
معمار کنسول PlayStation 4، آقای Mark Cerny گفته اند که کمپانی Sony نیاز به نقدهای سخت گیرانه از طرف سازندگان درباره PlayStation 4 داشت.
آقای Cerny برای بیش از 30 تیم از نقاط مختلف جهان صحبت کردند.ایشان طی صحبت هایشان با وبسایت Develop گفتند که اولین مانعی که ما می بایستی از آن رد می شدیم روابط مهربانانه سازندگان و صاحبان پلتفرم می باشد.
صحبت های آقای Cerny:
آقای Cerny قبلا گفته بودند که در گذشته ملاقات ها همراه با نظرات منفی بوده و چنین مواردی هستند که این سیستم را شکل می دهند. دو برابر شدن RAM نیز از همین دیدگاه سازندگان الهام گرفته شده است.بزرگترین مسئله برای من این بود که شما از SCE بیرون می آیید و چیزهایی از سازندگان می پرسید که در تاریخ این کمپانی پرسیده نشده است.اولین جوابی که شما پیرامون بازخورد میگیرید خیلی خوب است و سازندگان برای بهتر شدن روابط چیزهایی می گویند که شما دوست دارید بشنوید. Adam Boyes این را رابطه چای و نان فانتزی می نامد. اگر قضیه این است، واقعا کمکی نخواهد کرد.من دریافته ام که جلساتی که با گروه های مختلف می گذارم، اغلب آنها دارای نظرات قوی هستند.آنها چیزی را که درست و یا غلط است و یا مواردی که واقعا نیاز داریم را می گویند.من بیشتر به دنبال گروه هایی هستم که من را تحت فشار قرار دهند تا طراحی
Develop