Fargo در تلاش برای احیای اتحاد طلایی

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,230
نام
امیرحسین

Black_Isle_logo,_1998.PNG


Brian Fargo رییس استودیو Inxile و از بازیسازان استودیو افسانه ای Black Isle که این روز ها به بهانه ساخت Wasteland 2 در کانون توجهات قرار گرفته است، در سخنانی به بیان علاقه اش برای احیای ترکیب رویایی Black Isle پرداخت.
علاوه بر وی Feargus Urquhart و Chris Avellone از ارکان این استودیو بودند که در کار بر روی آثاری چون Wasteland و سری Fallout با وی همکاری کردند اما در پی فروپاشی Black Isle استودیو Obsidian را تاسیس کردند.
Fargo درباره ی این موضوع گفت:
"هیچ چیز به اندازه ی فکر کردن به خاطرات خوش همکاری مشترکمان در Black Isle من را خوشحال نمی کند، Chris و Feargus هم اکنون در Obsidian مشغول به کارند اما اگر پروژه ی Wasteland 2 به سرانجام خوبی ختم شود، به نظر من شانس زیادی را برای بازگشت به روزهای خوش قدیم و احیای Black Isle در کنار هم خواهیم داشت."
در پاسخ به این اظهارات Chris Avellone طراح ارشد عنوان به یاد ماندنی Planescape: Torment با بیان تمایلش به انجام این امر گفته است:
"Fargo کسی بود که اولین بار من پای من را به این صنعت باز کرد و باعث استخدام من در Interplay شد، دوران خوش همکاری با وی از بهترین خاطرات کاری من محسوب می شوند.اگر شرایط فراهم شود مطمئنا من نیز از یک همکاری مشترک بین Obsidian و Inxile استقبال خواهم کرد."


Black Isle را با در کارنامه داشتن شاهکارهایی چون :
Fallout (1997)
Fallout 2 (1998)
Planescape: Torment (1999)
Icewind Dale (2000)
Icewind Dale II (2002)
می توان از موفق ترین استودیو های تاریخ بازی های رایانه ای قلمداد کرد، اما سرانجام این استودیو در پی مشکلات مالی Interplay چیزی جز انحلال در سال 2003 نبود.
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
از شاهکارهای Black Isle یکیشون رو بازی کردم که اسم یادم نیست. کرکتر اصلی وقتی بهوش میاد که زامبی شده و یه جمجمه متحرک دنبال میکنه :D.
 

only_crysis

کاربر سایت
Apr 21, 2009
1,693
نام
مازیار
متاسفانه من فقط شانس بازی کردن Fallout 2 و Icewind dale 2 رو داشتم.Fallout که کلا با این Fallout هایی که به خوردمون میدن زمین تا آسمون فرق داشت و چقدر عالی بود.Icewind dale رو هم 3سال پیش تموم کردم ولی هنوز مزش زیر زبونم مونده.بسیار بسیار عالی.فقط یادم نیست D&D بود یا نه؟!!!:d
پ.ن. چک کردم نبود:d
پ.ن. 2 بیشتر چک کردم دیدم AD&D هم هست :d
 
آخرین ویرایش:

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
یه ترکیب فوق العاده و بی عیب و نقص.
یعنی میشه PC با این بزرگان، به دوران بی رقیب خودش تو دهه 90 و اوایل دهه 2000 برسه؟:-/
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر