Multi Platform For Honor

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
February 14, 2017
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
y1xi_fh-marching-fire-feature-image.png


Title: For Honor
Developer:
Ubisoft Monteal
Publisher: Ubisoft
Release Date: 14-Feb 2017
Director: Roman Campos-Oriola
Platforms: PC - PS4 - Xbox One
Official Website
MINIMUM
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i3-550 | AMD Phenom II X4 955 or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX660/GTX750ti/GTX950/GTX1050 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon HD6970/HD7870/R9 270/R9 370/RX460 with 2 GB VRAM or more – See supported List */**
SYSTEM RAM: 4GB
Resolution: 720p@30FPS
Video Preset: Low
VSync: Off

RECOMMENDED
Resolution: 1080p@ ~60FPS
Video Preset: High
VSync: Off
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2500K | AMD FX-6350 or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX680/GTX760/GTX970/GTX1060 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon R9 280X/R9 380/RX470 with 2 GB VRAM or more – See supported List */**
SYSTEM RAM: 8GB
For Honor یکی از IP های جدید شرکت یوبیسافت است که در جریان E3 2015 معرفی شد.

8fag_6g9y_6-18-2015_6-30-20_pm.jpg

اطلاعات بازی:


  • For Honor یک بازی مبارزه ای سوم شخص با سلاح سرد است.
  • سیستم مبارزات بازی توسط سازندگان Art of Battle نامیده می شود.
  • اساس مبارزات در بازی، به مقابله رو در رو با دشمن و استفاده از امکانات گیم پلی مانند قابلیت های هر هیرو، زمان بندی و ... است.
  • موارد مهمی در گیم پلی این عنوان وجود دارد که موجب نوین بودن آن در صنعت گیم می شود. مانند 3 جهت اصلی برای حمله و دفاع!
  • در مبارزات علاوه بر 3 جهت اصلی و خط سلامتی، خصوصیات منحصر به فرد هر هیرو و استامینا نقش اساسی بازی می کنند. همچنین حرکات مشترکی مانند Parry و Guard Break نیز در بازی وجود دارد.
  • سعی شده که سرعت مبارزات در بازی به واقعیت نزدیک باشد، بنابراین انتظار حرکات عجیب و گیم پلی بسیار سرعتی را نباید از آن داشت.
  • در حال حاضر 22 هیرو در بازی وجود دارد. 6 هیرو مخصوص هر یک از فکشن های شوالیه ها، وایکینگ ها و سامورایی ها و 4 هیرو که با آپدیت Marching Fire به بازی اضافه گشته و متعلق به گروه Wu Lin هستند.
  • هیرو ها در بازی به چهار کلاس تقسیم می شوند.
    • Vanguard: کلاس نرمال بازی هستند. اصولا فراگیری فنون آن ها از سایرین راحت تر است و به تازه وارد ها توصیه می گردد. قدرت تهاجمی و تدافعی این گروه به صورت متعادل تقسیم شده است.
    • Heavy: همانطور که از اسم این گروه پیداست، هیروهای این گروه بیشتر جنبه تدافعی دارند، سرعت ضربات به نسبت پایین تر اما با قدرت بیشتر!
    • Assassin: هیروهای این گروه خط سلامتی کمتری دارند، ضربات سریعی وارد می کنند و در دفاع نسبت به سایرین ضعیف تر هستند.
    • Hybrid: این گروه از هیروها بین 3 کلاس بالا جای می گیرند و معمولا ترکیب 2 تا از آن ها هستند. فراگیری مبارزات با این دسته به علت پیچیدگی بالا سخت تر است.
  • شاید بتوان گفت 90 درصد تمرکز بازی بر روی بخش Multiplayer است، با این حال بازی بخش Story Mode نیز دارد که به آن پرداخته خواهد شد. اما بخش چند نفره این عنوان شامل چندین مد می شود که به شرح زیر است:
    • Duel: این مد مخصوص مبارزات تک به تک است. در این حالت مواردی مانند Gear Stats و Revenge Mode غیر فعال هستند و هیرو شما تنها شخصی سازی ظاهری خود را حفظ می کند.
    • Brawl: در این مد مبارزه به صورت 2vs2 صورت می پذیرد. در این مد نیز خبری از Gear Stats نیست، اما می توانید از Revenge Mode استفاده نمایید.
    • Elimination: در این حالت مبارزات به یک دوئل 4vs4 گسترش پیدا می کند که در آن هم Gear Stats فعال است و هم Revenge Mode. همچنین Modifierها نیز در قسمت های مشخص نقشه قابل دسترسی هستند.
    • Skirmish: این مد مانند Team Death Match بوده و هر تیمی که بتواند زودتر به میزان معینی امتیاز برسد برنده مسابقه است. این حالت نیز 4vs4 است.
    • Tribute: این حالت تا میزانی مشابه مد معروف Capture the Flag است. در این مد 3 پرچم در نقشه وجود دارد که بازیکنان هر تیم باید آن ها را بدست آورده و با برگرداندن به Base و قرار دادن آن در یکی از بخش های مشخص شده و محافظت از آن پیروز میدان گردند. پرچم ها در هر بخشی قرار داده شوند موجب اضافه گشتن قدرت تهاجمی، قدرت دفاعی و هوشیاری می گردند که بسته به موقعیت بازی استراتژی خاصی را ایجاد می کنند. هر تیمی که بتواند هم زمان هر 3 پرچم را در اختیار گیرد و مدت کوتاهی از آن محافظت کند برنده میدان است. در غیر این صورت هر تیمی که در انتهای زمان مشخص شده، پرچم بیشتری در اختیار داشته باشد برنده خواهد شد.
    • Domonion: محبوب ترین مد بازی Domonion است که در آن دو تیم 4 نفره بر سر کنترل نقاط به رقابت می پردازند. هر تیم که به امتیاز 1000 برسد تنها یک شانس به تیم مقابلش داده می شود که این امتیاز را بازگرداند و در غیر این صورت بازنده میدان خواهد بود.
    • Breach: این مد بازی جدیدترین مد است که در آپدیت Marching Fire اضافه گشت. در این حالت یک تیم به قلعه تیم مقابل حمله می کند و باید از سد 2 در بزرگ گذشته و فرمانده مدافع را بکشد. در مقابل تیم مدافع باید از ورود مهاجمان جلوگیری کند. این مد بزرگ ترین نقشه های بازی را به خود اختصاص داده و زمان بیشتری برای اتمام هر راند آن لازم است.
  • در توضیحات بالا به چند مورد اشاره شد که هر یک را معرفی می کنیم:
    • Gear Stats: در بازی هر هیرو پیشروی (Progression) مخصوص به خود را دارد. یعنی با هر کدام که بازی کنید، امتیاز و لِول مخصوص به همان هیرو را دریافت می کنید. شخصی سازی هیروها دو دسته است. دسته اول کاملا ظاهری بوده که شامل رنگ، Ornament و ... می شود. دسته Stats هیرو را تا درصدی تغییر می دهد. مانند افزایش قدرت حمله تا 10% و ... ! البته در آپدیت Marching Fire سیستم Perk جایگزین Stats خواهد شد. به این صورت که با ترکیب Weapon و Armorها مختلف، می توانید Perkهای مختلفی را فعال کنید و هیرو را بر اساس نوع بازی خود شخصی سازی نمایید.
    • Revenge Mode: این حالت با نواری نمایش داده می شود که در صورت پر شدن آن می توانید فعالش کنید. در این حالت قدرت حمله و دفاع شما تا میزان قابل توجهی افزایش می یاید که در شرایط یک در مقابل چند دشمن بسیار کارآمد است. پیش از سیستم Perk بسیاری از عوامل آن مانند مدت زمان فعال بودن، میزان افزایش قدرت حمله و دفاع و ... به Gear Stats وابسته بود.
    • Modifier: مودیفایرها در مد های خاص در قسمت های از نقشه وجود دارند که با بدست آوردن هر کدام یکی از قابلیت های شما به صورت چشمگیری برای مدت زمانی مشخص افزایش می یاید.
  • موارد بسیاری در گیم پلی بازی نقش دارند که توضیح همه آن ها از حوصله تاپیک خارج خواهد بود و پیشنهاد می گردد بازیکنان با تجربه بازی به آن ها پی ببرند.
  • با وجود اینکه تمرکز بازی بر روی بخش چند نفره است، اما بخش داستانی بازی کامل بوده و روایت مناسب به همراه داستانی جالب، شخصیت های به یاد ماندنی و ... را در اختیار می گذارد. همچنین این بخش برای آماده شدن و فراگیری اصول اولیه و اصلی بازی بسیار مناسب است.

تیم سازنده بازی از روز عرضه به پشتیبانی کامل از آن پرداخته و علی رقم مسیر دشوار، سخت و نا امید کننده ای که پیش رویشان قرار گرفته بود، توانستند بازی را در مسیر دست خود قرار دهند. و حالا با کسب 15 میلیون بازیکن بازی همچنان به راه خود ادامه می دهد و سازندگان گفته اند که پشتیبانی از بازی ادامه دارد و این بازی همچنان گسترده تر و بهتر می شود.

Coming with Marching Fire
4hnv_fh_game-info-v2-faction-wulin_ncsa.png

Wu Lin Faction

Shaolin
93is_10-16-2018_1-11-23_pm.jpg


The Shaolin are fierce warrior monks known for their athletic, monkey-like fight style, and their prowess with a staff. They hold their written prayers close to them at all times

Tiandi
1x5c_10-16-2018_1-11-59_pm.jpg


The Tiandi are loyal protectors to Kings, Queens, and Emperors. They are masters of the dao blade, the weapon of choice for these Royal Guards

Jiang Jun
ea2m_10-16-2018_1-12-22_pm.jpg


The Jiang Jun are generals among the Ancient Chinese armies. They are wise leaders who have mastered the guandao weapon

Nuxia
yzgc_10-16-2018_1-12-42_pm.jpg


The Nuxia are trained bodyguards and assassins who often disguised their talents through dance. They are deadly artists of the hook swords

New PVP Mode: Breach
Live the fantasy of storming or protecting a well-fortified castle equipped with ballistas, fire cauldrons, and archers
Attackers must breach the castle using a battering ram, while defenders must try to stop them at all costs to protect their lord
This strategic, team-based multiplayer mode brings an adrenaline-fused layer of depth to the game, along with three new maps


Arcade Mode
Arcade is a new solo or co-op mode where players fight battles and earn rewards that carry over to all multiplayer modes. Explore new Heroes and level them up before taking them into PvP. Offering infinite replayability, this quick play mode will deliver a new battle every time with varying objectives, enemies, and modifiers


Graphical Enhancements

Three New Maps Exclusive to Breach Mode

Perks

New User Interface

New Gears for Every Hero

Fight & Game Balance
.
.
.​


What's Coming Next
s52v_forhonorharbinger.jpg


  • بازی به مبارزات تن به تن به صورت سوم شخص و با شمشیر و سلاح های سرد توسط 3 گروه می پردازد.​
  • نمایش بازی از قسمت چندنفره بازی بوده که دو گروه مقابل هم قرار می گیرند، و برای به دست آوردن کنترل موقعیت های استراتژیک به مبارزه می پردازند.​
  • در هر تیم 4 پلیر به عنوان رهبر و تعداد زیادی از سربازان به عنوان لشگر بازیکنان را همراهی می کنند.​
  • مبارزات با شمشیر و سلاح های سرد دیگر مخصوص به هر گروه مانند تبر و یا کاتانا شکل می گیرد.​
  • مبارزات به صورت تن به تن و سوم شخص می باشد. در طول مبارزه فقط دکمه زدن به کار نمی آید، بلکه می توانید جهت ضربه ، نوع ضربه و شدت آن را خودتان کنترل کنید، همه ی این موارد در هنگام دفاع کردن و دفع حملات هم به کار می آید.​
  • بازی مد های مختلفی را دارد که هنوز اطلاعات کاملی از آن در دسترس نیست.​
  • بازی را می توانید به صورت تک نفره هم انجام دهید، اما هنوز معلوم نیست که آیا بخش داستانی برای بازی در نظر گرفته شده یا همین مد های بازی را می توان با Bot انجام داد.​
  • در طول بازی شما Level Up می شوید و می توانید سلاح ها و زره های خود را آپگرید کنید.​
  • بازی تا به حال شامل 3 کلاس معرفی شده می باشد که احتمال زیاد در نهایت هم همین 3 کلاس را در بازی خواهیم دید. اما هر کدام از آن ها دارای سبک مبارزه متفاوت، انیمیشن های متفاوت ، تفاوت ظاهری و نقات قوت و ضعف خود می باشند. همچنین هر کدام از کلاس ها دارای Ability های مختلفی نیز می باشند، مثلا در یکی از نمایش ها کلاس سامورایی دستور شلیک تیر بر سر دشمنان را داد.​
  • هر کدام از کلاس ها قابلیت انتخاب شخصیت مرد با زن را دارند.​
  • بازی دارای المان های فانتزی مانند وجود دراگون نیست.​
  • در مد نشان داده شده (Capture) وقتی تیمی هر 3 نقطه استراتژیک را در دست بگیرد تیم مقابل قابلیت Respawn خود را از دست می دهد.​
  • تاریخ انتشار بازی هنوز به طور دقیق معلوم نیست، اما احتمال عرضه آن در سال 2016 می رود.​

تصاویر بازی




 
آخرین ویرایش:

Mohamad_ndr

کاربر سایت
Jun 22, 2016
399
لانچ بازی رو دقیقا عین رینبو میبینم یعنی دقیقا متایی بین 75 تا 80
بازی صددرصد در آینده فوق العاده میشه
ولی تا اینجا که من بازی کردم بزرگترین مشکل سروره که P2P زیاد جالب نیست بعد کافیه نت یه نفر گیر کنه همه داغون میشه
کاراکترها باید یکم بالانس شن بعد باید فرار رو تو بازی محدود کنند حالا نمیدونم چطوری ولی این شخصیت های سریعتر همش فرار میکنن بازی رو خراب میکنند
 

NINJѦ

Kill em With Kindness
کاربر فعال
Jul 11, 2008
3,337
نام
رضـا
داداش سرورای psx دوباره فیلتر شدن.لینک ها رو مستقیم کن از طریق سایت های مستقیم کننده لینک.
من امروز تونستم چند دست بازی کنم بازی خوبیه ولی حس میکنم بعد مدتی تکراری میشه.
من هیچ وقت با لینکهای ریجن 1 همچنین مشکلی نداشتم این لعنتی ریجن 2 ــه
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,985
نام
Mohammad
جالبه قیلتر‌کن هم روشن میکنم مثلا دوتا 4 گیگی رو دانلود میکنه بعد برا بقیش ارور میده
Ok[/QUOTE
فیلترینگ هوشمنده دیگه:D
دو دقیقه سرورا بازن 4 دقیقه قطع میشن.کلا چند روزی میشه اینترنتو نابود کردن
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
توی این بتا یک کلاس دیگه رو هم امتحان کردم( گرز دار)، بازم به نظرم هیچکدوم Warden نمیشن:-"

وایکینگ ها رو آخرشم امتحان نکردم:-"
 
  • Like
Reactions: Oakenshield

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
ما اومدیم امروز بتا رو بریم خوشحال اومدیم دیتا رو انتقال بدیم دیدیم زرشک 6 گیگ اپدیت داره:|:D...خلاصه فردا صبحش میشینیم پا بازی یه چند ساعتی بازی میکنیم تا مهلتش تموم بشه ببینم اینقدر تعریف میکنید جریانش چیه:D
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,985
نام
Mohammad
یه تاکتیک بگین که نوبوشی رو بتونیم راحت شکست بدیم.با این نیزه اش اصلا نمیذاره نزدیکش بشیم.
یه راهنماییم بکنید که با واردن بهتر بازی کنیم
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,919
نام
نـــــــویـــــــــد
یه تاکتیک بگین که نوبوشی رو بتونیم راحت شکست بدیم.با این نیزه اش اصلا نمیذاره نزدیکش بشیم.
یه راهنماییم بکنید که با واردن بهتر بازی کنیم

نوبوشی واقعا بازی کردن مقابلش خیلی سخته ، همینطور پیسکیپر ، من با این۲تا عجیب مشکل دارم :D
 
  • Like
Reactions: BitsandBytes

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,985
نام
Mohammad
نوبوشی واقعا بازی کردن مقابلش خیلی سخته ، همینطور پیسکیپر ، من با این۲تا عجیب مشکل دارم :D
من خودم 90 درصد مواقع نوبوشی انتخاب میکنم ولی کلا میخوام نقطه ضعفشو یادم بگیرم.
از بین هیروهام عشقم واردنه:|اما نمیتونم درست و حسابی باهاش بازی کنم.
این هیرو گرزدارم کارش خیلی درسته ها.با یکی افتادم گرز دار آورده بود،بازیش خیلی خوب بود نمیذاشت نفس بکشم.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
من خودم 90 درصد مواقع نوبوشی انتخاب میکنم ولی کلا میخوام نقطه ضعفشو یادم بگیرم.
از بین هیروهام عشقم واردنه:|اما نمیتونم درست و حسابی باهاش بازی کنم.
این هیرو گرزدارم کارش خیلی درسته ها.با یکی افتادم گرز دار آورده بود،بازیش خیلی خوب بود نمیذاشت نفس بکشم.
نبوشی رنج اتکهاش خیلی زیاده سخته! اما یکم حوصله به خرج بدی و البته اگه طرف مقابل فرصت بده می تونی بزنیش چون جون کمی داره. صبر کن اتک که داد و بلاک کردی پشتش سریع گاردش رو بشکن و یه اتک بهش بده و بعد دوباره منتظر بمون! واردن یکی از نقاط قوتش حمله از بالاست و یکی از کمبوهاشه که نمیشه دفاع کرد، واقعا هم قوی هست اگه درست اجرا کنین. Conqueror هم که عشق منه، جلوی کسایی که خیلی حمله می کنن خیلی خوبه اما باید حوصله داشته باشی، یا اینکه یه لحظه خوب پیدا کنی و یه 5 6 تا با گرز ازش پذیرایی کنی. با Peacekeeper و Berserker هم جلوی Nobushi به شدت ضعف دارم من، نمی دونم چطور میشه نزدیکش شد اصلا:D
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,968
نام
محمد
من خودم 90 درصد مواقع نوبوشی انتخاب میکنم ولی کلا میخوام نقطه ضعفشو یادم بگیرم.
از بین هیروهام عشقم واردنه:|اما نمیتونم درست و حسابی باهاش بازی کن.
سلام.:) :D دقیقا منم مشکل شما را دارم.
عاشق واردن ام و فقط هم با اون بازی می کنم .:D اما از پس اون دو تا خیلی سخت بر میام.:| کلا واردن کلاس چغر و بد بدنی هست.:D اما در آن واحد خیلی قویه و اگه بشه توش مستر شد،فاتحه بقیه خوندس.:D
این ضربه از بالا تو حالت ریج مود(که من هنوز موندم چطوری باید اجراش کرد.:/ ) به شدت قویه.
کلا هم تو این 41 لولی که در مجموع(:D) با واردن بازی کردم به این نتیجه رسیدم که واردن کلاسیه که حوصله میخواد و با وجود قدرتش بیشتر باید روی ضدحمله ضربه بزنه و نه حمله.دفاع نقش خیلی مهمی داره براش و با این روش میشه از پس اکثر کاراکترا بر اومد.نکته ای که خیلی در رابطه با واردن مهمه،عدم خالی کردن نوار استامینا با واردن کردن ضربه از بالا،در شرایطیه که حریف ضربه را بلاک می کنه.در این شرایط باید ضربه حریف را بلاک کنید و بعد یه ضربه سنگین بهش بزنید.همچنین زمانی که حریف به یه نوع ضربه تاکید داره(مثلا ضربه از بالا) و شما هم میخواهید همون ضربه را بزنید،اما به خاطر کند بودن واردن ضربه شما به حریف نمی خوره اما ضربه حریف به شما می خوره،در این شرایط باید به زدن ضربات سبک رو بیارید.:D
اگه هم طرف نوبه که هیچی.:D با ضربه سنگین زدن بزنید لهش کنید.:D
راستی جاخالی دادن هم خیلی وقتا تو دفاع کلید حل مشکله.:D
با همین سیستم و البته با زدن ضربه سنگین واردن(از بالا||نارنجی هم میشه.:D ) نوبوشی که سهله،اوروچی و پیس کیپر هم شانسی ندارن جلوتون.:) :D

راستی من اشتباهی که کردم این سری این بود که پول هام را خرج نکردم و صبر کردم برسه به ۵۰۰۰ و باهاش تمام کننده سوم واردن را خریدم(انقدر سرم را بریدن،بریدن سر بقیه عقده شد برام.:D).به هیچ وجه توصیه نمی کنم این کا را.:D آخر عاقبت نداره.:D لولتون میره بالا بعد اسلحه هاتون در سطح گوجه سبز میمونه،سرویس می شید.:D

________________________________________________________________________
اقا ولی بازم من نفهمیدم که کاتانا چطوری کلاه خود به اون عزمت را می بره.:/ راه نداره به خدا.:D


و البته اگه طرف مقابل فرصت بده
نکته خیلی ظریفیه این.:D
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,985
نام
Mohammad
سلام.:) :D دقیقا منم مشکل شما را دارم.
عاشق واردن ام و فقط هم با اون بازی می کنم .:D اما از پس اون دو تا خیلی سخت بر میام.:| کلا واردن کلاس چغر و بد بدنی هست.:D اما در آن واحد خیلی قویه و اگه بشه توش مستر شد،فاتحه بقیه خوندس.:D
این ضربه از بالا تو حالت ریج مود(که من هنوز موندم چطوری باید اجراش کرد.:/ ) به شدت قویه.
کلا هم تو این 41 لولی که در مجموع(:D) با واردن بازی کردم به این نتیجه رسیدم که واردن کلاسیه که حوصله میخواد و با وجود قدرتش بیشتر باید روی ضدحمله ضربه بزنه و نه حمله.دفاع نقش خیلی مهمی داره براش و با این روش میشه از پس اکثر کاراکترا بر اومد.نکته ای که خیلی در رابطه با واردن مهمه،عدم خالی کردن نوار استامینا با واردن کردن ضربه از بالا،در شرایطیه که حریف ضربه را بلاک می کنه.در این شرایط باید ضربه حریف را بلاک کنید و بعد یه ضربه سنگین بهش بزنید.همچنین زمانی که حریف به یه نوع ضربه تاکید داره(مثلا ضربه از بالا) و شما هم میخواهید همون ضربه را بزنید،اما به خاطر کند بودن واردن ضربه شما به حریف نمی خوره اما ضربه حریف به شما می خوره،در این شرایط باید به زدن ضربات سبک رو بیارید.:D
اگه هم طرف نوبه که هیچی.:D با ضربه سنگین زدن بزنید لهش کنید.:D
راستی جاخالی دادن هم خیلی وقتا تو دفاع کلید حل مشکله.:D
با همین سیستم و البته با زدن ضربه سنگین واردن(از بالا||نارنجی هم میشه.:D ) نوبوشی که سهله،اوروچی و پیس کیپر هم شانسی ندارن جلوتون.:) :D

راستی من اشتباهی که کردم این سری این بود که پول هام را خرج نکردم و صبر کردم برسه به ۵۰۰۰ و باهاش تمام کننده سوم واردن را خریدم(انقدر سرم را بریدن،بریدن سر بقیه عقده شد برام.:D).به هیچ وجه توصیه نمی کنم این کا را.:D آخر عاقبت نداره.:D لولتون میره بالا بعد اسلحه هاتون در سطح گوجه سبز میمونه،سرویس می شید.:D

________________________________________________________________________
اقا ولی بازم من نفهمیدم که کاتانا چطوری کلاه خود به اون عزمت را می بره.:/ راه نداره به خدا.:D



نکته خیلی ظریفیه این.:D
من لول سه ام:D
این حالت ریج رو چه جوری میشه فعال کرد?
کلا دیدم بعضیا یه کارایی میکنن که من بلد نیستم.فقط یه ضربه سنگین و سبک و یه دفاع بلدم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر