درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

MGSV نسخه اصلیپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
The Phantom PainPC20151 سپتامبر
The Phantom PainPS3,PS4,X360,X120151 سپتامبر

مقدمه MGSVپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
Ground ZeroesPC201418 دسامبر
Ground ZeroesPS3,PS4,X360,X1201418 مارچ







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:

ΔⓐᖇᏫℕ

کاربر سایت
Jun 20, 2014
653
نام
Amir
بلاخره موفق شدم GZ رو تجربه كنم. يعني واقعا فراي شاهكاره اين ٢ ساعت. انقد خوبه كه دوست نداريد تموم شه :(( اميدوارم هرچه زودتر TPP ريليز شه :( يعني ديدن دوباره چهره رئيس بزرگ ادمو نابود ميكنه ها :((
آپديت : همين الان تموم شد. why we are still here, just to suffer? :((
 
آخرین ویرایش:

Abtin219

کاربر سایت
Apr 19, 2015
85
بالاخره بعد از مدت ها به خاطر اشتیاقی که به بیگ باس و سری متال گیر دارم تونستم 100 درصد بازی رو تموم کنم انشاالله عکس رو هم قرار میدم هر کسی سوال داشت از هر کجای بازی بپرسه.
 

mahdiyar1361

کاربر سایت
Feb 14, 2013
72
بالاخره بعد از مدت ها به خاطر اشتیاقی که به بیگ باس و سری متال گیر دارم تونستم 100 درصد بازی رو تموم کنم انشاالله عکس رو هم قرار میدم هر کسی سوال داشت از هر کجای بازی بپرسه.
داداش فکر نمیکنی واسه سوال کردن یه خورده دیر باشه یک سالی هست تو این فروم همه بازی رو تموم کردن;;):d
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
از راه رونده ی صلح به اینور دست به متال گیر نشده بودم :D حیف الان خیلی سرم شلوغه و گرنه بیشتر روش کار میکردم :D در آینده سر فرصت یه ادای دین حسابی به رئیس بزرگ میکنم :D

 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646


Peter Brown در توئیتر خودش گفته امروز در شبعه آمریکا کونامی این اجازه رو بهش دادن تا 6 ساعت MGSV رو امتحان کنه، البته فقط نقشه افغانستان، به مرور داره اطلاعاتش رو روی تویئترش توئیت می کنه که مهم ترین و خفن ترینش اینه تا الان :

In this mission, Episode 6 ("Where do the bees sleep?"), I'm 4% into the game, at about 7 hours of gameplay,, give or take.

اطلاعات تا این لحظه :

Several gaming journalists have been given the privilege of playing through some of Metal Gear Solid V: The Phantom Pain at a preview event taking place in the studio in Los Angeles.


“Major Press and Game outlets are playing The Phantom Pain. MGSV preview is well underway. Embargo ends June 9th.” – Konami


MGSV-Media-Event-LA


“It’s preview day at the LA studio where key guests have been invited to play Metal Gear Solid V: The Phantom Pain” – Metal Gear Official Twitter


MGSV-Preview-Event-LA


“U.S. press have 1hr window to tweet 1st impressions, to save them from bursting with contained excitement -Preview embargo lifts 9th June” – Su


Currently, GameSpot editor Peter Brown is posting some information on Twitter and encouraging people to ask questions about this mission.


Currently, I’m in the desert of Afghanistan looking for a secret weapon in caves. I can only talk about this mission today. Needless to say, Afghanistan, in the game, is far larger than ground zeroes. Once I think I’m growing tired of the desert environment, I discover a new locale, tucked away, that brightens things up.
So far, I’ve Fulton rescued people, supplies, and…a massive bear. The bear was very challenging! Took 10 tranq darts. In addition to soviet troops, I’ve also encountered mysterious super soldiers on this mission. These “Skulls” are very fast, and are clearly biomechanical in nature.
The day/night cycle is great, and plays a big part of strategizing. The phantom cigar is weird! The mission to find the weapon takes you through massive military installations tucked away in the desert. The scale of them is daunting.
While I can only talk about this mission today, I will have a lot of coverage ready to go on June 9th. Any questions about this mission? Fire away! I can tweet about it until 10 AM pacific time.
In this mission, Episode 6 (“Where do the bees sleep?”), I’m 4% into the game, at about 7 hours of gameplay,, give or take.
For the tweets (and to ask questions) follow the link to Peter Brown’s Twitter in the source section below.


Joe McCallister from Examiner has been tweeting about it as well.


I can confirm that Metal Gear Solid V: The Phantom Pain is expansive, beautiful, and a seriously deep game, almost too much to do, but…Â Not overwhelming. Been able to get mauled by a bear, recruit a decent sized PMC, and punch nearly everything.
Also dropped a crate on my horse and myself, which deserves its own trophy.
Currently tasked with taking out three unit commanders holding a meeting, question is how quiet can I be until I find out how loud I can be.
You know those games you put down then immediately want to jump back in? Got that feeling with MGSV: TPP For sure.
At certain points the environments and level design are straight up photorealistic, music and sound as always are on point
MGSV-TPP-Preview-Event-3 MGSV-TPP-Preview-Event-2 MGSV-TPP-Preview-Event-1


“Everyone’s concentrating on the mission” – Metal Gear Official Twitter


David Roberts from Games Radar:


So I’ve been playing Metal Gear Solid V for about 8 hours now.
Obviously, I can’t talk a whole lot about it right now. But it feels like Peace Walker blown out to huge, open-world proportions.
I’m on mission 8 right now, and I need to find a colonel and his accompanying tank squad. But to do that, I need to find some intel
Plus, I need to find more soldiers to “recruit” using the Fulton recovery system in order to research a new rocket launcher.
Once I do that, those tanks are as good as blown up. Or, if I were better at the game, I could always use C4.
Matthew Kato from Game Informer:


Got my trusty horse in her battle dress and we’re stomping through the afhgan mnts. Covered in blood!
Mid- mission trying to locate Honey Bee weapon. Stopping to take care of Soviet relay station. Lets find some intel!
Wow did I get lucky. Spontaneous dust storm covered my entrance. Soviets are clueless.
That didn’t last long… resorted to using thier anti-aircraft gun against them. Oh well.
Cover of night is the perfect way to walk away from that disaster!
Narrowly avoided any enemy heli while I was on horseback. That would have been bad.
Been hearing a puppy yelp, but can’t find it! Would love to have returned it to Mother Base.
Jose Otero (IGN):


I played 6 missions of MGS5 yesterday (8+ hours). There’s a lot to talk about. Look for a preview June 9 on [MENTION=4503]ign[/MENTION]. For now, I’ll say this: If MGS4 Act 1 and Peace Walker had a baby, it would be MGS5. Huge spaces to explore. Lots of resources to develop.
Steve Haske:


Hanging out with my wolf pup pal on Mother Base. He likes getting his belly scratched.
Caleb Lawson (IGN):


Played about 7 hours of MGSV yesterday and it feels like the giant, open map Peace Walker sequel we’ve been promised. 7 hours put me only 10 episodes into Chapter 1 of MGSV while forcing myself to basically ignore Mother Base. So much to do.
 

atlas

کاربر سایت
Feb 27, 2009
361
نام
اطلس
من با دوستم سر ۳۰۰۰۰۰ تومان شرط بستم که از نظر vga آخر سال فانتوم پین میشه بازی سال و اون گفته ویچر میشه
امروز که نمره های ویچر رو دیدم وحشت کردم خیلی خوب گرفته
به نظرتون کدوم میشه ؟؟؟؟ :-s:-ss
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
مثل اینکه خیلی از منتفدین دیگه تونستن امروز بازی رو امتحان کنن، همه اشاره کردن که این بازی یه جورایی نسخه دوم Peace Walker ـه! در واقع Peace Walker 2 اما در ابعاد و جزئیات فوق العاده بالاتر

Jose Otero ‏@jose_otero
من موفق شدم دیروز MGSV رو بازی کنم ( 8 ساعت )، حرفهای زیادی در موردش دارم، 9 June پیش نمایش را منتشر خواهم کرد.

و جمله ای که مغز رو منفجر می کنه، اونم فقط با بازی کردن نقشه افغانستان، بیشتر منتقدین روی بزرگ بودن بازی از لحاظ نقشه و جزئیات تاکید زیادی داشتند.



فکر می کنم این منوی اصلی بازی باشد، حداقل در مقاطعی.

با استفاده از هشتک #MGSVPreview می توانید تمامی اطلاعات منتشر شده توسط منتقدین که بازی رو ساعاتی انجام دادند رو بر روی توئیتر مشاهده کنید.


 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
این عکس ها خیلی رئاله! چیزی که به شدت کمه توی بازی های الان اون حس رئال بودنه، آخرین بازی ـی که قبل MGSV:GZ بهم این حس رو داد کرایسیس 1 بود!:D
در مورد اون میلر هم یعنی ما با میلر هم می تونیم بازی کنیم؟!:D
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
این عکس ها خیلی رئاله! چیزی که به شدت کمه توی بازی های الان اون حس رئال بودنه، آخرین بازی ـی که قبل MGSV:GZ بهم این حس رو داد کرایسیس 1 بود!:D
در مورد اون میلر هم یعنی ما با میلر هم می تونیم بازی کنیم؟!:D

نه توضیح زیر عکس اینه :

" آیا می دانستید در فانتوم پین می توانید علامت یا آرم ( که بر روی پایگاه مادر بیستون هک میشه و کلاً نشان شماست ) خودتان بسازید و استفاده کنید؟"
اون میلر هم احتمالا یه نشانی که منقد ساخته و یا منظور به مِیشن ِ نجات ِ میلر، به هر حال هر چی که هست میلر قابل بازی نیست.

در حال بازی :|:D

 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
ظاهرا اسامی mission ها هم لیک شده..والا اینجور که اینا بازی میکنن, تا امبارگوی پیش نمایش هم طول نکشیده, همه چیز لو رفته, lol!!8-|:d
8mew_img_20150513_033830.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر