ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
كنسولهای قدیمی
Xbox 360
بازیهای Xbox 360
Halo 4 [پست اول تاپیک خوانده شود]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Gartall" data-source="post: 2189749" data-attributes="member: 4816"><p>این دوتا عکس دقت کنید به shadows beam </p><p><a href="http://www.4myup.com/images/86546908754682699290.png">http://www.4myup.com/images/86546908754682699290.png</a></p><p><a href="http://www.4myup.com/images/04597259020047432780.png">http://www.4myup.com/images/04597259020047432780.png</a></p><p>یه shadows beam کاملا ریل تایم در محیط به اون بزرگی یه چیزی ورای تصوره تو بخش مولتی پلیر هم با حرکت کارکتر این shadows beam در هر گوشه ای از محیط دیده میشه . مثل بقیه بازی ها نیست که در بعضی از محیط های کاملا پیشبینی شده و تو یک نورپردازی ثابت انجام بشه .</p><p>اینجا ما با یه نورپردازیه کاملا داینامیک با shadows beam طرف هستیم که نظیرش فقط تو بازیه AW وجود داره و تمام ! </p><p>نورپردازیه تکینکی یعنی همراه با سایه های داینامیک موثر با نور چیزی که 99 درصد بازیهای این نسل حداقل روی کنسولها نیست که تو کل محیط و همه شرایط به صورت ریل تایم وجود داشته باشه .</p><p>از نظر خودم هیلو 4 میتونه کنار AW بهترین نورپردازیه نسل باشه .تو این زمینه چیزی که از هیلو 4 میبینم همینه حتی تو خیلی زمینه ها هیلو 4 خیلی ظریف کاری داره مخصوصا نورپردازیه روی کارکتر ها فوق العادست .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gartall, post: 2189749, member: 4816"] این دوتا عکس دقت کنید به shadows beam [URL]http://www.4myup.com/images/86546908754682699290.png[/URL] [URL]http://www.4myup.com/images/04597259020047432780.png[/URL] یه shadows beam کاملا ریل تایم در محیط به اون بزرگی یه چیزی ورای تصوره تو بخش مولتی پلیر هم با حرکت کارکتر این shadows beam در هر گوشه ای از محیط دیده میشه . مثل بقیه بازی ها نیست که در بعضی از محیط های کاملا پیشبینی شده و تو یک نورپردازی ثابت انجام بشه . اینجا ما با یه نورپردازیه کاملا داینامیک با shadows beam طرف هستیم که نظیرش فقط تو بازیه AW وجود داره و تمام ! نورپردازیه تکینکی یعنی همراه با سایه های داینامیک موثر با نور چیزی که 99 درصد بازیهای این نسل حداقل روی کنسولها نیست که تو کل محیط و همه شرایط به صورت ریل تایم وجود داشته باشه . از نظر خودم هیلو 4 میتونه کنار AW بهترین نورپردازیه نسل باشه .تو این زمینه چیزی که از هیلو 4 میبینم همینه حتی تو خیلی زمینه ها هیلو 4 خیلی ظریف کاری داره مخصوصا نورپردازیه روی کارکتر ها فوق العادست . [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
كنسولهای قدیمی
Xbox 360
بازیهای Xbox 360
Halo 4 [پست اول تاپیک خوانده شود]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft