Levine تصریح کرد که چرا Irrational رپچر را برای BioShock Infinite انتخاب نکرد

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,259
نام
مهرداد
با سلام

خالق BioShock آقای Ken Levine دلیل اصلی رها کردن Rapture و رفتن به سوی Columbia را به CVG این گونه بیان کرد:
"وقتی که ما برای اولین بار تصمیم گرفتیم که دیگر به Rapture برنگردیم،خوب ما به عنوان یک استدیو،گفتیم چه چیز هایی در مورد Rapture می خواستیم بگیم؟ما تصمیم گرفتیم اصول کلی که در مورد Rapture وجود داشت را نگه داریم،اما بقیه چیزها واقعا احتیاجی بود که به همون صورت وجود داشته باشد؟"
20110608bioshockinfinite.jpg

"اولین چیزی که مورد بحث قرار گرفت این بود که چی میشه اگر ما به یک دوره تاریخی متفاوت بریم.عوض کردن قرن برای ما خیلی جذاب بود و اگر به هنر اون موقع نگاه کنید،مخصوصا بخش علمی تخیلی آن، می بینید که همیشه تصویرهایی از شهرهایی که در آسمان هستند،وجود داشته است،که این واقعا به ما انگیزه داد و نقطه شروع کار ما شد."

موفق باشیم

منبع
 
  • Like
Reactions: AZMAC

AZMAC

کاربر سایت
Aug 4, 2009
1,018
طبیعتا" و مطمئنا" Columbia هم اتمسفر بکر و خاصی جدیدی مثل Rapture داره . و به طور کلی و واضح یه Location جدید قدرت و دست سازندگان بازی رو برای خلق و ساخت ایده های جدید باز می زاره.
به هر حال Ken Levine بزرگ خوب میدونه چیکار باید کنه.
 

Pouria0

کاربر سایت
Oct 13, 2011
40
فرنچایز خوب به این میگن که تا قبل از اینکه بخواد بازی تکراری بشه محیط بازی رو به کلی عوض میکنه. بی صبرانه منتظر این شاهکار هستم
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,122
نام
Miesam Sh
هیچ وقت نتونستم با فضای این بازی کنار بیام.
برای همین هیچ وقت هم بازی رو نخریدم که برم.
کلا از اون دسته بازی هایی بود که با فضاشون مشکل داشتم البته به جزء این نسخه ی آخری.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر