Multi Platform eFootball PES

سازنده
Konami
تاریخ انتشار
September 2020
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
ممنون
الان سانه تو بازی های دوستانه تو ترکیب بایرنه ولی تو مسترلیگ تو ترکیب بایرن نیست.
چطوری می شه تو مسترلیگ بدون هزینه منتقلش کرد به بایرن :-??
رضا جان سانه رو برو فری پلیر کن قبل این که بری تو مسترلیگ و بعدش وارد مسترلیگ شدی برو راحت منتقلش کن به بایرن با قیمت پایین .

من مسترلیگ رو چک کردم و این مشکل رو نداشتم . ولی با این حال اگر شما این مشکل رو داری دو تا کار رو انجام بدین به احتمال بسیار زیاد باید مشکل شما برطرف بشه .

1 - اول یه بار دیگه لایو Apply Latest Live Update رو در همون بخش Settings بزنید و دوباره آپدیت تیم های ملی و باشگاهی رو انجام بدین و سیو کنید . و بعدش برید تو بخش ادیت و یه بار دیگه سیو کنین و سر آخر از اول وارد مسترلیگ بشید و یه مسترلیگ جدید رو آغاز کنید و برید مسترلیگ ببینید این مشکل شما برطرف میشه یا نه ؟!

2 - اگر راه حل بالایی رو انجام دادین و درست نشد . برید بیرون بازی و تمامی سیو ها و ادیت دیتای بازی رو تو همون بخش داشبورد هارد کنسول پاک کنید و بعدش وارد بازی بشید و تمامی راه ها رو از دوباره انجام بدین .
 

rezvideo

کاربر سایت
Oct 3, 2005
1,433
نام
رضا چشمی
رضا جان سانه رو برو فری پلیر کن قبل این که بری تو مسترلیگ و بعدش وارد مسترلیگ شدی برو راحت منتقلش کن به بایرن با قیمت پایین .

من مسترلیگ رو چک کردم و این مشکل رو نداشتم . ولی با این حال اگر شما این مشکل رو داری دو تا کار رو انجام بدین به احتمال بسیار زیاد باید مشکل شما برطرف بشه .

1 - اول یه بار دیگه لایو Apply Latest Live Update رو در همون بخش Settings بزنید و دوباره آپدیت تیم های ملی و باشگاهی رو انجام بدین و سیو کنید . و بعدش برید تو بخش ادیت و یه بار دیگه سیو کنین و سر آخر از اول وارد مسترلیگ بشید و یه مسترلیگ جدید رو آغاز کنید و برید مسترلیگ ببینید این مشکل شما برطرف میشه یا نه ؟!

2 - اگر راه حل بالایی رو انجام دادین و درست نشد . برید بیرون بازی و تمامی سیو ها و ادیت دیتای بازی رو تو همون بخش داشبورد هارد کنسول پاک کنید و بعدش وارد بازی بشید و تمامی راه ها رو از دوباره انجام بدین .
ممنونم امین جان
برم چک کنم ببینیم چطوریه.نکته جالب اینه که دقیقا عین همین مشکل رو تو PES2020 هم داشتم
 
  • Like
Reactions: Romell

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
ممنونم امین جان
برم چک منم ببینیم چطوریه.نکته جالب اینه که دقیقا عین همین مشکل رو تو PES2020 هم داشتم
خواهش میکنم .

عجب مشکل عجیبی شما داری !!!

من چون گفتم شاید مشکل جدید باشه رفتم چک کردم و دیدم سانه و ... تو بایرن هستن . کلا مشکل عجیبیه که داری شما .

یادم رفت این نکته رو بگم لایو آپدیت رو زدید و نقل و انتقالات انجام شد و سیو کردین . مسترلیگ رو از اول شروع کنید .

امیدوارم مشکلت برطرف بشه .
 
  • Like
Reactions: rezvideo

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
بهبود ها در زمان پاسخ گویی فرامین بازی با بخش دریبلینگ و همین طور پلیر ایدی بازیکنان وقتی در کنترل یوزر قرار میگیرند .
امسال نسخه PES 2021 بهبود هایی خوبی تو بخش گیم پلی بازی داشته ( در بخش هایی مثل داوری و ... هم مشکل داشته که هنوز این مشکلات در بازی پابرجا هستن ) و با توجه به این که سازندگان هیچ ویژگی جدیدی به بخش گیم پلی بازی اضافه نکردن سعی کردن در این بازی PES 2021 که به صورت به روز رسانی فصلی داره منتشر میشه در بخش هایی از گیم پلی بازی که در نسخه PES 2020 دارای مشکلاتی بود بهبود هایی بدن و کمی به ریز جزئیات توجه بیشتری کنن . به طوری که در نگاه اول شما اگه این نسخه رو بازی کنین و با نسخه 2020 خیلی آشنایی عمیقی نداشته باشین این بهبود ها رو متوجه نمیشن ولی کسایی که نسخه 2020 رو خیلی بازی کردن و بهش آشنایی کاملی دارن میدونن بازی در چه جاهایی مشکل داشت و یا در بخش هایی بازی بالانس نبود . بازی های فوتبالی هم طوری هستن که هر سال میتونن بهتر و بهتر و بهتر بشن و البته خیلی اتفاق هم میفته شاید در نسخه ای یه بخشی از بازی خوب بود و در نسخه بعدی تر سازندگان بازی میزنن اون بخش رو حالا بنا به هر دلیلی مشکل دار تر میکنن .

حالا کمی برای دوستان یه سری ویدئوی کوتاه میذارم و بهبود هایی که تونسته در این نسخه جدید صورت گرفته رو به شما نشون بدم و امیدوارم که به درد بخور باشه . انقدر هم این بازی های فوتبالی ریز جزئیات دارن که میشه ساعت ها و ساعت ها دربارش صحبت کرد و از بسیاری از بخش های گیم پلی بازی ویدئو گذاشت و دربارشون صحبت کرد و توضیحات داد .

یکی از بخش هایی که در نسخه 2020 بالانس نبود بخش دریبلینگ علیه سی پی یو بود که خیلی سخت میشد در درجه سختی سوپر استار دریبل های ریز و زیبایی رو انجام داد . چه دریبل های ساده که با آنالوگ سمت چپ میشه انجام داد و چه دریبل هایی که میشه به کمک ویژگی جدید Finesse Dribbling انجام داد و چه زدن اسکیل موو ها توسط بازیکنان

پس ما سه نوع دریبل میتونیم در بازی هامون استفاده کنیم .

  • دریبل های ساده با آنالوگ سمت چپ که بستگی به مهارت قدرت دریبلینگ - انعطاف پذیری و چالاکی و کیفیت کنترل توپ بازیکن مربوط میشه
  • دریبل هایی که میشه با کمک Finesse Dribbling انجام داد و این بخش هم به ویژگی های مهارتی بالای بازیکن ارتباط مستقیم داره
  • ویژگی های اسکیل موو و یا همون مهارت های شخصی بازیکنان که ویژگی های خاص هستن و مهارت های شخصی بازیکنانی مثل مسی - نیمار - کریس رونالدو - رونالدینیو و اینیستا و ...... از این قبیل بازیکنا که تو زمین اسکیل موو های مخصوص به خودشون رو میزنن .
امسال زمان پاسخ گویی فرامین کنترلر بازی با انیمیشن های داخلی بازی که میخوان اجرا بشن نسبت به سال قبل خیلی نرم تر و سریع تر و بهتر شده . همین موضوع باعث شده که ما بتونیم در طول جریان بازی کنترل بهتری روی بازیکن های داخل زمین خودمون داشته باشیم و بتونیم دریبل های ریز رو بهتر انجام بدیم و در کم ترین زمان ممکن دستورات کنترلر به انیمیشن های بازی انتقال داده بشه و سریع اجرا بشه . به طور مثال ویدئوی پایینی رو میتونید مشاهده کنید که با مسی از سد مارسلو عبور کردم و مارسلو هم مجبور به خطا کردن بر روی مسی شد .

View attachment Soccer_ - Segment1(00_00_12.445-00_00_25.859).mp4


















بخش پلیر اید لیونل مسی و توانایی های مختلفی رو که این بازیکن داره و این بخش ها رو سال های قبل من ترجمه کرده بودم و برای دوستان گذاشته بودم .

9999.PNG

در ویدئوی دومی هم باز هم با روش دریبل عادی و ساده بازی اقدام به پیش رو برداشتن بازیکن های حریف کردم و پلیر ایدی بازیکنانی مثل مسی و توانایی های مربوط به این دسته از بازیکن ها نسبت به سال بهتر شده و ازشون میشه بهتر کار کشید . این چیزی که دارم ازش صحبت میکنم بازم دارم میگم بهبود هایی هستش که نسبت به سال قبل اتفاق افتاده و نه پیشرفت و تحول بزرگی . بلکه بهبود های ریزی بوده که انجام شده و همین جزئیات شاید پیش پا افتاده رو وقتی مثل زنجیر در کنار هم قرار میدین گیم پلی بازی میتونه شکل و شمایل بسیاری بهتری به خودش بگیره .


View attachment Soccer_ - Segment1(00_00_26.226-00_00_39.372).mp4


















ویدئوی سومی هم باز هم بخش دریبل های ساده بازی هستش و بعد از جا گذاشتن بازیکنان و با سرعت حرکت کردن تونی کروس نزدیک مسی میشه و توپش رو میگیره . این بالانس خوبی که بازی پیاده سازی کرده و در بازی یه تعادل خوبی برقرار شده که هم بشه با بازیکنایی امثال مسی دریبل های زیبای انجام داد و هم این که بازیکن های حریف در بسیاری مواقع میان توپش رو میگیرن . تنظیم تنفسی بازیکن هایی مثل مسی که در طول بازی باید در تنظیم نفس و اداره نفس این طور بازیکنان دقت به خرج داد رو در ادامه دربارش صحبت میکنم که تاثیرات بسیاری خوبی در گیم پلی بازی گذاشته و بازیکن هایی مثل مسی رو نمیشه در طول بازی هی باهاشون دوید و باید نفس این بازیکنان رو در بخش سیستم تنفسی کنترل کرد .

View attachment Soccer_ - Segment1(00_00_39.773-00_00_49.416).mp4


















ویدئوی چهارمی باز هم حرکات مسی در طول زمین و ایجاد فضا برای یار خودی که بتونن اقدام به شوت زنی بکنن . در فوتبال واقعی مسی تا دلتون بخواد از این کارا در زمین کرده و بازیکن های حریف رو مشغول حرکات و مهارت های خودش میکنه و در یک لحظه مسی جریان بازی رو به یک باره عوض میکنه و تیم حریف رو گول میزنه به نوعی .

View attachment Soccer_ - Segment1(00_00_49.516-00_01_04.898).mp4


















ویدئوی پنجمی آمیخته ای از دریبل های ساده با ویژگی Finesse Dribbling هستش .. اول کار از ویژگی Finesse Dribbling استفاده کردم و بعد هم با دریبل های ساده و سرعتی با مسی حرکت کردم و سر آخر کاسمیرو با قدرت بدنی بالای خودش مسی رو از حرکت باز میداره .

View attachment Soccer_ - Segment1(00_01_13.573-00_01_22.048).mp4


















بخشی از قدرت لیونل مسی که این قدرت ها در بخش دریلینگ و چالاکی و انعطاف پذیری بازیکن میتونه تاثیران بسزایی داشته باشه . تمامی این بخش ها هم به همدیگه ارتباط دارن و روی هم تاثیر میذارن

11.PNG

البته به اضافه بخش استارت زدن یه بازیکن و سرعت بازیکن . لیونل مسی با توجه به سن و سالی که داره به هر حال سرعت سال های جوونیش رو نداره ولی هنوز استارت های سریع این بازیکن خیره کننده هستش و در چالاکی این بازیکن هنوز میشه مشاهده کرد .

12.PNG

ویدئوی ششمی جریان طرح تاکتیکی باز هم از مسی شروع میشه و برای مسی هم ادامه داره . پاس های مکرر مخصوص به بارسا و در بهترین زمان ممکن توپ به مسی داده میشه و مسی در پایان ویدئو به زیبای از سه بازیکن رئال مادرید عبور میکنه و به صورت اوریب حرکت میکنه و شوت تکنیکی به سم دروازه حریف میزنه که دروازه بان رئال توپ مسی رو مهار میکنه . اگر به پایان ویدئو خوب نگاه کنید یه لحظه مسی به خاطر فشار های بدنی بازیکنان حریف به بدنش تعادل خودش رو نزدیک بود از دست بده ولی به خاطر قدرت تعادل مسی در بخش مهارت هایی که بر روی توپ و بدنش داره میتونه تعادل خودش رو حفظ کنه و به حرکت خودش ادامه بده . همین طور سی پی یو در بازی وقتی ببینه یه بازیکنی در زمین داره دریبل های زیادی میده سی پی یو به صورت داینامیک در بازی اقدام به Tight marking در بخش دستورات پیشرفته تاکتیکی میکنه و دفاع پرسینگ تیمی رو بازیکن مورد نظر انجام میده .

View attachment Soccer_ - Segment1(00_01_32.926-00_01_51.611).mp4


















درسته مسی قدرت بدنی بالایی نداره ولی از تعادل فوق العاده ای هنگام درگیری های فیزیک برخورد دار هستش و به همین خاطر هنگام تنه خوردن ها میتونه تعادل خودش رو در بسیاری از صحنه ها حفظ کنه . البته با گذر دقایق بازی و هر چه بیشتر نزدیک شدن به پایان بازی این بخش قدرت های بازیکن ها با توجه به سیستم تنفسی خودشون کاهش پیدا میکنه .

99.PNG

ویدئوی هفتمی داره قشنگ بخش Tight marking سی پی یو رو نشون میده و سی پی یو میدونه مسی میخواد به دل دفاع حریف بزنه و با دفاع تیمی مانع این کار میشه .

View attachment Soccer_ - Segment1(00_01_51.744-00_02_01.087).mp4


















ویدئوی هشتمی فرق یه دریبل ساده با بازیکن هایی مثل امثال مسی رو قشنگ داره نشون میده . با سرخیو بوستکس اقدام به دریبل ساده زدم و به سختی از یه بازیکن عبور کرد و نزیک بود تعادل خودش رو از دست بده ولی در ادامه با قدرت بالای پاس این بازیکن پاسی سریع به راکیتیچ دادم و چون پاس سریع بود یا راکیتیچ خوب نتونست توپ رو استپ کنه و توپ کمی به هوا رفت و راکیتیچ توپ رو در همون حالت روانه دروازه کرد و دروازه حریف هم باز شد .

View attachment Soccer_ - Segment1(00_02_01.221-00_02_10.797).mp4


















ویدئوی نهمی یکی از زیبا ترین صحنه های بازی هستش که میشه مشاهده کرد . چنین پاس عمق هوایی به شدت تند رو که دارید مشاهده میکنید فقط و فقط از بازیکن های سوپر استاری مثل مسی بر میاد و من این پاس رو با L1 دایره دادم و فرار سوارز از خط آفساید و ضربه سر محکمش هم البته جالب توجه بود .

View attachment Soccer_ - Segment1(00_02_10.997-00_02_24.677).mp4


















ویژگی اینسپایر که سال قبل به بازی اضافه شده و ویژگی بود که بازیکنان مقابل درک متقبالی از این دارن که مثلا بازیکنی مسی توانایی دریبل زنی و پاس های بلند و کوتاه با کیفیتی رو داره و بنا به حرکت مسی مثلا در هنگام دریبل زدنش براش فضا ایجاد میکنن و در هنگام پاس دادن های مسی بازیکن ها سریع اقدام به حرکت در فضا ها میکنن و به عمق دفاع حریف میزنن و در صجنه گلی که برای شما گذاشتم و سوارز از خط دفاع فرار کرد میدونست که بازیکنی مسی توانایی ارسال یه پاس فوق العاده رو براش داره . امسال هم مسی نقش بازیکن بازیساز رو گرفته و این بازیکن بیشتر به این سمت و شو کشیده شده سبک بازیش .

33.PNG


ویدئوی دهمی باز هم دید بالا و مهارت مسی در ارسال پاس های عمق رو داره نشون میده .

View attachment Soccer_ - Segment1(00_02_24.811-00_02_31.451).mp4


















ویدئوی یازدهمی یکی از بهترین مثال هایی هستش که میشه درباره دریبل های ساده در بازی زد . مسی رو ببینید درست شبیه به واقعیت اگر شما باهاش بازی کنید و ازش کار بکشید میتونید صحن های زیبایی رو باهاش به وجود بیارید . دو دریبل پی در پی و ریز و بعد حرکت سریع به عمق دفاع و سر آخر شوت میزنه که ضربش با فاصله از کنار دروازه به بیرون میره . این شوت ارور های بازی رو بعدا وقت شد شاید دربارش توضیحاتی دادم . در نسخه جدید این بخش هم بهبود های خوبی بر روی این بخش صورت گرفته .

View attachment Soccer_ - Segment1(00_02_31.618-00_02_43.163).mp4


















باز هم دریبل های ساده از طرف مسی که بازیکن حریف رو از پیش رو بر میداره و شوت فنی میزنه که با فاصله کمی به اوت میره .

View attachment Soccer_ - Segment1(00_03_00.446-00_03_10.323).mp4


















دریبل های که میشه با اسکیل موو در بازی زد رو میشه به صورت واضح در این صحنه دید . دریبل هایی که در سری PES به راحتی نمیشه زد و هر بازیکنی هم توانایی انجام این کار رو نداره . در این ویدئو به طور مثال با دیویس اقدام به دریبل یه double touch زدم و بازیکن حریف از پیش رو برداشته شد . موضوعی که باید بهش توجه کرد این هستش که مثلا اگر دو بازیکنی از اسکیل موو double touch هم استفاده کنن و این مهارت رو در بخش پلیر اید خودشون داشته باشن میتونن در به اجرا در آوردن این حرکت با هم فرق داشته باشن . مثلا double touch زدن بازیکن هایی مثل اینیستا و مسی از بازیکن های دیگه میتونه سریع تر باشه و این بازیکن ها این مهارت مخصوص رو میتونن بهتر به نمایش بذارن .

View attachment Soccer_ - Segment1(00_00_14.981-00_00_19.886).mp4

















و این هم بخش تنفسی بازیکن ها که در دقیقه 88 بازی عکس گرفتم و برای شما گذاشتم . همون طور که مشاهده میکنین سیستم تنفسی مسی به ناحیه قرمز رنگ رسیده . تا دقایق پایانی بازی با مسی به هر حال زیاد ازش کار کشیدم ولی در بخش دفاعی و زمان دفاع اجازه ندادم به عقب برگرده و اگر شما اجازه بدین در زمان دفاع کردن هم مسی دائم به عقب برگرده خب به طبع سیستم تنفسیش زود خالی میشه . همین طور در طول جریان بازی باید توجه کنید که به طور دائم با مسی استارت نزنین و دکمه سرعت رو به دست نگیرید . در واقعیت هم یه بازیکن نمیتونه در طول 90 دقیقه به طور دائم در حال استارت زدن و دویدن های سریع و بدون وقفه باشه .

6666666.PNG

سیستم تنفسی این بازیکن هم امسال 78 شده .

44.PNG

باز هم اگر وقتی شد از بخش های مربوط به پاس و شوت و .... ویدئو میذارم و توضیحاتی رو میدم . این فقط یه بخشی از گیم پلی این بازی های فوتبالی بود و این بازی ها بخش هایی مثل شوت زنی و پاس ها و ضربات سر و درگیری های فیزیکی و بخش دفاعی بازیکن ها و انواع و اقسام بخش ها داره و اگر وقتی بود برای شما از دیگر بخش های بازی براتون میذارم و توضیحاتی میدم . همین طور مثالی که از مسی آوردم چون مربوط به بخش دریبلینگ میشد از این بازیکن نام بردم و به هر حال یکی از بهترین بازیکن های جهان فوتبال در مهارت های مربوط به بخش دریبلینگ و ویژگی های فردی هستش .
 
آخرین ویرایش:

LES BLEUS

کاربر سایت
Jan 3, 2010
2,301
نام
Amin
بهبود ها در زمان پاسخ گویی فرامین بازی با بخش دریبلینگ و همین طور پلیر ایدی بازیکنان وقتی در کنترل یوزر قرار میگیرند .
امسال نسخه PES 2021 بهبود هایی خوبی تو بخش گیم پلی بازی داشته ( در بخش هایی مثل داوری و ... هم مشکل داشته که هنوز این مشکلات در بازی پابرجا هستن ) و با توجه به این که سازندگان هیچ ویژگی جدیدی به بخش گیم پلی بازی اضافه نکردن سعی کردن در این بازی PES 2021 که به صورت به روز رسانی فصلی داره منتشر میشه در بخش هایی از گیم پلی بازی که در نسخه PES 2020 دارای مشکلاتی بود بهبود هایی بدن و کمی به ریز جزئیات توجه بیشتری کنن . به طوری که در نگاه اول شما اگه این نسخه رو بازی کنین و با نسخه 2020 خیلی آشنایی عمیقی نداشته باشین این بهبود ها رو متوجه نمیشن ولی کسایی که نسخه 2020 رو خیلی بازی کردن و بهش آشنایی کاملی دارن میدونن بازی در چه جاهایی مشکل داشت و یا در بخش هایی بازی بالانس نبود . بازی های فوتبالی هم طوری هستن که هر سال میتونن بهتر و بهتر و بهتر بشن و البته خیلی اتفاق هم میفته شاید در نسخه ای یه بخشی از بازی خوب بود و در نسخه بعدی تر سازندگان بازی میزنن اون بخش رو حالا بنا به هر دلیلی مشکل دار تر میکنن .

حالا کمی برای دوستان یه سری ویدئوی کوتاه میذارم و بهبود هایی که تونسته در این نسخه جدید صورت گرفته رو به شما نشون بدم و امیدوارم که به درد بخور باشه . انقدر هم این بازی های فوتبالی ریز جزئیات دارن که میشه ساعت ها و ساعت ها دربارش صحبت کرد و از بسیاری از بخش های گیم پلی بازی ویدئو گذاشت و دربارشون صحبت کرد و توضیحات داد .

یکی از بخش هایی که در نسخه 2020 بالانس نبود بخش دریبلینگ علیه سی پی یو بود که خیلی سخت میشد در درجه سختی سوپر استار دریبل های ریز و زیبایی رو انجام داد . چه دریبل های ساده که با آنالوگ سمت چپ میشه انجام داد و چه دریبل هایی که میشه به کمک ویژگی جدید Finesse Dribbling انجام داد و چه زدن اسکیل موو ها توسط بازیکنان

پس ما سه نوع دریبل میتونیم در بازی هامون استفاده کنیم .

  • دریبل های ساده با آنالوگ سمت چپ که بستگی به مهارت قدرت دریبلینگ - انعطاف پذیری و چالاکی و کیفیت کنترل توپ بازیکن مربوط میشه
  • دریبل هایی که میشه با کمک Finesse Dribbling انجام داد و این بخش هم به ویژگی های مهارتی بالای بازیکن ارتباط مستقیم داره
  • ویژگی های اسکیل موو و یا همون مهارت های شخصی بازیکنان که ویژگی های خاص هستن و مهارت های شخصی بازیکنانی مثل مسی - نیمار - کریس رونالدو - رونالدینیو و اینیستا و ...... از این قبیل بازیکنا که تو زمین اسکیل موو های مخصوص به خودشون رو میزنن .
امسال زمان پاسخ گویی فرامین کنترلر بازی با انیمیشن های داخلی بازی که میخوان اجرا بشن نسبت به سال قبل خیلی نرم تر و سریع تر و بهتر شده . همین موضوع باعث شده که ما بتونیم در طول جریان بازی کنترل بهتری روی بازیکن های داخل زمین خودمون داشته باشیم و بتونیم دریبل های ریز رو بهتر انجام بدیم و در کم ترین زمان ممکن دستورات کنترلر به انیمیشن های بازی انتقال داده بشه و سریع اجرا بشه . به طور مثال ویدئوی پایینی رو میتونید مشاهده کنید که با مسی از سد مارسلو عبور کردم و مارسلو هم مجبور به خطا کردن بر روی مسی شد .

View attachment 169179


















بخش پلیر اید لیونل مسی و توانایی های مختلفی رو که این بازیکن داره و این بخش ها رو سال های قبل من ترجمه کرده بودم و برای دوستان گذاشته بودم .

View attachment 169222

در ویدئوی دومی هم باز هم با روش دریبل عادی و ساده بازی اقدام به پیش رو برداشتن بازیکن های حریف کردم و پلیر ایدی بازیکنانی مثل مسی و توانایی های مربوط به این دسته از بازیکن ها نسبت به سال بهتر شده و ازشون میشه بهتر کار کشید . این چیزی که دارم ازش صحبت میکنم بازم دارم میگم بهبود هایی هستش که نسبت به سال قبل اتفاق افتاده و نه پیشرفت و تحول بزرگی . بلکه بهبود های ریزی بوده که انجام شده و همین جزئیات شاید پیش پا افتاده رو وقتی مثل زنجیر در کنار هم قرار میدین گیم پلی بازی میتونه شکل و شمایل بسیاری بهتری به خودش بگیره .


View attachment 169180


















ویدئوی سومی هم باز هم بخش دریبل های ساده بازی هستش و بعد از جا گذاشتن بازیکنان و با سرعت حرکت کردن تونی کروس نزدیک مسی میشه و توپش رو میگیره . این بالانس خوبی که بازی پیاده سازی کرده و در بازی یه تعادل خوبی برقرار شده که هم بشه با بازیکنایی امثال مسی دریبل های زیبای انجام داد و هم این که بازیکن های حریف در بسیاری مواقع میان توپش رو میگیرن . تنظیم تنفسی بازیکن هایی مثل مسی که در طول بازی باید در تنظیم نفس و اداره نفس این طور بازیکنان دقت به خرج داد رو در ادامه دربارش صحبت میکنم که تاثیرات بسیاری خوبی در گیم پلی بازی گذاشته و بازیکن هایی مثل مسی رو نمیشه در طول بازی هی باهاشون دوید و باید نفس این بازیکنان رو در بخش سیستم تنفسی کنترل کرد .

View attachment 169183


















ویدئوی چهارمی باز هم حرکات مسی در طول زمین و ایجاد فضا برای یار خودی که بتونن اقدام به شوت زنی بکنن . در فوتبال واقعی مسی تا دلتون بخواد از این کارا در زمین کرده و بازیکن های حریف رو مشغول حرکات و مهارت های خودش میکنه و در یک لحظه مسی جریان بازی رو به یک باره عوض میکنه و تیم حریف رو گول میزنه به نوعی .

View attachment 169184


















ویدئوی پنجمی آمیخته ای از دریبل های ساده با ویژگی Finesse Dribbling هستش .. اول کار از ویژگی Finesse Dribbling استفاده کردم و بعد هم با دریبل های ساده و سرعتی با مسی حرکت کردم و سر آخر کاسمیرو با قدرت بدنی بالای خودش مسی رو از حرکت باز میداره .

View attachment 169185


















بخشی از قدرت لیونل مسی که این قدرت ها در بخش دریلینگ و چالاکی و انعطاف پذیری بازیکن میتونه تاثیران بسزایی داشته باشه . تمامی این بخش ها هم به همدیگه ارتباط دارن و روی هم تاثیر میذارن

View attachment 169211

البته به اضافه بخش استارت زدن یه بازیکن و سرعت بازیکن . لیونل مسی با توجه به سن و سالی که داره به هر حال سرعت سال های جوونیش رو نداره ولی هنوز استارت های سریع این بازیکن خیره کننده هستش و در چالاکی این بازیکن هنوز میشه مشاهده کرد .

View attachment 169212

ویدئوی ششمی جریان طرح تاکتیکی باز هم از مسی شروع میشه و برای مسی هم ادامه داره . پاس های مکرر مخصوص به بارسا و در بهترین زمان ممکن توپ به مسی داده میشه و مسی در پایان ویدئو به زیبای از سه بازیکن رئال مادرید عبور میکنه و به صورت اوریب حرکت میکنه و شوت تکنیکی به سم دروازه حریف میزنه که دروازه بان رئال توپ مسی رو مهار میکنه . اگر به پایان ویدئو خوب نگاه کنید یه لحظه مسی به خاطر فشار های بدنی بازیکنان حریف به بدنش تعادل خودش رو نزدیک بود از دست بده ولی به خاطر قدرت تعادل مسی در بخش مهارت هایی که بر روی توپ و بدنش داره میتونه تعادل خودش رو حفظ کنه و به حرکت خودش ادامه بده . همین طور سی پی یو در بازی وقتی ببینه یه بازیکنی در زمین داره دریبل های زیادی میده سی پی یو به صورت داینامیک در بازی اقدام به Tight marking در بخش دستورات پیشرفته تاکتیکی میکنه و دفاع پرسینگ تیمی رو بازیکن مورد نظر انجام میده .

View attachment 169186


















درسته مسی قدرت بدنی بالایی نداره ولی از تعادل فوق العاده ای هنگام درگیری های فیزیک برخورد دار هستش و به همین خاطر هنگام تنه خوردن ها میتونه تعادل خودش رو در بسیاری از صحنه ها حفظ کنه . البته با گذر دقایق بازی و هر چه بیشتر نزدیک شدن به پایان بازی این بخش قدرت های بازیکن ها با توجه به سیستم تنفسی خودشون کاهش پیدا میکنه .

View attachment 169220

ویدئوی هفتمی داره قشنگ بخش Tight marking سی پی یو رو نشون میده و سی پی یو میدونه مسی میخواد به دل دفاع حریف بزنه و با دفاع تیمی مانع این کار میشه .

View attachment 169187


















ویدئوی هشتمی فرق یه دریبل ساده با بازیکن هایی مثل امثال مسی رو قشنگ داره نشون میده . با سرخیو بوستکس اقدام به دریبل ساده زدم و به سختی از یه بازیکن عبور کرد و نزیک بود تعادل خودش رو از دست بده ولی در ادامه با قدرت بالای پاس این بازیکن پاسی سریع به راکیتیچ دادم و چون پاس سریع بود یا راکیتیچ خوب نتونست توپ رو استپ کنه و توپ کمی به هوا رفت و راکیتیچ توپ رو در همون حالت روانه دروازه کرد و دروازه حریف هم باز شد .

View attachment 169188


















ویدئوی نهمی یکی از زیبا ترین صحنه های بازی هستش که میشه مشاهده کرد . چنین پاس عمق هوایی به شدت تند رو که دارید مشاهده میکنید فقط و فقط از بازیکن های سوپر استاری مثل مسی بر میاد و من این پاس رو با L1 دایره دادم و فرار سوارز از خط آفساید و ضربه سر محکمش هم البته جالب توجه بود .

View attachment 169189


















ویژگی اینسپایر که سال قبل به بازی اضافه شده و ویژگی بود که بازیکنان مقابل درک متقبالی از این دارن که مثلا بازیکنی مسی توانایی دریبل زنی و پاس های بلند و کوتاه با کیفیتی رو داره و بنا به حرکت مسی مثلا در هنگام دریبل زدنش براش فضا ایجاد میکنن و در هنگام پاس دادن های مسی بازیکن ها سریع اقدام به حرکت در فضا ها میکنن و به عمق دفاع حریف میزنن و در صجنه گلی که برای شما گذاشتم و سوارز از خط دفاع فرار کرد میدونست که بازیکنی مسی توانایی ارسال یه پاس فوق العاده رو براش داره . امسال هم مسی نقش بازیکن بازیساز رو گرفته و این بازیکن بیشتر به این سمت و شو کشیده شده سبک بازیش .

View attachment 169213


ویدئوی دهمی باز هم دید بالا و مهارت مسی در ارسال پاس های عمق رو داره نشون میده .

View attachment 169191


















ویدئوی یازدهمی یکی از بهترین مثال هایی هستش که میشه درباره دریبل های ساده در بازی زد . مسی رو ببینید درست شبیه به واقعیت اگر شما باهاش بازی کنید و ازش کار بکشید میتونید صحن های زیبایی رو باهاش به وجود بیارید . دو دریبل پی در پی و ریز و بعد حرکت سریع به عمق دفاع و سر آخر شوت میزنه که ضربش با فاصله از کنار دروازه به بیرون میره . این شوت ارور های بازی رو بعدا وقت شد شاید دربارش توضیحاتی دادم . در نسخه جدید این بخش هم بهبود های خوبی بر روی این بخش صورت گرفته .

View attachment 169193


















باز هم دریبل های ساده از طرف مسی که بازیکن حریف رو از پیش رو بر میداره و شوت فنی میزنه که با فاصله کمی به اوت میره .

View attachment 169194


















دریبل های که میشه با اسکیل موو در بازی زد رو میشه به صورت واضح در این صحنه دید . دریبل هایی که در سری PES به راحتی نمیشه زد و هر بازیکنی هم توانایی انجام این کار رو نداره . در این ویدئو به طور مثال با دیویس اقدام به دریبل یه double touch زدم و بازیکن حریف از پیش رو برداشته شد . موضوعی که باید بهش توجه کرد این هستش که مثلا اگر دو بازیکنی از اسکیل موو double touch هم استفاده کنن و این مهارت رو در بخش پلیر اید خودشون داشته باشن میتونن در به اجرا در آوردن این حرکت با هم فرق داشته باشن . مثلا double touch زدن بازیکن هایی مثل اینیستا و مسی از بازیکن های دیگه میتونه سریع تر باشه و این بازیکن ها این مهارت مخصوص رو میتونن بهتر به نمایش بذارن .

View attachment 169195

















و این هم بخش تنفسی بازیکن ها که در دقیقه 88 بازی عکس گرفتم و برای شما گذاشتم . همون طور که مشاهده میکنین سیستم تنفسی مسی به ناحیه قرمز رنگ رسیده . تا دقایق پایانی بازی با مسی به هر حال زیاد ازش کار کشیدم ولی در بخش دفاعی و زمان دفاع اجازه ندادم به عقب برگرده و اگر شما اجازه بدین در زمان دفاع کردن هم مسی دائم به عقب برگرده خب به طبع سیستم تنفسیش زود خالی میشه . همین طور در طول جریان بازی باید توجه کنید که به طور دائم با مسی استارت نزنین و دکمه سرعت رو به دست نگیرید . در واقعیت هم یه بازیکن نمیتونه در طول 90 دقیقه به طور دائم در حال استارت زدن و دویدن های سریع و بدون وقفه باشه .

View attachment 169217

سیستم تنفسی این بازیکن هم امسال 78 شده .

View attachment 169218

باز هم اگر وقتی شد از بخش های مربوط به پاس و شوت و .... ویدئو میذارم و توضیحاتی رو میدم . این فقط یه بخشی از گیم پلی این بازی های فوتبالی بود و این بازی ها بخش هایی مثل شوت زنی و پاس ها و ضربات سر و درگیری های فیزیکی و بخش دفاعی بازیکن ها و انواع و اقسام بخش ها داره و اگر وقتی بود برای شما از دیگر بخش های بازی براتون میذارم و توضیحاتی میدم . همین طور مثالی که از مسی آوردم چون مربوط به بخش دریبلینگ میشد از این بازیکن نام بردم و به هر حال یکی از بهترین بازیکن های جهان فوتبال در مهارت های مربوط به بخش دریبلینگ و ویژگی های فردی هستش .
امین جان دقیقا قابلیت های مسی رو موشکافانه بررسی کردی واقعا لذت بردم امیدوارم باقی دوستان هم خوششون اومده باشه و حمایت کنن که در مورد باقی بازیکنان هم مطلب بنویسی.
چیزی که توی pes از قدیم توی dna بازی بوده تفاوت بین بازیکنهاست و اینکه هر بازیکن چه سبکی رو داره و اونو از باقی بازیکنها جدا میکنه ، دوستان حتما تریلر pes2013 رو ببینن که در اون رونالدو و نیمار و روبن بودن که دقیقا گیم پلی بازی رو نشون میداد و طرز بازی کردنشون توسط cpu یکی از بهترین های این سری از بازیها بود.
امیدوارم هوش مصنوعی در نسل بعد پیشرفت کنه ، هنوز جای کار بسیاری در این زمینه وجود داره و باید ببینیم تیم سازنده چکاری در این زمینه انجام میده.
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
امین جان دقیقا قابلیت های مسی رو موشکافانه بررسی کردی واقعا لذت بردم امیدوارم باقی دوستان هم خوششون اومده باشه و حمایت کنن که در مورد باقی بازیکنان هم مطلب بنویسی.
چیزی که توی pes از قدیم توی dna بازی بوده تفاوت بین بازیکنهاست و اینکه هر بازیکن چه سبکی رو داره و اونو از باقی بازیکنها جدا میکنه ، دوستان حتما تریلر pes2013 رو ببینن که در اون رونالدو و نیمار و روبن بودن که دقیقا گیم پلی بازی رو نشون میداد و طرز بازی کردنشون توسط cpu یکی از بهترین های این سری از بازیها بود.
امیدوارم هوش مصنوعی در نسل بعد پیشرفت کنه ، هنوز جای کار بسیاری در این زمینه وجود داره و باید ببینیم تیم سازنده چکاری در این زمینه انجام میده.
خواهش میکنم امین جان و خوشحالم که برای شما راضی کننده بود .

تو PES های نسل هشتمی پلیری ایدی بازیکنا وقتی یوزر اونا رو به دست دارن به طرز فوق العاده ای میشه تفاوت بازیکن ها رو نسبت به هم مشاهده کرد به خصوص در نسخه PES 2020 که این بخش به طرز چشمگیری تونست پیشرفت قابل توجه ای کنه .

تو بخش سی پی یو هم که وقتی کنترل بازیکن ها رو به دست داره تو بسیاری موارد مثل شوت زدن ها ، پاس دادن ها ، ضربات سر و ویژگی جدید اینسپایر در بخش پاس ها و از این قبیل موارد قشنگ میشه تفاوت بازیکن ها رو مشاهده کرد . همین طور تو بخش دفاعی هم قشنگ میشه مدافعین کند با قدرت بدنی بالا رو از مدافعین سرعتی تشخیص داد ولی بخشی که در نسل هشتم سی پی یو دچار ضعف و اشکالات اساسی هستش بخش دریبلینگ سی پی یو هستش که هوش مصنوعی سی پی یو از توانایی های بازیکن ها استفاده درستی نمیکنه و این بخش واقعا پر نوسان ظاهر میشه .

شاید بشه گفت PES 2013 در به نمایش گذاشتن پلیر ایدی بازیکنا تو هنگام دریبلینگ و استفاده به جا از دریبل های ساده و اسکیل موو ها و رفتار انسانی خیره کننده بازیکنا در زمین بازی بی نظیر بود . هر بازیکنی دقیقا مثل خودش بازی و رفتار میکرد .

چند وقت پیش ویدیویی رو درست کردیم ( قسمت هایی از گیم پلی PES 2013 در بخش پلیری ایدی زمانی که سی یو داره کنترلشون میکنه ) و به تیم سازنده فرستادیم به صورت فیدبک و امیدوارم این بخش در نسل نهم جهش بزرگی رو شاهد باشیم .

دوستان دیگه دوست داشتن میتونن این ویدئو رو مشاهده کنن و به راحتی میتونن ببینن که هوش انسانی و بی نظیر این نسخه در اون زمان چقدر فوق العاده بود . هوش مصنوعی اون بازی بخشیش توسط بخش هوش مصنوعی دانشگاهی در توکیو در دست توسعه بود و این بخش به تیم سازنده اصلی کمک کرده بود. واقعا انسانی ترین هوش مصنوعی بود که در بازی های فوتبالی من در این همه سال مثل PES 2013 در بخش پلیر ایدی و رفتار بازیکن ها ندیدم . همون طور که فیفا 12 تو بخش تاکتیکال دیفندینگ و موتور فیزیک برخورد Impact Engine انقلابی به پا کرده بود بازی PES 2013 تو بخش پلیر ایدی بازیکنا تحولی اساسی در بازی های فوتبالی به وجود آورده بود .

فیدبکی که برای تیم سازنده ( بخش پلیر ایدی بازیکنان در نسخه PES 2013 هستش که از گیم پلی بازی صحنه های دریبینگ هوش مصنوعی و همین طور رفتار انسانی سی پی یو در زمین رو برش دادم و برای تیم سازنده فرستادم ) فرستادم و البته اولین بار نبوده و در ویدئو ها و توضیحات نوشتاری دیگه هم براشون تو فروم ها و صفحه فیس بوک رسمی تیم سازنده در بخش فیدبک و ... فرستاده شده .

:Arrowd:

Suggestions For PES 2022 Artificial intelligence Player ID CPU
 
آخرین ویرایش:

Arash.RG

کاربر سایت
May 7, 2014
617
نام
آرش
بهبود ها در زمان پاسخ گویی فرامین بازی با بخش دریبلینگ و همین طور پلیر ایدی بازیکنان وقتی در کنترل یوزر قرار میگیرند .
امسال نسخه PES 2021 بهبود هایی خوبی تو بخش گیم پلی بازی داشته ( در بخش هایی مثل داوری و ... هم مشکل داشته که هنوز این مشکلات در بازی پابرجا هستن ) و با توجه به این که سازندگان هیچ ویژگی جدیدی به بخش گیم پلی بازی اضافه نکردن سعی کردن در این بازی PES 2021 که به صورت به روز رسانی فصلی داره منتشر میشه در بخش هایی از گیم پلی بازی که در نسخه PES 2020 دارای مشکلاتی بود بهبود هایی بدن و کمی به ریز جزئیات توجه بیشتری کنن . به طوری که در نگاه اول شما اگه این نسخه رو بازی کنین و با نسخه 2020 خیلی آشنایی عمیقی نداشته باشین این بهبود ها رو متوجه نمیشن ولی کسایی که نسخه 2020 رو خیلی بازی کردن و بهش آشنایی کاملی دارن میدونن بازی در چه جاهایی مشکل داشت و یا در بخش هایی بازی بالانس نبود . بازی های فوتبالی هم طوری هستن که هر سال میتونن بهتر و بهتر و بهتر بشن و البته خیلی اتفاق هم میفته شاید در نسخه ای یه بخشی از بازی خوب بود و در نسخه بعدی تر سازندگان بازی میزنن اون بخش رو حالا بنا به هر دلیلی مشکل دار تر میکنن .

حالا کمی برای دوستان یه سری ویدئوی کوتاه میذارم و بهبود هایی که تونسته در این نسخه جدید صورت گرفته رو به شما نشون بدم و امیدوارم که به درد بخور باشه . انقدر هم این بازی های فوتبالی ریز جزئیات دارن که میشه ساعت ها و ساعت ها دربارش صحبت کرد و از بسیاری از بخش های گیم پلی بازی ویدئو گذاشت و دربارشون صحبت کرد و توضیحات داد .

یکی از بخش هایی که در نسخه 2020 بالانس نبود بخش دریبلینگ علیه سی پی یو بود که خیلی سخت میشد در درجه سختی سوپر استار دریبل های ریز و زیبایی رو انجام داد . چه دریبل های ساده که با آنالوگ سمت چپ میشه انجام داد و چه دریبل هایی که میشه به کمک ویژگی جدید Finesse Dribbling انجام داد و چه زدن اسکیل موو ها توسط بازیکنان

پس ما سه نوع دریبل میتونیم در بازی هامون استفاده کنیم .

  • دریبل های ساده با آنالوگ سمت چپ که بستگی به مهارت قدرت دریبلینگ - انعطاف پذیری و چالاکی و کیفیت کنترل توپ بازیکن مربوط میشه
  • دریبل هایی که میشه با کمک Finesse Dribbling انجام داد و این بخش هم به ویژگی های مهارتی بالای بازیکن ارتباط مستقیم داره
  • ویژگی های اسکیل موو و یا همون مهارت های شخصی بازیکنان که ویژگی های خاص هستن و مهارت های شخصی بازیکنانی مثل مسی - نیمار - کریس رونالدو - رونالدینیو و اینیستا و ...... از این قبیل بازیکنا که تو زمین اسکیل موو های مخصوص به خودشون رو میزنن .
امسال زمان پاسخ گویی فرامین کنترلر بازی با انیمیشن های داخلی بازی که میخوان اجرا بشن نسبت به سال قبل خیلی نرم تر و سریع تر و بهتر شده . همین موضوع باعث شده که ما بتونیم در طول جریان بازی کنترل بهتری روی بازیکن های داخل زمین خودمون داشته باشیم و بتونیم دریبل های ریز رو بهتر انجام بدیم و در کم ترین زمان ممکن دستورات کنترلر به انیمیشن های بازی انتقال داده بشه و سریع اجرا بشه . به طور مثال ویدئوی پایینی رو میتونید مشاهده کنید که با مسی از سد مارسلو عبور کردم و مارسلو هم مجبور به خطا کردن بر روی مسی شد .

View attachment 169179


















بخش پلیر اید لیونل مسی و توانایی های مختلفی رو که این بازیکن داره و این بخش ها رو سال های قبل من ترجمه کرده بودم و برای دوستان گذاشته بودم .

View attachment 169222

در ویدئوی دومی هم باز هم با روش دریبل عادی و ساده بازی اقدام به پیش رو برداشتن بازیکن های حریف کردم و پلیر ایدی بازیکنانی مثل مسی و توانایی های مربوط به این دسته از بازیکن ها نسبت به سال بهتر شده و ازشون میشه بهتر کار کشید . این چیزی که دارم ازش صحبت میکنم بازم دارم میگم بهبود هایی هستش که نسبت به سال قبل اتفاق افتاده و نه پیشرفت و تحول بزرگی . بلکه بهبود های ریزی بوده که انجام شده و همین جزئیات شاید پیش پا افتاده رو وقتی مثل زنجیر در کنار هم قرار میدین گیم پلی بازی میتونه شکل و شمایل بسیاری بهتری به خودش بگیره .


View attachment 169180


















ویدئوی سومی هم باز هم بخش دریبل های ساده بازی هستش و بعد از جا گذاشتن بازیکنان و با سرعت حرکت کردن تونی کروس نزدیک مسی میشه و توپش رو میگیره . این بالانس خوبی که بازی پیاده سازی کرده و در بازی یه تعادل خوبی برقرار شده که هم بشه با بازیکنایی امثال مسی دریبل های زیبای انجام داد و هم این که بازیکن های حریف در بسیاری مواقع میان توپش رو میگیرن . تنظیم تنفسی بازیکن هایی مثل مسی که در طول بازی باید در تنظیم نفس و اداره نفس این طور بازیکنان دقت به خرج داد رو در ادامه دربارش صحبت میکنم که تاثیرات بسیاری خوبی در گیم پلی بازی گذاشته و بازیکن هایی مثل مسی رو نمیشه در طول بازی هی باهاشون دوید و باید نفس این بازیکنان رو در بخش سیستم تنفسی کنترل کرد .

View attachment 169183


















ویدئوی چهارمی باز هم حرکات مسی در طول زمین و ایجاد فضا برای یار خودی که بتونن اقدام به شوت زنی بکنن . در فوتبال واقعی مسی تا دلتون بخواد از این کارا در زمین کرده و بازیکن های حریف رو مشغول حرکات و مهارت های خودش میکنه و در یک لحظه مسی جریان بازی رو به یک باره عوض میکنه و تیم حریف رو گول میزنه به نوعی .

View attachment 169184


















ویدئوی پنجمی آمیخته ای از دریبل های ساده با ویژگی Finesse Dribbling هستش .. اول کار از ویژگی Finesse Dribbling استفاده کردم و بعد هم با دریبل های ساده و سرعتی با مسی حرکت کردم و سر آخر کاسمیرو با قدرت بدنی بالای خودش مسی رو از حرکت باز میداره .

View attachment 169185


















بخشی از قدرت لیونل مسی که این قدرت ها در بخش دریلینگ و چالاکی و انعطاف پذیری بازیکن میتونه تاثیران بسزایی داشته باشه . تمامی این بخش ها هم به همدیگه ارتباط دارن و روی هم تاثیر میذارن

View attachment 169211

البته به اضافه بخش استارت زدن یه بازیکن و سرعت بازیکن . لیونل مسی با توجه به سن و سالی که داره به هر حال سرعت سال های جوونیش رو نداره ولی هنوز استارت های سریع این بازیکن خیره کننده هستش و در چالاکی این بازیکن هنوز میشه مشاهده کرد .

View attachment 169212

ویدئوی ششمی جریان طرح تاکتیکی باز هم از مسی شروع میشه و برای مسی هم ادامه داره . پاس های مکرر مخصوص به بارسا و در بهترین زمان ممکن توپ به مسی داده میشه و مسی در پایان ویدئو به زیبای از سه بازیکن رئال مادرید عبور میکنه و به صورت اوریب حرکت میکنه و شوت تکنیکی به سم دروازه حریف میزنه که دروازه بان رئال توپ مسی رو مهار میکنه . اگر به پایان ویدئو خوب نگاه کنید یه لحظه مسی به خاطر فشار های بدنی بازیکنان حریف به بدنش تعادل خودش رو نزدیک بود از دست بده ولی به خاطر قدرت تعادل مسی در بخش مهارت هایی که بر روی توپ و بدنش داره میتونه تعادل خودش رو حفظ کنه و به حرکت خودش ادامه بده . همین طور سی پی یو در بازی وقتی ببینه یه بازیکنی در زمین داره دریبل های زیادی میده سی پی یو به صورت داینامیک در بازی اقدام به Tight marking در بخش دستورات پیشرفته تاکتیکی میکنه و دفاع پرسینگ تیمی رو بازیکن مورد نظر انجام میده .

View attachment 169186


















درسته مسی قدرت بدنی بالایی نداره ولی از تعادل فوق العاده ای هنگام درگیری های فیزیک برخورد دار هستش و به همین خاطر هنگام تنه خوردن ها میتونه تعادل خودش رو در بسیاری از صحنه ها حفظ کنه . البته با گذر دقایق بازی و هر چه بیشتر نزدیک شدن به پایان بازی این بخش قدرت های بازیکن ها با توجه به سیستم تنفسی خودشون کاهش پیدا میکنه .

View attachment 169220

ویدئوی هفتمی داره قشنگ بخش Tight marking سی پی یو رو نشون میده و سی پی یو میدونه مسی میخواد به دل دفاع حریف بزنه و با دفاع تیمی مانع این کار میشه .

View attachment 169187


















ویدئوی هشتمی فرق یه دریبل ساده با بازیکن هایی مثل امثال مسی رو قشنگ داره نشون میده . با سرخیو بوستکس اقدام به دریبل ساده زدم و به سختی از یه بازیکن عبور کرد و نزیک بود تعادل خودش رو از دست بده ولی در ادامه با قدرت بالای پاس این بازیکن پاسی سریع به راکیتیچ دادم و چون پاس سریع بود یا راکیتیچ خوب نتونست توپ رو استپ کنه و توپ کمی به هوا رفت و راکیتیچ توپ رو در همون حالت روانه دروازه کرد و دروازه حریف هم باز شد .

View attachment 169188


















ویدئوی نهمی یکی از زیبا ترین صحنه های بازی هستش که میشه مشاهده کرد . چنین پاس عمق هوایی به شدت تند رو که دارید مشاهده میکنید فقط و فقط از بازیکن های سوپر استاری مثل مسی بر میاد و من این پاس رو با L1 دایره دادم و فرار سوارز از خط آفساید و ضربه سر محکمش هم البته جالب توجه بود .

View attachment 169189


















ویژگی اینسپایر که سال قبل به بازی اضافه شده و ویژگی بود که بازیکنان مقابل درک متقبالی از این دارن که مثلا بازیکنی مسی توانایی دریبل زنی و پاس های بلند و کوتاه با کیفیتی رو داره و بنا به حرکت مسی مثلا در هنگام دریبل زدنش براش فضا ایجاد میکنن و در هنگام پاس دادن های مسی بازیکن ها سریع اقدام به حرکت در فضا ها میکنن و به عمق دفاع حریف میزنن و در صجنه گلی که برای شما گذاشتم و سوارز از خط دفاع فرار کرد میدونست که بازیکنی مسی توانایی ارسال یه پاس فوق العاده رو براش داره . امسال هم مسی نقش بازیکن بازیساز رو گرفته و این بازیکن بیشتر به این سمت و شو کشیده شده سبک بازیش .

View attachment 169213


ویدئوی دهمی باز هم دید بالا و مهارت مسی در ارسال پاس های عمق رو داره نشون میده .

View attachment 169191


















ویدئوی یازدهمی یکی از بهترین مثال هایی هستش که میشه درباره دریبل های ساده در بازی زد . مسی رو ببینید درست شبیه به واقعیت اگر شما باهاش بازی کنید و ازش کار بکشید میتونید صحن های زیبایی رو باهاش به وجود بیارید . دو دریبل پی در پی و ریز و بعد حرکت سریع به عمق دفاع و سر آخر شوت میزنه که ضربش با فاصله از کنار دروازه به بیرون میره . این شوت ارور های بازی رو بعدا وقت شد شاید دربارش توضیحاتی دادم . در نسخه جدید این بخش هم بهبود های خوبی بر روی این بخش صورت گرفته .

View attachment 169193


















باز هم دریبل های ساده از طرف مسی که بازیکن حریف رو از پیش رو بر میداره و شوت فنی میزنه که با فاصله کمی به اوت میره .

View attachment 169194


















دریبل های که میشه با اسکیل موو در بازی زد رو میشه به صورت واضح در این صحنه دید . دریبل هایی که در سری PES به راحتی نمیشه زد و هر بازیکنی هم توانایی انجام این کار رو نداره . در این ویدئو به طور مثال با دیویس اقدام به دریبل یه double touch زدم و بازیکن حریف از پیش رو برداشته شد . موضوعی که باید بهش توجه کرد این هستش که مثلا اگر دو بازیکنی از اسکیل موو double touch هم استفاده کنن و این مهارت رو در بخش پلیر اید خودشون داشته باشن میتونن در به اجرا در آوردن این حرکت با هم فرق داشته باشن . مثلا double touch زدن بازیکن هایی مثل اینیستا و مسی از بازیکن های دیگه میتونه سریع تر باشه و این بازیکن ها این مهارت مخصوص رو میتونن بهتر به نمایش بذارن .

View attachment 169195

















و این هم بخش تنفسی بازیکن ها که در دقیقه 88 بازی عکس گرفتم و برای شما گذاشتم . همون طور که مشاهده میکنین سیستم تنفسی مسی به ناحیه قرمز رنگ رسیده . تا دقایق پایانی بازی با مسی به هر حال زیاد ازش کار کشیدم ولی در بخش دفاعی و زمان دفاع اجازه ندادم به عقب برگرده و اگر شما اجازه بدین در زمان دفاع کردن هم مسی دائم به عقب برگرده خب به طبع سیستم تنفسیش زود خالی میشه . همین طور در طول جریان بازی باید توجه کنید که به طور دائم با مسی استارت نزنین و دکمه سرعت رو به دست نگیرید . در واقعیت هم یه بازیکن نمیتونه در طول 90 دقیقه به طور دائم در حال استارت زدن و دویدن های سریع و بدون وقفه باشه .

View attachment 169217

سیستم تنفسی این بازیکن هم امسال 78 شده .

View attachment 169218

باز هم اگر وقتی شد از بخش های مربوط به پاس و شوت و .... ویدئو میذارم و توضیحاتی رو میدم . این فقط یه بخشی از گیم پلی این بازی های فوتبالی بود و این بازی ها بخش هایی مثل شوت زنی و پاس ها و ضربات سر و درگیری های فیزیکی و بخش دفاعی بازیکن ها و انواع و اقسام بخش ها داره و اگر وقتی بود برای شما از دیگر بخش های بازی براتون میذارم و توضیحاتی میدم . همین طور مثالی که از مسی آوردم چون مربوط به بخش دریبلینگ میشد از این بازیکن نام بردم و به هر حال یکی از بهترین بازیکن های جهان فوتبال در مهارت های مربوط به بخش دریبلینگ و ویژگی های فردی هستش .

خسته نباشی بسیار دقیق مثل همیشه

داداش شما که این همه تو همه بخش های بازی حرفه ای شدی بیا و این دریبل ساده پا عوض کردن رو آموزش بده :D من هرچی گشتم تو یوتیوب هم پیدا نکردم. منظورم دریبلی هست که بخوام مثال بزنم کریستیانو زیاد استفاده میکرد یا رونالدو برزیلی تو موقعیت های تک به تک یا روبینیو .. هرکار میکنم کلا یه پا عوض میکنه بعدی رو یه کار دیگه انجام میده و اون چیزی که مد نظرمه به طور مشخص رو نداره بازی انگار. نسل های قبل یادمه L1 رو پشت سرهم میزدیم انجام میداد یادش بخیر

x485347_.gif
این حرکتو میگم


حالا تیری در تاریکی گفتم شما حرفه ای تری شاید بلد باشی
 
  • Like
Reactions: Romell and Siamak61

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
خسته نباشی بسیار دقیق مثل همیشه

داداش شما که این همه تو همه بخش های بازی حرفه ای شدی بیا و این دریبل ساده پا عوض کردن رو آموزش بده :D من هرچی گشتم تو یوتیوب هم پیدا نکردم. منظورم دریبلی هست که بخوام مثال بزنم کریستیانو زیاد استفاده میکرد یا رونالدو برزیلی تو موقعیت های تک به تک یا روبینیو .. هرکار میکنم کلا یه پا عوض میکنه بعدی رو یه کار دیگه انجام میده و اون چیزی که مد نظرمه به طور مشخص رو نداره بازی انگار. نسل های قبل یادمه L1 رو پشت سرهم میزدیم انجام میداد یادش بخیر

x485347_.gif
این حرکتو میگم


حالا تیری در تاریکی گفتم شما حرفه ای تری شاید بلد باشی
ممنون از لطف شما ....

درباره این اسکیل مووی که شما ازش صحبت میکنین در PES اسمش Scissors Feint هستش و بازیکن هایی مثل کریس رونالدو و داگلاس کاستا و بازیکن هایی که این مهارت رو دارن شما میتونین تو زمین این اسکیل رو بزنین و تو عکس هم میتونین مشاهده کنین این مهارت به طور مثال برای کریس رونالدو گذاشته شده .

66666666.PNG

درباره نوع زدن این اسکیل موو من اول یه چیزی رو توضیح بدم . کلا اسکیل موو ها اجرا کردنشون تو PES سخته . یعنی شما هر اسکیل مووی رو نوع زدنش رو حفظ باشین تو زمین همیشه اجرا نمیشه چون باید تو بهترین زمان ممکن اسکیل موو ها رو اجرا کرد تا بتونه کار کنه . تیم سازنده به خاطر این که اسکیل موو ها رو نشه به راحتی زد و گیم پلی بازی رو دچار مشکل نکنه ( تو فوتبال واقعی هم بازیکن ها راه به راه اسکیل موو نمیزنن و اگر در بازی اسکیل موو ها زدنشون فقط یکم !! فقط یکم راحت بشه قشنگ یوزر ها از این موارد میتونن در بازی آنلاین و .... سو استفاده کنن ) طوری این اسکیل موو ها رو طراحی کرده که هر موقع تونستیم اجراشون کنیم لذت فراوانی از زدنشون ببریم . البته هر چقدر اسکیل موو های سخت تری رو بخوایم بزنیم به همین میزان اجرا کردنشون هم تو زمین سخت تر و پیچیده تر میشه .

یه ویژگی دیگه هم گذاشته بودم که قبلا ها من دربارش توضیح دادم بودم و ویژگی Auto-Feint off و Auto-Feint on هستش که اگر این گزینه خاموش باشه زدن اسکیل موو ها به شدت سخت تر میشه و اگر روشن باشه اسکیل موو حالت Semi Auto میکنه و زدن اسکیل موو ها راحت تر میشه . دربارش این جا قشنگ توضیح دادم و ویدئوی اسکیل موو ها هم اون جا میتونین در حالت خاموش و روشن ببینید .

:Arrowd:

Auto- Feint Off VS Auto - Feint on

Capture1515151.PNG

و اما اسکیل موو Scissors Feint :


این ویدئو در حالت Auto-Feint off ( نسخه 2020 هستش که ویدئوی آموزشیش رو براتون گذاشتم )

View attachment آموزش مهارت ها در pes 2020 - Segment1(00_01_18.178-00_01_24.951).mp4


















و این ویدئو هم در حالت Auto-Feint on ( نسخه 2020 هستش که ویدئوی آموزشیش رو براتون گذاشتم )

View attachment YouTube_16 - Segment1(00_00_24.474-00_00_27.627).mp4


















اون روشن خاموش بودنش هم به خود شما مربوط هستش و همون روشن هم باشه مشکلی نیست و اسکیل موو زدن ها در همین حالت هم خیلی راحت نیست . اگر میخواین شبیه ساز تر بشه خاموشش کنید و این به سلیقه خود شما مربوط هستش . ( تو اون لینک آموزش PES 2020 قشنگ توضیح دادم دربارش )


این هم ویدئویی که من اجراش کردم و نسخه PES 2021 هستش . ( وقتی میخوای این اسکیل موو رو بزنی توپ باید فاصله نه زیاد و نه کمی از بازیکن حریف داشته باشه و بازیکن اگه راست پا هستش اول جهت آنالوگ رو به سمت اون پاش حرکت بده و این طوری اسکیل موو بیشتر مواقع بهتر اجرا میشه . یعنی چپ پا هستش به طرف پای چپش آنالوگ رو حرکت بده و راست پا به طرف پای راستش آنالوگ رو حرکت بده .


View attachment eFootball PES 2021 SEASON UPDATE_20200927030339 - Segment1(00_00_24.391-00_00_30.196).mp4


















View attachment pes 2021.mp4
 
آخرین ویرایش:

XENOS

کاربر سایت
Oct 22, 2005
426
دوستان اين online division چقدر رو اعصابه..اصلا تا تكون ميخوري توپ رو ازت گرفتن..دو تا پاس نميتوني ردوبدل كني..من پينگم اونقدرها هم داغون نيست..ميانگين رو ١٠٠ تا ١١٠ هست..
ميخواستم بدونم همه تو ايران اين شرايط رو تو online division دارن تو pes 2021 يا pes2020 دارن؟
 

starboy

کاربر سایت
Mar 21, 2007
19
سلام منم رو ایکس باکس وان اس همین مشکل رو دارم خیلی سخته بازی کردن ... کلا دیلی داره بازی ... احساس میکنم بعضی کاربرا مثل من دیلی دارن و کلا بازی کنده بعضی کاربرا هم مشخصه دیلی ندارن و راحت میان ازت توپ میگیرن تا بیای تکون بخوری ... من از dns استفاده میکنم ولی با vpn هم تست کردم بازم همونطور بود ...
 

B-King

کاربر سایت
Mar 6, 2019
2,135
وی پی ان که پینگ ت رو میبره بالا بدتر . دیگه وضعیت نت ایران همینه دم صبح یکم خوبه البته بستگی به ریجن بازیتون هم داره ریجن لاک داره دیگه تو ایران فقط باید 2 بگیری

مدتیه کلا نت یک طوری شده عموم فیلترشکون ها هم از کار افتادن و بعضی دی ان اس ها کار راه نمیندازن مثل سابق
 

hossein6990

کاربر سایت
Dec 30, 2018
181
توی pes وقتی بازی دیلی داره واسه حریف هم همینطوره، مثل بتلفیلد و کال آف دیوتی نیست که همه به یه سرور وصل بشن یکی پینگش 10 باشه یکی 300.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر