ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Half-Life 2 Ken Levine را ستایش کرد.
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="uriel" data-source="post: 2397112" data-attributes="member: 54769"><p>البته منظور levine هوش مصنوعی دشمنان یا combat AI نیست، منظورش هوش مصنوعی همراه هست که گیمر رو درگیر میکنه با پارتنر، یعنی همراه یا پارتنرت تو بازی رو به خوبی میتونی درک کنی یعنی یه جوری جانبخشی دادن به همراهته که برای گیمر احساسات و عملکردهاش قابل درکه. کلا این خصوصیت کارای valve هست، حتی توی همین portal 2 هم من همین حس رو نسبت به weathly داشتم، اون قسمت هایی که همراهت هست به راحتی میتونی شخصیتش رو درک کنی، واقعا فقط تو کارای valve دیدم یه همچین چیزی رو. امیدوارم با صحبت های levine این قضیه رو توی bioshock infinite هم شاهد باشیم.</p><p>بهترین AI های دشمنان هم تا امروز از نظر من مال Fear1 و Rage بوده. یعنی عملکرد دشمنا نسبت به صحنه های مختلف و در تعامل با قرارگیری تو محیط های خاص بوجود میاد. بهترین بودن این دوتا. سال دیگه هم فکر کنم The last of us یه تکونی بده به هر دو جنبه ی هوش مصنوعی تو بازی ها، هم پارتنر هم دشمنا.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="uriel, post: 2397112, member: 54769"] البته منظور levine هوش مصنوعی دشمنان یا combat AI نیست، منظورش هوش مصنوعی همراه هست که گیمر رو درگیر میکنه با پارتنر، یعنی همراه یا پارتنرت تو بازی رو به خوبی میتونی درک کنی یعنی یه جوری جانبخشی دادن به همراهته که برای گیمر احساسات و عملکردهاش قابل درکه. کلا این خصوصیت کارای valve هست، حتی توی همین portal 2 هم من همین حس رو نسبت به weathly داشتم، اون قسمت هایی که همراهت هست به راحتی میتونی شخصیتش رو درک کنی، واقعا فقط تو کارای valve دیدم یه همچین چیزی رو. امیدوارم با صحبت های levine این قضیه رو توی bioshock infinite هم شاهد باشیم. بهترین AI های دشمنان هم تا امروز از نظر من مال Fear1 و Rage بوده. یعنی عملکرد دشمنا نسبت به صحنه های مختلف و در تعامل با قرارگیری تو محیط های خاص بوجود میاد. بهترین بودن این دوتا. سال دیگه هم فکر کنم The last of us یه تکونی بده به هر دو جنبه ی هوش مصنوعی تو بازی ها، هم پارتنر هم دشمنا. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Half-Life 2 Ken Levine را ستایش کرد.
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft