Fate of Two World

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی

موتورگرافیکی: Dream Engine
نویسنده: Hercule Poirot
کارگردان:poyan
و ...
توضیح: بیشتر ایده‌های این بازی از من است انجین بازی بهینه شده انجین بازی Dreamland V2 بازی کمی ترسناکه و سعی شده گیم پلی درگیر کننده‌ای داشته باشه منم نقش نویسنده و ناظر بازی رو دارم نام بازی رو هم بنده انتخاب کردم سوالی بود در خدمتم. همچنین بازی دارای چند پایان است.
داستان بازی:

کودکی در بستر مرگ که به توجه به اتفاقات عجیب پای به دنیای برزخ می‌گذارد و باعث آشوب می‌شود چرا که برزخیان نیز وارد دنیای انسان‌‌های می‌شوند روح کودک در برزح است اما جسمش زنده است و شیطان‌ها سعی دارند تا برای اجرای مراسمی کالبد او را نیز از دنیای انسان‌ها بربیادند که در این راه...

تصاویر بازی بزودی قرار می‌گیرند.

 
آخرین ویرایش:

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
واو.......
عالیه پسر>:d<

فقط چرا به کارهای استاد شبیه نیست و اینقدر سیاس8-|
ممنون خوب قرار نیست که شاد باشه خواستم یک چیزی مثل الن ویک با یک سبک دیگه تجربه بشه همین زیاد هم داستان تاریک نیست فقط چندپایان داره:d

---------- نوشته در 12:38 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:17 AM ارسال شده بود ----------

اطلاعاتی از انجین بازی:
blog-image-1211.png

انجین دوم تیم دریم فکتوری که زیر مجموعه انجینهای دریم انجین میباشد و قابلیت پورت بر سیستمهای Windows ، Linux ، Mac OSX ،FreeBSD را خواهد داشت معرفی شد. مشخصات فنی این انجین در ادامه به همراه اولین خروجی این انجین که بر روی سیستم عاملهای Windows ، Linux پورت شده قرار گرفته.
مشخصات فنی:
Graphic API: OpenGL
Sound: OpenAL
Script Engine: Lua5.1
Physic Engine: Box2D
روند پیشرفت پروژه
۲۰% ادیتور
۴۰% هسته ی انجین
لینک خروجی ویندوز
www.uploadtak.com/images/d53_Win32.zip
برای اجرا شدن نسخه ویندوز فایلای زیر را دردایرکتوری System32 کپی کنید
فایلهای جانبی
www.uploadtak.com/images/x178_lib.zip
لینک خروجی لینوکس
www.uploadtak.com/images/e426_Linux.zip
از اونجا که کار ما دو بعدی هست بیشتر تمرکز ما هم برروی ساخت محتوای دو بعدیه. این انجین یه انجین دوبعدی نوشته شده در ++C و با استفاده از DirectX 9.0 عملیات ترسیم رو انجام میده. ادیتور انجین با #C نوشته شده.این برای ما یه تجربه جدیده که بخوایم پروژه های بعدی خودمون را با یک انجین که ساخته خودمون هست شروع کنیم. از اونجایی که Game Maker توی کارهای بزرگ آدم رو بیچاره میکنه، دلیل استفاده از این انجین رو بیشتر میکنه.تقریبا میشه گفت که روی انجین حدود ۲ ماه داره کار میشه و ماژول های Graphic, Audio, Input روش تعبیه شده. در حال حاضر توسعه انجین همراه یک بازی کوچیک داره انجام میشه که بشه بهتر نتیجه گرفت. قصد انتشار عمومی برای این انجین نداریم ولی شاید یکروزی ما هم مثل Epic شروع به فروختن کنیم .
جریان یا flow خود انجین در chart زیر کشیده شده:
http://mahangm.persiangig.com/image/...NGINE_Flow.png
یه نمونه برنامه با DreamENGINE اینطوری شروع میشه:
http://mahangm.persiangig.com/text/D...E_Template.txt
از اونجا که انجین های امروزی خیلی پیشرفته شدن ما هم باید ویژگی هایی رو اضافه کنیم که کم نیاریم. یکی از ویژگی های خوب که توی بازی Rayman: Origins هم استفاده شده Boning هست که برای sprite های دو بعدی استخوان بندی میکنه و میشه از اونها انیمیشن ضبط کرد. ویژگی خاص دیگه فعلا مد نظر من حداقل نیست چون یه انجین دو بعدی زیاد بازده وسیعی نداره.
این عکس از بازی Dreamland V2 بازی ما هم با چنین گرافکی ساخته میشه:

5.png
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
این بازیتون که به نظر خیلی خوب میاد:x
یه جورایی Limbo ترسناک ـه!
این یکی هم با توجه به توضیحات خیلی جالبه.
ممنون ولی این تصاویری از بازی ما نیست گفتم که این برای یک بازی دیگه است که با موتور بازی ما ساخته شده. تاکید می‌کنم فعلا پروژه ساخت متوقف شده است.
بروز رسانی درباره انجین که منتشر شده قابلیت‌هاش:
1- انجین در حال حاضر فقط قابلیت خروجی دادن بر روی Windows رو داره. نسخه های پشتیبانی شده هم XP, Vista, Seven هست. تو یکی از فروم ها شنفته بودم که یکی گفته کد نویسی انجین خیلی ساده هست. باید در جواب بگم که خوب کد نویسی انجین ساده نیست! ما ساده اش کردیم. این قالب نمونه ای که گذاشتم یک interface خیلی ساده شده است و به developer این امکان رو میده که Rapid Development رو تو زبونی مثل ++C تجربه کنه. در ساخت Editor هم بیشتر سعی میشه از قالب Game Maker فرار کرد ولی ایده های خوبش رو توی کار اضافه میکنیم.
2- در حال حاضر منابع Sprite, Sound, Object, Font در موتور طراحی شده. از اونجا که الآن پروژه داره توسط یک Mini Game توسعه داده میشه، نسبت به خواسته های بازی منابع و تکنولوژی های مورد نظر وارد انجین میشه. سیستم مدیریت محتوا کاملا انعطاف پذیره. در حال حاضر برای تشخیص برخورد و یا ایجاد شتاب برای اشیاء از فرمول های معمولی دبیرستان استفاده میشه! و موتور فیزیکی داخل انجین هنوز وارد نشده. بزودی این Mini Game رو تو همین تاپیک قرار میدم. راستی، من اطلاعات اضافی رو پاک کردم از تاپیک که اینطوری اطلاعات جامع تر بشن.
این اولین خروجی انجین هست:
DreamENGINE_First_Output.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر