EA از Wii U و لانچ تایتل های آن حمایت می کند.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
EA امیدوار است در هفته بعد به لانچ تایتل های Wii U توجه ویژه ای شود.

دو عنوان FIFA 13 و Mass Effect 3 Special Edition در 30 نوامبر به همراه این کنسول عرضه خواهند شد.

مدیر بخش بازاریابی EA Sports و Maxis یعنی Dan Holman می گوید:" این زمان وقتی سخت افزار جدید رونمایی می شود بهترین زمان برای این صنعت و خریداران است."
"FIFA 13 بهترین بازی ورزشی فوتبال کمپانی ما بر روی کنسول Nintendo بوده است. گیم پد تغییراتی را که شما می خواهید را به اجرا در می آورد و با گیم پد می توانید در FIFA تمام مهارت خود را به نمایش در آورید. ما انتظارات زیادی برای عملکرد FIFA در Wii U به عنوان یک triple-A لانچ تایتل برای همه پلتفرم های جدید HD داریم."

FIFA 13 در 4 هفته توانست 7.4 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رساند. این بازی به علاوه کاربردهای جدید برای Wii U عرضه می شود.

در همین حین Mass Effect 3 Special Edition به همراه همه DLC های خود و ساپورت از گیم پد عرضه می شود.
295871652a68eeb2b50587553f0ae33c.jpg


Colin Blackwood سرپرست بخش کسب و کار EA Games و BioWare در این باره می گوید:" کنسول Wii U یک امکان و فرصت جدید را نمایش می دهد برای این صنعت در کریسمس و بسیار شگفت انگیز خواهد بود عرضه Mass Effect 3 Special Edition برای بخشی از لانچ تایتل این کنسول."
"این اولین باری است که دنیای بزرگ Mass Effect بروی کنسول Nintendo می آید و ما برای دیدن نظرات طرفداران جدید بسیار خوشحال هستیم. ما انتظار داریم این بازی ها بخشی از اولین بازی های عرضه شده و لانچ تایتل کنسول Wii U کمپانی Nintendo باشد."

EA در بین بزرگترین حمایت کنندگان ناشران third-party کنسول Wii U به همراه: Ubisoft, Activision, Sega, THQ, Tecmo Koei, Disney, Namco Bandai و Warner Bros است.

 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر