ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Killzone: SF تا 24 هوش مصنوعی را بدون افت فریم پردازش میکند.
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="siamkogames" data-source="post: 2902264" data-attributes="member: 35172"><p>افشین جان فدات شم جوری میگی انگار ما نمیفهمیم....اون RealTime که شما میگیرو تیم سازنده درهین ساخت توی نرم افزار های 3D هم Perspective صفحش RT هستش اما در حین کار با یه PC که حداقل 32 GB رم داره و Cpu 8 هسته ای به شدت افت فریم داره در</p><p></p><p>هین حرکت توی محیط تازه Shader های ساختمون ها به صورت RT خاموش باشه به شدت افت فریم داره در محیط چون یه سیتم با مشخصات ps4 که میگی هم باشه بازم همین مشکل روداره چون بازی به طور Realtime داره توسط متورگرافیکی روی کنسول با تمام جزئیات و</p><p></p><p>روشن بودن همه شیدر ساختمون ها و... توی محیط بازی حرکت میکنه بدون افت فریم و طراحان بازی Level Design رو انجام میدن پس میبینی یا بهتر بگم من دیدم توی Making of دو تا بازی قبلیشون و بقیه شرکت ها اینطوری کار میکنن و اگر بخوای تمام جزئیات بازی رو </p><p></p><p>ببینی یا تو موتور بازی باید ببینی یا Render که pc کاری هرچقدر هم قویتر از ps4 باشه بازم نمی تونه مثل BF4 که برای Realtime تازه باید اون سیتم هیولارو داشته باشی.......:d</p><p></p><p><span style="color: silver">- - -ویرایش - - -</span></p><p></p><p></p><p></p><p>افشین جان توجه کن...سازنده های بازی هم توی نرم افزار های 3D خودشون در perspective به طور Real time کار میکنن با سخت افزای خیلی قوی حداقل 32 GB رم داره 2 تا کارت گرافیک QuadRo و cpu 8 هسته اما در حین حرکت توی محیط بازی به شدت فت فریم دارن تازه</p><p></p><p>shader های سنگین مثل ساختمون هاو... هم خاموش باشه بازم نمیکشه و نمیشه برای همین طراحان میان محیط رو توی موتور گرافیکی بازی به طور Real time طراحی یا Level Design میکنن توی کنسول تا جزئیات رو به طور کامل ببین تا حالا که این طور بورده چس میبینی همه</p><p></p><p>چیز قدرت سخت افزاری نیست بلکه کد نویسی مخصوص کنسول برای اون بازی خاص هست که اجازه این رو میده به تیم سازنده تا کاری که با یه pc به مراتب قویتر از کنسول نمیتونن انجام بدن اما با سخت افزار PS4 انجام بدن.......:d</p><p></p><p><span style="color: silver">- - -ویرایش - - -</span></p><p></p><p>پس چرا قفل کردین........</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="siamkogames, post: 2902264, member: 35172"] افشین جان فدات شم جوری میگی انگار ما نمیفهمیم....اون RealTime که شما میگیرو تیم سازنده درهین ساخت توی نرم افزار های 3D هم Perspective صفحش RT هستش اما در حین کار با یه PC که حداقل 32 GB رم داره و Cpu 8 هسته ای به شدت افت فریم داره در هین حرکت توی محیط تازه Shader های ساختمون ها به صورت RT خاموش باشه به شدت افت فریم داره در محیط چون یه سیتم با مشخصات ps4 که میگی هم باشه بازم همین مشکل روداره چون بازی به طور Realtime داره توسط متورگرافیکی روی کنسول با تمام جزئیات و روشن بودن همه شیدر ساختمون ها و... توی محیط بازی حرکت میکنه بدون افت فریم و طراحان بازی Level Design رو انجام میدن پس میبینی یا بهتر بگم من دیدم توی Making of دو تا بازی قبلیشون و بقیه شرکت ها اینطوری کار میکنن و اگر بخوای تمام جزئیات بازی رو ببینی یا تو موتور بازی باید ببینی یا Render که pc کاری هرچقدر هم قویتر از ps4 باشه بازم نمی تونه مثل BF4 که برای Realtime تازه باید اون سیتم هیولارو داشته باشی.......:d [COLOR=silver]- - -ویرایش - - -[/COLOR] افشین جان توجه کن...سازنده های بازی هم توی نرم افزار های 3D خودشون در perspective به طور Real time کار میکنن با سخت افزای خیلی قوی حداقل 32 GB رم داره 2 تا کارت گرافیک QuadRo و cpu 8 هسته اما در حین حرکت توی محیط بازی به شدت فت فریم دارن تازه shader های سنگین مثل ساختمون هاو... هم خاموش باشه بازم نمیکشه و نمیشه برای همین طراحان میان محیط رو توی موتور گرافیکی بازی به طور Real time طراحی یا Level Design میکنن توی کنسول تا جزئیات رو به طور کامل ببین تا حالا که این طور بورده چس میبینی همه چیز قدرت سخت افزاری نیست بلکه کد نویسی مخصوص کنسول برای اون بازی خاص هست که اجازه این رو میده به تیم سازنده تا کاری که با یه pc به مراتب قویتر از کنسول نمیتونن انجام بدن اما با سخت افزار PS4 انجام بدن.......:d [COLOR=silver]- - -ویرایش - - -[/COLOR] پس چرا قفل کردین........ [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Killzone: SF تا 24 هوش مصنوعی را بدون افت فریم پردازش میکند.
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft