Multi Platform Dragon Age: Origins

سلام !

بازي Dragon Age يكي از بازي هايي بود كه در زمان اولين نمايش خود در سال 2004 بسيار سر و صدا كرد اما خيلي وقت بود از بازي خبري نبود تا اينكه بعد از اينكه EA استوديو Bioware رو مال خود كرد اعلام كرد كه بازي هنوز در دست ساخت هست و در GDC 2008 اعلام شد كه بازي در سال 2009 عرضه ميشود .

Matt Atwood يكي از مسئولان Bioware هست بالاخره رسما اعلام كرد كه بازي قبل از April 2009عرضه ميشود

وي ميگه زماني كه شما چنين اظهار نظري ميكنيد : اين يك بازي RPG كه همه منتظرشند . شما بايد شديدا تلاش كنيد و بر روي ان بسيار زمان بذاريد

Atwood اضافه ميكنه : من فكر ميكنم ما كاري ميكنيم كه باعث افتخار خودمون و هيجان شديد طرفدارانمان شده . همچنين Atwood قول داده اطلاعات جديد به زودي عرضه بشود

Dragon Age بازي بود كه به اعتقاد خيلي ها جانشين درست و كامل Baldur's Gate هست

همانطور كه ميدانيد بازي براي PC فقط تاييد شده و از سال 2004 قرار بود فقط بر روي PC منتشر شود .Atwood هم تاييد كرده كه بازي براي PC هست اما در مورد اينده و انحصاري بودنش چيزي نگفته
dragonage.jpg

ممنون از کسری
 
با ساخت سري بازي هايي مثل Baldur's Gate ، Neverwinter Nights وStar Wars: Knights of the Old Republic ، شركت BioWare به يكي از قدرتمند ترين شركت ها در زمينه ساخت بازی های نقش آفريني در جهان مبدل شده است. قبل از E3 اين شركت اعلام كرده بود كه در حال ساخت بازي فوق العاده اي در زمينه نقش آفريني براي پي سي مي باشد. نام اين بازي Dragon Age بود ، كه مانند Dungeons & Dragons و ساير بازي هاي موجود داراي شاخصه هاي رايج اين سبك است. در نمايشگاه E3 ما اجازه داشتيم تا نسخه اي آزمايشي از بازي را مشاهده كنيم. ما در مورد محيط بازي احساس خوبي داشتيم اما در مورد گيم پلي و چگونگي آن هنوز جاي سوال وجود داشت. ما مي خواستيم ببينيم كه بازي چطور است اما فرصت بيشتري براي ماندن نداشتيم. Dragon Age بوسيله موتور گرافيكي جديدي ساخته مي شود ، گرافيك بازي ياد آور بازي Knights of the Old Republic بود اما كاراكتر ها و محيط ها داراي جزييات بيشتري بودند. BioWare در مورد خصوصيات بازي چيزي نمي گفت اما بازي و دنياي آن به طور كلي مانند ساير بازي هاي فانتري بود.

1.jpg

آنجا چيزي مشهود نبود ، اما بر اساس برخي گزارشات رسيده از جلسات سازندگان موجوداتي مثله ديو ها ، جن ها و فنا ناپذير ها مطمئنا از اقسام موجود در بازي هستند. در اولين بخش هاي گيم پلي ما صحنه هايي از جنگ هاي بزرگ مانند ارباب حلقه ها را ديديم كه دو شخصيت ، يكي قدرتمند و جنگجو و ديگري يك زن با نيروهاي جادويي در مركز صحنه جلب توجه ميكردند. آنها به سمت سنگر هاي قلعه هدايت مي شدند كه جنگ پشت آنها جريان داشت. اين همه ي مسائل از نقطه نظر ديداري بود. ما براي ديدن ساير مسائل محيطي رفتيم. يك قلعه ويران كه با نورهاي رخنه كرده از روزنه هاي ديوار روشن شده ، و نماي خيلي زيبايي دارد. جلوه هاي محيطي در بازي هاي BioWare يكنواخت نيستند و در نمايي ديگر كاركتر ها از راهي مارپيچ به پايين تپه اي حركت مي كردند. شركت BioWare با بازي Dragon Age مي خواهد كه جنبه هاي زيباي نمايشي را به همراه ديد كامل و سه بعدي مانند بازي Knights of the Old Republic و بخش هاي مبارزاتي كلاسيك مانند Baldur's Gate را يكجا عرضه كند. به طوري كلي ، وقتي كه شما در بازي حركت و جستجو مي كنيد با نمايي سوم شخص مانند بازي Knights of the Old Republic روبرو هستيد ، اما در صحنه هايي كه در آنها درگيري وجود دارد نماي بازي مانند بازي Baldur's Gate مي شود. اگرچه دوربين در همه ي موقعيت ها دامنه ي ديد وسيعي را براي بازيكنان محيا مي كنند ، در مبارزه ، بازيكنان مي توانند براي اجراي تكنيك هاي نبرد بازي را متوقف كنند ، يا اينكه مانند بازي Knights of the Old Republic به شيوه سوم شخص ، فعاليت هاي خود را انجام دهند ، البته در صورتي كه بخواهند مي توانند اين كار را به عهده هوش مصنوعي بگذارند مانند Dragon Age ، Knights of the Old Republic هم حرف هاي زيادي براي گفتن دارد.

[SIZE=-0]
[/SIZE]​
2.jpg

اگر چه شخصيت هاي Dragon Age احساسات را بهتر نشان مي دهند سطح جزييات در صورت شخصيت ها به BioWare امكان استفاده از آنها به جاي بازيگران واقعي را داده است. در بازي جلوه هاي زيباي گرافيكي ديگري هم وجود دارد ، از قبيل: حذف اشيايي كه ممكن است جلوي ديد شما را بگيرد، در واقع اين اشيا هنگامي كه جلوي ديد شما قرار بگيرند و مانع ديده شدن شخصيت شما بشوند به طور خودكار نامرئي مي شوند. ظاهرا BioWare وقت زيادي هم در زمينه هاي خارج از محيط بازي صرف كرده ، مانند بررسي تاريخ 5000 ساله و درگيري هاي گروهي و سياسي. ما مي گوييم كه داستان اين بازي مطلوب و جدي است و دسيسه هاي سياسي ، خيانت ها و چيزهاي زياد ديگري را در بر مي گيرد. البته بازيكنان در جريان بازي غرق مي شوند و به طرق مختلف مي توانند بازي را ادامه دهند... در واقع هر طور كه بخواهند. BioWare به طور جدي در پي ناشر اين بازي است ، بنابر اين زمان آمدن بازي به طور قطعي مشخص نيست. (البته اين مطلب مربوط به گزارشات تابستان هستش و در حال حاضر زمان آمدن بازي به طور تقريبي مشخص شده است) البته ما در مورد انتشار اين بازي اصلا نگران نیستیم.

3.jpg


به هر حال BioWare جسورانه مدعي است كه اين بازي انقلابي در سبك fantasy RPG است و در واقع نسل جديدي از اين سبك است. البته ما اين مسئله را به طور كامل قبول نداريم و در مورد آن مشكوك هستيم. ما به طور جدي به دنبال بدست آوردن اطلاعات بيشتر در مورد اين بازي هستيم
پیش نمایشی که خواندید نوشته Ehy 18 بود
 
تایپیک خاک خورده آرشیوی بالا میاریم، به به... ببینم کی میخواد به من گیر بده :دی

novel_dragonage_bookcover.gif


عرضم به حضور بروبکس و جناب Unknown که نول Stolen Throne تقریبا همراه با خود بازی منتشر میشه (سوم مارس) و کلا درباره دنیای Dragon Age و آشنایی با شخصیت ها و ماجراهای قبلی اونا ـه

Adobe%20Reader.png
دانلود فصل اول کتاب (در ویرایش نهایی ممکنه این قسمت تغییر کنه)
 
حالا که تاپیک بالا اومد داشته باشین اینارو:
1- بازی چند پلتفورمه است شک نکنید
2- تاریخ عرضه بازی برای PS3 و Nov 3, 2009:XBOX360
3- تاریخ عرضه بازی برای Mar 23, 2009:PC
 
Dragon's Age : Origins

سلام

پیشنمایشی جدید از این بازی در سایت GameSpot قرار گرفته . من قبلا پیشنمایشی دیگر از این بازی رو که گذاشته بودم همراه با پیشنمایش جدید رو در اینجا قرار میدهم. امیدوارم مورد پسند قرار بگیرد

Bioware[FONT=&quot] هفته ی گذشته یک خبر بد را انتشار کرد وآن خبر حاکی از این موضوع بود که نسخه [/FONT]Pc[FONT=&quot] بازی [/FONT]Dragon Age : Origins[FONT=&quot] که آن را یک وارث و شبیه به بازی کلاسیک و فرنچایز [/FONT]Baldur's Gate[FONT=&quot] اعلام کرده بودند تاخیر خورده است . در اصل ای بازی برای عرضه در اوایل سال [/FONT]2009[FONT=&quot] برنامه ریزی شده بود ولی هم اکنون نسخه [/FONT]Pc[FONT=&quot] بازی همزمان با نسخه های [/FONT]Xbox 360 [FONT=&quot] و [/FONT]ps3[FONT=&quot] شیپ می شود که زمان آن را نیمه دوم سال [/FONT]2009[FONT=&quot] اعلام کرده اند . [/FONT]EA [FONT=&quot] که هم اکنون صاحب [/FONT]Bioiware[FONT=&quot] است , اعلام کرده است که این کار کمک بزرگی به بازاریابی و فروش بازی می کند ؛ نسبت به عرضه ی بازی به صورت پراکنده در یک سال . اما , برای سرپوش گذاشتن بر این خبر بد , [/FONT]Bioware[FONT=&quot] برای مدتی پروژه را متوقف کرد و به ما اجازه داد تا نگاهی بیاندازیم به بازی ای که آخرین بار در [/FONT]E3[FONT=&quot] سال قبل امتحان کرده بودیم .[/FONT]

Dragon Age [FONT=&quot] به گونه ی دیگر [/FONT]RPG[FONT=&quot] ها طراحی شده است و آماده شده است برای بازیکنان کهنه کار و باتجربه و همچنین طرفداران سبک [/FONT]fantasy[FONT=&quot] که با این سبک بزرگ شده اند و فقط به دنبال کمی پیچیده تر شدن بازی نسبت به تقابل خوب و بد هستند . داستان های پیچیده از جمله مشخصه های بازی ها ساخت [/FONT]Bioware[FONT=&quot] در این چند سال اخیر بوده است . با این وجود در جریان این بازدید [/FONT]Bioware[FONT=&quot] قصد داشت تا عمق داستان را به ما نشان دهد .[/FONT]

[FONT=&quot]در اصل هدف [/FONT]Bioware [FONT=&quot] از این ملاقات نشان دادن انتخاب های اخلاقی و سرنوشت ساز در این بازی بود که با تصمیماتی که در این بازی می گیرید با عنوان[/FONT] Fallout 3 [FONT=&quot] که سال پیش توسط [/FONT]Bethesda SoftWorks[FONT=&quot] عرضه شده بود برابری می کرد . در آن بازی شما باید انتخاب می کردید که آیا [/FONT]Megaton[FONT=&quot] را از بین ببرید یا خیر . اگر آن را نابود می کردید منطقه ی ،[/FONT]Tenpenny Towers [FONT=&quot] آزاد می شد ,منطقه ای که اگر از نابود کردن آن منصرف شوید در طول بازی هرگز به آن دسترس پیدا نمی کنید . این عمل در داستان بازی به طور قابل ملاحظه ای تاثیر می گذارد , و این ایده چیزی بود که پشت پرده [/FONT]Bioware[FONT=&quot] به ما نشان داد .[/FONT]
[FONT=&quot]کارگردان پروژه [/FONT]Dan Tudge[FONT=&quot] به ما [/FONT]Dalish Elves[FONT=&quot] ها را به همراه یکسری از ماموریت هایی که به صورت همکاری با دیگران انجام می شد را به ما نشان داد . در این بازی شما در نقش [/FONT]Gray Warder [FONT=&quot] ظاهر می شوید , عضوی از گروهی که زندگی خود را وقف مبارزه با [/FONT]Blight[FONT=&quot] کرده است , که نوعی هجوم اهریمن ها به حساب می آیند وجهان را تهدید می کنند . برای مبارزه با [/FONT]Blight[FONT=&quot] شما باید یک گروه نظامی را گرد هم بیاورید . و این به معنی مسافرت کردن و رفتن به کشور و قوم های دیگر به منظور استخدام کردن آنها و یا یادآوری التزام به عمل کردن به عهد و پیمانی دیرینه ی که بسته اند . [/FONT]Dalish Elves[FONT=&quot] ها دوستان بالقوه ای هستند که دهکده آنها در جنگل مورد هجوم گرگ نما ها قرار گرفته است . بسیاری از قهرمانان آنها توسط گرگ نما ها شکست خورده اند یا آلوده شده اند و تنها راه کمک به آنها ازبین بردن نفرین از طریق نابود کردن [/FONT] Witherfang [FONT=&quot]است ، رئیس قبیله ی گرگ نما ها . [/FONT]

[FONT=&quot]این به نظر بسیار شسته و رفته بنظر می رسد ولی اگر قبلا بازی های ساخته شده توسط این شرکت را بازی کرده باشید , متوجه می شوید که به صورت فوق العاده ای ساده است . بله , یک پیشرفت غیر منتظره ای وجود دارد . یک گزینه ای وجود دارد که می توتنید از طریق آن با گرگ نما ها ملاقات کنید و داستانهایشان را گوش کنید . مشخص می شود که یک هدف شیطانی پشت این نفرین قرار دارد . صد ها سال پیش نیاکان آنها که انسان بوده اند دختر رئیس قبیله ی [/FONT]Dalish [FONT=&quot] را دزدیده , مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس او را کشته اند . از شدت خشم و ناراحتی او این نفرین را بر انسان ها رها کرد و و آنها را به گرگ نما ها تبدیل کرد . اکنون , بعد از چندین نسل هنوز به خاطر عمل زشت نیاکانشان رنج می برند , و از شما در مورد این موضوع کمک می خواهند . حالا تصمیم شما ممکن است اخلاقیات را زیر پا بگذارد . ولی ممکن است خود شما از پایان بازی ناراحت شوید یک لحظه فکر کنید ، شما مشغول آماده کردن یک ارتش برای مقابله با [/FONT]Blight[FONT=&quot] هستید ، گرگ نما ها جنگجویانی وحشی و بی رحم هستند ، ولی هنوز آنها وحشی و درنده و غیرقابل پیشبینی هستند ، آیا می توانید به آنها اعتماد کنید ؟ از طرفی دیگر [/FONT]Dalish[FONT=&quot] ها با تمام این اوصاف چندان گروه خوبی به نظر نمی رسند ، و اندازهی گرگ نما ها قوی نیستند ، ولی بسیار بیشتر از گرگ نما ها قابل اطمینان و کنترل هستند .[/FONT]

Bioware[FONT=&quot] از ما خواست تا داستان بعد از انتخاب را لو ندهیم ، ولی می توانیم بگوییم که نتیجه انتخاب بسیار پربارتر و عمیق تر از ساخته های قبلی شرکت است . همه چیز به قدری ساده نیست که در یکی دو پاراگراف یا یک صفحه قابل توضیح دادن باشد ، ولی در عوض شاهد جانور خویی و وحشیانه بودن انتخاب هایتان خواهید بود. و در نظر بگیرید که این بازی درجهی خشونت [/FONT]M[FONT=&quot] را گرفته است پس [/FONT]Bioware[FONT=&quot] از پخش شدن خون بر روی کاراکترتان ترس و نگرانی ندارد. این مفهوم آزادی عمل در تصمیمات ، اشاره دارد به این موضوع که روش های مختلفی برای جلو بردن بازی وجود دارد.[/FONT]

[FONT=&quot]جنبه ای دیگر که این تصمیمات دارد این است که چه تاثیری بر گروه خودمان می گذارد . [/FONT]Tudge[FONT=&quot] به ما نشان داد که هر تصمیم خوب و بد چه بازتابی بین هر یک از اعضای گروه خودمان دارد . اگر شما مقدار زیادی رضایتمندی و موافقت یک فرد به خصوصی را در گروه به دست آورید قادر به بدست آوردن و بازکردن داستان زندگی او ، ماموریت های ویژه و حتی امکان به وجود آمدن روابط عاشقانه شود ، ولی اگر با تصمیماتتان باعث رنجش یک فرد شوید ، ممکن است گروه را برای همیشه ترک کند . و مجبور شدن به انتخاب بین [/FONT]Dalish[FONT=&quot] ها و گرگ نما ها مسلما باعث آزردگی یک نفر می شود . می توان گفت تقریبا تصمیمات آسانی در بازی وجود ندارد.[/FONT]

[FONT=&quot]بقیه دمو اساسا به قسمت مبارزه می پرداخت . تا آنجا که از مبارزه می گذشت ، اگر تمایل داشتید ، می توانید دوربین را به زاویه دید بالا ببرید یک نقطه دید ایزومتریک درست مانند چیزی که در بازی[/FONT]Baldur's Gate [FONT=&quot] مشاهده کرده اید . یا دوربی را به سمت پایین بیاورید و آن را در محیط حرکت دهید ، دقیقا مانند بازی [/FONT]NeverWinter Nights 2[FONT=&quot] . ضمنا زدن کلید [/FONT]Space[FONT=&quot] باعث جریان نبرد را متوقف می کند ، و شا توانایی دستور دادن به اعضای گروه را پیدا می کنید . همچنین شما چنین قابلیتی را می تئانید در بازی غیر فعال کنید تا نبرد ها به صورت [/FONT]Real Time[FONT=&quot] شود و شبیه به بازی های اکشن می شود . هوش مصنوعی بازی نیز به اندازه ی کافی مناسب و خوب طراحی شده است که اگر بین کاراکتر ها سوییچ کنید خود به صورت اتوماتیک وار بر روی کسی می رود که کنترلش به عهده شما نیست .[/FONT]

Bioware [FONT=&quot]به ما نسخه [/FONT]Pc [FONT=&quot] را نشان داد ، که احساس می شد اگر نسخه ی کنسول بازی نبود به زوده عرضه می شد . محتوای سه نسخه باید شبیه به هم باشند . ولی به طور واضح تمامی تصاویر عرضه شده از بازی از نسخه [/FONT]Pc[FONT=&quot] بازی بوده است . زمانی که از [/FONT]Tudge[FONT=&quot] در مورد تفاوت نسخه های کنسول سوال کردیم پاسخ داد که ما سعی مان را می کنیم که برای هر پلتفرم یک بازی مناسب و یکسان درست کنیم . فقط تفاوت های بین نسخه های [/FONT]Xbox 360 [FONT=&quot] و [/FONT] Pc[FONT=&quot] بازی [/FONT]Mass Effect[FONT=&quot] را بیاد بیاورید .[/FONT]

[FONT=&quot]نیازی نیست که بگوییم که تاخیر نسخه [/FONT]Pc[FONT=&quot] بازی باعث شد تا ما دندان هایمان را برای عرضه ی این بازی بیشتر گرد کنیم . [/FONT]Bioware[FONT=&quot] سابقه ای پرستاره و اعتبار بسیاری زیاد در ضمینه ی ساخت بازی های [/FONT]RPG[FONT=&quot] دارد و ما مشتاقانه منتظر این بازی هستیم . هم اکنون ما باید مقداری بیشتری صبر کنیم تا آن را بازی کنیم ، در عوض این بازی نوید یک بازی مخلوط از سبک نقش آفرینی با داستان خوب را می دهد .[/FONT]

[FONT=&quot]پایان[/FONT]
[FONT=&quot]منبع : [/FONT]ign
 
سانفرانسیسکو—نمایشگاه GDC زمانی است تا کسانی که علاقه به بازی سازی دارند دور هم جمع شوند و ایده های خودشان رو بیان کنند و تعدادی از استدیوها برای هنر اصلیشان یعنی بازی های نقش آفرینیشان مشهور شده اند مانند تیم قدرتمند BioWare . درابتدا استدیو واقع در Edmonton کارنامه ی موفق استدیو وتیمشان رو به رخ حاضران می کشد. بازی های مانند : Baldur's Gate , Never Winter Nights و Star Wars : Knights of the Old Republic همین طور در اواخر امسال بازی Dragon Age : Origins به این لیست درخشان اضافه می شود. در طول نمایشی که هفته ی پیش برگذار شد, BioWare به روزنامه نگاران فرصتی داد تا نسخه ی به روز شده ی Pc رو امتحان کنند . این دمو تقریبا 30 دقیقه ازمراحل مربوط به داستان بازی رو نمایش می داد که توسط Mike Laidlaw سرپرست طراحان گیم پلی بازی انجام گرفت . این دمو بر روی تعدادی کاراکتر جدید , موافقت ها و مخالفت های نسبت به سیاست های شما و نشان دادن مبارزات ماهرانه , در هنگام نبرد های سخت و شلوغ متمرکز شده بود .

قبل از این که ماموریت شروع شود , Laidlaw برای چند دقیقه شروع به معرفی چهار کاراکتر موجود بر روی صفحه کرد . گروه توسط سردسته ای به نام Kinsley , که دارای هیکلی بزرگ , یک جفت شمشیر و دارای ریش بزی نیز است (که توسط خودمان طراحی میشود) رهبری میشود. مانند بازی های قبلی BioWare , طراحی کاراکتر اول بازی می تواند به اندازه ای واقعی یا مضحک باشد که شما می خواهید, به هر حال قسمت بزرگی از تجربه ی شما را در طول بازی شامل می شود . افراد همراه Kinsley عبارتند از : یک کماندار به نام Leliana , یک مرد بلند قد آرام با یک زره محکم به نام Sten ,ویک ساحره زن به نام Morrigan . در برانداز اولیه , آنها به مانند یک گروه معمولی ماجراجوی که در بسیاری از بازی های نقش آفرینی معمولی وجود دارند به نظر می رسند , ولی وقتی که قسمت گزینه ی و انتخابی دیالوگ های بازی را مشاهده کنید (مشخصه ای از کلیه ی بازی های Bioware ) قادر خواهید بود تا شخصیت هر یک از کاراکترهای بازی رو بررسی کنید و متوجه میشوید که چگونه پیشینه ی یک کاراکتر روی بر رو جریان بازی و ماجراجویی شما تاثیر می گذارد .

زمانی که معرفی کاراکتر ها به پایان رسید , نوبت به شروع کردن ماموریت رسید . شخصیت های بازی به یک روستا در جنگلی به نام Redcliffe میرسند . محلی که توسط Blight محاصره شده , یک نیروی تاریک و مرموز از شیاطین که خود را دشمن اصلی این بازی معرفی می کند . بعد از صحبت کردن با رئیس قبیله ,
Kinsley قبول می کنه تا تلاش خود رو برای دفع متجاوزین که قصد نابودی دهکده را دارند انجام بدهد . از اینجا به بعد موضوع کمی پیچیده میشه و هدیه ای کهDragon Age برای ما تدارک دیده بود مشخص میشود. به جای اینکه به سرعت وارد مبارزه شوید , شما می توانید از روستا دیدن کنید و آخرین توصیه ها را قبل از اینکه جنگ شروع شود به افراد اعلام کنید

یک چیزی که به سرعت آشکار میشه این هست که قوای نظامی روستا به صورت ناراحت کننده ای بی امکانات است . شما انها را مشاهده می کنید که با اصلحه های چوبی تمرین می کنند و زره هایی دارند که بیشتر به لباس معمولی شبیه است تا زره قدرتمند!!. با توجه به این اوضاع یک راه حلی که دارید این است که پیش آهنگر اصلی شهر بروید و ببینید چه راه حلی برلی حل این مشکل می توان پیدا کرد . زمانی که آهنگر را ملاقات می کنید متوجه میشوید که یک فرد بدبخت و معتاد به الکل است که کارش را پس از آنکه دخترش در قلعه ی شیاطین گیر افتاده, متوقف کرده است . شما می توانید از او درخواست کمک کنید البته در ازای کمکی که میکند یک درخواستی را دارد.

بعد از اینکه از پیش آهنگر برگشتید, متوجه میشوید که Sten و Morrigan دارای شخصیت مهربان نیستند . آنها ترجیح می دهند که از ماموریت های انتخابی و فرعی بازی اجتناب کنند و فقط کارهایی که به نفعشان و راحت هست را انجام دهند , زیرا پس از قبول کردن درخواست آهنگر بیچاره مبنی بر اینکه در عوض کمک او دخترش را نجات میدهید واکنشی سرد و اعتراض گونه از خود نشان می دهند . عقیده ی آنها باشما در یک نوار وضعیت نشان داده میشود و با اتخاذ هر تصمیم مخالف با نظر آنها مقداری از آن نوار وضعیت کم میشود. اگر هم تیمی ها دارای نوار وضعیت بالایی باشند ( یعنی با نظر هم موافق باشند ) , آنها bonus های مربوط به Combat یا هنر رزم را بدست می آورند که باعث افزایش توانایی آنها در مبارزه , دفاع و جادو میشود . ولی اگر نوار وضعیت بسیار کم شود , آنها آدم های حقه بازی میشوند , گاهی به صورت واضح ومشخص با شما مخالفت می کنند و در بعضی مواقع حتی از گروه جدا میشوند و به صورت یک شورشگر قصد دارند تا رهبری گروه را از شما بگیرند وخود بر عهده بگیرد .

بعد از این جریان , BioWare بازی رو درست بعد از آزادی دختر آهنگر بارگذاری میکند , که باعث میشود که آهنگر به سر کارش برگردد تا سربازان را با سلاح ها و زره های بهتری تجهیز کند . شما سپس با شهردار صحبت می کنید و حمله در شب هنگام رو انتخاب می کنید . این زمانی است که جنگ عملی خواهد شد . قبلا در مورد مبارزات درDragon Age کم و بیش توضیح داده شده است , ولی منوی تاکتیک را به صورت مناسب در موردش توضیح نداده بودیم . در اصل , این سیستمی است برای اینکه مشخص کند در مواقع مختلف در یک نبرد چه واکنش های مناسبی را اجرا کنید . یک دسته از حوادث به این صورت که اگر X اتفاق افتاد کاراکتر A عمل Y رو انجام بده . یک مثال ساده که میتوان آورد این است که اگر جان شما به قدری که از قبل تعیین کرده اید برسد , شخصی دیگر بر شما ورد شفا و معالجه را بخواند تا خوب شوید البته در طول بازی عمل های بهتر و بسیار بیشتری از این می توانید انجام دهید . قطعا این سیستم پیچیده ای خواهد بود و چیزی که BioWare طراحی کرده است بیشتر به مزاج بازیباز های حرفه ای خوش می آید تا گیمر های معمولی .

کمی جلوتر , جنگ با پیروزی پشت سر گذاشته شده و شهر Redcliffe آزاد شده است . پاداش شما برای این مساعدت مهربانانه , کلاه خود لرد Ferris هست , کسی که حتی تصورش رو هم نمیتونید بکنید که او را بشناسید . ولی با اسمی شبیه به این می پندارید که حتما باید کلاهخود محکمی باشد . به هر حال , این نشان میدهد که پی آمدی که بر اثر تصمیم شما پیش آمده بسیار خوب است. شما هم اکنون دارای یک کلاه خود عالی و شهر Redcliffe رهایی پیدا کرده است , ولی این سیاست و خیر خواهی شما باعث میشود که روی نوار وضعیت یکسری از هم قطارانتان که زود عصبی میشوند تاثیر بگذارد و بدین گونه است که در مورد دستورات شما توانایی انتخاب دارند . این حالت از دست دادن و گرفتن لزوما بر روی اتخاذ تصمیمات خوب و بد متمرکز نیست , بلکه بیشتر بر حسب باقی ماندن به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت تاثیر میگذارد.

BioWare از کار بر روی نسخه ی Pc کاسته و مشغول کار بر روی نسخه ی کنسولی بازی است (PS3 و XBOX 360 ) و طی ماههای آینده اطلاعاتی از نسخه کنسولی بازی بدست می آوریم . به احتمال زیاد بازی در November آماده میشود .

پایان
منبع : GameSpot
user_online.gif
progress.gif
 
عجب خاکی می خوره اینجا.
انگار نه انگار که این بازی 3 Nov عرضه میشه و الان 29oct می باشد.(تقریبا 4 روز مونده)
یعنی RPGی pc باز تو این سایت این قدر کمه؟
 
چرا عجیبه ؟
حتما بازی بسیار خوبیه که چنین نمره ای گرفته دیگه . حیف که من انگلیسیم زیاد خوب نیست تا از داستان کامل بازی هم بیشتر لذت ببرم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or