Xbox Forza Horizon 4

سازنده
Playground Games
تاریخ انتشار
September 2018
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox One
DfW4dzwW4AEVPcd.jpg


خب بالـاخره به آروزیـه دیرینـه امـ رسیدمـ ... :D

! Welcome to beautiful , historic Britain Horizon
دوستان و فورتزا فن هایـه عزیز طبق پیش بینیها شماره جدید هورایزن در کنفرانس E3 مایکروسافت رونمایی شد !
واقعا از هر نظـر فراتر از انتظارات ظاهر شد ... از فصول داینامیک بگیر یا دنیایه مشترک و قابلیت خرید خونـه و گاراژ
خب از کاور کار شروع کنیمـ : بعد از فورتـزا موتوراسپورت شماره پنج و مکلارن P1 باز قرعه دوباره به نامـ
مکلارن افتاد تا با McLaren Senna هوش از سر ببره ! مدل ماشین 2019 هست و به تعداد محدود تولید شده
معرفیش 10 دسامبر سال 2017 بود و رونماییه واقعیش در نمایشگاه اتومبیل ژنـو در سال 2018 !
تولید همـ محدود هست و بیش تر از 500 دستگاه تولید نمیشه ، متاسفانه یک خبر بد واسه اون دسته از دوستان دارمـ که قصد خرید داشتن ... سولد آوت شده :D
همونطور که از اسمش پیداست مکلارن سنا در پاسداشت آیرتون سنـا تولید شده ...
راننده فرمول یک برزیلیـ که سه بار با مکلارن در سال هایـه 1988 و 1990 و 1991 قهرمان مسابقات فرمول یک شد !

Our family is extremely proud of the naming of the new Ultimate Series McLaren Senna
! This is the first project that really connects with Ayrton's racing spirit and performance

برونـو سنا برادرزاده آیرتون سنا !

مکلارن سنا 837 هزاردلـار قیمت داره و تحویلش همـ از سه ماهه سومـ 2018 شروع میشه .

---​
- فورتزا هورایزن 4 با بیش از 450 ماشین عرضه میشه
- با قابلیت Route Creator میتونین مسابقات دلخواه خودتون رو ایجاد کنین
- کاراکترتون رو میتونین کاستومایز کنین ... بیش تـر از 500 آیتمـ واسه این کار در اختیارتون هست
- برای اولین بار در تاریخ این مجموعه تو این شماره شما میتونین ملک و املاک بخرین که همین خرید همـ تاثیر داره تو روند گیمپلیه بازیـ و پرک ها ! بعنوان مثال شما یه کمپانیه تاکسیرانیـ میخرین ، ماموریت هاش رو انجامـ بدین جوایز متفاوت بهتون داده میشه
- کواپ تا شش نفر ساپورت میکنه و سرورهایـه 72 بازیکنه داره !
- اعلامـ شده که طبق رسمـ قدیمـ ، بازی دو تا DLC خواهد داشت
- حیات وحش همـ تو بازی هست و نقشش پررنگ تر از شماره 3 هست !
تا اینجا همین اطلاعات از بازیـ مشخص شده و باید منتظر موند دید که چه سورپرایزهایـه دیگه ای رو میکنن !



فورتـزا هورایزن در روز 2 اکتبر منتشر میشه و از همون روز اول عرضه همـ میاد رو سرویس گیمپَس !
اگه از همین الان پراوردر کنین Formula Drift Car Pack رو بصورت رایگان دریافت میکنین که میتونین همـ تو فورتزا موتوراسپورت هفت استفاده کنین و شماره جدید هورایزن !
دولوکس ادیشن فقط دیجیتالیـه و نسخه فیزیکی نخواهد داشت و شامل کارپس میشه ...
خود کارپس رو بخواین بخرین مجزا 30 $ قیمت داره
التیمیت ادیشن کامل ترین نسخه بازیـه مخصوصا امسال که شامل دو تا DLC همـ میشه که در آینده میاد !
قبلتر از این اکسپنشن ها مجزا فروخته میشدن و قیمت نسخه کاملـه کامل به 130 - 140$ همـ میرسید :D
التیمیت ادیشن کارپک ها رو داره به اضافه VIP Membership و دو تا DLC و دست رسیه زودتـر یعنی از 28 سپتامبر میتونین هورایزن تحربـه کنین !
یک نکته مهمـ : فورتزا هورایزن 4 تمامـا آنلاین نیست !!!

You can play offline if you wish , with Drivatars

رالف فولتن !

دیدن این تصویر همـ به همه پیشنهاد میشه ، از نظر من آرامبخش ترین تصویر دنیاست :D

DfXKhkZWkAA8Iar.jpg
 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,302
نام
مــاکــان
سلام دوستان عزیز.:-h.
سلام
خب همونطور که خودت گفتی روی PC که تقریبا همه عناوین شبیه ساز خروجی دیتا(تلمتری) دارن.
روی کنسول ها اینطوری نیست اما اینو میدونم تو یکی از آپدیتها خروجی دیتا به جفت بازیها (Forza 7 - Forza horizon 4) اضافه شده، فکر کنم بتونی این کار انجام بدی.
فکر میکنم اینجا بهترین جائی هست که میتونی کارت شروع کنی:
www.xsimulator.net
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: moslem_nadi

moslem_nadi

کاربر سایت
Aug 26, 2019
9
سلام
خب همونطور که خودت گفتی روی PC که تقریبا همه عناوین شبیه ساز خروجی دیتا(تلمتری) دارن.
روی کنسول ها اینطوری نیست اما اینو میدونم تو یکی از آپدیتها خروجی دیتا به جفت بازیها (Forza 7 - Forza horizon 4) اضافه شده، فکر کنم بتونی این کار انجام بدی.
فکر میکنم اینجا بهترین جائی هست که میتونی کارت شروع کنی:
www.xsimulator.net
اقا یه دنیا سپاس .. خیلی لطف کردی
 
  • Like
Reactions: m.d.makan

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,179
نام
عارف واعظ قائمی
یکی بگه بهترین ماشین ها برای هر کلاس کدوماست؟ قیمتشون هم اوکی باشه:D
ماشینایی که نسخه التیمیت میده هم دارم

خوب یکی از بحث های مورد علاقه من هست این موضوع، با اینکه مختصر تو همین پست بالایی شما اشاره هایی کردم، سعی میکنم توضیحات بیشتری این بار بزارم و همین طور Tune مناسب برای هر ماشین معرفی کنم. ماشین ها رو هم سعی میکنم بر اساس کلاس به ترتیب برم جلو. در ابتدا هم به نظرم پروفایل Grandma Driving رو تو بازی فالو کنید و براش تو Xbox Live درخواست دوستی بفرستین، که یا حالا قبول میکنه یا اگر هم نکنه شما Follower میشد که همینم کافیه. این آقا از نظر من یکی از خفن تر پلیر های بازی هست و مثلا قبل از بهینه سازی سیستم مولتی پلیر بازی از تنها 5-6 نفری بود که توی مثلا بخش رنک Free-For-All بازی رنک زیر 5 داشته. نکته جالب هم این هست که این آقا کلا با کیبورد بازی رو انجام میده! (کانال یوتیوب ایشون هم میشه ISuckAtDriving). نفر بعدی هم DonJoeWonSong هست که ایشون هم تو حرکت های نمایش بسیار خفن هستند و تا قبل اینکه من برم سمت تیون های Grandma Driving کار های این آقا رو انتخاب میکردم.

خوب بریم سر بهترین ماشین های هر کلاس (فقط امید وارم Car Type منظورتون نباشه و همین کلاس X, S2, S1, A,... باشه)

کلاس B:

در حال حاضر فقط مسابقه های Dirt و Cross Country تو این کلاس ما داریم و بهترین ماشین این کلاس هم که همون طور که سری قبل هم اشاره کردم Tracktor هست که از حالت داستانی مربوط به TopGear بدست میاد. تیون خیلی خاصی برای ماشین نیست که بگم خیلی بهتره از بقیه، چون ماشین به صورت کلی خیلی OP تر از بقیه ماشین های این کلاس هست. برای پیدا کردن تیون مناسب هم تو بخش دانلود تیون های بازی سرچ رو محدود به class B کنید و چندتای اول رو تست کنید. (پیشنهاد من بعد از تست چند tune مختلف B rally V 1.41 از Rocklxd).

کلاس A:

OP ترین ماشین این کلاس در حال حاضر BoneShaker هست. یک tune مناسب از BoneShaker به راحتی تمام Street Sceneها و RoadRacing ها و Dirt رو جواب میده! فقط تو Cross Country از ماشین هایی مثل Ford F-15 raptor 2017 (تیون پیشنهادی من world record برای Donjoewonsong هست) یا MB X-class 2018 یا Chevrolet Colorado ZR2 2017 (که این دو ماشین هم جایزه های فصلی بودند قدیم و الان جز Auction House راه دیگه ای برای خریدشون نیست) تو بعضی از نقشه ها کم میاره! البته اینم شانس شما بستگی داره من خودم تجربه برد حتی تو Cross Country هم با BoneShaker دارم.
BoneShaker مشکل اصلیش اینه که به صورت های معمولی قابل دسترسی نیست، و فقط برای 3-4 بار تا اونجا که اطلاع دارم قبلا به عنوان جایزه های فصلی در دسترس قرار گرفته. البته از auction house میشه تهیه کرد، ولی میشه گفت من تاحالا ندیدم زیر 10 M فروش رفته باشه! Tune که من الان خیلی ازش استفاده میکنم برای آقای Rocklxd و تیون Rally Ver 1.5 هست. خوبی این تیون هم اینه که تایر های compound داره و تو هوای برفی برای همین تایر ها یخ شکن دار میشه که برای همین تو هر دو حالت خشک و برف بهتر جواب گو هست، به جز این برای همین تایر ها هم به نظرم این تیون تو Dirt racing هم رقیب نداره!)

یک گزینه دیگه Alfa Romeo Gulia TFZ و یا Shelby Daytona Coupe هستند هر دو تیون شده توسط Grandma Driving این دو ماشین تو سرعت BoneShaker رو میگیرند ولی هندلینگ پایینتری دارند. از نظر شتاب هم کمی ضعیف ترند. دوتا ماشین دیگه هم هست که شما فرمودید نسخه التیمیت دارید میشه پیشنهاد کرد که تقریبا بازم نزدیک به BoneShaker عمل میکنند: Ford Roadstar "Hula Girl" 1932 و Plymouth Atomic Punk Bubbletop 1959 (چون BoneShaker رو دارم زیاد برای اینا تیون خاصی تست نکردم ولی از تجربه ای که چند بار از Ford roadstar داشتم میتونه پا به پای BoneShaker جلو بره، البته جای اشتباه کمتری دارید نسبت به یک نفر مقابلتون) ولی بازم در نهایت BoneShaker قوی ترین ماشین کلاس A هست و اگر داشته باشید و باهاش برنده بشید خیلی شاید ملت PV به شما صفت نوب و این حرفا نسبت بدهند که ماشینت Bug هست و... (یک صحبتایی هست که PG داره سعی میکنه BoneShaker و Tracktor رو در آینده Nerf کنه، فعلا البته دارند بررسی میکنند و حداقل تا دوتا آپدیت بعدی اتفاقی قرار نیست بشه)

***تو پست بعدی هم برای S1 و S2 توضیح میدم.***
 

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,179
نام
عارف واعظ قائمی
اول از همه یک عذر خواهی کوچیک بابت تاخیر پیش آمده برای ادامه پست قبلی، خوب در ادامه حالا میریم سر ماشین های کلاس S1 و S2.
خوب تو این دو کلاس ماشین های خیلی زیادی رو میشه پیشنهاد داد، چون به طور کلی با تیون کردن خیلی ماشینا میشه به این سطح برسند و دیگه ماشین خیلی خاصی نمیشه گفت مثل BoneShaker یا Tracktor با اختلاف بهتر عمل کنه! به طور کلی هم برای این دوتا کلاس من تقریبا تیون های Grandma Diving رو پیشنهاد میکنم به جز موارد خاص.

کلاس S1:

خوب نظر شخصی من Pagani Zonda Cinque Roadstar 2009 یکی از بهترین ماشین های این کلاس حساب میشه بهتره دوتا از ماشین داشته باشید یکی برای هوای برفی یکی هم برای هوا صاف و یا بارانی. Grandma Driving هم برای این ماشین هر دو تیون winter و کلی رو قرار داده. من زیاد دیدم ملت Bugatti EB110 Super Sport هم استفاده کنند که فکر کنم بهتر Top Speed هم هست تو کلاس S1، اتفاقا هم خیلی خوب آدم رو میگیرند باهاش سر همین Top Speed ولی من به شخصه کنترل این ماشین راه دستم نیست و Pagani رو بهش ترجیح میدم.
یکی دیگه از ماشین هایی که باز تو این کلاس خیلی خواهید دید و برخلاف Pagani و اتفاقا هم خیلی رقابتی عمل میکنه HONDA NSX-R 1992 هست برای این ماشین هم میشه باز تیون Grandma Driving انتخاب کنید ولی مشکل اصلیش اینه با اینکه این تیون خیلی handling خوبی داره ولی تو تاپ اسپید یک مقدار کم میاره، پیشنهاد من تیون Spazy monkey هست برای این ماشین.
یک پیشنهاد دیگه هم مخصوصا برای هوای برفی Lambo Aventador LP700-4 2012 هست. کلا Aventador اصلی ماشین خیلی خوش دستی به نظر من، تو برف هم اگر چرخ مناسب داشته باشه بسیار جواب گو هست، در کل من رو هیچوقت نا امید نکرده این ماشین. تیون پیشنهادی من برای هوای برفی کلاس S1 برای CCONDUL هست.

به طور کلی ماشین های خیلی زیادی افراد ممکن هست استفاده کنند تو این کلاس و انتخاب توش خیلی سخته. مثلا من LOTUS ELISE GT1 1997 که یک ماشین Branfind هم هست دیدم خیلی خوب عمل میکنه، یا مثلا Dodge viper SRT10 ACR 2008 هم باز ماشین خیلی رقابتی هست یا دیگه Mclaren 12C Coupe 2011 هم که یک ماشین Seasonal بوده (اونم فقط یک بار فکر تو آپدیت 11) هم ماشین عالیی هست ولی در حال حاضر این ماشین فقط از Auction House در دسترس هست. یا باز من زیاد دیدم ملت با Ford GT 2005 هم خیلی خوب بازی میکنند چه هوای برفی چه جاده خشک باشه. ولی در کل من این ماشین ها رو چندباری که تست کردم خیلی راه دست من نبودند و برای همین تیون خاصی براشون نمیتونم معرفی کنم.

در کل Pagani تو این کلاس انتخاب اول من هست.

کلاس S2:

یکی از ماشین هایی که تقریبا تو هر مسابقه کلاس S2 بدون توجه به وضعیت آب و هوا دیده میشه و تو همه چیز هم performance عالی داره Ferrari FXX 2005 هست تیون های Donjoewonsong و Grandma Driving برای هر دو هم جواب گو هستند (البته این دو تیون برای وضعیت برفی نیستند و اگر برای برف خواستید باید تیون بهتر پیدا کنید) از ماشین های دیگه که باز چه تو آب و هوای خشک چه بارانی تو این کلاس عالی جواب میده و انتخاب اول خودم هم هست MB AMG CLK GTR 1998 هست با تیون Grandma Driving. واقعا این ماشین عالیه، شتاب عالی، هندلینگ عالی، ترمز عالی. از ماشین های خوب دیگه این کلاس هم Lego Senna و Apollo IE 2018 هستند، هر دو ماشین هندلینگ بسیار خوبی دارند و خیلی هم سریع شتاب میگیرند، تیون های زیادی هم براشون وجود داره، ولی من زیاد دنبال یک تیون خوش دست برای این ماشین ها نگشتم. یک مشکل Apollo IE فقط این هست که باز هم یک ماشین Seasonal بوده و تا الان فقط 2 بار امکان تهیهش وجود داشته. برای همین با قیمت بسیار زیادی تو Auction House معامله میشه. یکی از ارزان ترین ماشین های این کلاس (که اتفاقا بسیار رقابتی هم عمل میکنه) BAC MONO 2014 هست با تیون Grandma Driving! این ماشین مثل موشک میمونه رسما! تیز و خوش دست، تنها مشکلش هم اینه که به خاطر وزن کمی که داره، یک مسابقه دهنده دیگه هدفش کرم ریختن به شما باشه به راحتی شما رو میتونه منحرف بکنه! به جز همه موارد ذکر شده Pagani zonda cinque roadstar تو کلاس S2 هم ماشین عالیی هست!

به طور کلی ماشین هایی که تا بیشتر برای آب هوای خشک یا تهش بارونی بودند. برای هوای برفی به نظر من در حال حاضر بهترین ماشین Shelby Monco King Cobra 1963 هست با تیون Strikerkev117 (این ماشین برای دارنده های نسخه التیمت در دسترس هست یا باید کار پک مربوط رو خریداری کنید)
بعد از اون هم دوباره Lotus Elise GT1 1997.
 

mfmy2

عضو جدید
Sep 6, 2019
1
سلام کسی میدونه چطور میشه new game زد تو بازی ک از اول شروع بشه؟؟ یا اینکه محل سیو بازی کجاس؟؟ اینم بگم نسخه کرک شده دارم ک آدرس سیو معمول بازی رو نداره... اگه کسی میدونه لطفا بگه
 
  • Like
Reactions: kamyy

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
به نظرم بیشترین لذت رانندگی رو پورشه 911 2016 داره GT3 البته سالش درست یادم نیست اما در کل اتاق قبل از 2019 مد نظرم هست فکر کنم در دنیای واقعی هم بهترینش همین باشه برای S2 هم VENENO می پسندم. البته پاگانی هم عالیه اما برای من هندلینگ با پایداری مهم ترین فاکتوره
 

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,179
نام
عارف واعظ قائمی
به نظرم بیشترین لذت رانندگی رو پورشه 911 2016 داره GT3 البته سالش درست یادم نیست اما در کل اتاق قبل از 2019 مد نظرم هست فکر کنم در دنیای واقعی هم بهترینش همین باشه برای S2 هم VENENO می پسندم. البته پاگانی هم عالیه اما برای من هندلینگ با پایداری مهم ترین فاکتوره

Veneno هم ماشین خوبیه، ولی قیمتش نسبت به اونایی که معرفی کردم به نسبت بالاتر هست (فکر کنم 5M). من حاضرم در هر صورت با FXX و یا GLK شما رو به چالش بکشم :)
در کل ولی Veneno سواریش خیلییییی خوبه، من برای گردش تو مپ و رفتن از نقطه A به B اتفاقا یکی از اولین انتخاب های خودم همین ماشینه. یکی دیگه هم Lykan بدون تغییر موتور (کاش یک روز Fenyr رو هم اضافه کنند). یکی دیگه از Wishlist های من هم Egoista هست! من خودم سمت Crew 2 نرفتم، ولی یک سری ماشین هایی که اونور هست خیلی جای خالیشون اینور حس میشه.
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
Veneno هم ماشین خوبیه، ولی قیمتش نسبت به اونایی که معرفی کردم به نسبت بالاتر هست (فکر کنم 5M). من حاضرم در هر صورت با FXX و یا GLK شما رو به چالش بکشم :)
در کل ولی Veneno سواریش خیلییییی خوبه، من برای گردش تو مپ و رفتن از نقطه A به B اتفاقا یکی از اولین انتخاب های خودم همین ماشینه. یکی دیگه هم Lykan بدون تغییر موتور (کاش یک روز Fenyr رو هم اضافه کنند). یکی دیگه از Wishlist های من هم Egoista هست! من خودم سمت Crew 2 نرفتم، ولی یک سری ماشین هایی که اونور هست خیلی جای خالیشون اینور حس میشه.

به به لذت می برم هستن 1 عده با اطلاعات در زمینه ی ماشین اقا حتما با G920 این بازی رو امتحان کنید لذتش 1 چیزه دیگس برای من که ارتقای رانندگیم داخل دنیای واقعی شد
 

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,179
نام
عارف واعظ قائمی
امروز بعد از مدت ها تونستم Ferrari 812 superfast رو آنلاک کنم! این ماشین شاید مثل خیلی از ماشین های مربوط به Festival playlist نادر نباشه و همه بتونن آزادش کنند، ولی واقعا آزاد کردن این ماشین 7 خوان رستمی بود برای خودش، تقریبا باید تمام story های بازی رو براش کامل کرد و فقط 2M پول هم از Business های بازی پول جمع کنید (اگر همه به طور کامل 3 ستاره بشه به طور متوسط روزی 12 هزار واحد به شما پول میده). در هر صورت بعد از مدت طولانی این ماشین رو موفق شدم آزاد کنم.

واقعا یکی از خاص ترین Ferrari های بازیه!!! نمیدونم هایپ منه یک واقعا خیلی خوش صداس! طراحی عقبش با اینکه اصالتش رو هنوز رو داره ولی خیلی خیلی جذاب و بروز شده! (عکس از عقب ماشین هم گرفتم ولی مثل اینکه سر آپلود شود رو سرور های Forza مشکل پیدا کرده نشد دانلود کنم) در کل این همه انتظار که کشیدم واقعا ارزشش رو داشت، بریم ببینیم عملکردش چطوره، من یک زمانی خیلی با F12 TDF حال میکردم ببینم اینم میشه منو مثل اون سر حال بیاره تو مسابقه یا نه!

Forza.jpg Forza1.jpg
 

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,179
نام
عارف واعظ قائمی
رفتم فیوچر ایسلند یه سر بزنم حالا برگشتم ولی هر بار میرم تو بازی از اونجا لود میشه به جای مپ اصلی؟؟
جالب نیست برام اصلا

سلام دوست عزیز! Fortune البته نه Future (به معنی ثروت و نه آینده) و ایلند (Island نوشته میشه S خونده نمیشه)، شما در ابتدا که وارد میشی از شما پرسیده میشه که این محل به عنوان محل پیشفرض شما انتخاب بشه یا نه که شما تایید کردید این گزینه رو! برای برگشت به حالت اصلی هم برید داخل مپ اصلی و هر خونه یا خود فستیوال رو دوباره انتخاب کنید (من راستش با دسته بازی میکنم و باید Y رو بزنید، ولی گوشه پایین سمت چپ هم نوشته اگر با کیبورد هستید چه کلیدی هست).




***امشب هم آپدیت سری 14 بازی معرفی شد! live این سری یک تم تولدی هم داشت که مربوط میشد به تولد یک سالگی بازی!***

ماشین های جدید این سری هم به ترتیب فصل ها به این صورت هست.

تابستان:
مک لارن 600LT ماشین جدید اضافه شده به بازی هست که باید festival playlist مربوط به این فصل رو 80 درصد کامل کنید، همچنین برای دومین بار تو بازی Ferrari 599xx Evo که در حال حاضر سریع ترین ماشین بازی حساب میشه (رکورد 320 MPH که خودم دیدم و رکورد های بالاتری هم ملت زدند باهاش)

600LT.jpg

پاییز:
ماشین جدید اضافه شده در این فصل هم Volkswagen I. D. R. 2018 هست! این ماشین در حال حاضر دومین ماشین تمام الکتریکی موجود در بازی هست (درکنار Rimac C-2)! احتمالا هم این ماشین هم با توجه به بال عقب بسیار بزرگش Downforce بسیار خوبی داره و یکی از ماشین های خیلی خوش دست بازی باشه در کنار Apollo IE (فکر کنم یک جا اشاره کردند دوبرابر ماشینی که رو کاور بازی هست یعنی Senna این ماشین Downforce داره). برای آزاد کردن این ماشین هم باید Trail event این فصل رو که همون مسابقه PVE با Drivatar های Expert حساب میشه کامل کنید.

VW IDR.jpg

زمستان:
ماشین جدید این فصل هم Ford F-150 Deberti Design هست! برای آزاد کردنش کافی هست Festival playlist در حد 50 درصد کامل بشه در این فصل.

F150DD.jpg

بهار:
آخرین ماشین جدید اضافه شده هم مک لارن 720s Spider هست، که میشه نسخه بدون سقف 720s و برای آزاد کردنش هم باید یک Event خاص مربوط به این فصل رو کامل کنید.

720s Spider.jpg

به جز ماشین های اضافه شده که اشاره کردم، یکی از ویژگی های جدید تو این آپدیت قابلیت فروختن ماشین های تکراری بدست آمده از WheelSpin ها به نصف ارزش اصلیشون هست! (یکی از ویژگی هایی که مدت زیادی ملت درخواستش رو داشتند)!
در ادامه هم همون طور که تو برنامه زنده مربوط به آپدیت 13 اشاره کرده بودند بخش Route creator بازی میشه گفت به طور کامل باز نگری شده، و دیگه میشه نقشه طراحی شده توسط شما رو به راحتی از هر جا که مد نظر دارید دوباره بیهنه سازی کنید، سایز هر چک پوینت رو تعیین کنید و دیگه لازم نیست به طور کامل از ابتدا شروع بشه همه چیز.
قابلیت سرچ کردند برای مسابقه های طراحی شده توسط بازیباز های دیگه هم به بازی اضافه شده!
به جز همه این مسائل 11 achievement جدید هم به بازی اضافه میشه!(اگر اشتباه نکرده باشم حدود 250 point) خوبی این achievement های جدید این هست که اگر از قبل شما شرایط آزاد کردن هر کدوم رو داشته باشید بعد، دیگه لازم به انجام دوباره آنها نیست و از همون ابتدا برای شما آزاد میشند.
یک سری از باگ های جزئی بازی هم مثل هر آپدیت دیگه ای حل شده که دیگه به اونها اشاره نمیکنم.

یک کاری جالبی هم که انجام دادند این بود که تو live stream بعد از این برنامه که بازم بیشتر درباره آپدیت صحبت شد، به افرادی که رو پلتفرم Mixer آنلاین بودند، قرار هست یک سری ماشین داخل بازی داده بشه (هنوز که به من چیزی اضافه نشده) به جز اون هم تو chat خودشون هر از گاهی چند تا کد مربوط به بسته گسترش دهنده Lego speed champions به صورت مجانی قرار میدادند، نکته جالبش هم این بود که تو هر کد یک حرف به صورت علامت سوال بوده و شما باید حدث میزدید که جای علامت سوال چی باید قرار داد! (منم موفق شدم یک کد رو رمز گشایی کنم ولی از اونجایی که از قبل نسخه Ultimate داشتم به کارم نیومد :/ ).

یک نکته جالب دیگه هم اینه که دوباره (برای سومین بار در کل) میشه Apollo IE رو تو بازی آزاد کرد (در واقع تو استریم دیدم دوباره اضافه شده برای خرید)، برای آزاد کردنش هم میشه تو یکی از فصل های پیشرو به Forzathon Shop مراجعه کنید (سری قبل هم از همین روش باید اقدام میکردید که 2000 point نیاز داشته البته و رسما گرانترین ماشین forzathon shop بوده از ابتدا)
 

fosil

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,037
نام
آرین
دوستان میخوام چند تا ماشین بگیرم برای آنلاین زدن،بهترین ماشین off road چیا هستن؟؟ این برند hoonigan برای of road خوبه یا بیشتر به درد دریف کشیدن میخورن؟کلا تو هر کلاس یه ماشین خوب بگین واسه آنلاین زدن که بشه اول تا سوم شد
 
  • Like
Reactions: ArefTheGreat

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر