ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Halo Infinite
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Bahram" data-source="post: 5049894" data-attributes="member: 67822"><p>به نظر من خیلی نمایش خوبی بود و به شدت هم حس و حال شماره اول رو داره که عالیه.</p><p>از یک طرف بازی بعضاً با فارکرای و دیگر بازی ها مقایسه میشه و خب این مورد هم اصلا ایرادی نداره. به عنوان مثال همین هورایزون و سوشیما هم همیشه با سری AC مقایسه میشن و خیلی از ایده های AC رو میشه تو این دو بازی دید. اما موضوع زمانی اهمیت پیدا میکنه که تا چه حد این ایده ها درست پیاده بشن و حتی میتونن از نمونه های اصلی به شدت بهتر باشند. </p><p>به عنوان مثال همین گرفتن کمپ دشمن تو سری فارکرای با این که تنوع خوبی داره، اما به دلیل هوش مصنوعی ضعیف دشمن ها و روند تکراری این عمل تو تمام شماره ها، اون جذابیت اولیه خودش رو از دست داده. در حالی که همین ایده مثلا تو MGS5 به شکل دیگه ای استفاده شده بود و دیدیم که به یکی از نقاط قوت بازی هم تبدیل شد. تو هیلو اینفینیت هم قطعا این مورد اگر به درستی پیاده بشه میتونه به یکی از نقاط قوت بازی تبدیل بشه و به تنوع گیم پلی کمک کنه. </p><p>در کل 343 تو بخش مولتی پلیر نشون داد که کار خودشو به بهترین شکل ممکن انجام داده و با یک عنوان کامل و پالیش شده طرفیم. نمایش گیم پلی بخش کمپین هم به شدت نسبت به سال گذشته پیشرفت کرده و اگر داستان خوبی رو بتونن در این شماره پیاده کنند، احتمال داره هیلو به روزی های خوب خودش برگرده. (موردی که شماره پنجم به شدت از اون ضربه خورد)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bahram, post: 5049894, member: 67822"] به نظر من خیلی نمایش خوبی بود و به شدت هم حس و حال شماره اول رو داره که عالیه. از یک طرف بازی بعضاً با فارکرای و دیگر بازی ها مقایسه میشه و خب این مورد هم اصلا ایرادی نداره. به عنوان مثال همین هورایزون و سوشیما هم همیشه با سری AC مقایسه میشن و خیلی از ایده های AC رو میشه تو این دو بازی دید. اما موضوع زمانی اهمیت پیدا میکنه که تا چه حد این ایده ها درست پیاده بشن و حتی میتونن از نمونه های اصلی به شدت بهتر باشند. به عنوان مثال همین گرفتن کمپ دشمن تو سری فارکرای با این که تنوع خوبی داره، اما به دلیل هوش مصنوعی ضعیف دشمن ها و روند تکراری این عمل تو تمام شماره ها، اون جذابیت اولیه خودش رو از دست داده. در حالی که همین ایده مثلا تو MGS5 به شکل دیگه ای استفاده شده بود و دیدیم که به یکی از نقاط قوت بازی هم تبدیل شد. تو هیلو اینفینیت هم قطعا این مورد اگر به درستی پیاده بشه میتونه به یکی از نقاط قوت بازی تبدیل بشه و به تنوع گیم پلی کمک کنه. در کل 343 تو بخش مولتی پلیر نشون داد که کار خودشو به بهترین شکل ممکن انجام داده و با یک عنوان کامل و پالیش شده طرفیم. نمایش گیم پلی بخش کمپین هم به شدت نسبت به سال گذشته پیشرفت کرده و اگر داستان خوبی رو بتونن در این شماره پیاده کنند، احتمال داره هیلو به روزی های خوب خودش برگرده. (موردی که شماره پنجم به شدت از اون ضربه خورد) [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Halo Infinite
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft