ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Killzone: SF تا 24 هوش مصنوعی را بدون افت فریم پردازش میکند.
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="siamkogames" data-source="post: 2914520" data-attributes="member: 35172"><p>دوست عزیز اینی که شما میگی اصلا امکان پزیر نیست توی رونمایی هم PC نبود به اون میگن SDK که یه باکس شبیه pc که به تیم سازنده میدن اون بازی رو </p><p></p><p>کامپایل و اجرا میکنه نه pc....من که چیزی به عنوان pc توی هیچ سایتی ندیدم...</p><p>بعد هم من کل نت رو گشتم اصلا نتونستم پیجی بیبینم با مشخصاتی که شما گزاشتی اگه شما پیدا کردی خوشحال میشم.... </p><p>Cpu 2600 k</p><p>VGA 680 </p><p>از بین سایت ها برسی شده این سایت اطلاعات فوق العاده کاملی گزاشته که بد نیست ببینن و دوستان ترجمه کنن بزارن بد نیست...</p><p></p><p><a href="http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-inside-killzone-shadow-fall">Inside Killzone: Shadow Fall &bull; Articles &bull; Eurogamer.net</a></p><p></p><p>در اینجا هم اشاره شده که AI 60 هست .........:d</p><p></p><p>چگونه گی عمل کرد کامل killzone 4 روی PS4</p><p></p><p><strong>CPU Load</strong></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">60 AI characters </li> <li data-xf-list-type="ul">940 entities, 300 active </li> <li data-xf-list-type="ul">8200 physics objects (1500 key-framed, 6700 static) </li> <li data-xf-list-type="ul">500 particle systems </li> <li data-xf-list-type="ul">120 sound voices </li> <li data-xf-list-type="ul">110 ray casts </li> <li data-xf-list-type="ul">1000 jobs per frame </li> </ul><p><strong>System Memory (1536MB Total)</strong></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Sound: 553MB </li> <li data-xf-list-type="ul">Havok Scratch: 350MB </li> <li data-xf-list-type="ul">Game Heap: 318MB </li> <li data-xf-list-type="ul">Various Assets/Entities: 143MB </li> <li data-xf-list-type="ul">Animation: 75MB </li> <li data-xf-list-type="ul">Executable/Stack: 74MB </li> <li data-xf-list-type="ul">LUA Script: 6MB </li> <li data-xf-list-type="ul">Particle Buffer: 6MB </li> <li data-xf-list-type="ul">AI Data: 6MB </li> <li data-xf-list-type="ul">Physics Meshes: 5MB </li> </ul><p><strong>Shared Memory (CPU/GPU - 128MB)</strong></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Display list (2x): 64MB </li> <li data-xf-list-type="ul">GPU Scratch: 32MB </li> <li data-xf-list-type="ul">Streaming Pool: 18MB </li> <li data-xf-list-type="ul">CPU Scratch: 12MB </li> <li data-xf-list-type="ul">Queries/Labels: 2MB </li> </ul><p><strong>Video Memory (3072MB)</strong></p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Non-Streaming Textures: 1321MB </li> <li data-xf-list-type="ul">Render Targets: 800MB </li> <li data-xf-list-type="ul">Streaming Pool (1.6GB of streaming data): 572MB </li> <li data-xf-list-type="ul">Meshes: 315MB </li> <li data-xf-list-type="ul">CUE Heap (49x): 32MB </li> <li data-xf-list-type="ul">ES-GS Buffer: 16MB </li> <li data-xf-list-type="ul">GS-VS Buffer: 16MB </li> </ul></blockquote><p></p>
[QUOTE="siamkogames, post: 2914520, member: 35172"] دوست عزیز اینی که شما میگی اصلا امکان پزیر نیست توی رونمایی هم PC نبود به اون میگن SDK که یه باکس شبیه pc که به تیم سازنده میدن اون بازی رو کامپایل و اجرا میکنه نه pc....من که چیزی به عنوان pc توی هیچ سایتی ندیدم... بعد هم من کل نت رو گشتم اصلا نتونستم پیجی بیبینم با مشخصاتی که شما گزاشتی اگه شما پیدا کردی خوشحال میشم.... Cpu 2600 k VGA 680 از بین سایت ها برسی شده این سایت اطلاعات فوق العاده کاملی گزاشته که بد نیست ببینن و دوستان ترجمه کنن بزارن بد نیست... [URL="http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-inside-killzone-shadow-fall"]Inside Killzone: Shadow Fall • Articles • Eurogamer.net[/URL] در اینجا هم اشاره شده که AI 60 هست .........:d چگونه گی عمل کرد کامل killzone 4 روی PS4 [B]CPU Load[/B] [LIST] [*]60 AI characters [*]940 entities, 300 active [*]8200 physics objects (1500 key-framed, 6700 static) [*]500 particle systems [*]120 sound voices [*]110 ray casts [*]1000 jobs per frame [/LIST] [B]System Memory (1536MB Total)[/B] [LIST] [*]Sound: 553MB [*]Havok Scratch: 350MB [*]Game Heap: 318MB [*]Various Assets/Entities: 143MB [*]Animation: 75MB [*]Executable/Stack: 74MB [*]LUA Script: 6MB [*]Particle Buffer: 6MB [*]AI Data: 6MB [*]Physics Meshes: 5MB [/LIST] [B]Shared Memory (CPU/GPU - 128MB)[/B] [LIST] [*]Display list (2x): 64MB [*]GPU Scratch: 32MB [*]Streaming Pool: 18MB [*]CPU Scratch: 12MB [*]Queries/Labels: 2MB [/LIST] [B]Video Memory (3072MB)[/B] [LIST] [*]Non-Streaming Textures: 1321MB [*]Render Targets: 800MB [*]Streaming Pool (1.6GB of streaming data): 572MB [*]Meshes: 315MB [*]CUE Heap (49x): 32MB [*]ES-GS Buffer: 16MB [*]GS-VS Buffer: 16MB [/LIST] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Killzone: SF تا 24 هوش مصنوعی را بدون افت فریم پردازش میکند.
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft