ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Frostbite عامل کاهش هزینه ها در نسل بعد برای EA
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="K3l!0$" data-source="post: 2482605" data-attributes="member: 85863"><p>خوب معلومه برای شرکتی که همه ی عنوان هاش رو آورده روی موتور خونگیش هزینه ها پایین تر میان و برای شرکتی که هنوز یه موتور نصف نیمه نداشته باشه نصل آینده به طور فزاینده ای هزینه ها بالاتر میره.</p><p>EA با تمام حماقتش یه کار درست انجام داد و با تمام بازخورد های منفی اولیه ی موتور FB2 از اون حمایت کرد و الآن داره نتیجه اش رو هم میبینه و از اون طرف Acti اونقدر حواسش به فروش CoD های بود که یادش نبود موتور بازی یه fork از id Tech 3 بوده و برای نسل بعد یا باید نسخه ی جدید id Tech رو بخرن یا موتور بسازن (که الآن برای ساخت موتور بسیار دیر شده! البته فقط امیدوارم نسل آینده از id Tech 3 پشتیبانی نکنه وگرنه هی اکتیویژن میگه ما این موتور رو آپدیت کردیم و در CoD: Modern Warfare 13 سایه زنی ها کاملا Dynamic هستن و از همه مهم تر بازی روی 120 فریم انجام میشه!:d)</p><p>ولی اگه EA هم همه ی بازی ساز هاش رو مجبور به استفاده از FB نکنه خیلی بهتره میشه. مثلا اگه میزاشت NFS: The Run به جای استفاده از FB میومد از موتور خونگی کرایتریون (Chameleon Engine) استفاده میکرد خیلی بهتر بود. در کل کار EA بسیار قابل تقدیره که روی یه موتور قوی سرمایه گذاری کرده ولی دیگه نباید با مجبور کردن سازنده ها (اونم توی هر سبک!) کارش رو خز کنه:d</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="K3l!0$, post: 2482605, member: 85863"] خوب معلومه برای شرکتی که همه ی عنوان هاش رو آورده روی موتور خونگیش هزینه ها پایین تر میان و برای شرکتی که هنوز یه موتور نصف نیمه نداشته باشه نصل آینده به طور فزاینده ای هزینه ها بالاتر میره. EA با تمام حماقتش یه کار درست انجام داد و با تمام بازخورد های منفی اولیه ی موتور FB2 از اون حمایت کرد و الآن داره نتیجه اش رو هم میبینه و از اون طرف Acti اونقدر حواسش به فروش CoD های بود که یادش نبود موتور بازی یه fork از id Tech 3 بوده و برای نسل بعد یا باید نسخه ی جدید id Tech رو بخرن یا موتور بسازن (که الآن برای ساخت موتور بسیار دیر شده! البته فقط امیدوارم نسل آینده از id Tech 3 پشتیبانی نکنه وگرنه هی اکتیویژن میگه ما این موتور رو آپدیت کردیم و در CoD: Modern Warfare 13 سایه زنی ها کاملا Dynamic هستن و از همه مهم تر بازی روی 120 فریم انجام میشه!:d) ولی اگه EA هم همه ی بازی ساز هاش رو مجبور به استفاده از FB نکنه خیلی بهتره میشه. مثلا اگه میزاشت NFS: The Run به جای استفاده از FB میومد از موتور خونگی کرایتریون (Chameleon Engine) استفاده میکرد خیلی بهتر بود. در کل کار EA بسیار قابل تقدیره که روی یه موتور قوی سرمایه گذاری کرده ولی دیگه نباید با مجبور کردن سازنده ها (اونم توی هر سبک!) کارش رو خز کنه:d [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Frostbite عامل کاهش هزینه ها در نسل بعد برای EA
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft