PlayStation Horizon Forbidden West

سازنده
Guerrilla Games
تاریخ انتشار
February 2022
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
170764
Horizon Forbidden West یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط استودیوی Guerrilla Games ساخته شده و توسط Sony Interactive Entertainment برای PS5 منتشر خواهد شد. داستان بازی در آینده‌ای دور و هزار سال پس از زمان حال اتفاق می‌افتد، جایی که نسل تمدن بشری سقوط کرده و جهان در سلطهٔ موجوداتی شبیه به دایناسور با بافت‌های فلزی قرار گرفته و آن‌ها تبدیل به نیرومندترین مخلوقات این جهان شده‌اند. این بازی دنباله ای بر Horizon Zero Dawn است، در دنیای پساآخرالزمانی با دیدگاه سوم شخص و جهان باز روایت می شود. بازیکنان باری دیگر کنترل کارکتر بسیار محبوب، الوی را به دست خواهند گرفت، الوی در قسمت جدید به نقاط دوردست، کالیفرنیای غربی که توسط طوفان های گسترده و ماشین های کشنده ویران شده است سفر می کند. لوکیشن های بازی یادآور مکان های واقعی هستند، Yosemite Valley از دیگر مکان های برجسته بازی خواهد بود، امکان کاوش در زیر آب برای اولین بار به بازی افزوده شده‌است. گوریلا گیمز در این تریلر نوع جدیدی از دشمنان و محیط‌های جدید از بازی را با جلوه‌های بصری خیره کننده بر روی کنسول نسل بعدی پلی استیشن به نمایش گذاشت. همچنین خانم Ashly Burch بازیگر نسخه اول، در این قسمت نیز در نقش الوی به ایفای نقش خواهد پرداخت.
آپدیت: گیمپلی منتشر شده بخشی از بازی را نشان می‌دهد که ایلوی دوست وفادار خود، ارند را به سان فرانسیسکو فرستاده تا تکنولوژی خاصی را برای او پیدا کند، اما با قبلیه‌ای به‌نام Tenakth درگیر می شود و حال ایلوی باید ارند را نجات دهد. نمایش 14 دقیقه‌ای بازی، مبارزات با دشمنان انسانی و غیرانسانی را شامل می‌شود. همچنین کمی جلوتر، سازندگان از تجهیزات جدید ایلوی که برای جابجایی سریع‌تر در محیط استفاده می‌شود نیز رونمایی کردند.
همانطور که در تریلر معرفی اشاره شده بود، محیط‌های زیر آب اکنون بر خلاف نسخه اول قابل کاوش هستند. داستان Horizon Forbidden West شش ماه پس از وقایع نسخه اول اتفاق می‌افتد و ماجراجویی‌های ایلوی اینبار، در میان خرابه‌های مناطق غرب آمریکا که در زیر آب فرو رفته‌اند، جریان دارد. سازندگان در خصوص گیمپلی بازی تأکید دارند که تاکتیک‌ها و انتخاب‌های بازیکنان نقش مهمی را در نسخه دوم ایفا می‌کند.
استودیوی Guerrilla Games در پایان نمایش رویداد State of Play اعلام کرد که در هنگام نزدیک‌تر شدن به عرضه بازی، اطلاعات بیشتری را از آن به اشتراک خواهد گذاشت. بازی Horizon Forbidden West هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد و در زمان نامشخصی از سال 2021 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.
148728
"پس از پایان یافتن جهان چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد ―Sylens"​
Sylens یک پژوهشگر سرگردان و بنیانگذار Eclipse است. او شیفتگی زیادی به تاریخ و فن آوری های باستانی دارد، او درقسمت اول با الوی متحد می شود تا حقیقت موجود در ماشین ها و سرنوشت افراد را قبل از مرگشان کشف کند. او در طول بازی سعی می کند اعتماد الوی را نسبت به هدفی که در سر می پروراند بدست بیاورد، کسی که تا پایان بازی به الوی مشاوره می داد مشخص می شود خود، خطرناکترین آنتاگونیست بازی است، در قسمت جدید بازی نقشی پررنگ خواهد داشت.

image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0006.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0003.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0002.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0001.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_000422.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_000522.jpg image_horizon_forbidden_west-42164-4519_0007222.jpg
 
آخرین ویرایش:

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
حداقل هیجان خودتو حفظ می کردی امیر جان
Zero Dawn نداره این یکی تو اسم اش :D

اون یکی هم که اصن Spider-Man 2 نبود... یه چیز اسپین آف طوری اون مابین بود :D

====

مدیریت چه دستش سریعه... واسه ما یه عمر طول کشید هنوز اسم تاپیک هامون ول معطله بعضا :D
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
حداقل هیجان خودتو حفظ می کردی امیر جان
Zero Dawn نداره این یکی تو اسم اش :D

اون یکی هم که اصن Spider-Man 2 نبود... یه چیز اسپین آف طوری اون مابین بود :D

====

مدیریت چه دستش سریعه... واسه ما یه عمر طول کشید هنوز اسم تاپیک هامون ول معطله بعضا :D
اولش همینطوره، دستی میزنیم مدیریت زحمتشو می کشه.
 
  • Like
Reactions: Z-fan

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
اولش همینطوره، دستی میزنیم مدیریت زحمتشو می کشه.

خوبه طرف شما سرعت عمل حرف اول رو میزنه

این طرف من خیلی ریلکسم :)) یه سری تاپیک ها رو سر لانچ شون میزنم اصن... پست هاشم نصف اش مال خودمه :D سر بزنید :));;)

===

تریلر بازی هم خوب بود... کاش مثل رچت خوشگل گیم پلی هم نشون میدادن
ولی احتمالا Big Reveal شون بود (که عملا همه میدونستن وجود داره :| )... تیکه هایی که می رفت زیر آب خدا بود
در کل حال کردیم باهاش :D
 

stv

کاربر سایت
Jan 20, 2015
129
نام
soheil
محیط زیر آب تنوع محیطی فراوون قیافه الوی که بهتر شده بود خدا کنه دوباره زشتش نکنن تهش احساس کردم یه پالسی داد که انگار پروازم داره اون ربات پرنده
 

mohsen2019

کاربر سایت
Jun 14, 2019
2,194
ای کاش دیزاین Aloy رو یکم تغییر میدادن.
دوست ندارم وقتی شخصیت اصلی یه بازی از یه شماره به شماره ی بعدی هیچ تغییری نمیکنه.
دقیقا.انگار آلوی رو از نسخه قبل آوردن تو این نسخه.اصلا تغییری نداشته.
 
  • Like
Reactions: richard92 and 3DO

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
یک نکته دیگه اینکه دوست داشتم بازی یک مقدار تمش دارک تر میبود.
تم تیره و دارک که دوستان از killzone 2 به بعد کلا بیخیالش شدن. با نسخه ۳ شاد بودن رو اغاز کرد ، با shadow fall رسما شنگول شد و هورایزن هم که البته جهان بازی میطلبه رنگ امیزی شاد رو .واسه دیدن تم دارک مثل killzone 2 فقط باید منتظر ریمیک همون یا نسخه جدیدش باشیم که حالا حالا ها بعیده .

در مورد گرافیک هورایزن تا کپچر مستقیم از گیم‌پلی نبینیم فکمون نمی افته .حتی یه بخش کوچیک تریلر از گیم پلی بود و مبلرزات بود خیلی بهتر میشد . هر چند به نظر میرسه هنوز اماده نیست و خیلی جای کار داره.
 
  • Like
Reactions: 3DO

xerexplay

کاربر سایت
Dec 14, 2018
46
نام
Khashayar Bakhshandeh
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای لاو یو سونی :x
چه نمایش باشکوهی از هورایزون رو شاهد بودیم فقط ایکاش تاریخ عرضه بازی رو مشخص میکرد >:D<
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر