در یک جشن که به عنوان چهارمین سالگرد بازی Rock band برپا شده بود ، کارکنان این شرکت مصاحبه در مورد عنوانی که خودشان خلق کرده اند را پذیرفتند!
Ryan Lesser مدیر هنری گفت: برای ما دوره ی بسیار سختی بود ، زیرا باید بازیی می ساختیم تا با بازیه دیگر ما که ما آن را ساختیم و آن را دوست داشتیم رقابت کند !
مالک عنوان ما Guitar Hero نبودیم تا یک نسخه ی دیگر از آن را بسازیم ، پس ما باید بازیی می ساختیم که از این عنوان بهتر باشد ، که این کار بسیار دشوار بود.
Greg LoPiccolo نیز گفت: این تنها راه ما بود ، زیرا ما صاحب IP بازی Guitar Hero نبودیم.
وقتی که این عنوان ارزش یافت ، توسط Activision خریداری شد!
Mike Dornbrook بیان کرد: Guitar Hero یک برند عالی بود.
ما نام این بازی ، نشان (لوگو) این بازی ، جعبه ی این بازی و دیگر چیز های بازی را ساختیم.رقابت با آنچه که خودتان خلق کرده اید چیز جالبی است!
+++
برای مشاهده ی مکالمه ی کامل در قالب ویدئو ، به منبع مراجعه شود :d
مالک عنوان ما Guitar Hero نبودیم تا یک نسخه ی دیگر از آن را بسازیم ، پس ما باید بازیی می ساختیم که از این عنوان بهتر باشد ، که این کار بسیار دشوار بود.
Greg LoPiccolo نیز گفت: این تنها راه ما بود ، زیرا ما صاحب IP بازی Guitar Hero نبودیم.
وقتی که این عنوان ارزش یافت ، توسط Activision خریداری شد!
Mike Dornbrook بیان کرد: Guitar Hero یک برند عالی بود.
ما نام این بازی ، نشان (لوگو) این بازی ، جعبه ی این بازی و دیگر چیز های بازی را ساختیم.رقابت با آنچه که خودتان خلق کرده اید چیز جالبی است!
+++
برای مشاهده ی مکالمه ی کامل در قالب ویدئو ، به منبع مراجعه شود :d