در طول برنامه رونمایی PS4 دیشب ، شرکت Guerilla اولین عنوان خودش رو (یعنی KZ:sf) برای PS4 رونمایی کرد . بعداز این رونمایی کارگردان این استدیو Hermen Hulst عنوان کرد که هزینه توسعه بازی برای Ps4 به اون اندازه که مردم فکر میکنند افزایشی نداشته .
اون به این شایعات گسترده مبنی بر افزایش هزینه ها اهمیتی نمیده. البته اون به این نکته اشاره میکنه که هزینه روی PS4 بالاتر رفته اما نه به اون مقداری که مردم تصور میکنن . وی تیم تولید بازی KZ:sf رو 150 نفر اعلام کرده و اینکه اون تولید ابزارهای موثر رو بعنوان عامل کلیدی برای کنترل هزینه ها در نسل بعد میدونه.:d
Vg247
اون به این شایعات گسترده مبنی بر افزایش هزینه ها اهمیتی نمیده. البته اون به این نکته اشاره میکنه که هزینه روی PS4 بالاتر رفته اما نه به اون مقداری که مردم تصور میکنن . وی تیم تولید بازی KZ:sf رو 150 نفر اعلام کرده و اینکه اون تولید ابزارهای موثر رو بعنوان عامل کلیدی برای کنترل هزینه ها در نسل بعد میدونه.:d

Vg247