PlayStation Marvel's Spider-Man: Miles Morales

173257
Marvel's Spider-Man: Miles Morales یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط شرکت اینسومنیاک گیمز در حال توسعه است و بصورت انحصاری برای کنسول PS5 منتشر خواهد شد. این بازی داستان ابرقهرمان مارول کامیکس به نام «مایلز مورالز، 15 ساله» را روایت می کند و دومین بازی در یونیورس Marvel's Spider-Man است که سال 2018 برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد.
173294
داستان بازی ادامه ای بر Marvel's Spider-Man می باشد. در واقع از آخرین بخش DLC اسپایدرمن 2018 تحت عنوان "شهری که هرگز نمی خوابد" ادامه پیدا می کند، در صحنه پایانی شاهد بودیم که پیتر پارکر تصمیم میگیرد به مایلز مورالز آموزش دهد، یک سال گذشته و اکنون مایلز به یک ابرقهرمان که از محله اش (هارلم) دفاع میکند مبدل شده است. در شهر جنگی بین گروهک های یک شرکت بزرگ انرژی و گروهی خلافکار که به فن آوری های پیشرفته دسترسی دارند در گرفته و مایلز خودش را درگیر این جنگ میکند. پیتر هم به او گفته که باید مثل پدرش باشد و مسیر دفاع از شهر در مقابل بدی ها را طی کند. بازی مستقل (stand-alone) از قسمت اول است که ماجراجویی بعدی در دنیای Marvel's Spider-Man را رقم می زند، این بازی یک آرک داستانی کامل و مجزا برای خودش دارد. "برایان هورتون مدیر نوآوری اینسومنیاک گیمز درباره داستان بازی گفته که بسیار مهم، احساسی، عاطفی و همچنین بخشی ضروری از یونیورس بازی Marvel’s Spider-Man خواهد بود". همچنین تایید شده مایلز مورالز گیم پلی متفاوت و کمبوهای خاص خودش را خواهد داشت، او از دو قدرت منحصر به فردش یعنی اشعه ونومی (venom blast) و نامرئی شدن در این بازی بهره می برد. به‌گفته هورتون، با وجود اینکه داستان اصلی این قسمت حول شخصیت مایلز مورالز می‌چرخد، اما پیتر پارکر همچنان بخشی جدانشدنی از دنیای مرد عنکبوتی به‌حساب می‌‌آید. آقای برایان اینتیهار (Bryan Intihar)، کارگردان خلاق نسخه اصلی بازی مرد عنکبوتی ساخته اینسامنیک گیمز، هم‌اکنون مشغول کار روی پروژ‌ه‌ای بزرگ در رابطه با دنیای مرد عنکبوتی است، تقریبا به ساخت نسخه دوم بازی Marvel’s Spider Man اشاره می‌کند. "بسیاری از شما طرفدران این سوال را پرسیده‌اید که حال پیتر پارکر چگونه است؟ جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد، چرا که هنوز داستان‌های زیادی از شخصیت پیتر پارکر برای بیان کردن وجود دارد. اما این بازی کاملا درباره شخصیت مایلز خواهد بود. او یک بخش بسیار مهم و ضروری از دنیای مرد عنکبوتی ساخته اینسامنیاک است و به‌هیچ عنوان نباید تجربه این بازی را از دست بدهید" هورتون اطلاعات مختصری درباره چگونگی استفاده بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales از سخت‌افزار جدید و پیشرفته کنسول پلی استیشن 5 و برتری آن از نسخه پیشین بازی مرد عنکبوتی به ‌اشتراک گذاشت. این تغییرات و بهبود‌ها، شامل بافت‌های جدید و تازه برای شهر نیویورک، لودینگ‌های سریع‌تر بااستفاده از حافظه SSD این کنسول، پشتیبانی از صدای سه‌بعدی کنسول PS5 و استفاده از ویژگی‌های کارآمد دسته دوال‌سنس (DualSense) می‌شوند، بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales شامل لودینگ‌هایی بسیار کوتاه خواهد بود که به‌ندرت آن‌ها را حس خواهید کرد. همچنین در این بازی فناوری Ray-Tracing، پخش صدای سه‌بعدی و کنترلر دوال‌سنس حصور خواهند داشت. ما شخصیت‌های بازی را با استفاده از اسکن‌‌های 4 بعدی بهبود بخشیده‌ایم و با استفاده از سایه‌زنی پیشرفته، شخصیت‌های واقع‌گرایانه‌تری خلق کرده‌ایم. همچنین موی شخصیت‌ها در این بازی بسیار پرجزییات و دقیق‌تر ساخته شده است. بافت‌ها و جزییات بسیاری از گوشه‌و‌کنارهای شهر نیویورک نیز با بهره‌وری از ویژگی‌های کنسول نسل نهم به‌روز شده‌اند. در حین تجربه داستان جدید مایلز، آیتم‌های بسیاری را می‌بینید، می‌شنوید و درک می‌کنید که به تجربه شما در این بازی کمک شایانی خواهند کرد. تمامی این بهبودها توسط کنسول PS5 محیا شده‌اند.
بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در تعطیلات امسال به‌همراه کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.


 
آخرین ویرایش:

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
میتونی باز کنی چرا نسل بعدی ترین نمایش دیشب بود؟

صحنه های QTE نسل بعدی بود یا جلوه های گرافیکی منظورت هست؟

اتفاقا من از نمایش بازی انچنان خوشم نیومد. اونجایی که یک حالت فلش مانند کمبو داشت جالب بود ولی کلهم یا کات سین بود یا QTE!
تو اصلا نسخه اولشو بازی کردی؟
میدونی که میتونی تو شهر تار بزنی بین ساختمونها و آزادنه بگردی؟
این قسمت از بازی هم میشن اصلی بوده که تو اون قسمت حالت خطی میگیره به خودش..این اولین بازی نیست که کات سین و گیم پلی پیوسته هست تو خیلی بازیهای مطرح بوده این موضوع مثل گادآور وار و آنچارتد و توم ریدر
بازی که حتما نباید مثل پابجی و بی سر وته باشه و بی هدف باشه یا مثل گیرز که ۹۹ درصد بازی رو پشت کاور هستی.
ناسلامتی اسپایدرمنه باید اون حس سینمایی و ابر قهرمانیش حفظ بشه و شبیه فیلماش باشه.
ضمن اینکه اون قسمت مبارزاتش و اون مکانیزمهایی که من دیدم فوق العاده بود حداقل میتونم بگم هیچ کدومشو تو نسخه ps4 ش ندیده بودم همش جدید بود و بازی اصلا بهش نمیخوره فقط یه dlc باشه.
بعدشم این qte الان ۲۰ ساله تو بازیا هست مشکلی داره مگه؟
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
گیم پلی بازی خیلی خوب بود، یعنی کاملا تفاوت MM با پیتر پارکر مشخصه!
و خوب این خودش مهم ترین چیزه:D
کلا از نمایش خوشم اومد! فقط امیدوارم محتویاتش هم در حد قیمتش باشه:D و بخش های فرعی، حس جدیری داشته باشن و نیان همون کالکتیبل و مراحل فرعی رو کپی پیست کنند:D
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,779
نام
نریمان
wpa7_20200919_233836.jpg


jsw7_20200919_233840.jpg
 

reza11

پنج انگشت مثل هم نیستند. به سلایق هم احترام بزاریم
کاربر سایت
Jun 6, 2013
808
نام
رضا
دوستان نسخه نسل بعدی اسپایدرمن گرافیکش عین مایلز مورالز هست یا پایینتره؟ اطلاعی در این مورد دادن؟
 
  • Like
Reactions: Hamidmohammadi

VENOMEM

کاربر سایت
May 4, 2020
486

dark spartan

کاربر سایت
Feb 11, 2017
676
انصافا عجب ری تریسنگ تمیزی داره.اگه این کراس جن باشه ببین بازیهای تماما نسل نهمیشون دیگه چی میشه.ig یکی از بهترین و هوشمندانه ترین خریدهای سونی بوده.انصافا اینا چطور وقت میکنن هم این بازی رو بسازن هم نسخه قبلیش رو با کیفیت خیلی خوب ریمستر کنن هم R&c رو بسازن؟ :Dتا اینجای کار بهترین استدیو تو نشون دادن تکنیک ری تریسنگ بوده.قشنگ جور بازیهای لانچ و اوایل نسل سونی رو داره میکشه.
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,205
لعنتی دوربین بازی در لحظات کامبت خیلی خفن بودش:D بخصوص اون فینیشرهایی که میزد و دوربین هم باهاش یه چرخشی پیدا میکرد و صحنه آهسته میشد اصلا خدا بود! یعنی من که یادم نمیاد دوربین به این ترتمیزی دیده باشم اون در یک بازی به این شلوغ پلوغی و پر جزییات. حرکات مایلز هم خیلی متنوع میزدش. کلا مشخصه بازی بسیار ترتمیزیه. حالا درسته یه سری صحنه ها اسکریپت شده و ست پیس بودش بخصوص در صحنه های مبارزه ای، ولی مهم این بود که حسش درست انتقال پیدا کنه که در همین دمو قشنگ درگیر بودن با تصویر رو حس میکردی دیگه چه برسه به اینکه بازیش کنی:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر