Kite HD، تبلت بوت دوگانه اوبونتو-اندروید با پردازنده قدرتمند ۴ هسته ای

win4win6

کاربر سایت
Sep 14, 2012
514
نام
مهدی
شرکت ایتالیایی «داوینچی موبایل» برای ورود به دنیای تبلت ها، سراغ سیستم عامل قدرتمند اوبونتو رفته و اولین محصول خود را به آن مجهز نموده است. این تبلت که Kite نام دارد از سخت افزار قدرتمندی بهره می برد که آن را یک سرو گردن بالاتر از بسیاری تبلت های بازار قرار می دهد.

نمایشگر این تبلت کیفیت HD داشته و پردازنده آن هم ۴ هسته ای خواهد بود. و البته برای کسانی که اجرای اولونتو آنها را به وجد نمی آورد، امکان استفاده از اندروید هم پیش بینی شده است. یعنی شما با یک تبلت با قابلیت بوت دوگانه سرو کار دارید.

قلب تپنده این تبلت یک Exynos 4 سامسونگ 1.5 گیگاهرتزی است که با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. البته شما از اسلات کارت حافظه microSD هم بهره مند خواهید بود. پورت های این تبلت شامل یو اس بی، میکرو یو اس بی و خروجی HDMI هستند.

نمایشگر 10.1 اینچی کایت از نوع IPS بوده و رزولوشن اچ دی ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل را به نمایش می گذارد. در قلمرو سیستم عامل هم کاربران می توانند بین دو گزینه اوبونتو 12.04 و اندروید 4.0 بستنی حصیری جابجا شوند. البته اندروید سیستم عامل اصلی است که هنگام بوت شدن دستگاه به صورت پیش فرض اجرا می شود. دوربین جلو این تبلت کیفیت VGA داشته و دوربین عقب آن ۲ مگاپیکسلی اعلام شده است.

قرار است این تبلت جالب با قیمت ۳۰۹ یورو وارد بازار شود. قیمتی که از همین ابتدا می تواند چشمان زیادی را متوجه خود کند.
منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر