PlayStation Marvel's Spider-Man: Miles Morales

173257
Marvel's Spider-Man: Miles Morales یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط شرکت اینسومنیاک گیمز در حال توسعه است و بصورت انحصاری برای کنسول PS5 منتشر خواهد شد. این بازی داستان ابرقهرمان مارول کامیکس به نام «مایلز مورالز، 15 ساله» را روایت می کند و دومین بازی در یونیورس Marvel's Spider-Man است که سال 2018 برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد.
173294
داستان بازی ادامه ای بر Marvel's Spider-Man می باشد. در واقع از آخرین بخش DLC اسپایدرمن 2018 تحت عنوان "شهری که هرگز نمی خوابد" ادامه پیدا می کند، در صحنه پایانی شاهد بودیم که پیتر پارکر تصمیم میگیرد به مایلز مورالز آموزش دهد، یک سال گذشته و اکنون مایلز به یک ابرقهرمان که از محله اش (هارلم) دفاع میکند مبدل شده است. در شهر جنگی بین گروهک های یک شرکت بزرگ انرژی و گروهی خلافکار که به فن آوری های پیشرفته دسترسی دارند در گرفته و مایلز خودش را درگیر این جنگ میکند. پیتر هم به او گفته که باید مثل پدرش باشد و مسیر دفاع از شهر در مقابل بدی ها را طی کند. بازی مستقل (stand-alone) از قسمت اول است که ماجراجویی بعدی در دنیای Marvel's Spider-Man را رقم می زند، این بازی یک آرک داستانی کامل و مجزا برای خودش دارد. "برایان هورتون مدیر نوآوری اینسومنیاک گیمز درباره داستان بازی گفته که بسیار مهم، احساسی، عاطفی و همچنین بخشی ضروری از یونیورس بازی Marvel’s Spider-Man خواهد بود". همچنین تایید شده مایلز مورالز گیم پلی متفاوت و کمبوهای خاص خودش را خواهد داشت، او از دو قدرت منحصر به فردش یعنی اشعه ونومی (venom blast) و نامرئی شدن در این بازی بهره می برد. به‌گفته هورتون، با وجود اینکه داستان اصلی این قسمت حول شخصیت مایلز مورالز می‌چرخد، اما پیتر پارکر همچنان بخشی جدانشدنی از دنیای مرد عنکبوتی به‌حساب می‌‌آید. آقای برایان اینتیهار (Bryan Intihar)، کارگردان خلاق نسخه اصلی بازی مرد عنکبوتی ساخته اینسامنیک گیمز، هم‌اکنون مشغول کار روی پروژ‌ه‌ای بزرگ در رابطه با دنیای مرد عنکبوتی است، تقریبا به ساخت نسخه دوم بازی Marvel’s Spider Man اشاره می‌کند. "بسیاری از شما طرفدران این سوال را پرسیده‌اید که حال پیتر پارکر چگونه است؟ جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد، چرا که هنوز داستان‌های زیادی از شخصیت پیتر پارکر برای بیان کردن وجود دارد. اما این بازی کاملا درباره شخصیت مایلز خواهد بود. او یک بخش بسیار مهم و ضروری از دنیای مرد عنکبوتی ساخته اینسامنیاک است و به‌هیچ عنوان نباید تجربه این بازی را از دست بدهید" هورتون اطلاعات مختصری درباره چگونگی استفاده بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales از سخت‌افزار جدید و پیشرفته کنسول پلی استیشن 5 و برتری آن از نسخه پیشین بازی مرد عنکبوتی به ‌اشتراک گذاشت. این تغییرات و بهبود‌ها، شامل بافت‌های جدید و تازه برای شهر نیویورک، لودینگ‌های سریع‌تر بااستفاده از حافظه SSD این کنسول، پشتیبانی از صدای سه‌بعدی کنسول PS5 و استفاده از ویژگی‌های کارآمد دسته دوال‌سنس (DualSense) می‌شوند، بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales شامل لودینگ‌هایی بسیار کوتاه خواهد بود که به‌ندرت آن‌ها را حس خواهید کرد. همچنین در این بازی فناوری Ray-Tracing، پخش صدای سه‌بعدی و کنترلر دوال‌سنس حصور خواهند داشت. ما شخصیت‌های بازی را با استفاده از اسکن‌‌های 4 بعدی بهبود بخشیده‌ایم و با استفاده از سایه‌زنی پیشرفته، شخصیت‌های واقع‌گرایانه‌تری خلق کرده‌ایم. همچنین موی شخصیت‌ها در این بازی بسیار پرجزییات و دقیق‌تر ساخته شده است. بافت‌ها و جزییات بسیاری از گوشه‌و‌کنارهای شهر نیویورک نیز با بهره‌وری از ویژگی‌های کنسول نسل نهم به‌روز شده‌اند. در حین تجربه داستان جدید مایلز، آیتم‌های بسیاری را می‌بینید، می‌شنوید و درک می‌کنید که به تجربه شما در این بازی کمک شایانی خواهند کرد. تمامی این بهبودها توسط کنسول PS5 محیا شده‌اند.
بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در تعطیلات امسال به‌همراه کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.


 
آخرین ویرایش:

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
انگار عکسای نسخه ps4 در شرایط بدون نورپردازی گرفتن
این عکسارو الان خودم گرفتم

View attachment 160650
View attachment 160651
خودم اسکرین زیاد دارم ولی حتی ذره ای نزدیک به اسکرین شاتهای PS5 نمی شن، خود سازنده گفته تکنیک هایی که روی بازی استفاده کردن از اسکن 4D گرفته تا حتی مو، جزییات جدیدی بکار بردن، سایه زنی ها، بافت ها کلا تغییر کرده، اون عکسی که بالا برای مقایسه گذاشتن درسته و هیچ مشکلی نداره! چون دقیقا نماییه که با نسخه PS5 همخونی داره و کسی که عکس رو گرفته با حساسیت بالایی برخلاف چیزی که تصور می کنید اینکارو انجام داده تا دقیقا جزییات همون صحنه در مقابل هم قرار بگیرن، تکنیک های مختلفی روی بازی صورت گرفته تا در شب تمام جزییات خیره کننده باشه. با یک مقایسه ساده بدون اینکه وارد جزییات شد ، با همین عکسی که گذاشتی می شه یک نسل اختلاف بینشون رو متوجه شد.
160659
 

nihilnigritude

کاربر سایت
Feb 24, 2007
2,391
خودم اسکرین زیاد دارم ولی حتی ذره ای نزدیک به اسکرین شاتهای PS5 نمی شن، خود سازنده گفته تکنیک هایی که روی بازی استفاده کردن از اسکن 4D گرفته تا حتی مو، جزییات جدیدی بکار بردن، سایه زنی ها، بافت ها کلا تغییر کرده، اون عکسی که بالا برای مقایسه گذاشتن درسته و هیچ مشکلی نداره! چون دقیقا نماییه که با نسخه PS5 همخونی داره و کسی که عکس رو گرفته با حساسیت بالایی برخلاف چیزی که تصور می کنید اینکارو انجام داده تا دقیقا جزییات همون صحنه در مقابل هم قرار بگیرن، تکنیک های مختلفی روی بازی صورت گرفته تا در شب تمام جزییات خیره کننده باشه. با یک مقایسه ساده بدون اینکه وارد جزییات شد ، با همین عکسی که گذاشتی می شه تفاوت یک نسل اختلاف رو متوجه شد.

اون پستو نزدم بگم نسخه 5 ضعیف ِ شکی نیست نسخه 5 خیلی بهتر شده منظورم این بود عکسای خوبی برای مقایسه از نسخه 4 نزاشتن، انگار بدون نورپردازی هستن
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
اون پستو نزدم بگم نسخه 5 ضعیف ِ منظورم این بود عکسای خوبی برای مقایسه از نسخه 4 نزاشتن، بدون نورپردازی هستن
می دونم، منم همین مقایسه رو دارم با دلیل علمی می گم چرا عکسی که گذاشته مشکلی نداره، نورپردازی نسل بعدی صرفا محدود به میدان نور نمی شه، خیلی بحث بزرگیه، شما چیزی که می بینی Shaderه و فقط می‌تونه تخمین بزنه که سایه و روشن شدن ظاهر اشیا با توجه به زاویه و فاصله منبع نور باید چطور باشه، برای همین توی بحث بزرگ نورپردازی محدودیت های زیادی در نسل 8 وجود داره مثل عکسی که برای مقایسه گذاشتن. اما ری تریسینگ بجای تخمین زدن سایه و روشن شدن اشیا، تعداد خیلی زیادی ذرات نور از یک منبع مصنوعی که درون فضای سه بعدی قرار داره رو عمل تابششو به شکل پیچیده ای انجام می ده، بعدش محاسبه می‌کنه که این ذرات به چه سطوحی برخورد می‌کنن، و بر همین اساس یک تصویر نسبتا واقعی بسته به تعداد ذراتی که از منبع نور تابیده شده شکل می گیره. هر چی این تعداد ذرات بیشتر باشه محاسبات پیچیده تر و سنگین تری رو می طلبه، ایشون می تونست در یک فضایی مثل شما کارکترو قرار بده که نور با برخوردش به شی تصویر واضح تری رو نشون بده، ولی هدف ایشون این نیستو در مبحث نورپردازی، داره می گه که منبع نوری که این ها استفاده کردن کاملا نسل بعدیه و بسته به هر موقعیتی یک تصویر واقعی رو نمایش می ده حتی اگه منبع محدود به نور اتوموبیل ها باشه، برای مقایسه هم با شیدر مقایسه کرده، ولی تفاوت بیداد می کنه. امیدوارم ساده توضیح داده باشم که همه دوستان متوجه بشن.
 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
اطلاعات جدید در مورد تاثیر استفاده از Haptic Feedback داخل گیم‌پلی:

“The haptic feedback precision allows us to do all sorts of new things. In Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, we’ll be hinting to players which direction attacks are coming from by providing haptic feedback from the appropriate direction on the DualSense wireless controller. What does it feel like to use Miles’s stealth ability? How does a Venom Blast feel? Because of the high resolution of DualSense wireless controller’s haptics system, we can really push the dimensionality of the feedback. For instance, as you hold down Square to do a Venom Punch, you feel Spider-Man’s bio-electricity crackle across from the left side of the controller, culminating in the right side on impact.–Brian Horton // Creative Director, Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
به جرعت میتونم بگم نسل بعدی ترین بازی بود که تا حالا معرفی شده.عجیبه تاپیکش اینقدر سوت و کوره

میتونی باز کنی چرا نسل بعدی ترین نمایش دیشب بود؟

صحنه های QTE نسل بعدی بود یا جلوه های گرافیکی منظورت هست؟

اتفاقا من از نمایش بازی انچنان خوشم نیومد. اونجایی که یک حالت فلش مانند کمبو داشت جالب بود ولی کلهم یا کات سین بود یا QTE!
 
  • Like
Reactions: Refill

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,810
نام
malek
میتونی باز کنی چرا نسل بعدی ترین نمایش دیشب بود؟

صحنه های QTE نسل بعدی بود یا جلوه های گرافیکی منظورت هست؟

اتفاقا من از نمایش بازی انچنان خوشم نیومد. اونجایی که یک حالت فلش مانند کمبو داشت جالب بود ولی کلهم یا کات سین بود یا QTE!
برا شما باز کردن معنی نداره.وقتی بازی مثل tlou 2 با متای 94 و گرافیکی که کل کارشناس ها ازش تحصین میکنن میشه یه بازی پر ایراد منه غیر کارشناس چیه بازی رو برات باز کنم.
ray tracing بازی در حد اعلا داشت چشمک میزد اونوقت میای میگی کدوم جلوه های گرافیکی؟خداییش اصلا اینا رو میبینی نظر میدی یا همینجوری میای یه ابراز مخالفتی کرده باشی
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
برا شما باز کردن معنی نداره.وقتی بازی مثل tlou 2 با متای 94 و گرافیکی که کل کارشناس ها ازش تحصین میکنن میشه یه بازی پر ایراد منه غیر کارشناس چیه بازی رو برات باز کنم.
ray tracing بازی در حد اعلا داشت چشمک میزد اونوقت میای میگی کدوم جلوه های گرافیکی؟خداییش اصلا اینا رو میبینی نظر میدی یا همینجوری میای یه ابراز مخالفتی کرده باشی


داریم درباره یک بازی صحبت میکنیم! چرا نقد شخصی میکنی!

دوم دارم میگم گیمپلی بازی خوشت امده یا جلوه های بصری بازی ؟ (که جلوتر گیمپلی رو نقد میکنم و یعنی نظرم روی گرافیک مثبت هست)

بهتره با ارامش و پیش قضاوت کامنت بدی، هرچند وقتی ادمین های فروم اینطوری هستند از کاربرها انتظار نمیری
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر