده است که می خواهد تمرکز بسیاری بر روی جهان Metal Gear Solid 5 داشته باشد و با این کار رقیب های این بازی را هم از میدان به در کند.
وی در این مورد اعلام کرده است :
بعد از این که Metal Gear Solid 5 را در E3 نمایش دادیم ، من فکر می کردم که عکس العمل ها بسیار خوب بوده است اما بعد از دیدن بازی یوبی سافت یعنی The Division احساس کردم که باید سخت تر از گذشته بر روی این بازی کار کنم.

 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
این تریلر Ground Zeroes که توی TGS نشون دادن,همون نسخه ی نسل بعده؟این همونی بود که قبلا از معرفی نسل جدید نشون داده بودن و گفته بودن یا سخت افزاری مشابه این نسل اجرا شده.

از Slowmotion هم تا وقتی که چند نفر ندیدنت میتونی استفاده کنی یه بار مصرف نیست :(
نمایش e3 خیلی خیلی بهتر بود
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
ن تریلر Ground Zeroes که توی TGS نشون دادن,همون نسخه ی نسل بعده؟این همونی بود که قبلا از معرفی نسل جدید نشون داده بودن و گفته بودن یا سخت افزاری مشابه این نسل اجرا شده.

از Slowmotion هم تا وقتی که چند نفر ندیدنت میتونی استفاده کنی یه بار مصرف نیست :(
نمایش e3 خیلی خیلی بهتر بود

مثل اینکه نسل بعد بوده اما یه چند روزی صبر کن تا هم کیفیت بهترش منتشر بشه هم اون یکی تریلر هم بیاد ببینیم درجه سختی بازی رو سخت ترین بوده یا طور دیگه ای بوده، کلاً الان همه چی حدس و گمان ِ

در مورد کند شدن زمان هم منم یکم ناراحت شدم اما خب واسه اینکه ببینیم چه طوری داستانش باید صبر کنیم تا آخر همایش مخصوصاً اینکه بازی Open World ـه و وجود همچین چیزی لازمه که نخوای دوباره بخاطر یه بار لو رفتن بازی رو Load کنی، البته اینم دلیل خوبی براش نیست، اما باید صبر کرد ..
 

feroozGT

کاربر سایت
Oct 9, 2013
732
نام
فیروز
توی گیم پلی جدیدی که از بازی اومده دوتا نکته برام عجیب بود..
1. نبود هیچ اثر رد پایی که تو نسخه های قبلی همیشه دیده میشد.
2. گرافیک انفجارها به شدت ضعیف و در حد دو نسل قبله..
به نظر من گرافیکش بی نظیره . البه اگه رو ps4 بازیش کنیم . نسخه ps3 گرافیکش چندان تغییر نکرده . اون ترایلری که من دیدم خورشید داشت غروب میکرد تو هیچ بازی تا یحال نظیرشو ندیده بودم امیدوارم مو قعی ریلیز شه که همه ps4 تهییه کرده باشیم . واقعا شاهکاره!!!!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر