FPS Creator Reloaded 2013 - خاطرات تلخ گذشته را فراموش کنید!

MEHRDAD.F

کاربر سایت
Sep 11, 2006
2,104
نام
مهرداد

59525465009747741348.jpg


چند روز بیشتر به عرضه نسخه نسل بعدی Beta 1 نرم افزاز FPS Creator reloaded باقی نمانده. حیفم امد کسی از تغییرات عظیم و شگرف این موتور بازی سازی در نسخه Reloaded خبر دار نشه. این نسخه به طور کامل نسبت به نسخه های قبلی خودش تغییر کرده و بیشتر از موتور محبوب Cry Engine الگو برداری کرده. محیط نرم افزار دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده و دیگر همانند قبل دارای محدودیت های بی شمار نیست.ساخت مراحل هنری٬ محیط های عظیم ٬ کوه ها ٬ دشت های سرسبز و... در ۲۰ دقیقه شعار FPC Creator Reloaded است! محیط کسل اور نسخه های پیشین را فراموش کنید سیستم افتضاح هوش مصنوعی و نور پردازی گذشته را از یاد ببرید! چونکه نسخه Reloaded به قدری تغییر کرده که به سختی قابل قیاس با نسخه های پیشین است.


(تصویری از محیط نرم افزار.در حال طراحی کوه و رودخانه! همه چیز به طور کلی دستخوش تغییر شده است)
89216034324306862555.jpg

92585664795298575234.jpg



سبک ساخت مراحل بازی همانند موتور Cry Engine در ۹۰ درصد مواقع بر روی Terrain انجام میشود که برای کاربران قدیمی یک معجزه به شمار میرود! به خاطر استفاده از Terrain این بار شما میتوانید کوه ها و سرزمین ها و رودخانه های زیبا و عظیمی را به بازی خودتان بیافزایید! استفاده از افکت ذرات و فیزیک جدید و نور پردازی زیبا تر به بازی شما روح تازه ای خواهد بخشید. دیگر از محیط ساخت مراحل خشک نسخه های قبلی خبری نیست و محیط نرم افزار کاملا کاربر پسند و نرم تر شده. امکانات شما برای ساخت یک بازی منحصر به فرد در نسخه Reloaded به قدری پیشرفت کرده که برای کاربران قدیمی این نرم افزار قابل باور نیست. تکسچر ها و افکت ها بسیار پیشرفته تر شده اند و بازی شما را بسیار زیبا تر از قبل خواهند کرد.

همچنین شیدر های به کار رفته در افکت آب در نوع خود بی نظیر است! سایه ها و نور خورشید بر روی افکت آب قابل مشاهده است و خودتان میتوانید میزان تاثیر سایه های اجسام و نور خورشید بر روی افکت آب را تنظیم کنید.


(تصاویری از محیط های ساخته شده توسط نسخه Reloaded)
loadImage.php.jpg


loadI000mage.php.jpg


loadIhmage.php.jpg


loadIiiimage.php.png


(نور پردازی موتور جدید در سطح بسیار خوبی قرار دارد)

96894823677634279927.jpg



(ساخت این مرحله در تصویر فقط ۵ دقیقه به طول انجامیده! که البته از تکسچر های با کیفیت استفاده نشده و فقط به صورت خام است )
lroadImage.php.jpg


از تغییرات عظیم این نسخه میتوان به سیستم رندرینگ و سایه زنی فوق العاده نرم و زیبا تر اشاره کرد. شما میتوانید در طی ۵ دقیقه یک محیط زیبا و پر از جزییات در این نسخه طراحی کنید که در سطح بازی های خیلی خوب قرار بگیرد. تغییرات در نسخه reloaded بسیار فراتر از نسخه های پیشین هست. از ویژگی های جدید اضافه شده در این نسخه وجود Terrain Editor هست که میتوانید به راحتی کوه ها دشت ها رودخانه ها جنگل های عظیم و...طراحی کنید و در بازی خود قرار دهید. نور پردازی در نسخه Reloaded بسیار زیبا تر از قبل شده و به لطف استفاده از افکت های HDR میتوانید شاهد خلق مناظر زیبایی در بازی خود باشید. همچنین تکسچر ها در وضعیت خوبی قرار دارند و همانند قبل بی کیفیت و تار نیستند.

(خلق محیطی زیبا با نور پردازی HDR با FPSC Reloaded)

loadImadgde.php.jpg


loaddImage.php.jpg


loadImagdggde.php.jpg


50277697973746088849.jpg


هوش مصنوعی در این نسخه به شدت پیشرفت کرده و قابل قیاس با قبل نیست. دشمنان از دیوار بالا میروند شما را دور میزنند و پشت اجسام کاور میگیرند. فیزیک و طراحی آب در FPSC reloaded بسیار بهتر و قوی تر از گذشته ظاهر شده و نظر همه منتقدان را به سوی خود جلب کرده. وجود حیوانات از جمله موش خرگوش و... در این نسخه محیط های جنگلی یا کثیف شهری بازی شما را طبیعی تر از گذشته خواهد کرد! استفاده از ابر های حجیم بازی شما را پیش از پیش زیبا تر خواهد کرد. استفاده از سیستم self shadow باعث شده که دیگر سایه های اجسم همانند نسخه های پیشین زننده و تیز نباشد. طراحی هنری در بازی توسط شما با استفاده از تکنیک های روز توسط نسخه Reloaded بسیار بهتر از نسخه های پیشین هست و دست شما در طراحی مراحل و استفاده از امکانات بیشتر بسیار باز تر از قبل خواهد بود.

از جمله پیشرفت های این نسخه گردش خورشید و سیستم شب و روز است! شما میتوانید در بازی Open world خود از سیستم گردش خورشید استفاده کنید تا ببینید چه معجزه ای در طراحی هنری بازی شما رخ خواهد داد! سایه های اجسام با چرخش خورشید به زیبایی تغییر میکنند به لطف سیستم رندرینگ ذرات تغییرات نور در طول ساعات روز به بازی شما رنگ و جانی تازه خواهد بخشید. این قابلیت در نسخه اصلی دارای امکانات وسیع تر و زیبا تری خواهد بود.



(نسخه Reloaded دست شما را در طراحی هنری بازی خودتان باز گذاشته است. به ابر های حجیم٬نور پردازی HDR ٬ سایه های نرم٬ افکت زیبای آب و...بنگرید تا قدرت نسخه Reloaded را درک کنید!)

loadImagddge.php.jpg


loadImaffge.php.png


loadImaddge.php.jpg


loadImagdde.php.jpg


loadImhhage.php.jpg



16175353858258537210.jpg

( نور ماه همراه با تاثیر باد بر علف ها قدرت نسخه Reloaded را نمایش میدهند!)
60640523465575974370.jpg



محیط هایی که میتوانید در نسخه Reloaded بسازید بسیار نسبت به قبل تنوع یافته اند. از محیط های خشک و بی آب علف بیابانی گرفته تا محیط های کوهستانی و جنگلی تا دشت های زیبا زیر دستان شما قرار دارند! این سلیقه شما خواهد بود که هر محیط از مرحله بازی خود را چگونه رقم بزنید. نسخه Reloaded برای محیط های شما امکانات ویژه ای فراهم ساخته. شما میتوانید یک محیط Open World خلق کنید و شروع به افزودن جزییات در محیط مراحل خود کنید. دیگر از محیط کوچک نسخه های قبلی خبری نیست و همانطور که قبلا اشاره کردم دستتان در طراحی محیط های مختلف بسیار باز تر از گذشته است. به لطف موتور جدید نه تنها محیط های باز و وسیع بلکه محیط های داخلی نیز طراحی عالی دارند. شما میتوانید تم های گوناگون را بر بازی خود اعمال کنید تا اتمسفر بازی خودتان را تغییر دهید.

Sky Box در بازی عالی طراحی شده و توسط کاربران قابل ویرایش است. استفاده از ابر های زیبا و Sky Box مناسب در مراحل٬ زیبایی بازی شما را چند برابر خواهد کرد.


(خلق این محیط زیبا توسط نسخه Reloaded شما را به حال و هوای بازی محبوب Skyrim خواهد برد!)
lxxoadImage.php.jpg


loadImagde.php.jpg


loadImage.sfsfphp.jpg


( خلق یک دشت زیبا و پر از علف در دنیایی Open World در ۱۰ دقیقه!)
19692443795810746216.png



( دنیای Open World خود را آن گونه که میخواهید بسازید!)
49204146085571287639.jpg



(محیط های داخلی ساخته شده توسط نسخه Reloaded از کیفیت قابل قبولی بر خوردار هستند)
19584728100933729904.jpg



(خلق محیطی با اتمسفر ترسناک)
49303912546609827480.jpg



(خلق محیط برفی برای تست بدون تکسچر های با کیفیت)
25921708188186391050.jpg



سیستم انیمیشن به شدت دگرگون شده و دیگر خبری از انیمشین های زشت و خنده دار نسخه های قبلی نیست! سازندگان سعی کرده اند تا جایی که ممکن است سیستم انیمشن سازی را به حد بالاتری برسانند که در این کار تا حدودی موفق بوده اند. در نسخه اصلی Reloaded سیستم انیمشن سازی بسیار نرم تر و زیبا تر خواهد بود. جزییات کاراکتر ها در سطح خوبی قرار دارد. مدل سازی انها در نهایت دقت انجام شده و از انیمشین های بسیار نرم تری نسبت به قبل بهره میبرند.

(سطح جزییات کاراکتر ها در حد بالایی قرار دارد)
01044066188026755508.jpg



در نهایت سازندگان نسخه FPS Creator Reloaded تا جایی که در توان داشته اند سعی کرده اند موتور خود را با تکنیک های جدید و اصول بازی سازی نوین اپدیت کنند تا کاربران بیشتری جذب این موتور جدید شوند. این موتور در سطح خوبی قرار دارد و در نسخه اصلی امکانات بیشتر به آن اضافه خواهد شد و همچنین باگ های آن رفع میشود. تا جای ممکن کار با این موتور اسان و لذت بخش از آب در امده. تستر هایی که نسخه Reloaded را تست کرده اند از پیشرفت قابل توجه ان نسبت به نسخه های قبلی خبر داده اند. FPSC Reloaded به همه کسانی که میخواهند تجربه جدیدی در بازی سازی داشته باشند پیشنهاد میشود.


ویدیویی جدید از امکانات بالا و خلق تم و محیط در درون بازی توسط نسخه Reloaded (حتما ببینید) :

ویدیویی از طراحی محیط های عظیم و مختلف توسط FPS Creator Reloaded :


........Update........

میزان پیش فروش نسخه Reloaded بسیار چشم گیر و بالا بوده. هم اکنون تقریبا 4 روز است که نسخه Beta 1 برای کسانی که این نرم افزار را پیش خرید کرده اند موجود است. کاربران از پیشرفت بالای نسخه Reloaded راضی هستند. بسیاری از کاربران در حال ساخت پروژه های بزرگ با نسخه Reloaded هستند.

نسخه FPS Creator Reloaded Beta 1.002 این جمعه عرضه خواهد شد! کسانی که نسخه Reloaded را از لینک پایین خریداری کنند نسخه Beta 1.002 برایشان فرستاده خواهد شد.

خریداران نسخه Reloaded برای خرید این نرم افزار خارقالعاده میتوانند سه گزینه را انتخاب کنند خریداری نسخه Gold و Silver و Bronze که هر کدام قابلیت های خودشان را دارند و طبیعتا نسخه Gold برترین نسخه و قابلیت های بهتر و بالاتری نسبت به نسخه های دیگر دارد.
همچنین شما میتوانید ( اگر نسخه Gold این نرم افزار را خریده باشید) از آپشن های مخصوص برای خروجی گرفتن از بازی شخصی خود و به فروش رساندن آن استفاده کنید! استفاده از تم های مخصوص. استفاده از صفحات لودینگ و ایجاد محل های چک پوینت و ایجاد سیستم نحوه لودینگ مراحل و... از قابلیت های این آپشن های مخصوص هستند. همچنین با خریداری این نسخه از پک ها و مدل ها و محیط های جدید بهرمند خواهید شد. پک زامبی و گیاهان و....

لینک خریداری این نرم افزار را اینجا قرار میدهم تا دوستان امکانات مختلف نسخه های ان را ملاحظه کنند :

FPS Creator Reloaded Order Link

تغییراتی در نسخه Beta 1.002 انجام شده که در زیر میخوانید :

امنیت بهبود یافته
اضافه شدن قابلیت های جدید
ثبات نرم افزار ( پس از چندین سال ازمایش به بهرین سطح خود رسیده)
اطلاعات بازی ساخته شده خودتان را میتوانید با خدمات سایت The Game Creator به اشتراک بگذارید.
طراحی محیط های گسترده نرم تر و اسان تر از قبل


لینک دانلود نسخه بتا 1.004 اضافه شد. تشکر از دوست عزیز mbmw


FPS Creator Reloaded Beta 1.004 Download Link

این نسخه باگ های زیادی را رفع کرده و قابلیت پشتیبانی از مدل پک ها را دارد. همچنین سایه زنی ها بهبود یافته. نسخه جدید به زودی منتشر خواهد شد که هوش مصنوعی را کاملا ارتقا خواهد بخشید.

این پست آپدیت خواهد شد!


کپی از این مقاله با ذکر منبع بلامانع است.



 
آخرین ویرایش:

Rambayo

کاربر سایت
Oct 15, 2010
371
نام
Ali Vaiper
مرسی دادا این خبر فوق العاده بود واقعا من به دلیل سطح پایین بودن این موتور به سمتش نمی رفتم اما حالا باید دید با رقیبش unity میتونه رقابت کنه یا حتی با غول هایی مثل cryengine و unreal در بیوفته
 

Amin 47

کاربر سایت
Jun 7, 2010
826
مرسی دادا این خبر فوق العاده بود واقعا من به دلیل سطح پایین بودن این موتور به سمتش نمی رفتم اما حالا باید دید با رقیبش unity میتونه رقابت کنه یا حتی با غول هایی مثل cryengine و unreal در بیوفته
این موتور حتی نزدیک unity هم نمیشه.
حالا من اطلاع ندارم ولی قبلا که پایه ی موتور بر اساس dark basic بود که خیلی خیلی ضعیف بود ، یعنی بیشتر برای ماد سازی بود تا موتور بازیسازی
 

MEHRDAD.F

کاربر سایت
Sep 11, 2006
2,104
نام
مهرداد
این موتور حتی نزدیک unity هم نمیشه.
حالا من اطلاع ندارم ولی قبلا که پایه ی موتور بر اساس dark basic بود که خیلی خیلی ضعیف بود ، یعنی بیشتر برای ماد سازی بود تا موتور بازیسازی

بحث Unity کاملا جداست. اما FPSC Reloaded تمامی کد های موتور گرافیکیش تغییر کردن. کلا موتور گرافیکی عوض شده و دیگه خبری از اون موتور ضعیف نیست. همه سایه ها به صورت داینامیک و Real - Time رندر میشن و نور پردازی کاملا HD شده. رندرینگ فوق العاده نرم شده و خبری از افت فریم ریت همانند نسخه های قبلی نیست. یعنی فقط نام FPS Creator رو یدک میکشه وگرنه هیچ شباهتی با نسخه های قبلیش نداره! دارک بیسیک تو خواب هم یک محیط Open world وسیع همراه با شیدر هایی در حد کرای انجین نمیتونست اجرا کنه! اما FPSC Realoded در اولین نسخه بتا شیدر ها و طراحی ها و نور پردازی هایی در حد کرای انجین ارایه کرده که البته از لحاظ امکانات به هیچ وجه با یک موتور چند صد میلیون دلاری و یک موتور چند هزار دلاری (Unity) قابل رقابت نیست. اصول کار FPSC Realoded برای کسانی هست که میخوان یه بازی در حد فار کرای بسازن بدون اینکه حتی نیم خط کد نویسی براش اتجام بدن! فقط با 25 دلار! شما میتونین بازی هایی با استاندارد روز بسازید! همراه با خیلی امکانات دیگه! شاید اگه قیمت FPSC Reloaded هم بالای هزار دلار بود چنان امکاناتی توش قرار میدادن که میتونست در سطح یونتی ظاهر بشه. در کل افکت ها و پیشرفت هاش زمین تا اسمون با نسخه های قبلیش فرق کرده و کلا تغییر کرده. اصلا نباید به چشم FPS Creator های قبلی بهش نگاه کنین. این نسخه بتا هست. نسخه اصلی زمانی که بیاد امکانات وسیع تری هم ارایه میده.
 
آخرین ویرایش:

MEHRDAD.F

کاربر سایت
Sep 11, 2006
2,104
نام
مهرداد
چند اسکیرین شات از جدید ترین عنوان های ساخته شده توسط FPS Creator Reloaded برای کسانی که هنوز به قدرت این موتور شک دارند :


(ساخت محیط هایی با اتمسفر خارق العاده توسط FPSC Reloaded)

85508878887474443393.jpg


94145757100066036696.jpg


56943446654911947972.jpg


95348194064608659629.jpg


(محیط هایی در حد بازی محبوب فار کرای بسازید!)

10111313150820812199.jpg



60392612703903432517.jpg


(با نور پردازی HDR بازی خود را زیبا تر کنید!)
42951689358665909650.jpg



40279367516867853607.jpg



11806901222102840304.jpg

 
آخرین ویرایش:

MEHRDAD.F

کاربر سایت
Sep 11, 2006
2,104
نام
مهرداد
باور نکردنیه !!! :-o

2 بعدی هم میشه باش ساخت ؟

لینک دانلود نداره ؟؟؟

لینک دانلود به محض کرک شدن و در دسترس قرار گرفتن تو همین تاپیک قرار میگیره!

تو نسخه بتا فعلا این قابلیت نیست. اما یکی از کاربران با نسخه بتا یک بازی به سبک ماینکرافت طراحی کرده (بدون یه خط کد نویسی!) که نرم بودن موتور رو نمایش میده :

55794632631563200070.jpg


81937306834568950972.jpg


کلا دستتون تو ساخت محیط های مختلف خیلی خیلی بازه!

ویدیو گیم پلی ماینکرافت ساخته FPSC Reloaded
 

amir9

کاربر سایت
May 28, 2012
1,179
نام
اميرحسين
لینک دانلود به محض کرک شدن و در دسترس قرار گرفتن تو همین تاپیک قرار میگیره!

تو نسخه بتا فعلا این قابلیت نیست. اما یکی از کاربران با نسخه بتا یک بازی به سبک ماینکرافت طراحی کرده (بدون یه خط کد نویسی!) که نرم بودن موتور رو نمایش میده :

55794632631563200070.jpg


81937306834568950972.jpg


کلا دستتون تو ساخت محیط های مختلف خیلی خیلی بازه!

ویدیو گیم پلی ماینکرافت ساخته FPSC Reloaded

کی کرکش میاد من حتما اینو میگیرم نسخه برنزی اش 25 دلاره به تومان چقد میشه ؟؟؟
من با blander - game maker - 3d max کار کردم ولی خوب ازشون سر در نیاوردم اینکه خیلی بهتر و ساده تره
 

MEHRDAD.F

کاربر سایت
Sep 11, 2006
2,104
نام
مهرداد
amir9
کی کرکش میاد من حتما اینو میگیرم نسخه برنزی اش 25 دلاره به تومان چقد میشه ؟؟؟
من با blander - game maker - 3d max کار کردم ولی خوب ازشون سر در نیاوردم اینکه خیلی بهتر و ساده تره

به نظر من صبر کنید یه نسخه ازش در دسترس قرار بگیره یا کرک بشه. همچنین منتظر نسخه فاینال باشید که خیلی خیلی امکانات و اپتیمایز بهتری داره. اما اگه کسی الان نسخه برنز رو بخره نسخه فاینال و همه اپگرید ها روز اول عرضه براش فرستاده میشن!

یعنی برای ما که نمی تونیم بخریم نسخه ای داره که بتونیم باهاش کار کنیم؟

این نسخه بتا هست و هنوز در حال تست توسط کاربران. ولی هنوز خبری از لینک دانلودش نیست. نسخه فاینال به صورت کاملا اپتیمایز شده و با امکانات خیلی وسیع تر تا چند وقت دیگه عرضه میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر