PlayStation Final Fantasy VII remake

سازنده
Square Enix
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
106437

Publisher: Square Enix
Developer: Square Enix
Director: Tetsuya Nomura
Producer: Yoshinori Kitase
Writer: Kazushige Nojima
Designer: Tetsuya Nomura
Genre: Japanese Action-Role Playing

106438


106439


106440




Final Fantasy VII Remake E3 trailer

720p - gamersyde

Final Fantasy VII Remake PSX trailer

720p


با تشکر از .Amirone برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول


لطفاً هر اطلاعاتی راجع به بازی که باعث لو رفتن محتویات بازی میشه (داستان، گیم پلی و..) رو داخل تگ اسپویل قرار بدید، در غیر اینصورت با کاربر خاطی برخورد خاهد شد.

 
Last edited by a moderator:

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
a2998_.jpg
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
من دمو دانلود کردم.چطوری میتونم تم رو دانلود کنم
تم مربوط به دمو نیست، مربوط به خرید FFXIV ONLINEه که تم مشترکی با کلود بهت میده، مالی هم نیست استاتیکه. اون گیفی که صفحات قبل گذاشتم، از تم داینامیک اینا خیلی بهتره. با هیچکدوم از تمهاش حال نکردم.
 

vayne solidor

کاربر سایت
Jan 12, 2007
1,966
نام
حسین
با این وضعیت کرونا امیدی به نسخه فیزیکی هست عایا یا بزنیم تو خط دیجیتالی .اینجوری بد به بی پولی میخورم لست و سوشیما هم هستند
 
  • Like
Reactions: Genesis

gamer1998y

کاربر سایت
May 18, 2014
660
نام
شهاب
الان با معرفی ps5 واقعاً خوشحالم که بیشره بازی رفته برای نسل بعد حتی اگر از تمام توانای کنسول استفاده نکنن باز اون صدای سه بعدی چیزی هست که تجربه لذت بخشی به ادم میده شاید هم اسکوار اومد از اون ssd خوب استفاده کرده و محیط های جهان باز فک براندازی دیدیم
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
شهر میدگار در ریمیک فاینال فانتزی ۷ گسترش پیدا کرده!

امروز در مصاحبه ای رسمی با تهیه کننده یوشینوری کیتاسه و دستیار کارگردان ناوکی هاماگوچی که توسط اسکوئر اینکس منتشر شد، اطلاعات غافل گیر کننده ای در مورد ریمیک منتشر کردند.

در مصاحبه گفته شد که در ابتدای پروژه آن ها دو راه داشتند:

راه اول این بود که بازی را با بالاترین گرافیک ممکن بدون حذف جزئیاتی که طرفداران دوست داشتند بازسازی میکردند. به جایش، نسخه ی بازسازی شده از بازی اصلی گسترش داده میشد تا محصول نهایی چیزی همه جانبه باشد.

در راه دیگر، تمام بازی اصلی بدون تغییر هیچ گونه جزئیاتی بازسازی و یکجا منتشر میشد. ولی برای این که چنین چیزی در یک بازی مدرن جواب دهد، مجبور میشدند قید گرافیک قوی را بزنند و از صحنه ها و محیط های بازی اصلی کم کنند.

در حالت دوم، بازی چکیده ای از بازی اصلی میشد، که مطمئنا طرفدار ها از چنین چیزی لذت نمیبردند. در نهایت، تصمیم آن ها ساختن بازی با بالاترین کیفیت و داستان گسترش یافته بود. این تصمیم به آن ها این اجازه را داد که در حین توجه به جزئیات محبوب بازی، به عمق داستان نیز خیلی بیشتر از قبل بپردازند.

نتیجه ی یکی از همین تغییرات، اضافه شدن یک طبقه به ساختمان دفتر مرکزی شینرا میباشد. این طبقه کاملا جدید بوده و از بازی ارجینال بازسازی نشده.

همچنین هاماگوچی سورپرایز شدنش از نا امیدی طرفدار ها بخاطر غیر قابل بازی بودن Red XIII را مطرح کرد، که موجب متوجه شدنش نسبت به محبوبیت همه ی شخصیت های بازی شده.

به همین دلیل، هاماگوچی اعلام کرد که گیم پلی Red XIII به طور خاصی طراحی شده تا غیر قابل بازی بودنش در جنگ ها جبران شود. وقتی گروه به طبقه ی جدید دفتر شینرا میرسد، این گیم پلی جدید به کار میاید تا Red XIII به کمک فیزیک خاصش از موانع محیطی عبور کند. این ممکن است به معنی گشت و گذار در جاهایی که انسان ها توان عبور ندارند باشد.
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
نگران چه اسپویلی باشیم دقیقا :D
کلیپ و ویدئو و عکس!:D من سیر تا پیاز بازیو هم اگه بفهمم (که نمیفهمم) بازم نمیخوام با جزئیات ببینم از قبل. و اینکه قبلا گفته بودن ضمن حفظ کلیات یه سری چیزا تغییر میکنه دیگه درسته؟ :-"
 
  • Like
Reactions: Genesis and vaan 2

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر