Far Cry 5 | PC

نظر شما در مورد ستینگ این قسمت؟


  • Total voters
    27
  • Poll closed .

bacheh mosbat

کاربر فعال
Oct 3, 2005
4,064
2,050
بعد در مورد کرفتینگ، توی نسخه های قبلی که از همون اول میشد تو منو کرفتینگ انواع چیزا رو پیدا کرد و رفت دنبال پوستش، این چرا هیچی نداره، یا در ادامه میاد؟
سیستم کرفتینگ ساده شده و بردنش تو منوی انتخاب اسلحه ها, دکمه Q را نگه دار, اون پایین آیتمهایی که میشه کرفت کرد مثل کوکتل و مین و ... را میبنی.
دکمه Q و E را هم نگه داری, منوی کرفت کردن گیاه ها میاد.
 

LOST

کاربر سایت
Jun 27, 2008
3,083
189
نام
مهراد
کسانی که مثل من با Viewmodel FOV بازی مشکل دارن که فوق العاده چرت هست! از این روش استفاده کنن.
به مسیر زیر برید
C:\Users<username>\Documents\My Games\Far Cry 5\gamerprofile
پروفایل باز کنید این دو تا پارامتر ادیت کنید

CameraViewCenterOffsetY="-0.32" and CameraViewCenterOffsetX="0
بازی اجرا کنید ار اپشن Gameplay گزینه Reticle Position رو offest قرار بدید.

 

hamdi113540

کاربر سایت
Jan 25, 2010
1,330
1,425
دوستان بازی چطور سیو میشه؟
اول بازی ام اون جزیره اول ازاد کردم تو منو سیو کردم ولی دوباره رفتم داخل زده بود new game
 

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
9,720
36,562
نام
∂αнмα
Twitter
KiLLeR_4_Ev3r
دوستان فرم دراپ یک الی دو فرمی تو بازی براتون پیش میاد ؟ بازی رون هست ولی خوب تو صحنه های شلوغ و جابه جایی سریع دوربین دائم یکی دو فرم دراپ میشه برمیگرده سرجاش انگار یک لحظه میخواد لود کنه واسه همین لگ میزنه نمیدونم شاید طبیعی باشه ولی خو فک میکنم مشکل از Cpu یا رم سیستم باشه با CPU i5 6400 بازی میکنم 16 گیگ رم
 

LMFAO 0oo0

کاربر سایت
Jul 27, 2006
284
3
d
دوستان فرم دراپ یک الی دو فرمی تو بازی براتون پیش میاد ؟ بازی رون هست ولی خوب تو صحنه های شلوغ و جابه جایی سریع دوربین دائم یکی دو فرم دراپ میشه برمیگرده سرجاش انگار یک لحظه میخواد لود کنه واسه همین لگ میزنه نمیدونم شاید طبیعی باشه ولی خو فک میکنم مشکل از Cpu یا رم سیستم باشه با CPU i5 6400 بازی میکنم 16 گیگ رم
در حد یکی دو فریم طبیعی هست ولی من تا 15-20 فریم لگ داشتم که در نهایت متوجه شدم مشکل از فرکانس رم هست. چون نه cpu و نه gpu بیشتر از 60% در حال استفاده نبودن. روی ssd و hdd هم فرقی نداشت.
16 گیگ رم ddr3 با فرکانس 1600 دارم که با کمی اورکلاک شدن 1866 و لگم به طور کامل برطرف شد. بازی optimize هست ولی به رم سریعتری نیاز داره.
 

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
9,720
36,562
نام
∂αнмα
Twitter
KiLLeR_4_Ev3r
d

در حد یکی دو فریم طبیعی هست ولی من تا 15-20 فریم لگ داشتم که در نهایت متوجه شدم مشکل از فرکانس رم هست. چون نه cpu و نه gpu بیشتر از 60% در حال استفاده نبودن. روی ssd و hdd هم فرقی نداشت.
16 گیگ رم ddr3 با فرکانس 1600 دارم که با کمی اورکلاک شدن 1866 و لگم به طور کامل برطرف شد. بازی optimize هست ولی به رم سریعتری نیاز داره.
کلا من تو یک سری از بازیا چنین مشکلی دارم بنده رممم DDR4 2400 که به خاطر مینم تا 2133 بیشتر ساپورت نمیکنه در کل جالبه فک نمیکردم فرکانس رم اینقدر تاثیر گزار باشه یکی از رم هام رو سر NFS PayBack امتحانی دراوردم رسما فرم نصف شد فک میکنم مشکلم هم تو بقیه بازی هم از همین پایین بودن فرکانس رمم باشه تو بازیا امروزی فک کنم کمتر از 3000 تا تجربه روونی رو در بر نداشته باشه البته منظورم همین فرم دراپ های ناگهانیه که باز بر میگرده به معماری فوق مضخرف کنسولا که این وسط بعضی از پورت های PC رو قربانی کرده .
پ.ن دوست عزیز توضیح میدی چجوری رم ها رو اورکلاک کردی ضرری که نداره ؟ بعد سیستم کولینگ چی داری رم هات از این معمولیاست یا از از این هیت سینک دارها اگه میشه P.M بده ....

واسه این اف تاپیک نشه
بازی مثل ACO اوایل خیلی دلچسب به نظر میاد فقط فک میکنم قرار مثل اون به شدت تکراری بشه (البته امیدوارم اینجور نشه) در مورد هوش مصنوعی واقعا خنده داره هوش مصنوعی بازی رسما تو دیواره باگ های مربوط به ماشین سواریش هم که دیگه نگم به شخصه میشه ازشون یـ فیلم دوساعته میکس کرد گذاشت رو Youtube فقط ملت بخندن .....
 
آخرین ویرایش:

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
2,324
1,141
نام
رضا.آ
بازی رو رزولوشن 4k واقعا بی نقص و عالیه !
در مورد چهره کاراکترها و اون چیزی که در گیم پلی ها دیدم که البته بیشترشون برای نسخه کنسولی بود اما اینجا واقعا راضی کنندست و چیزی از این لحاظ کم نداره
موتور بازی dunia engine هم دچار تغییر تحولات زیادی شده یکی از اونها نورپردازیه .

لوکیشن های بازی خیلی گستره و زیباست مخصوصا وقتی از بالا با هلی کوپتر نگاه کنی اما باز حتی به گوست ریکن نزدیک هم نمیشه !
از نظر پرفورمنس در رزولوشن 4k فریم از 48 تا 65 متغییره اما این فقط بنچمارک بازیه و داخل محیط به هیچ عنوان فریم زیر 60 نیومده تا به اینجا .
پس میشه گقت بازی اپتیمایزه .

خیلی روی جزییات کار شده روی وسایل داخل خونه ها کلا جزییات زیادی داره . مخصوصا اون کمان کامپاند واقعا عالی طراحی شده !
اگرچه بازی خطیه اما بر خلاف اون چیزی که فکر میکردم داستان این فادر و خانوادش باید جالب باشه .

[/URL][/IMG]




تصاویر از فرمت BMP به jpg تبدیل شدن اما باز حجم هر عکس 3 مگابایته !
آدم دلش میخواد فقط زوم کنه روشون :D

این هم یک بکگراند زیبا
http://imgurl.ir/uploads/d93058_FarCry5_2018_04_18_16_58_49_736.jpg
 
آخرین ویرایش:

Sir Daniel

کاربر سایت
Mar 22, 2017
296
651
کلا من تو یک سری از بازیا چنین مشکلی دارم بنده رممم DDR4 2400 که به خاطر مینم تا 2133 بیشتر ساپورت نمیکنه در کل جالبه فک نمیکردم فرکانس رم اینقدر تاثیر گزار باشه یکی از رم هام رو سر NFS PayBack امتحانی دراوردم رسما فرم نصف شد فک میکنم مشکلم هم تو بقیه بازی هم از همین پایین بودن فرکانس رمم باشه تو بازیا امروزی فک کنم کمتر از 3000 تا تجربه روونی رو در بر نداشته باشه البته منظورم همین فرم دراپ های ناگهانیه که باز بر میگرده به معماری فوق مضخرف کنسولا که این وسط بعضی از پورت های PC رو قربانی کرده .
پ.ن دوست عزیز توضیح میدی چجوری رم ها رو اورکلاک کردی ضرری که نداره ؟ بعد سیستم کولینگ چی داری رم هات از این معمولیاست یا از از این هیت سینک دارها اگه میشه P.M بده ....
یکی این بازی یکیم ACO هر دو وابستگی زیادی به فرکانس رم دارن که شاید به خاطر VMP باشه (؟)
این الان لینک مقایسه بین فرکانس 2133 و 3000 توی این بازی هست که تقریبا تا 20% تفاوت فریم دارن! که توی محدوده 60 فریم یه چیزی حدود 10 12 فریم میشه!
اگه مینت تا 2133 بیشتر ساپورت نمیکنه که اور رم کار سختی میشه
----------------------------------------------------------------------------------------------
منم 3 4 ساعتی بازی کردم، گرافیک خوبه، پرفورمنس عالیه، گیم پلی و داستانم هم خیلی مشابه سری های قبلیه ولی بازم خوبه و ارزش وقت گذاشتن رو داره
 
آخرین ویرایش:

moricj77

کاربر سایت
Jul 26, 2017
43
13
گندش بزنن این بوبیسافت من سیستم سره ولی رو 30 فریم رو مدیوم دارم با خاری و خفت بازی میکنم خدا کنه ی ابدیت بده
 
  • Like
Reactions: kamyy

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,892
729
نام
بابک
بازی واقعا پرفورمنس عالی داره!!
روی لپ تاپ من با cpu core-i5 و 950m gtx راحت 30 فریم میده :-bd
 

Coffee Addicted

Better be careful The killer might be near
کاربر سایت
Dec 19, 2006
2,222
2,749
گیم پلی بازی یه جوریه که یک دقیقه هم نمیشه بی دردسر رانندگی کرد تا دو نفر رو میکشی دو نفر دیگه با سرعت نور میان اصلا تموم نمیشن
محیط بازی مثل AC ORIGINSزنده به نظر میرسه گرافیکشم که حرفی درش نیست عالیه ولی تو موارد دیگه واقعا پیشرفتی نسبت به نسخه های قبل نداره
اصلا خوشم نیومد کلا نمیتونم از سری بازی های جدید یوبی لذت ببرم احساس میکنم زیادی از حد کلیشه ای و خسته کننده است حالا هر چقدر هم رو 10K بخواد گرافیک خوبی داشته باشه !
بعد از تموم کردن کل این سری اونم برای چند بار این نسخه اصلا ارزش خرید نداره،داستان بازی هم که نگم بهتره،دیگه نمیتونن vassدرست کنن
 
آخرین ویرایش:

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,181
3,044
نام
Dara
گیم پلی بازی یه جوریه که یک دقیقه هم نمیشه بی دردسر رانندگی کرد تا دو نفر رو میکشی دو نفر دیگه با سرعت نور میان اصلا تموم نمیشن
محیط بازی مثل AC ORIGINSزنده به نظر میرسه گرافیکشم که حرفی درش نیست عالیه ولی واقعا پیشرفتی نسبت به نسخه های قبل نداره
اصلا خوشم نمیومد کلا نمیتونم از سری بازی های جدید یوبی لذت ببرم احساس میکنم زیادی از حد کلیشه ای و خسته کننده است حالا هر چقدر هم رو 10K بخواد گرافیک خوبی داشته باشه !
بعد از تموم کردن کل این سری اونم برای چند بار این نسخه اصلا ارزش خرید نداره،داستان باز یهم که نگم بهتره،دیگه نمیتونن vassدرست کنن
اپنینگ بازی دقیقا همون اپنینگ نسخه 3 بود -___- فقط شخصیت های بازی تعویض شدن :| نسخه 4 هم همین بود، یک شکل، داستان بازی هم هم قشنگ یک کپی از نسخه 3 هست، همون طور که نسخه 4 هم یک کپی بد از اون بود -__- مپ بازی هم پر شده از ماموریت های تکراری -___- یعنی اینا قشنگ اول یک پایگاه درست کردن، بعدا با یکم تغییر و بالا پایین کردنشون تو مپ بازی نزدیک 50 تا همون طور گذاشتن، جالبه این تکراری بوذن واسه دشمن های بازی و یارات هم همین هست، یعنی دقیقا بین 4-5 تا تا فیس براشون طراحی کردن:| کل این مپ به بزرگیش تموم دشمناش با 5 تا فیس هست، همون طور که نسخه 3 و 4 هم همون بود! بعد دقیقا یادمه یوبی گفته بود اون مکانیزم گرفتن برج ها برای ازاد کردن مپ رو دیگه استفاده نمیکنه، که عین چی زده زیرش -___- ماموریت های بازی هم تو 3-4 مورد خلاصه تو تعداد زیاد تکرار شدن تو این مپ به این بزرگی -____- حرف خیلی قشنگی زدی داداش،یوبیسافت فلسفه بازی سازی رو زیر سوال برده-___- بجای این که رو جزئیات و باطن بازی کار کنه، رو مناظر و گرافیک، و طراحی بازی فقط کار میکنه، این بازی هم طرفدارن سینه چاکی خواهد داشت، چون این نسل فقط با گرافیک و جهان باز بودن دنیا اومدن (((: حالا بازی مزخرف هم باشه هیچ فقط جهان باز و گرافیک داشته باشه، حالا اگر کسی ازشون هم کمی زبان انگلیسی رو خوب بلد باشه، و ماموریت ها و داستان و غیره رو درک کنه، میفهمه این بازی دقیقا طوری ساخته شده که فقط برای پول هست، و هیچ اثر هنری نداره، یکسری دیالوگ مزخرف و تکراری و و پیش و پا افتاده رو تو بازی چپوندن -___- یک بازی رو مثال میزنم، مثل ویچر 3 خداوکیلی وقتی یک هیولا رو پیدا میکردی، قشنگ لینکش میومد تو صفحه اطلاعات بازی، و چقدر قشنگ از رو تاریخ، و افسانه اون موجود تو دنیایی واقعی، و بعدش ربطش رو به دنیای این بازی و وجودش و نحوه مبارزه اش و هزار تا چیز دیگه..که اگر بدون رسم شکل میخواستی تو کتاب در موردش بخونی نابود میشدی، قشنگ این احساس رو میکردی این بازی با وجود این که یک بازی برای سرگرمی هست، چقدر اطلاعات مفید و ... داره، همین جزئیات باعت میشد، با جدیت بیشتر بازی رو ادامه بدی و کشف کنی، البته این مصداق برای سری AC کرید صادق نیست، چون اون از همون اول زاده شده بود برای این سبک از اطلاعت و معماری، ولی ولی از بس این مکانیزم تکراری گرفتن برج ها، و ازاد کردن محیط رو تکرار کرد که قشنگ بعد نسخه برادری نابود شد...این برای سری WD و به تازگی، برای GH R هم اجرا شده، من که کلا 2 سال میشه، EA رو از لیست پلی کردن حذف کردم، 3-4 سالی میشه هم Activision رو هم پلی نمیدم، یوبیسافت رو هم مثل شما دیگه رغبتی به بازی کردن بازی هاش ندارم، چون دیگه دارن ماهیت " بازی" رو از دست میدن.
 
آخرین ویرایش:

A7A

کاربر سایت
Nov 30, 2016
1,005
1,027
به نظر من یوبی سافت خیلی خیلی فاصله گرفته از یه کمپانی بازی سازی.یه تغییر کلی باید تو سیاست هاشون بدن.مدیریت فرانسوی و محافظه کار این شرکتو نابود کرده.
تمام بازیا انگار یه محتوا دارن.
 

saeedx

کاربر سایت
Dec 29, 2007
147
115
نام
سعید
اپنینگ بازی دقیقا همون اپنینگ نسخه 3 بود -___- فقط شخصیت های بازی تعویض شدن :| نسخه 4 هم همین بود، یک شکل، داستان بازی هم هم قشنگ یک کپی از نسخه 3 هست، همون طور که نسخه 4 هم یک کپی بد از اون بود -__- مپ بازی هم پر شده از ماموریت های تکراری -___- یعنی اینا قشنگ اول یک پایگاه درست کردن، بعدا با یکم تغییر و بالا پایین کردنشون تو مپ بازی نزدیک 50 تا همون طور گذاشتن، جالبه این تکراری بوذن واسه دشمن های بازی و یارات هم همین هست، یعنی دقیقا بین 4-5 تا تا فیس براشون طراحی کردن:| کل این مپ به بزرگیش تموم دشمناش با 5 تا فیس هست، همون طور که نسخه 3 و 4 هم همون بود! بعد دقیقا یادمه یوبی گفته بود اون مکانیزم گرفتن برج ها برای ازاد کردن مپ رو دیگه استفاده نمیکنه، که عین چی زده زیرش -___- ماموریت های بازی هم تو 3-4 مورد خلاصه تو تعداد زیاد تکرار شدن تو این مپ به این بزرگی -____- حرف خیلی قشنگی زدی داداش،یوبیسافت فلسفه بازی سازی رو زیر سوال برده-___- بجای این که رو جزئیات و باطن بازی کار کنه، رو مناظر و گرافیک، و طراحی بازی فقط کار میکنه، این بازی هم طرفدارن سینه چاکی خواهد داشت، چون این نسل فقط با گرافیک و جهان باز بودن دنیا اومدن (((: حالا بازی مزخرف هم باشه هیچ فقط جهان باز و گرافیک داشته باشه، حالا اگر کسی ازشون هم کمی زبان انگلیسی رو خوب بلد باشه، و ماموریت ها و داستان و غیره رو درک کنه، میفهمه این بازی دقیقا طوری ساخته شده که فقط برای پول هست، و هیچ اثر هنری نداره، یکسری دیالوگ مزخرف و تکراری و و پیش و پا افتاده رو تو بازی چپوندن -___- یک بازی رو مثال میزنم، مثل ویچر 3 خداوکیلی وقتی یک هیولا رو پیدا میکردی، قشنگ لینکش میومد تو صفحه اطلاعات بازی، و چقدر قشنگ از رو تاریخ، و افسانه اون موجود تو دنیایی واقعی، و بعدش ربطش رو به دنیای این بازی و وجودش و نحوه مبارزه اش و هزار تا چیز دیگه..که اگر بدون رسم شکل میخواستی تو کتاب در موردش بخونی نابود میشدی، قشنگ این احساس رو میکردی این بازی با وجود این که یک بازی برای سرگرمی هست، چقدر اطلاعات مفید و ... داره، همین جزئیات باعت میشد، با جدیت بیشتر بازی رو ادامه بدی و کشف کنی، البته این مصداق برای سری AC کرید صادق نیست، چون اون از همون اول زاده شده بود برای این سبک از اطلاعت و معماری، ولی ولی از بس این مکانیزم تکراری گرفتن برج ها، و ازاد کردن محیط رو تکرار کرد که قشنگ بعد نسخه برادری نابود شد...این برای سری WD و به تازگی، برای GH R هم اجرا شده، من که کلا 2 سال میشه، EA رو از لیست پلی کردن حذف کردم، 3-4 سالی میشه هم Activision رو هم پلی نمیدم، یوبیسافت رو هم مثل شما دیگه رغبتی به بازی کردن بازی هاش ندارم، چون دیگه دارن ماهیت " بازی" رو از دست میدن.
اینجانب هم ضمن تایید فرمایشات شما باید بعرض برسونم که من هم بعد از اینکه دو ماه پیش بازی Assassin's creed Origins رو برای چند روزی بازی کردم ، تصمیم گرفتم که بطور کامل دور بازیهای یوبی سافت رو خط بکشم و سراغشون نرم !
بازیهای این شرکت همانطور که خودتون فرمودید ، فقط و فقط شده یه محیط گرافیکی پر زرق و برق و رنگارنگ که متاسفانه تهی از هرگونه داستان جذاب هست و فقط با یک تعداد ماموریت تکراری و بی هدف ، بازیکن رو سرگرم میکنه و بقول معروف "سرکاری" هستند !
الان هم با اینکه وسوسه شده بودم که این بازی جدید 5 Far Cry رو بگیرم و بازی کنم ولی با مطالعه نظرات دوستان ، منصرف شدم و متوجه شدم که متاسفانه امیدی به این شرکت یوبی سافت نیست !
یوبی سافت شده یه شرکت پول پرست که مدام بازیهایی تکراری رو تولید و بعد هم با گذاشتن انواع و اقسام قفل ها ؛ مخصوصا استفاده از قفل VMP همزمان با قفل دنوو ، موجب وارد آمدن فشار اضافی به منابع سیستمی بازیکنان میشه !
 

LiFE iS 5TrAnG3

⏎千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺
کاربر فعال
Feb 22, 2011
9,720
36,562
نام
∂αнмα
Twitter
KiLLeR_4_Ev3r
یکی این بازی یکیم ACO هر دو وابستگی زیادی به فرکانس رم دارن که شاید به خاطر VMP باشه (؟)
این الان لینک مقایسه بین فرکانس 2133 و 3000 توی این بازی هست که تقریبا تا 20% تفاوت فریم دارن! که توی محدوده 60 فریم یه چیزی حدود 10 12 فریم میشه!
اگه مینت تا 2133 بیشتر ساپورت نمیکنه که اور رم کار سختی میشه
----------------------------------------------------------------------------------------------
منم 3 4 ساعتی بازی کردم، گرافیک خوبه، پرفورمنس عالیه، گیم پلی و داستانم هم خیلی مشابه سری های قبلیه ولی بازم خوبه و ارزش وقت گذاشتن رو داره
اصلا باورم نمیشه فرکانس رم تقریبا توی تمامی بازیا تاثیر گزار ـه فقط هم خلاصه به یکی دوتا بازی نیست تو تنظیمات Low قشنگ تا 20 فرم اختلاف فرم دارن اکثر بازیا (بین 2133 تا 3000) که به نظر من همش برمیگرده به معماری رم یکپارچه ی کنسولا کاریش هم نمیشه کارد ...
 
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟