شایعه Forza Horizon 6 در Tokyo Game Show امسال معرفی خواهد شد + توسط سه سورس معتبر تایید شد

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
vCa9Krj4BgaoXpzMmFSpMk-650-80.jpg.webp


شایعات و گزارش‌های جدید حاکی از آن است که نسخه بعدی سری محبوب بازی‌های مسابقه‌ای جهان-باز، Forza Horizon 6، در ژاپن جریان خواهد داشت و ممکن است زودتر از آنچه انتظار می‌رود، معرفی شود. در حالی که نزدیک به چهار سال از عرضه Forza Horizon 5 می‌گذرد، طرفداران مشتاقانه منتظر خبرهای جدیدی از استودیوی Playground Games هستند.

یک پست حذف شده در اینستاگرام از یک شرکت استرالیایی که در آن یکی از اعضای تیم Playground Games در حال اسکن دیجیتالی یک خودروی ژاپنی (کلاس Kei) برای FH6 بود، امیدها برای انتخاب ژاپن به عنوان مکان بعدی این سری را دوباره زنده کرد. خودروهای کلاس Kei به ندرت در خارج از ژاپن دیده می‌شوند، که این موضوع به شایعات قوت بیشتری می‌بخشد.

علاوه بر این، وب‌سایت Windows Central با استناد به اسناد رسمی که مشاهده کرده، گزارش داده است که Forza Horizon 6 قرار است در نمایشگاه بازی توکیو (Tokyo Game Show) در سپتامبر 2025 معرفی شود. از آنجایی که این رویداد بر بازار بازی‌های ژاپن تمرکز دارد، انتخاب آن برای معرفی FH6، احتمال جریان داشتن بازی در ژاپن را بسیار بالا می‌برد.

انتظار می‌رود Forza Horizon 6 با استفاده از موتور ارتقا یافته ForzaTech، که در Forza Motorsport (2023) نیز به کار رفته، پیشرفت‌های گرافیکی چشمگیری داشته باشد. همچنین با پشتیبانی استودیوی Turn 10، این نسخه می‌تواند جاه‌طلبانه‌ترین عنوان در تاریخ این فرنچایز باشد.

با توجه به موفقیت Forza Horizon 5 بر روی پلی‌استیشن، پیش‌بینی می‌شود که FH6 نیز برای این کنسول عرضه شود، هرچند احتمالاً با تأخیری شش ماهه تا یک ساله نسبت به عرضه اولیه بر روی ایکس‌باکس و کامپیوترهای شخصی خواهد بود.

اگر این شایعات صحت داشته باشند، طرفداران می‌توانند منتظر معرفی رسمی Forza Horizon 6 با حال و هوای ژاپن در حدود یک ماه آینده در نمایشگاه بازی توکیو 2025 باشند.

The Forza Horizon 6 leak everyone’s talking about
 
این بازی ارکید هست و رقابتی نیست. دست رو این سیستم ببرند ریزش مخاطب سراغشون میاد. طرف می‌خواد با ماشین دور دور کنه نه این که 30 ساعت وقت بزاره برای گرفتن یه ماشین.
دلیل اصلی ریزش پلیر فورزا بعد مدتی همینه. باید روش motorfest رو پیاده کنن. اصلا نیاز به ۳۰ ساعت وقت گذاشتن نداره اون روش.
 
  • Like
Reactions: Love Console
بی صبرانه منتظر این بازی هستم خوبی ژاپن هم اینکه دیگه محیط بی آب و علف نداریم و از مناظر لذت میبریم
به شخصه از اون اند محیط های شهری و روستایی داخل FH متنفرم و بدترین قسمت برای من همین جاها هست
 
اتفاقا خیلی بهتر میشه.
تنها مشکل هورایزنها همین سیستم پیشرفتیه که خیلی به پلیر آسون میگیره و ماشینهاییه که کیلویی به عنوان جایزه پرت میکنه تو گاراژت.

عملا اگه Crew کنار هورایزن همچنان میتونن عرض اندام کنن یکی از دلایلش همین سیستم پیشرفت جذابترشه.
بازی باید کمی تو این مورد به پلیر سخت بگیره.
یکی از دلایل اصلی که هورایزنها بعد از مدتی ممکنه که برای عده ای خسته کننده بشه همینه.
==========

تو TGS معرفی میشه که خب پس رسمی تایید شده که بازی تو ژاپنه.
دیگه چه جوری بگن کل دنیا اشتباه میکنن و فرمون ماشینها باید سمت راست باشه؟ :D
استرالیا ، انگلیس و الان ژاپن.
من مخالفم. فورتزا هورایزن مثل کرو یا حتی گرن توریزمو لایو سرویس نیست که با وجود گرایند برای یک ماشین، آپشن خرید اون ماشین با پول واقعی رو هم ارائه بده. قرار نیست پلیر تو این بازی گرایند کنه. پلیر بیس این بازی متفاوت از بقیه است.

قرار نیست همیشه پلیر رو مجبور به بازی کردن بکنه. پلیر خسته شد می‌تونه بره و با پلی لیستی که ماشین محبوب یا جالبی داره برگرده.
 
نمونه خوبی هست که مشخص کنه روند مولتی شدن بازی های اکس باکس چطوری هست، به عنوان یک بازی اصلی از مجموعه اکس باکس (نه ترد پارتی های بعدا فرست پارتی شده مثل بتزدا اکتی بلیز) و نسخه اصلی هم که هست...
 
  • Like
Reactions: Love Console
من مخالفم. فورتزا هورایزن مثل کرو یا حتی گرن توریزمو لایو سرویس نیست که با وجود گرایند برای یک ماشین، آپشن خرید اون ماشین با پول واقعی رو هم ارائه بده. قرار نیست پلیر تو این بازی گرایند کنه. پلیر بیس این بازی متفاوت از بقیه است.

قرار نیست همیشه پلیر رو مجبور به بازی کردن بکنه. پلیر خسته شد می‌تونه بره و با پلی لیستی که ماشین محبوب یا جالبی داره برگرده.
کاملا در اشتباهی برادر من.
این فرق گذاشتن بین پلیر بیس های ریسینگ رو من متوجه نمیشم.
همین پلیرها خیلیهاشون کرو بازی میکنن ، هم موتوراسپورت و هم گرن توریسمو ،NFSها و...

ریسینگ مثل cod یا بتلفیلد نیست که کسی که اون رو بازی میکنه دیگری رو سمتش نره.
طرفدارهای این سبک خیلی منعطفن.

از چیزی که تو ذهنته خیلی متفاوته.

برای کامل تر شدن سری فرمول جایزه دادن هورایزن نیاز به بازنگری داره.
این رو به اینکه طرفدارها نمیخوان نباید نسبت بدی.
خب بخشی از طرفدارها هیچوقت تو هیچ بازیی و زمانه ای تغییر رو نمیخوان.

در ضمن من نگفتم که گرایند عجیبی به بازی اضافه بشه.
میگم تعداد ماشینها باید کم بشه.
این وسط خیلی ماشین بیخاصیت وجود داره که به راحتی از بازی قابل حذف شدن هستن.

به همون نسبت هم باید این ذهنیت اینکه دو دقیقه دریفت بزنم و بازی یه ماشین پرت کنه تو گاراژم از بازی کنار گزاشته بشه.
این اصلا به اینکه میشه ماشینها رو با پول واقعی خرید یا نه نداره.
یکی از مکانیکهای بازیه که لنگ میزنه.

تو این مورد خیلی تو بازی زیاده روی شده طوری که بخش زیادی از پلیرها انگیزشون رو برای ادامه از دست میدن.

این همون sense of progression یا احساس پیشرفته که بخشی از طرفدارها میگن و میگم که جاش واقعا خالیه.

غیر از این نظر من اینه که این فرمول جشنواره طور بازی بعد 5 شماره خیلی تکراری شده و نیاز به تغییر و عمق دادن بیشتر داره.
کمی باید برگردن به عقب و ببینن که این از کجا شروع شد.

جذاب ترین حالتش برای من آوردن ویژگیهای اجتماعی از تست درایوها به بازیه.
اینکه بشه خونه و ویلا خرید و تو فعالیتهای اجتماعی شرکت کرد و...
اینکه احساس کنی داری تو دنیای بازی تاثیر میزاری و پیشرفت میکنی...

من این رو از نسخه سوم منتظرم که به بازی بیارن.
 
آخرین ویرایش:
کاملا در اشتباهی برادر من.
این فرق گذاشتن بین پلیر بیس های ریسینگ رو من متوجه نمیشم.
همین پلیرها خیلیهاشون کرو بازی میکنن ، هم موتوراسپورت و هم گرن توریسمو ،NFSها و...

ریسینگ مثل cod یا بتلفیلد نیست که کسی که اون رو بازی میکنه دیگری رو سمتش نره.
طرفدارهای این سبک خیلی منعطفن.

از چیزی که تو ذهنته خیلی متفاوته.

برای کامل تر شدن سری فرمول جایزه دادن هورایزن نیاز به بازنگری داره.
این رو به اینکه طرفدارها نمیخوان نباید نسبت بدی.
خب بخشی از طرفدارها هیچوقت تو هیچ بازیی و زمانه ای تغییر رو نمیخوان.

در ضمن من نگفتم که گرایند عجیبی به بازی اضافه بشه.
میگم تعداد ماشینها باید کم بشه.
این وسط خیلی ماشین بیخاصیت وجود داره که به راحتی از بازی قابل حذف شدن هستن.

به همون نسبت هم باید این ذهنیت اینکه دو دقیقه دریفت بزنم و بازی یه ماشین پرت کنه تو گاراژم از بازی کنار گزاشته بشه.
این اصلا به اینکه میشه ماشینها رو با پول واقعی خرید یا نه نداره.
یکی از مکانیکهای بازیه که لنگ میزنه.

تو این مورد خیلی تو بازی زیاده روی شده طوری که بخش زیادی از پلیرها انگیزشون رو برای ادامه از دست میدن.

این همون sense of progression یا احساس پیشرفته که بخشی از طرفدارها میگن و میگم که جاش واقعا خالیه.

غیر از این نظر من اینه که این فرمول جشنواره طور بازی بعد 5 شماره خیلی تکراری شده و نیاز به تغییر و عمق دادن بیشتر داره.
کمی باید برگردن به عقب و ببینن که این از کجا شروع شد.

جذاب ترین حالتش برای من آوردن ویژگیهای اجتماعی از تست درایوها به بازیه.
اینکه بشه خونه و ویلا خرید و تو فعالیتهای اجتماعی شرکت کرد و...
اینکه احساس کنی داری تو دنیای بازی تاثیر میزاری و پیشرفت میکنی...

من این رو از نسخه سوم منتظرم که به بازی بیارن.
بازی ماشین زیاد داره چون بخشی از مارکتینگ بازی در مقابل دیگر ریسینگ ها و مخاطبان جدید هست. اینکه بگن بازی در هنگام لانچ 900 تا ماشین داره دهن پر کن تر از اینکه بگن بازی در هنگام عرضه 200 ماشین داره ولی مدل های جدید. خیلی از مدل های ماشین در این بازه واسه 10 یا 12 سال پیش هست‌.


حس پیشرفت وقتی به وجود میاد که پلیر برای گرفتن یه ماشین گرایند کنه. غیر از این امکانش نیست. همین چیز رو خواستن در فورتزا موتور اسپورت اجرا کنند که شکست خورد چون پلیر بیس این بازی اینطوری رشد نکرده. به نظرت این بازی که برای تمام سنین در دسترس هست حوصله طرف می‌کشه برای دریافت یه ماشین مثلا 20 ساعت زمان بذاره ؟ قطعاً نه.

مورد دوم دیگه این بازی لایو سرویس نیست، البته یه بتل پس داره که بود و نبودش مهم نیست، نیازی نیست پلیر رو برای بازی کردن نگه دارند، F2P هم نیست. طرف بازی می‌کنه ول می‌کنه ؟ خب ناشر و استودیو پولش رو گرفتند، نگران این موضوع نیستند‌.


با اضافه شدن پلیر های پلی استیشن، و در سطح جهانی با FH5 فعلا این بازی از نظر فروش به مشکل نمیخوره که نیاز به تغییرات و اصلاحات احساس بشه.
 
بازی ماشین زیاد داره چون بخشی از مارکتینگ بازی در مقابل دیگر ریسینگ ها و مخاطبان جدید هست. اینکه بگن بازی در هنگام لانچ 900 تا ماشین داره دهن پر کن تر از اینکه بگن بازی در هنگام عرضه 200 ماشین داره ولی مدل های جدید. خیلی از مدل های ماشین در این بازه واسه 10 یا 12 سال پیش هست‌.


حس پیشرفت وقتی به وجود میاد که پلیر برای گرفتن یه ماشین گرایند کنه. غیر از این امکانش نیست. همین چیز رو خواستن در فورتزا موتور اسپورت اجرا کنند که شکست خورد چون پلیر بیس این بازی اینطوری رشد نکرده. به نظرت این بازی که برای تمام سنین در دسترس هست حوصله طرف می‌کشه برای دریافت یه ماشین مثلا 20 ساعت زمان بذاره ؟ قطعاً نه.

مورد دوم دیگه این بازی لایو سرویس نیست، البته یه بتل پس داره که بود و نبودش مهم نیست، نیازی نیست پلیر رو برای بازی کردن نگه دارند، F2P هم نیست. طرف بازی می‌کنه ول می‌کنه ؟ خب ناشر و استودیو پولش رو گرفتند، نگران این موضوع نیستند‌.


با اضافه شدن پلیر های پلی استیشن، و در سطح جهانی با FH5 فعلا این بازی از نظر فروش به مشکل نمیخوره که نیاز به تغییرات و اصلاحات احساس بشه.
ببین حرفهات جالبه ولی اصلا جواب حرف من نیست.
من میگم بازی برای پیشرفت و بهتر شدن نیاز داره که این یکی دو مورد رو فیکس کنه.
اینکه چون F2p نیست ناشر براش مهم نیست ارتباطش با ایرادی که از بازی میگیرم چیه؟

اینکه میگی پلیرهاش بیشتر بشن پس بازی به مشکل نمیخوره دیگه از اون حرفها بود.
سیستم پیشرفت بازی جزو نقصهای بازیه ، این رو از هرکسی که ساعتها پای بازی وقت گذاشته باشه بپرسی بهت میگه.

اصلا متوجه حرفم نمیشی.
من میگم تعداد ماشینها رو کم کنن که نیاز نباشه هر چند دقیقه بازی یکدونه پرت کنه تو گاراژت .
نگفتم که از 1000تا بشه 200 تا!؟
و از طرفی نگفتم که برای هر ماشین 20 ساعت وقت نیاز باشه که گرایند کنن.
میگم بازی باید تو این مورد کمتر سخاوت داشته باشه و با ایجاد کمی محدودیت بیشتر به پلیر احساس پیشرفت بهتری بده که در آخر خود پلیر پاداش بهتری بگیره.
اینکه دوتا دریف بزنی یه ماشین آزاد بشه ، یه چرخونه بیاد یکی دیگه آزاد بشه و... اینها ارزش به دست آوردن ماشینها رو تو بازی کم کرده.

فروش بالای بازی و پلیرهای زیادش این رو توجیه نمیکنه که بازی مشکل نداره برادر من.
یا استودیو/کمپانی براش مهم نیست که تجربه بازی رو بهتر کنن چون فلان قدر میفروشه.

این طرز فکری که داری چه فرقی با یه سرمایه گذار پشت کمپانی یا با یکی از اعضای تیم های مارکتینگ کمپانی ها داره؟
همین شکل فکر کردنه که بعد چند نسخه بازیها روی چرخه تکرار میفتن و با اومدن یه رقیب که بهتر کار میکنه زمین میخورن یا کلی پلیر از دست میدن.

از دید من گیمر بازی این ایرادها و کمبودها رو داره که نیاز داره برای بهتر شدن تو نسخه های بعدی فیکس بشه.
اگه از دید شما اینطور نیست و همه چی گل و بلبله خب من دلیلی نمیبینم که بخوام قانعت کنم چون دیدگاهت اصلا دیدگاه یک گیمر نیست و من با این شکل توجیه کردنها کاملا مشکل دارم.
 
  • Like
Reactions: Tommy Vercettii
ببین حرفهات جالبه ولی اصلا جواب حرف من نیست.
من میگم بازی برای پیشرفت و بهتر شدن نیاز داره که این یکی دو مورد رو فیکس کنه.
اینکه چون F2p نیست ناشر براش مهم نیست ارتباطش با ایرادی که از بازی میگیرم چیه؟

اینکه میگی پلیرهاش بیشتر بشن پس بازی به مشکل نمیخوره دیگه از اون حرفها بود.
سیستم پیشرفت بازی جزو نقصهای بازیه ، این رو از هرکسی که ساعتها پای بازی وقت گذاشته باشه بپرسی بهت میگه.

اصلا متوجه حرفم نمیشی.
من میگم تعداد ماشینها رو کم کنن که نیاز نباشه هر چند دقیقه بازی یکدونه پرت کنه تو گاراژت .
نگفتم که از 1000تا بشه 200 تا!؟
و از طرفی نگفتم که برای هر ماشین 20 ساعت وقت نیاز باشه که گرایند کنن.
میگم بازی باید تو این مورد کمتر سخاوت داشته باشه و با ایجاد کمی محدودیت بیشتر به پلیر احساس پیشرفت بهتری بده که در آخر خود پلیر پاداش بهتری بگیره.
اینکه دوتا دریف بزنی یه ماشین آزاد بشه ، یه چرخونه بیاد یکی دیگه آزاد بشه و... اینها ارزش به دست آوردن ماشینها رو تو بازی کم کرده.

فروش بالای بازی و پلیرهای زیادش این رو توجیه نمیکنه که بازی مشکل نداره برادر من.
یا استودیو/کمپانی براش مهم نیست که تجربه بازی رو بهتر کنن چون فلان قدر میفروشه.

این طرز فکری که داری چه فرقی با یه سرمایه گذار پشت کمپانی یا با یکی از اعضای تیم های مارکتینگ کمپانی ها داره؟
همین شکل فکر کردنه که بعد چند نسخه بازیها روی چرخه تکرار میفتن و با اومدن یه رقیب که بهتر کار میکنه زمین میخورن یا کلی پلیر از دست میدن.

از دید من گیمر بازی این ایرادها و کمبودها رو داره که نیاز داره برای بهتر شدن تو نسخه های بعدی فیکس بشه.
اگه از دید شما اینطور نیست و همه چی گل و بلبله خب من دلیلی نمیبینم که بخوام قانعت کنم چون دیدگاهت اصلا دیدگاه یک گیمر نیست و من با این شکل توجیه کردنها کاملا مشکل دارم.
دیدگاه من با شما فرق داره چون ویدیو گیم برای ما سرگرمی است برای سازندگان و ناشران کسب و کار هست. ما صرفاً اعداد در آمار و ارقام اونها هستیم.

من متوجه چیزی که شما فرمودید و انتقادی که کردید هستم اما همین حالا هم بازی برای یه سری ماشین ها گرایند خودشو داره. ماشین هایی هستند که تو شاپ نیستند‌ یا باید خوش‌شانس باشی از گردونه بگیری یا هم که تو Auction House فرصت باشه بتونی بگیری. اون ماشین هایی که میگی پرت می‌کنه تو صورت پلیر یه سری دری وی برای بازی های پیش هستند.

کل ماشین های جدید به مجموعه یعنی به تازگی اسکن شدند 105 عدد هست که اونم طی سالیان به بازی اضافه شده.

در خصوص فروش و رقیب هم چیز است که صحت داره. تا وقتی در دایره سبز و امن خودت باشی به اصلاح به فرمولی که کار می‌کنه دست نمی‌زنی. این رو میشه در Overwatch 2 بعد از اومدن Marvel Rivals دید که چطور پلیر بیس بازیشون به واسطه مکانیزم های تازه تر و بهتر Marvel Rivals به خطر افتاد که سریع اومدن Stadium رو معرفی کردند، قابلیت بن رو آوردن و کلی بهبود های دیگه در بازی. این چیز ها رو قطعا در برنامه داشتند اما مجبور شدند سریع عرضه کنند.
 
دیدگاه من با شما فرق داره چون ویدیو گیم برای ما سرگرمی است برای سازندگان و ناشران کسب و کار هست. ما صرفاً اعداد در آمار و ارقام اونها هستیم.

من متوجه چیزی که شما فرمودید و انتقادی که کردید هستم اما همین حالا هم بازی برای یه سری ماشین ها گرایند خودشو داره. ماشین هایی هستند که تو شاپ نیستند‌ یا باید خوش‌شانس باشی از گردونه بگیری یا هم که تو Auction House فرصت باشه بتونی بگیری. اون ماشین هایی که میگی پرت می‌کنه تو صورت پلیر یه سری دری وی برای بازی های پیش هستند.

کل ماشین های جدید به مجموعه یعنی به تازگی اسکن شدند 105 عدد هست که اونم طی سالیان به بازی اضافه شده.

در خصوص فروش و رقیب هم چیز است که صحت داره. تا وقتی در دایره سبز و امن خودت باشی به اصلاح به فرمولی که کار می‌کنه دست نمی‌زنی. این رو میشه در Overwatch 2 بعد از اومدن Marvel Rivals دید که چطور پلیر بیس بازیشون به واسطه مکانیزم های تازه تر و بهتر Marvel Rivals به خطر افتاد که سریع اومدن Stadium رو معرفی کردند، قابلیت بن رو آوردن و کلی بهبود های دیگه در بازی. این چیز ها رو قطعا در برنامه داشتند اما مجبور شدند سریع عرضه کنند.
باور کن در مورد اینکه بازی چطور کار میکنه اطلاعاتم بیش از حد کافیه.

وجود چندنا ماشین تاپ که گرفتنشون به همین راحتی نیست تفاوتی در اینکه سیستم پیشرفت بازی که لنگ میزنه و تو بحث گیم پلی ویژگیهای اجتماعی رو کم داره ایجاد نمیکنه.

خوشبختانه استودیوی کوچیک و با بودجه پایینی هم طرف نیستیم که بگیم خب همینه که هست و باید سطح انتظار رو پایین نگه داشت.
اگه PG نتونه این کار رو انجام بده پس کدون استودیوی ریسینگ آرکید ساز دیگه میتونه؟


چیزی که برای من عجیبه و جای سوال داره اینه که در جواب اینکه یکی از بازی ایراد میگیره چرا باید بیایم دیدگاه یه سهامدار یا تیم مارکتینگ رو بزاریم جلوش؟
اگه به نظرت اینها ایراد نیست از دید خودت نقدش کن نه از دید کمپانی.
برای من اینکه کمپانی و استودیو چطور فکر میکنن اصلا مهم نیست.

بازی ایراد داره و به ورطه تکرار افتاده.
نیاز داره چندتا ویژگی رو که از 10 سال پیش به این سمت به روز نشدن رو تغییر بده.

باقی حرفهایی که این وسط هست رو من اصلا متوجه نمیشم که چرا اصلا باید عنوان بشه.
این مواردی رو که اشاره میکنی اصلا جواب حرف من نیست.
 
  • Like
Reactions: Tommy Vercettii
باور کن در مورد اینکه بازی چطور کار میکنه اطلاعاتم بیش از حد کافیه.

وجود چندنا ماشین تاپ که گرفتنشون به همین راحتی نیست تفاوتی در اینکه سیستم پیشرفت بازی که لنگ میزنه و تو بحث گیم پلی ویژگیهای اجتماعی رو کم داره ایجاد نمیکنه.

خوشبختانه استودیوی کوچیک و با بودجه پایینی هم طرف نیستیم که بگیم خب همینه که هست و باید سطح انتظار رو پایین نگه داشت.
اگه PG نتونه این کار رو انجام بده پس کدون استودیوی ریسینگ آرکید ساز دیگه میتونه؟


چیزی که برای من عجیبه و جای سوال داره اینه که در جواب اینکه یکی از بازی ایراد میگیره چرا باید بیایم دیدگاه یه سهامدار یا تیم مارکتینگ رو بزاریم جلوش؟
اگه به نظرت اینها ایراد نیست از دید خودت نقدش کن نه از دید کمپانی.
برای من اینکه کمپانی و استودیو چطور فکر میکنن اصلا مهم نیست.

بازی ایراد داره و به ورطه تکرار افتاده.
نیاز داره چندتا ویژگی رو که از 10 سال پیش به این سمت به روز نشدن رو تغییر بده.

باقی حرفهایی که این وسط هست رو من اصلا متوجه نمیشم که چرا اصلا باید عنوان بشه.
این مواردی رو که اشاره میکنی اصلا جواب حرف من نیست.
اینم اضافه کنم با اینکه بشدت بازیای خوبی هستن این سری ولی من جفت ۴ و ۵ بعد چند ساعت دراپ کردم. نه پراگرشن درست حسابی داره و نه حتی زحمت دادن به خودشون خط داستانی چیزی اضافه کنن. عملا شده شبیه دیسکاوری توری که یوبیسافت برا اسسین کرید میداد چند سال پیش. این ستینگ ژاپن هم بشدت خوراک یه داستان خیابانی هست که خب خیلی بعید میدونم اصلا بخش داستانی بسازن.
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
اینم اضافه کنم با اینکه بشدت بازیای خوبی هستن این سری ولی من جفت ۴ و ۵ بعد چند ساعت دراپ کردم. نه پراگرشن درست حسابی داره و نه حتی زحمت دادن به خودشون خط داستانی چیزی اضافه کنن. عملا شده شبیه دیسکاوری توری که یوبیسافت برا اسسین کرید میداد چند سال پیش. این ستینگ ژاپن هم بشدت خوراک یه داستان خیابانی هست که خب خیلی بعید میدونم اصلا بخش داستانی بسازن.
خیلی خوب میشه حداقل سیستم پیشرفت رو یه دستی بهش بکشن.
یا اگه نکنن من خیلی امیدوارم که بخش خرید خونه ، ویلا ، کازینو و... یا اصلا اون فضاسازی و ایمرژنی که تست درایوها دارن رو فقط بخشیش رو به هورایزن هم بیارن.
به قول خودت بازی تو ژاپن هم هست و اصلا خوراکه همچین کاریه.
اگه این کار رو انجام بدن یه جورایی بخش داستانی رو هم درش گنجوندن ، چون پلیر خودش تو ذهنش فضاسازی و... رو انجام میده که به نظرم این میتونه حتی خیلی بالغ تر از یه بخش داستانی باشه.

PG با هورایزن 6 واقعا میتونه کاری کنه که دیگه کسی به Crewها حتی نگاه هم نکنه.
 
کلا این بخش سینگل پلیر رو باید یک فکری براش بکنن.
الان من FH4 بازی کردم این اواخر بعد 9 ساعت دیگه هیچ کاری ندارم تو مپ انجام بدم. هیچی فقط باید چیل کنم دور دور کنم.
موتوراسپورت هم کریر خیلی حوصله سر بری داره. حالا اونکه همه چیش زباله است هیچی.
FH کمبود توی بخش سینگل پلیرش تنهایی کل لذت بازی رو گرفته. این همه نکات مثبت خوب داره همین یدونه کارو خراب کرده باعث میشه من پلیر دیگه اصلا نخوام برم سمتش
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or