ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
بحث و تبادل نظر در مورد سری Metal Gear Solid
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="SUPERMHR" data-source="post: 22521" data-attributes="member: 283"><p>من یه توضیحی برای اون چشم مصنوعی اسنیک یا solid eye system بدم که نظر شخصی من هست و جالبه که چرا تا حالا کسی بهش اشاره نکرده بود.حتی دارکفیلد که خیلی روشنفکرتره و من احترام زیادی براش قائلم.</p><p>در تمامی متالگیرهای قبلی غیر 3 مساله ای منو آزار میداد و اون رادار بازی بود که از واقع گرایی بودن بازی میکاست و به نوعی بازی خیلی ساده شده بود و حس stealth رو به آدم منتقل نمیکرد.</p><p>البته چیزهای دیگری مثل میدان دید و...هم هست که فعلا کاری بهش نداریم.</p><p>وقتی که در دمو اسنیک دستگاه رو روشن میکنه ما دقیقا همون صحنه ای رو که در صفحه بازی های قبلی میدیدیم شاهد هستیم.راداری که اینبار به صورت منطقی تنها مختصات اشیا و افراد رو بدون میدان دید نشون میداد.</p><p>همچنین همون تصویر سنتی status سلاح که نوع سلاح و تعداد گلوله را نشان میدهم.</p><p>من فکر میکنم(نظر شخصی من ) که این سیستم توضیحی است برای وجود رادار .چرا؟میتونستن رادار رو به کل حذف کنند.</p><p>شاید یا با نظر سنجی یا به نظر خود کوجیما نبود رادار بازی رو بسیار مشکل میکرد.یا اگه رادار نباشه بازی بیمزه میشه یا نظراتی از این قبیل.</p><p>البته این هم خودش نویدی برای وجود رادار در بازیست!</p><p>درباره پیر بودن اسنیک هم نظری بدم.</p><p>اگر کوجیما میخواست که قدرت گرافیکی را نشان بدهد نیازی به استفاده از اسنیک پیر نبود.</p><p>من چند بار دمو رو با دقت نگاه کردم.چین و چروکهای اسنیک انقدر زیاد نبود که بتوان راجع به آن نظر داد.چین و چروکهای که حتی در فرد چهل ساله هم دیده میشود.در واقع جزییات صورت اسنیک چینهایی در غبغب و دور دهن و کمی در پیشانی.همچنین چند زخم.</p><p>پس نیازی نیست از اسنیک پیر استفاده شود.اسنیک جوان کار را راه می انداخت.</p><p>نظر من:همان نظریه پیر شدن زودرس قابل قبول تر است.</p><p></p><p>مطمئنا همون اسلحه است.یه سیاست خوبی که کوجیما داره اینه که همه اسلحه ها در بازی واقعی هستند و وجود دارند.البته به غیر از چند عدد که به اندازه انگشتهای یک دست هم نیست مثل m9 و...</p><p>و صد البته اون قابلیتی که شما گفتی خواهد داشت.قبلا هم داشته البته کوچیک.مثل صدا خفه کن.</p><p>من یه نظری دارم تورو خدا به دل نگیرین.همین الان توبه میکنم و دهنم رو آب میکشم!!!!فقط گیر ندین جون من.اگه بد بود بگین بد میگی.همین و بس.</p><p>به نظر من توی این دمو چند جا از اسپلینتر سل تقلید شده بود مثل:</p><p>محل قرار گرفتن چاقو که البته مهم نیست.چون جاش خوبه.اینو بیربط گفتم</p><p>عوض کردن دست.اونجا که میخواد اسلحه رو به سمت چپ منتقل کنه.قبلیتی مفید که در اسپلینتر بود.</p><p>و عوض کردن حالت اسلحه.اونجا که یک لانچر launcher به اسلحه متصل میکنه.دقیقا عین همین کار توی اسپلینتر سل بود که شما میتونین از حالت foregrip به launcher sniper shotgun تغییر بدین که توی متال به لانچر بود.</p><p><strong>از همین الان جوابهاتون قابل حدسه:</strong></p><p><strong>بینیم بااا!!!!</strong></p><p><strong>فقط متال!!!</strong></p><p><strong>اسپلینتر سل *****متال هم نیست!!!</strong></p><p><strong>سم فیشر ......</strong></p><p><strong>اسنیک.....</strong></p><p><strong>اما شاید منطقی تر.مثلا:</strong></p><p><strong>یک قابلیت خوب رو نمیشه تقلید به شمار آورد.مثلا جای چاقو که شما گفتی.پس اگه اینطوره همه بازیهای وسترن از نوع قرارگیری اسلحه تقلید کردند.</strong></p><p><strong>مطمئنا کو جیما نیازی به این تقلیدها ندارد و بس.</strong></p><p><strong>و.....</strong></p><p>با تشکر....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SUPERMHR, post: 22521, member: 283"] من یه توضیحی برای اون چشم مصنوعی اسنیک یا solid eye system بدم که نظر شخصی من هست و جالبه که چرا تا حالا کسی بهش اشاره نکرده بود.حتی دارکفیلد که خیلی روشنفکرتره و من احترام زیادی براش قائلم. در تمامی متالگیرهای قبلی غیر 3 مساله ای منو آزار میداد و اون رادار بازی بود که از واقع گرایی بودن بازی میکاست و به نوعی بازی خیلی ساده شده بود و حس stealth رو به آدم منتقل نمیکرد. البته چیزهای دیگری مثل میدان دید و...هم هست که فعلا کاری بهش نداریم. وقتی که در دمو اسنیک دستگاه رو روشن میکنه ما دقیقا همون صحنه ای رو که در صفحه بازی های قبلی میدیدیم شاهد هستیم.راداری که اینبار به صورت منطقی تنها مختصات اشیا و افراد رو بدون میدان دید نشون میداد. همچنین همون تصویر سنتی status سلاح که نوع سلاح و تعداد گلوله را نشان میدهم. من فکر میکنم(نظر شخصی من ) که این سیستم توضیحی است برای وجود رادار .چرا؟میتونستن رادار رو به کل حذف کنند. شاید یا با نظر سنجی یا به نظر خود کوجیما نبود رادار بازی رو بسیار مشکل میکرد.یا اگه رادار نباشه بازی بیمزه میشه یا نظراتی از این قبیل. البته این هم خودش نویدی برای وجود رادار در بازیست! درباره پیر بودن اسنیک هم نظری بدم. اگر کوجیما میخواست که قدرت گرافیکی را نشان بدهد نیازی به استفاده از اسنیک پیر نبود. من چند بار دمو رو با دقت نگاه کردم.چین و چروکهای اسنیک انقدر زیاد نبود که بتوان راجع به آن نظر داد.چین و چروکهای که حتی در فرد چهل ساله هم دیده میشود.در واقع جزییات صورت اسنیک چینهایی در غبغب و دور دهن و کمی در پیشانی.همچنین چند زخم. پس نیازی نیست از اسنیک پیر استفاده شود.اسنیک جوان کار را راه می انداخت. نظر من:همان نظریه پیر شدن زودرس قابل قبول تر است. مطمئنا همون اسلحه است.یه سیاست خوبی که کوجیما داره اینه که همه اسلحه ها در بازی واقعی هستند و وجود دارند.البته به غیر از چند عدد که به اندازه انگشتهای یک دست هم نیست مثل m9 و... و صد البته اون قابلیتی که شما گفتی خواهد داشت.قبلا هم داشته البته کوچیک.مثل صدا خفه کن. من یه نظری دارم تورو خدا به دل نگیرین.همین الان توبه میکنم و دهنم رو آب میکشم!!!!فقط گیر ندین جون من.اگه بد بود بگین بد میگی.همین و بس. به نظر من توی این دمو چند جا از اسپلینتر سل تقلید شده بود مثل: محل قرار گرفتن چاقو که البته مهم نیست.چون جاش خوبه.اینو بیربط گفتم عوض کردن دست.اونجا که میخواد اسلحه رو به سمت چپ منتقل کنه.قبلیتی مفید که در اسپلینتر بود. و عوض کردن حالت اسلحه.اونجا که یک لانچر launcher به اسلحه متصل میکنه.دقیقا عین همین کار توی اسپلینتر سل بود که شما میتونین از حالت foregrip به launcher sniper shotgun تغییر بدین که توی متال به لانچر بود. [B]از همین الان جوابهاتون قابل حدسه: بینیم بااا!!!! فقط متال!!! اسپلینتر سل *****متال هم نیست!!! سم فیشر ...... اسنیک..... اما شاید منطقی تر.مثلا: یک قابلیت خوب رو نمیشه تقلید به شمار آورد.مثلا جای چاقو که شما گفتی.پس اگه اینطوره همه بازیهای وسترن از نوع قرارگیری اسلحه تقلید کردند. مطمئنا کو جیما نیازی به این تقلیدها ندارد و بس. و.....[/B] با تشکر.... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
بحث و تبادل نظر در مورد سری Metal Gear Solid
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft