درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

MGSV نسخه اصلیپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
The Phantom PainPC20151 سپتامبر
The Phantom PainPS3,PS4,X360,X120151 سپتامبر

مقدمه MGSVپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
Ground ZeroesPC201418 دسامبر
Ground ZeroesPS3,PS4,X360,X1201418 مارچ







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:

ahmad1376

کاربر سایت
Feb 26, 2012
167
ظاهرا اسامی mission ها هم لیک شده..والا اینجور که اینا بازی میکنن, تا امبارگوی پیش نمایش هم طول نکشیده, همه چیز لو رفته, lol!!8-|:d
8mew_img_20150513_033830.jpg
طبق این حرف:
In this mission, Episode 6 ("Where do the bees sleep?"), I'm 4% into the game, at about 7 hours of gameplay,, give or take.
این ها فقط اپیزود های یک ACT (ماموریت) از بازی هستن
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
صداپیشه و بازیگر اون پسر سیاه پوست آفریقایی در تریلر هم پیدا شد، البته اسمش در IDMB ذکر شده بوده که در توئیترش سوال میشه ازش و اون هم تایید می کنه و یه جمله هم در مورد بازی میگه:

“The game is going to be off the chains amazing haha!”

 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
این نکاتی که من توی صحبت های منتقدین خوندم و اونایی که فکر کردم مهم هستن رو براتون ترجمه کردم، سعی کردم تمام صحبت های چند نفر حول و حوش یک موضوع رو از دید یک نفر ترجمه کنم که پخش و پلا نباشه و هر موضوعی یکبار در موردش صحبت بشه.



  • پیش نمایش اصلی 9 جوئن منتشر خواهد شد، توسط منتقدین که بازی را انجام دادند.
  • من فکر می کردم چرخیدن در بیابان ها افغانستان خسته کننده باشه اما اصلاً اینطور نبود چرخیدن و پیدا کردن جاهای جدید، فرستادن دشمنان به پایگاه، نجات مردم و .. ، من در حال حاضر در حال گشت و گذار در غارها هستم برای پیدا کردن یک سلاح مخفی و با یک خرس برخورد کردم! یک خرس بزرگ این برخورد خیلی چالش برانگیز بود!
  • علاوه بر نیروهای شوروی یک سری دشمنانی هستند که بسیار هم سریع و خطرناک هستند، با قیافه ای جمجمه مانند { تصویر زیر به احتمال زیاد همین دشمنانی هستند که در موردشان صحبت میشه و بسیار کوتاه در تریلر E2013 نشان داده شدند } این دشمنان حرف نمی زنند، خیلی سریع هستند و از یک فرد آشنا فرمان می گیرند ( منتقد اشاره می کنه که بیشتر از این نمی تونه در این مورد صحبت کنه )



  • من الان مرحله 6 از ACT اول بازی هستم ( Where Do The Bees Sleeps ) چهار درصد از بازی رو طی کردم و 7 ساعت که دارم بازی می کنم! فکر می کنم MGSV حدود 120 ساعت گیم پلی داشته باشه، شاید هم بیشتر!
  • در حین ماموریت دقت نکردم که محدودیتی در نقشه وجود دارد یا خیر چون تمام حواسم به ماموریتم بوده، ولی نقشه بازی بسیار بسیار بزرگ است.
  • در اوایل بازی و نقشه افعانستان با یک شخصیت جدید که از قبل می شناسیمش روبرو خواهیم شد { توقع ندارید که بگه کی ؟ :D )
  • سلاح های متنوع و گوناگون با خصوصیات منحصر به فرد زیادی در بازی وجود دارد.
  • فانتوم سیگار بسیار عجیب و کاربردی است.
  • شما بعد از ماموریت می توانید دوش بگیرید و خودتان را تمیز کنید، و می توانید این کارو هم انجام ندهید!
  • MGSV را می توان Peace Walker 2 نامید یک بازی فوق العاده بزرگ با جزئیات و امکانات باور نکردنی.
 
آخرین ویرایش:

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
علاوه بر نیروهای شوروی یک سری دشمنانی هستند که بسیار هم سریع و خطرناک هستند، با قیافه ای جمجمه مانند { تصویر زیر به احتمال زیاد همین دشمنانی هستند که در موردشان صحبت میشه و بسیار کوتاه در تریلر E2013 نشان داده شدند } این دشمنان حرف نمی زنند، خیلی سریع هستند و از یک فرد آشنا فرمان می گیرند ( منتقد اشاره می کنه که بیشتر از این نمی تونه در این مورد صحبت کنه )
Skullface?:-/
 

killer8800

کاربر سایت
Feb 24, 2015
26
من با دوستم سر ۳۰۰۰۰۰ تومان شرط بستم که از نظر vga آخر سال فانتوم پین میشه بازی سال و اون گفته ویچر میشه
امروز که نمره های ویچر رو دیدم وحشت کردم خیلی خوب گرفته
به نظرتون کدوم میشه ؟؟؟؟ :-s:-ss

تا میتونی شرطو ببر بالا :d
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
این YONG با بیشتر صدا پیشه های بازی مصاحبه کرده و اینبار رفته سراغ Stefanie Joosten صدا پیشه و بازیگر شخصیت Quiet خلاصه نکات مهم این مصاحبه :


داستان MGSV بسیار تاریک است آنقدر که ممکن است به تنفر شما از خیلی از شخصیت ها منجر بشود!


  • من از قبل با این سری آشنا بودم و بیشتر نسخه های این سری بزرگ را بازی کردم، شخصیت مورد علاقه ی من Gray Fox است شخصیتی با گذشته ای جالب، برای من افتخاری است که توانستم در این نسخه از این سری بزرگ نقشی داشته باشم
  • من حدود سه سال است که در ضبط صدا و موشن کپچر شخصیت Quiet کار می کنم، بعضی روزها ساعت ها مشغول ضبط حرکات بودیم ( کات سین ها ) در این حین هیدئو کوجیما بر روی تمامی این ها نظارت داشت و به من کمک شایانی کرد، حتی قبل از اینکه وارد ضبط بشوم تحت نظارت کوجیما و شینکاوا به من آموزشهای نظامی و طریقه حرکت و تمامی کارهایی که باید انجام میدادم به من داده شد، بعضی موقع ها فکر می کردم که کوجیما چرا این چیز را از من می خواهد و میگفتم این خرکت دیوونگیه! و بعد که نتیجه رو میدیدم متوجه می شدم که هیدئو کوجیما چه چیز شگفت انگیز و عالی در سر داشته. تمامی این تجربه ها را مدیون کوجیما هستم.
  • همه شخصیت ها در این نسخه مانند آسلات، کاز و حتی Quiet یا رئیس بزرگ مشخص نیست در سرشون چی می گذره و اصلاً مشخص نیست قصد هر کدامشان چیه ( اشاره به تریلری که بیگ باس از کشتن Quiet جلوگیری می کنه و بعد به کاز اشاره می کنه که به وقتش خودش کارش رو یکسره می کنه )
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
مدیر شرکت کونامی :

" موبایل پلتفرم اصلی ما خواهد بود"
تو صحبت هاش حرف از این زده که یه جورایی می خوان از آیتم های اضافی و دزدی هایی مثل MGSV:GZ سود کامل رو ببرن.

پ.ن : نظر من اینه که کونامی بعد از TPP و رفتن کوجیما به خاک سیاه خواهد نشست! حالا شاید چندین سال طول بکشه اما شک نکنید که میشینه :)

به زودی یه دستی به سر و روی پست اول می کشم که منظم و قوی ترین منبع اخبار TPP باشه.
 

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,095
نام
محمد علی
وضع کونامی عجیبه.
یه شایعات مبهمی شکل گرفته که کونامی دیگه روی PES کار نخواهد کرد. (یا حداقل نه به شکل فعلی)....
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
خب واقعاً مثل اینکه قرار 9 June تمام منتقدینی که بازی رو انجام دادن به صورت کاملاً مفصل نقدشون رو منتشر کنن، یعنی یه روز مهمیه برای MGSV و فن های سری
فکر می کنم تریلر گیم پلی که قرار در همایش E3 منتشر بشه ( شاید و طیق هر سال ) هم چیزی شبیه به همین مراحلی بوده که منتقدین بازی کردند

 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
به به !
اینم از imperessionـها:
When the mission starts, it’s presented like a film, with the cast, the important protagonists and the guest stars.
خود فیلمه انگاری !
Tonally, this mission is played quite straight – but have no fear, the game does feature full-on Kojima madness, too. My favourite part? You can steal tapes of 80s pop songs and play them mid-mission as your own soundtrack. Blowing up tanks to The Man Who Sold the World is pretty spectacular. I also upgraded my iDroid so I can play music out loud [through the speakers] – not great for stealthy runs, but good for dramatic entrance.
در حین بازی هم ویژگیهای جالبی قرار داره مثل همیشه..
Lastly, someone asked wether he thinks the game has the potential to be Game of the Year, to which he replied: “It’s properly amazing, yeah.”
Very cool aesthetically and definitely part of the story, graphically the game is very fluent most of the time. The map and environments are much bigger than Ground Zeroes,
To me the code seems near finished, probably these 2,5 months are for polishing and testing the online.
به به ! بازی انقدر بالانس و خوش ساخت بوده، طرف گفته برا من کامل کامله ! :d فکر کرده که این دوماه ظرف پولیش شدن نسخه آنلاین و .. اینهاست..:d

Regarding Kojima, Konami said they will provide clarity soon. In the game however, he is present everywhere, from the titles to the posters.
:|:|:|

Depending on your actions you may lose heroism! Keeping a low profile is crucial for making a good impression.

There are secondary missions you can have Diamond Dogs members to complete [like Outer Ops in Peace Walker]


چند سوال تکنیکی هم در مورد بازی پرسیدن:
Is it a technical improvement over GZ?
“Some texture effects are not as good, but environments immensely more wide!”
What is not as good?
“Certain textures, bump map type. But the code isn’t final!”
Was it the PS4 version? Is it at the level of the E3 trailer?
“PS4 version. I’d have to rewatch the trailer but the quality is really high!”
Does it run at 60FPS?
“All 60. Dips almost absent, really sporadic and mostly during cut scenes.”
How deep is the MB customization system?
“Very deep, well implemented even if initially not too intuitive. You can build bridges, place armies and create divisions of soldiers with specific tasks who can help you during missions (recon, gadget development).”
Can you request an intervention of a squad of soldiers from Mother Base, or just support helicopters?
“For now support. Recon, supply drop, bombings.”
Has the ‘open’ approach to boss fights convinced you, or do you lose something?
“The first I have encountered! And it’s beautiful!”
============
There’s lots of different ways to approach the mission. For example I could storm in the base and go Rambo style or gain Intel. Gaining Intel I could find exactly where the weapon is kept and then figure a sneakier approach as opposed to running around.
و
I finally found the weapon and something incredible happened after (MGS fans will love this). Really wish I could tell you all. After finishing the mission all I could say is wow. It’s one of those games that people will keep playing for hours. The game doesn’t follow your conventional MGS formula. It’s new and fresh and I’m sure newcomers will love it.
عالی ! :x
The attention to detail is incredible: the day light effecting your vision, wild life, and 80s music. I freaking love this.
این توصیف جالبه :
Fan of David Lynch? Yeah, you’ll enjoy playing what I’m playing now.
و:
Big Boss’ prosthetic arm can be leveled up. You add duration to reflex, stun, a rocket, explosives or sonar.
World is gigantic, infinite options… And Big Boss is more Big Boss than ever.
:d:d:d
Oh but not every puppy is adorable… A damn bear finished me faster than one says “lalilulelo”…
عجب زیست محیط و اتمسفر واقع گرایانه ای خلق کردن، واقعا آفرین داره ! :|:d
========

OPM UK also answered some questions through Twitter:
How excited are you for the game?
“VERY!”
Does it [non-linear missions] make the story hard to follow?
“Not really. Each mission has its own contained story but the overarching lore has its… moments. We’ll say no more!”
References to MGR or a hint that Raiden is in the game?
“Nope!”
==========
The opening sequence of MGSV alone is once again classic Kojima. Cinematically presented and quite a number of WTF moments.
خیلی خوبه ! :|
========
Phil LaMarr (Vamp): Metal Gear Solid took visuals, storytelling and performance in gaming to a whole other level
این مرد، عین حرف منو زده، و واقعا همینطوره ! :d
The emotionality and complexity of the story required professional actors for the characters. “You needed a higher level of performance in order to tell that story the way that the creators envisioned it.”
حقیقتا بار اوله که تو صنعت بازی همچین اتفاقی رُخ میده ! فکر کنم لامصب بعد از عرضه، این عنوان تبدیل میشه به یک کلاس درس، برای دیگر سازنده ها، تا بتونن یه استاندار داستان سرایی و استوری تلینگ برای بازی هاشون، بسازن..:d واقعا نمیشه به سادگی ازش گذشت..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر