شایعه Final Fantasy Versus XIII به نسل بعد منتقل شد(جزئیات دیگر)

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی


22ivviyzax2a07djn3eu.jpg


آپدیت: Square Enix اعلام کرد:
درمورد این شایعات چیزی نمی‌توانیم بگوییم.


هنوز سرنوشت Final Fantasy Versus XIII در حاله‌ای از ابهام است هیچ کس جز سازندگان خبر از وضعیت این بازی که 8 سال پیش برای PS3 معرفی شد ندارد.
Final Fantasy Versus XIII به نسل بعد منتقل شده است طبق گزاراشات نام این بازی‌هم مثل بازی‌ Final Fantasy Agito XIII به Final Fantasy Type-0 تغییر کرده تغییر نام خواهد داد. یکی از بزرگترین تیم‌های توسعه Square Enix وظیفه ساخت بازی را برعهده دارد. طی گزارشات بازی سال 2014 برای PS4 کنسول بعدی سونی عرضه خواهد شد همچنین طبق شایعات PS4 قرار است اواخر فوریه رونمایی شود. این انتقال بازی برای نسل بعد بخاطر انتظارات طولانی از بازی انجام می‌شود.

Tetsuya Nomura هم از وضعیت بازی چیزی نتوانست بود بگوید هیچ کس نمی‌تواند درمورد بازی صحبتی با سایت‌ها انجام دهد زیرا پروژه بسیار محرمانه در حال توسعه است. همچنین Final Fantasy 15 و 16 نیز برای کنسول‌های نسل بعد در راه توسعه هستند. Final Fantasy Versus XIII و Final Fantasy Agito XIII در سال 2006 با هم معرفی شدند Agito به Final Fantasy Type-0 تغییر نام پیدا کرد و عرضه شد ولی Versus در برزخ تولید ماند. Tetsuya Nomura طراح Versus از طرفداران خواست تا بیشتر صبر کنند.

منایع:
1
2
3
 
آخرین ویرایش:

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
0l03la1tcjvrj643sw6.jpg
امیدوارم در حد شایعه بمونه! اسکوئر که گفته "نظری نداریم". اصولا هر موقع هر شرکتی میگه "نظری نداریم" یعنی: "هرچی شنیدین درسته" :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر