PlayStation Marvel's Spider-Man: Miles Morales

173257
Marvel's Spider-Man: Miles Morales یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط شرکت اینسومنیاک گیمز در حال توسعه است و بصورت انحصاری برای کنسول PS5 منتشر خواهد شد. این بازی داستان ابرقهرمان مارول کامیکس به نام «مایلز مورالز، 15 ساله» را روایت می کند و دومین بازی در یونیورس Marvel's Spider-Man است که سال 2018 برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد.
173294
داستان بازی ادامه ای بر Marvel's Spider-Man می باشد. در واقع از آخرین بخش DLC اسپایدرمن 2018 تحت عنوان "شهری که هرگز نمی خوابد" ادامه پیدا می کند، در صحنه پایانی شاهد بودیم که پیتر پارکر تصمیم میگیرد به مایلز مورالز آموزش دهد، یک سال گذشته و اکنون مایلز به یک ابرقهرمان که از محله اش (هارلم) دفاع میکند مبدل شده است. در شهر جنگی بین گروهک های یک شرکت بزرگ انرژی و گروهی خلافکار که به فن آوری های پیشرفته دسترسی دارند در گرفته و مایلز خودش را درگیر این جنگ میکند. پیتر هم به او گفته که باید مثل پدرش باشد و مسیر دفاع از شهر در مقابل بدی ها را طی کند. بازی مستقل (stand-alone) از قسمت اول است که ماجراجویی بعدی در دنیای Marvel's Spider-Man را رقم می زند، این بازی یک آرک داستانی کامل و مجزا برای خودش دارد. "برایان هورتون مدیر نوآوری اینسومنیاک گیمز درباره داستان بازی گفته که بسیار مهم، احساسی، عاطفی و همچنین بخشی ضروری از یونیورس بازی Marvel’s Spider-Man خواهد بود". همچنین تایید شده مایلز مورالز گیم پلی متفاوت و کمبوهای خاص خودش را خواهد داشت، او از دو قدرت منحصر به فردش یعنی اشعه ونومی (venom blast) و نامرئی شدن در این بازی بهره می برد. به‌گفته هورتون، با وجود اینکه داستان اصلی این قسمت حول شخصیت مایلز مورالز می‌چرخد، اما پیتر پارکر همچنان بخشی جدانشدنی از دنیای مرد عنکبوتی به‌حساب می‌‌آید. آقای برایان اینتیهار (Bryan Intihar)، کارگردان خلاق نسخه اصلی بازی مرد عنکبوتی ساخته اینسامنیک گیمز، هم‌اکنون مشغول کار روی پروژ‌ه‌ای بزرگ در رابطه با دنیای مرد عنکبوتی است، تقریبا به ساخت نسخه دوم بازی Marvel’s Spider Man اشاره می‌کند. "بسیاری از شما طرفدران این سوال را پرسیده‌اید که حال پیتر پارکر چگونه است؟ جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد، چرا که هنوز داستان‌های زیادی از شخصیت پیتر پارکر برای بیان کردن وجود دارد. اما این بازی کاملا درباره شخصیت مایلز خواهد بود. او یک بخش بسیار مهم و ضروری از دنیای مرد عنکبوتی ساخته اینسامنیاک است و به‌هیچ عنوان نباید تجربه این بازی را از دست بدهید" هورتون اطلاعات مختصری درباره چگونگی استفاده بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales از سخت‌افزار جدید و پیشرفته کنسول پلی استیشن 5 و برتری آن از نسخه پیشین بازی مرد عنکبوتی به ‌اشتراک گذاشت. این تغییرات و بهبود‌ها، شامل بافت‌های جدید و تازه برای شهر نیویورک، لودینگ‌های سریع‌تر بااستفاده از حافظه SSD این کنسول، پشتیبانی از صدای سه‌بعدی کنسول PS5 و استفاده از ویژگی‌های کارآمد دسته دوال‌سنس (DualSense) می‌شوند، بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales شامل لودینگ‌هایی بسیار کوتاه خواهد بود که به‌ندرت آن‌ها را حس خواهید کرد. همچنین در این بازی فناوری Ray-Tracing، پخش صدای سه‌بعدی و کنترلر دوال‌سنس حصور خواهند داشت. ما شخصیت‌های بازی را با استفاده از اسکن‌‌های 4 بعدی بهبود بخشیده‌ایم و با استفاده از سایه‌زنی پیشرفته، شخصیت‌های واقع‌گرایانه‌تری خلق کرده‌ایم. همچنین موی شخصیت‌ها در این بازی بسیار پرجزییات و دقیق‌تر ساخته شده است. بافت‌ها و جزییات بسیاری از گوشه‌و‌کنارهای شهر نیویورک نیز با بهره‌وری از ویژگی‌های کنسول نسل نهم به‌روز شده‌اند. در حین تجربه داستان جدید مایلز، آیتم‌های بسیاری را می‌بینید، می‌شنوید و درک می‌کنید که به تجربه شما در این بازی کمک شایانی خواهند کرد. تمامی این بهبودها توسط کنسول PS5 محیا شده‌اند.
بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در تعطیلات امسال به‌همراه کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.


 
آخرین ویرایش:

raminxxx

کاربر سایت
May 29, 2007
594
نام
Ramin
مهمترین بهبودی که بازی نسبت به نسخه اصلی داشته تو مبارزات هست.
ویژگی‌های جدید واقعا مبارزات رو خیلی روون‌تر کردن یاد اون زمانی افتادم که تو آرکام سیتی مبارزات بازی فک ها را زمین میانداخت.
الانم همونقدر شگفت زده شدم:D
من حدود ۳ ساعت بازرو روی پلی ۴ رفتم ۳۰ فریم اعصابمو بهم ریخت ولش کردم ۷۰ دلار پول نسخه التمیت رو دادم فقط بخاطر همین ریمستر و مرالز رو نرفتم اصلا دوتا مد ریترسینگ بیخود و بیهوده هستند.
نمدونم مشکل کجاست ولی ریتریسینگ یا کامل نیست و یا اصلا اون چیزی نیست که الان من در کنترل یا سایبرپانک یا مترو دیدم.
مثلا در کنترل ریترسینگ فعال روی همه آبجکت ها تاثیر داره اما در این گیم فقط شیشه ها (اونم نه همش ) و بعضی سطوح کف ری ترسینگ دارند که اصلا ارزش از دست دادن حالت ۶۰ فریم رو نداره. مد پرفورمنس rt هم که چون بازی در احتمالا ۱۰۸۰ اجرا میشه و میکشه به ۴کا اصلا ارزش نداره و خیلی مات میشه و اون افزایش کیفیت بافت هایی که به واسطه نسل جدیدبوجود اومده رو از بین میبره .
بهترین گزینه پرفورمنس ۶۰ ۴کا است . ( این مود هم از ۲کا اپ میشه به ۴کا ولی عملا اصلا قابل تشخیص نیست )
 

raminxxx

کاربر سایت
May 29, 2007
594
نام
Ramin
چند مقایسه بین پرفورمنس و فیدلتی میزارم.
در عکسی که شیشه وجود ندارد عما قابل تشخیص نیست درحال که روی گیم های pc اصلا تفاوت زمین تا اسمونه

190591

190592

190593

190594
 

Attachments

  • PS_App_20210113_024125.jpeg
    PS_App_20210113_024125.jpeg
    353.6 KB · مشاهده: 51
  • Like
Reactions: Destro and m.a.t

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,533
من حدود ۳ ساعت بازرو روی پلی ۴ رفتم ۳۰ فریم اعصابمو بهم ریخت ولش کردم ۷۰ دلار پول نسخه التمیت رو دادم فقط بخاطر همین ریمستر و مرالز رو نرفتم اصلا دوتا مد ریترسینگ بیخود و بیهوده هستند.
نمدونم مشکل کجاست ولی ریتریسینگ یا کامل نیست و یا اصلا اون چیزی نیست که الان من در کنترل یا سایبرپانک یا مترو دیدم.
مثلا در کنترل ریترسینگ فعال روی همه آبجکت ها تاثیر داره اما در این گیم فقط شیشه ها (اونم نه همش ) و بعضی سطوح کف ری ترسینگ دارند که اصلا ارزش از دست دادن حالت ۶۰ فریم رو نداره. مد پرفورمنس rt هم که چون بازی در احتمالا ۱۰۸۰ اجرا میشه و میکشه به ۴کا اصلا ارزش نداره و خیلی مات میشه و اون افزایش کیفیت بافت هایی که به واسطه نسل جدیدبوجود اومده رو از بین میبره .
بهترین گزینه پرفورمنس ۶۰ ۴کا است . ( این مود هم از ۲کا اپ میشه به ۴کا ولی عملا اصلا قابل تشخیص نیست )
بازی رو روی PS4 رفتی ولی مد ری تریسینگ جذبت نکرد! مستفیض شدیم.
 

raminxxx

کاربر سایت
May 29, 2007
594
نام
Ramin
آخرین ویرایش:

immo19

کاربر سایت
Dec 22, 2020
18
چند مقایسه بین پرفورمنس و فیدلتی میزارم.
در عکسی که شیشه وجود ندارد عما قابل تشخیص نیست درحال که روی گیم های pc اصلا تفاوت زمین تا اسمونه

View attachment 190591

View attachment 190592

View attachment 190593

View attachment 190594

real time lighting
ray tracing reflection

رو ps4 هر دو رو نداره ولی در ps5 مورد اول وجود داره فقط مورد دوم به صورت مود شده
نمونه دیگشم دیمن سولزه . اونم اگه ray tracing reflection فعال بشه به غیر از سطوح آینه ای تفاوتی احساس نمیکنی ( تریلر آنریل 5 برای توضیح بیشتر )
بازی کنترل هم به غیر از سطوح آینه ای و سایه ها تفاوتی وجود نداره
مثال دیگشم بازی Teardown که real time lighting داره ولی ray tracing reflection نداره
بازی سایپرپانک هم به همین صورته به غیر از سایه و سطوح آینه ای هیچ فرقی نداره

تفاوت زمین تا آسمون بازی های pc رو هم لطفا عکسشو بزار
 

raminxxx

کاربر سایت
May 29, 2007
594
نام
Ramin
real time lighting
ray tracing reflection

رو ps4 هر دو رو نداره ولی در ps5 مورد اول وجود داره فقط مورد دوم به صورت مود شده
نمونه دیگشم دیمن سولزه . اونم اگه ray tracing reflection فعال بشه به غیر از سطوح آینه ای تفاوتی احساس نمیکنی ( تریلر آنریل 5 برای توضیح بیشتر )
بازی کنترل هم به غیر از سطوح آینه ای و سایه ها تفاوتی وجود نداره
مثال دیگشم بازی Teardown که real time lighting داره ولی ray tracing reflection نداره
بازی سایپرپانک هم به همین صورته به غیر از سایه و سطوح آینه ای هیچ فرقی نداره

تفاوت زمین تا آسمون بازی های pc رو هم لطفا عکسشو بزار
اتفاقا از همون حالت اول من شاکی بودم که چیزی قابل توجهی ندیدم!
حال داشتم حتما
در اسپایدرمن فک میکنم همون مود شده است
در کنترل وقتی سورس نور تغییر میکنه چون به صورت ریل تایم داره رندر میشه بروی همه اجزا محیط و ابجکت ها تاثیر داره
مثلا سایبر پانک مرحله اول که اون دختره رو نجات میدی روی کنال های کولر و پلاستیک های آویز و سطوح مات هم همچیز تغییر میکنه و ریل تایمه
اینکه میگم همچیز حتی حجم نور ورودی
مثلا در عکس اول یک پلیس مرده روی زمین هست هرچی میری نزدیک هیچ تاثیری ازش نمیبینی
اینکه میگم زمین تا آسمان واقعا همینه حالا حال داشته باشم برم پای پی سی شات میگیرم از سطح ماشین تا تفاوت رو با این شیشه در عکس دوم ببینی
یک حالت سایبر پانک داره به اسم حالت روانی که در اون حالت کارت 1500 دلاری در 2کا و dlss به بدبختی 60 فریم میده
در کل این مورد چیز جالبی نیست که حالت نرم 60 فریم 4کا رو بخاطرش فدا کنید.
 

Roozbeh7

کاربر سایت
Mar 20, 2019
2,014
نام
روزبه
خب بازی رو تموم و پلات کردم

بار اول روی حالت فید گرافیک بازی واقعا بالاس دقبقا نشون میده تغیر نسل Rtبه خوبی. اجرا میشه روی مد PT روزولیشن پایین میاد ولی همین Rt به زیبایی بازی کمک میکنه و این. افت جزییات زیاد به چشم نمیاد روی حالت Per بازی نکردم

داستان بازی. خیلی خوبه و حماسی تمام میشه??

مبارزات از نسخه 2018خیلی بهتره و به لطف توانابی مایلز عالی کار شده

من 23ساعت تجربه که داشتم از بازی خیلی لذت بردم. فعالیت توی شهر شبیه نسخه 2018هست که فقط. قسمت باز کردن مپ برداشته شده

امتیاز من به بازی 9هست
 

Attachments

  • IMG_20210114_150410.jpg
    IMG_20210114_150410.jpg
    1.1 MB · مشاهده: 75

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,031
نام
نیما
من در تاپیک PS5 هم گفتم ، اینجا هم فکر میکنم لازمه که بگم .
بازیهای Crossgen رو خیلی باید دقت کنید که نسخه PS5 رو بازی کنید چون یه ذره گنگ هست ، حتما ورژن بازی رو با زدن دکمه Option و گزینه ی Game Version چک کنید.
من خودم در ابتدا نسخه PS4 رو دانلود کرده بودم و خب همون ابتدا متوجه شدم.

بازی در حالت Fidelity از لحاظ ریترسینگ فوق‌العاده ست و میشه گفت بهترینه در مقایسه با بازیهای دیگه ، اگر نمیبینید اینو حتما دارید نسخه PS4 و بازی میکنید
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
من در تاپیک PS5 هم گفتم ، اینجا هم فکر میکنم لازمه که بگم .
بازیهای Crossgen رو خیلی باید دقت کنید که نسخه PS5 رو بازی کنید چون یه ذره گنگ هست ، حتما ورژن بازی رو با زدن دکمه Option و گزینه ی Game Version چک کنید.
من خودم در ابتدا نسخه PS4 رو دانلود کرده بودم و خب همون ابتدا متوجه شدم.

بازی در حالت Fidelity از لحاظ ریترسینگ فوق‌العاده ست و میشه گفت بهترینه در مقایسه با بازیهای دیگه ، اگر نمیبینید اینو حتما دارید نسخه PS4 و بازی میکنید
وقتی بطور اتفاقی بازی رو در حالت Performance RT اجرا کردم اصلا متوجه نشدم بازی تو این حالت 1080P هست چون بنظرم رزولوشن خیلی بیشتر از 1080P بنظر اومد و تو این حالت بهش میخورد 1440P باشه و همینطور وقتی بازیو تو حالت Performance میذارم خیلی نزدیک به 4k native میشه .
فکر میکنم کلا سیستم اپ اسکیلی که استفاده شده فوق العاده هست و ظاهرا یه چکربرد ساده نیست
در مورد دیمن سولز و COD CW هم همینطور هست و شما تو حالت ۶۰ فریم احساس میکنی ایمیج کوالیتی بازی خیلی بالا هست.
ضمنا من روی مانیتور 4k بازی میکنم نمیدونم روی TV هم همینطوره یا نه
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,031
نام
نیما
وقتی بطور اتفاقی بازی رو در حالت Performance RT اجرا کردم اصلا متوجه نشدم بازی تو این حالت 1080P هست چون بنظرم رزولوشن خیلی بیشتر از 1080P بنظر اومد و تو این حالت بهش میخورد 1440P باشه و همینطور وقتی بازیو تو حالت Performance میذارم خیلی نزدیک به 4k native میشه .
فکر میکنم کلا سیستم اپ اسکیلی که استفاده شده فوق العاده هست و ظاهرا یه چکربرد ساده نیست
در مورد دیمن سولز و COD CW هم همینطور هست و شما تو حالت ۶۰ فریم احساس میکنی ایمیج کوالیتی بازی خیلی بالا هست.
ضمنا من روی مانیتور 4k بازی میکنم نمیدونم روی TV هم همینطوره یا نه
موافقم ، همین Miles Morales رو من وقتی بین Fidelity و Performance سوییچ میکنم اصلا متوجه تغییری در Image Quality نمیشم ( TV 55" 4K ) ، در حالی که روی PS4 Pro بازیهای 1080 با 1440 کاملا فرقشون مشخص بود.
تفاوت در ریتریسینگ و یه سری از افکت ها و پارتیکل ها مشخص هست ، ولی خب من ترجیح دادم 60 فریم بازی کنم .
 

SleepyTurtel

کاربر سایت
Apr 20, 2012
6,358
نام
بابک
سلام
یکی از بچه ها نسخه معمولی رو اکانتش داره
سوالم اینه که الان PS5 بخره میتونه نسخه ریمستر معمولی رو بازی کنه؟
نه مایلز مورالس

Sent from my moto g(9) plus using Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر