درود
Epic Games سازنده بلندآوازه موتور Unreal Engine امروز طي جلسه اي به بررسي بازي هاي نسل بعدي و خرج ساخت آنها پرداخت. در طي اين جلسه اين تيم اذعان كرد كه خرج ساخت بازي ها در نسل آينده فراتر از انتظار ما و چيزي حدود دو برابر خرج ساخت بازي در اين نسل خواهد بود.
در طي Montreal International Games Summit اعلام شد كه خرج بازي ها براي نسل بعد واقعا فراي تصور خواهد بود به گونه اي كه طبق گفته اين تيم وقتي كه تنها براي ساخت تك دموي 3 دقيقه اي Samaritan گذاشته شد چيزي معادل 4 ماه بود.
"حال تصور كنيد كه وقتي براي يه چنين تك دمويي انقدر وقت نياز است براي ساخت يك بازي كامل به چه مقدار وقت و پول نيازمند هستيم؟پس مطمئنا خرج بازي ها بسيار بالا خواهد رفت و اين خارج از تصور ماست تا جايي كه ما اين ميزان خرج را براي دو يا چند نسل آينده در نظر گرفته بوديم."
اين صحبت در حالي مطرح شده است كه شركت Ubisoft چندي پيش اعلام كرده بود كه هزينه ي ساخت بازي ها در دو سال اول شروع نسل بعد تغيير آنچناني نخواهد كرد و بيشتر توجه آن ها بر رو سال سوم به بعد است.
منبع
Epic Games سازنده بلندآوازه موتور Unreal Engine امروز طي جلسه اي به بررسي بازي هاي نسل بعدي و خرج ساخت آنها پرداخت. در طي اين جلسه اين تيم اذعان كرد كه خرج ساخت بازي ها در نسل آينده فراتر از انتظار ما و چيزي حدود دو برابر خرج ساخت بازي در اين نسل خواهد بود.
در طي Montreal International Games Summit اعلام شد كه خرج بازي ها براي نسل بعد واقعا فراي تصور خواهد بود به گونه اي كه طبق گفته اين تيم وقتي كه تنها براي ساخت تك دموي 3 دقيقه اي Samaritan گذاشته شد چيزي معادل 4 ماه بود.
"حال تصور كنيد كه وقتي براي يه چنين تك دمويي انقدر وقت نياز است براي ساخت يك بازي كامل به چه مقدار وقت و پول نيازمند هستيم؟پس مطمئنا خرج بازي ها بسيار بالا خواهد رفت و اين خارج از تصور ماست تا جايي كه ما اين ميزان خرج را براي دو يا چند نسل آينده در نظر گرفته بوديم."
اين صحبت در حالي مطرح شده است كه شركت Ubisoft چندي پيش اعلام كرده بود كه هزينه ي ساخت بازي ها در دو سال اول شروع نسل بعد تغيير آنچناني نخواهد كرد و بيشتر توجه آن ها بر رو سال سوم به بعد است.
منبع