« Division» يكي از عناوين مورد انتظار سال 2016 تا ساعاتي ديگر پذيراي تمامي دوستداران خود خواهد بود، اين عنوان كه سالها در حال ساخت بوده و چند باري نيز در تاريخ عرضه خود دچار تاخير شده حالا در آستانه انتشار جهاني است. اما به نظر ميرسد يكي از سيستمهاي استفاده شده در بازي به شدت شبيه عنوان ديگر همين سبك يعني«Destiny » باشد.
با ما در « بازي سنتر » همراه باشيد.
بازيكنان Destiny با سبك افزايش سطح اين عنوان آشنا هستند، شما ميتوانيد تا بالاترين سطح (Level Cap) با گرفتن XP و تجربه از انجام دادن ماموريتها و كشتن دشمنان بالا برويد اما پس از آن سيستم بازي بر اساس Lightهايي كه كسب ميكرديد سطح شما را افزايش ميداد.
حالا با كاوشهايي كه يكي از كاربران سايت «Reddit » در فايلهاي بازي انجام داده متوجه آن شده است كه Division نيز از مشابه همين سيستم براي افزايش سطح پس از رسيدن به سطح نهايي استفاده ميكند. طبق صحبتهاي اين كاربر سطح 30 بالاترين سطح بوده و پس از آن افزايش سطح كاراكتر شما با سيستمي به نام « Gear Score» صورت خواهد پذيرفت.
اين سيستم بدين صورت عمل مي كند كه پس از رسيدن شما به سطح سيام، هر آيتم و Gearايي كه در بازي كسب كنيد يك سطح و Score خاصي خواهد داشت كه با بالاتر بردن ميانگين Score خود ميتوانيد به ماموريتهايي سختتر و با چالشهاي بيشتر برويد يا شانس خود را در برابر بازيكنهاي بهتر امتحان كنيد.
هر چه Score آيتم بالاتر باشد اين آيتم ارزشمندتر و قويتر خواهد بود و ميانگين Score هاي شما در منوي اصلي قابل مشاهده است و همه بازيكنان نيز ميتوانند از سطح امتيازي شما با خبر شوند.در صورتي كه Destiny را تجربه كرده باشيد به سادگي متوجه شباهت بيش از اندازه اين دو سيستم خواهيد شد، متوسط آيتمهاي non-cosmetic و يا سطح Light بالاتر براي دسترسي به مراحلي سختتر.
از ديگر اطلاعاتي كه به دست آمده ميتوان به وجود ماموريتها و چالشهاي (Challenge) روزانه و هفتگي در بازي و Supply Drop هاي منطقه Dark Zone كه چندين بار در هر روز اتفاق ميافتد و Agent هاي بازي را به سوي خود ميكشاند اشاره كرد.
منبع
با ما در « بازي سنتر » همراه باشيد.
بازيكنان Destiny با سبك افزايش سطح اين عنوان آشنا هستند، شما ميتوانيد تا بالاترين سطح (Level Cap) با گرفتن XP و تجربه از انجام دادن ماموريتها و كشتن دشمنان بالا برويد اما پس از آن سيستم بازي بر اساس Lightهايي كه كسب ميكرديد سطح شما را افزايش ميداد.
حالا با كاوشهايي كه يكي از كاربران سايت «Reddit » در فايلهاي بازي انجام داده متوجه آن شده است كه Division نيز از مشابه همين سيستم براي افزايش سطح پس از رسيدن به سطح نهايي استفاده ميكند. طبق صحبتهاي اين كاربر سطح 30 بالاترين سطح بوده و پس از آن افزايش سطح كاراكتر شما با سيستمي به نام « Gear Score» صورت خواهد پذيرفت.
اين سيستم بدين صورت عمل مي كند كه پس از رسيدن شما به سطح سيام، هر آيتم و Gearايي كه در بازي كسب كنيد يك سطح و Score خاصي خواهد داشت كه با بالاتر بردن ميانگين Score خود ميتوانيد به ماموريتهايي سختتر و با چالشهاي بيشتر برويد يا شانس خود را در برابر بازيكنهاي بهتر امتحان كنيد.
هر چه Score آيتم بالاتر باشد اين آيتم ارزشمندتر و قويتر خواهد بود و ميانگين Score هاي شما در منوي اصلي قابل مشاهده است و همه بازيكنان نيز ميتوانند از سطح امتيازي شما با خبر شوند.در صورتي كه Destiny را تجربه كرده باشيد به سادگي متوجه شباهت بيش از اندازه اين دو سيستم خواهيد شد، متوسط آيتمهاي non-cosmetic و يا سطح Light بالاتر براي دسترسي به مراحلي سختتر.
از ديگر اطلاعاتي كه به دست آمده ميتوان به وجود ماموريتها و چالشهاي (Challenge) روزانه و هفتگي در بازي و Supply Drop هاي منطقه Dark Zone كه چندين بار در هر روز اتفاق ميافتد و Agent هاي بازي را به سوي خود ميكشاند اشاره كرد.
منبع