Multi Platform Destiny 2

سازنده
Bungie
ناشر
Activision, Bungie
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
عکس ها آماده شدن. به مرور توضیحات بازی تکمیل خواهند شد.

Destiny Header.png


Info.png
سازنده: BUNGIE
ناشر: Activision
پلتفرم ها: PC, PS4, Xbox One
تاریخ انتشار: 8 سپتامبر 2017 مصادف با 17 شهریور 96
سبک: شوتر اول شخص با مایه های MMORPG
مودهای بازی: تک نفره، Co-Op و چند نفره
تاریخ شروع بتا: نامشخص

کاراکترهای بازیکنان به شماره جدید منتقل نخواهد شد. بازیکنانی که به لول 20 رسیده بودند، به دلخواه، تنها قادر خواهند بود چهره و نژاد کاراکتر خود را انتقال دهند. صداپیشگان قبلی در این شماره هم حضور دارند. بانجی در 18 ماه مه قصد دارند گیم پلی بازی را از طریق استریم زنده به نمایش بگذارد.

story.png
بعد از حرف و حدیث ها بالاخره بازی معرفی شد. این بازی ادامه مستقیمی بر شماره قبلی است (و DLC ها آن). یک سال بعد از اتفاقات بسته اضافه شونده Rise of Iron، ارتش کابال ها با نام Red Legion که یک ارتش و نژاد نظامی و صنعتی هستند، زیرنظر فرمانده قدرتمندی به نام Ghaul، به آخرین شهر کره زمین حمله عظیمی را هدایت می کنند. با قدرتی که کابال ها در اختیار دارند، گاردین ها مجبور به ترک شهر می شوند و حالا باید با بدست آوردن قدرت های جدید دوباره شهر خود را بازگیرند و دنیای جدیدی را برای بازماندگان بسازند.

Races.png
با توجه به تریلرها و اطلاعات آمده هر سه نفر فرمانده ونگاردها در این شماره حضور دارند و به نظر میرسد نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. در کنار آن ها تا کنون حضور نژاد کابال که اصلی ترین دشمن این شماره است تایید شده. در ادامه باید منتظر باشیم و ببینیم چه نژادهایی به بازی ملحق خواهند شد.

zavala.png
Awokens

از نژاد انسان های هستند اما پوست آن ها رنگ باخته و چشمانشان روشن شده است. این نژاد در زمان سقوط دنیاها توسط «تاریکی»، به دورترین نقطه شناخته شده رفتند تا از تاریکی در امان باشند اما در آنجا اتفاقی عجیب و ناشناخته برایشان افتاد که آن ها را برای همیشه تغییر داد. این نژاد در زمین و در پایگاهی فضایی به نام Reef که در کنترل ملکه است زندگی می کنند. از شخصیت های معروف این نژاد Zavala است که عکس او را در بالا مشاهده میکنید. او فرمانده کلاس Titan هاست.

ikora.png
Humans

انسان ها شناخته شده ترین نژاد هستند که لازم به توضیح خاصی در موردشان نیست. انسان ها از ابتدا بر روی زمین بودند. در گذشته با سفر به مریخ و پیدا کردن گوی عجیبی به نام Traveler، عصر جدیدی از انسانیت به نام «عصر طلایی»را آغاز کردند. به واسطه ترولر، پیشرفت در تکنولوژی و صنعت پزشکی به حدی پیشرفت کرد که انسان ها عمر خود را به سه برابر معمول افزایش دادند. بسیار سریعتر از گذشته نژاد خود را در سطح فضا گشترش دادند و حتی موفق به ساخت ربات های بسیار هوشمندی به نام Exo شدند.
هرچند عصر طلایی طولی نپایید و حدودا 100 سال بعد از این عصر، دشمن بزرگ Traveler با نام «تاریکی» به دنیا حمله کرد. انسان ها به اجبار برای فرار از تاریکی به زمین بازگشتند و به آخرین شهر بازمنده که در زیر Traveler قرار داشت گریختند. ترولر برای نجات انسان ها خود را قربانی کرد و در برابر تاریکی ایستاد.
از شخصیت های مشهور انسان ها Ikora است که عکس او را مشاهده میکنید. او فرمانده کلاس Warlock هاست.

cayde.png
Exo

این نژاد ربات های بسیار پیشرفته و هوشمندی هستند که توسط انسان ها در دوران طلایی و به کمک Traveler ساخته شدند. در اصل آن ها ماشین های جنگی ای بودند که برای دفاع از انسان ها بوجود آمدند اما بعد از واقعه سقوط، هدف و حافظه تمای آن ها Reset شد و اکنون آن ها هیچ چیزی از گذشته و هدف خود به خاطر ندارند. آن ها به قدری پیچیده و رمزشده هستند که حتی خودشان نیز توضیحی برای خودشان ندارند. تنها Ghost ها هستند که می توانند درون آن ها درک کنند. اینکه چه کسی آن ها را طراحی کرد و ساخت مشخص نیست. اکنون بعد از گذشت صدها سال، آن ها شهرهای خودشان را دارند و حتی در کنار دیگر انسان ها به زندگی و کار و مبارزه مشغولند.
مشهورترین آن ها Cayde نام دارد که رهبر و فرمانده کلاس Hunter هاست. او بسیار شوخ طبع است و از محبوبترین کاراکترهای دستنی به شمار میرود.

Pictures.png

Trailers.png
 
آخرین ویرایش:

.:DEMON LORD:.

کاربر سایت
Oct 11, 2007
660
نام
Cipher
تریلرش فوق العاده بود مخصوصا اینکه بعد چندسال انتظار بالاخره خود Osiris رهبر جدید گاردینارو دیدیم و عجب ابهتی داشت:Dسیاره مرکوریم طراحیش فوق العاده بود امیدوارم مثل نسوس پزجزییات و پر از سوراخ سمبه باشه!
کلیم نکات جالب داشت تو همون 1.14 که Jade Rabbit هستش اون تایتان بقلیشم Telesto دستشه غیر اینام مثلا تو دقیقه 1 به بعد Osiris داره تو VOG میجنگه اگه دقت کنین و دستشم شبیه مدل آرک Sunbracer هستش!
تو 1.15 اسلحه Coldheart هستش که ornament جدید داره وسطش شبیه تاچ اف ملیس شده میچرخه!دوتا اسلحم یکی دست خود Osiris و یکی دیگم اتورایفله که تم طلایی مشکی و تکنولوژی وکس داره که فک کنم برا Raid جدید باشه.
ولی چیزی که واقعا سوپرایز بود طراحی Osiris و اون حس خفنی که داشت فقط!:Dانتظار یه شخصیت درب و داغون داشتم ولی این صدتا اسپیکرو میذاره تو جیبش گوستشم چه طراحی داشت!
دقیقا طراحی خیلی خوب بود. فقط امیدوارم Raid داشته باشه چون حرفی از Raid نیست. واقعا نمیدونم
 
  • Like
Reactions: robb stark

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
دوستان PC که ممکنه از داستان نسخه قبل باخبر نباشن فقط بدونن اون آقایی که تو تریلر بود Osiris خفنترین محبوبترین و با ابهت ترین کاراکتر کل دستینی هستش و پیشینه داستانی فوق العاده ای داره!
اینقدر محبوبه که تا قبل از این تریلر یبارم قیافشو تو بازی ندیده بودن بازیکنا ولی اکثرا محبوبترین کاراکترشون Osiris هست بخاطر داستان قوی که پشتشه.
بعد اتفاقای نسخه دومم ایشون قراره رهبر جدید گاردینها باشه که دیگه نور الا نور:D
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
بازی مشکل MEMORY LEAK داره :|

وقتی خودشو نشون میده که شما به ی کلن جوین بشی .
بازی ۱۵۰ فریم اجرا میشه اما بعد از ۳۰ دقیقه MICRO STUTTER بدی می گیره .
تنها راه حل اینه که از اون کلن لفت بدید اما برای خیلی های دیگه با این کار مشکل حل نشده .
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
تو تریلر اکثرا از اگزوتیکای نسخه اول دیده میشه!از Telesto گرفته تا Jade Rabbit و Gravitron Forfeit که کلاه کلاس Hunter بود و حتی Vex Mythoclast دست خود Osiris هستش یا تو یه بخشی از که PVP نشون دادن دست یکی از بازیکنا No Time to Explain بود!
حتی اگه پرکاشون کلا عوض شده باشه بازم مسخرس!دیگه باید از نسخه اول بکشن بیرون چه دلیلی داره بجای طراحی ایتمای جدید فقط دارن Reskin تحویل میدن!تو تریلر یجام که کاملا مشخص بود VOG هستش که معلوم نیست بازم مارو بکشونن اونجا یا نه!
یا اینا میخواستن اگزوتیک قدیمیارو نشون بدن و جدیدا سوپرایز بمونه یا واقعا کم کاری دارن میکنن تو طراحی آیتم جدید!بعد این همه انتقادی که بهشون شد و وعده هایی که خودشون دادن این حرکت واقعا عجیبه!
 
آخرین ویرایش:

stormspirit

کاربر سایت
Jun 27, 2017
13
دوستان PC که ممکنه از داستان نسخه قبل باخبر نباشن فقط بدونن اون آقایی که تو تریلر بود Osiris خفنترین محبوبترین و با ابهت ترین کاراکتر کل دستینی هستش و پیشینه داستانی فوق العاده ای داره!
اینقدر محبوبه که تا قبل از این تریلر یبارم قیافشو تو بازی ندیده بودن بازیکنا ولی اکثرا محبوبترین کاراکترشون Osiris هست بخاطر داستان قوی که پشتشه.
بعد اتفاقای نسخه دومم ایشون قراره رهبر جدید گاردینها باشه که دیگه نور الا نور:D
خدایی کجاش خفن بود؟ رو چنتا مینیون ضعیف ult زد و درستم استفاده نکرد سریع نشست از همه اینا بدتر بعدش کاور گرفت یه نوب میزاشتن جاش جای جنگولک بازی تک تک مینیونا رو 1شوت می کرد :))
 
  • Like
Reactions: amirv2

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
خدایی کجاش خفن بود؟ رو چنتا مینیون ضعیف ult زد و درستم استفاده نکرد سریع نشست از همه اینا بدتر بعدش کاور گرفت یه نوب میزاشتن جاش جای جنگولک بازی تک تک مینیونا رو 1شوت می کرد :))
نکته خنده دار حرف شما اینه اون قسمتی که این شخص داشت معرفی میشد در واقع دموی سینماتیک بازی بود حالا تو دموی سینماتیک چجوری لول دشمنارو تشخیص دادی هنریه که گویا فقط شما داری!قبل الکی پست ارسال کردن ادم فک کنه که چی میخواد بگه کار خوبیه!
درباره اینکه پیشینه این شخص چیه و گریمور کارتها دربارش چی گفته بودنم چیزی نمیگم چون کسی که از رو دمو سینماتیک لول دشمنارو میبینه خودش گویای همه چیز هست که طرف کیه لول
 

pro gamer89

کاربر سایت
May 11, 2010
768
نام
حسین
راب جان خیلی با پستات حال می کنم همیشه هم دنبالشون می کنم دمت گرم نصف اطلاعات درباره دستینی رو ازتو گرفتم. امیدوارم دیگر دوستان مطلع و آگاه هم بیشتر پست بزارن میدونم که کم نیستن ببخشید بابت این پستم
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
اخباری از DLC اول منتشر شده که به همراه یکسری اطلاعات داستانی از شخصیتهایی که چون تازه نسخه دوم اومده و اشنا نیستین و تو این DLC حضور دارن تو این تاپیک براتون درست کردم کسی خواست چک کنه.
 
آخرین ویرایش:

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
بازی خوبیه . سرگرم کننده هستش . محیط های متنوعی داره و ماموریت های اصلی بازی هیجان خاصی دارن. بازی کمی سخته و اشتباهاتمون فقط باعث مرگ میشه . قسمت جالب بازی وقتی شروع میشه که ماموریت های اصلی یه نقشه رو تموم میکنیم و ماموریت های فرعی رو با خیل عظیم بازیکنان میتونیم بریم . Public Event های بازی هم خیلی هیجان دارن و هر از گاهی تو یه سری از قسمت های نقشه ظاهر میشن و Loot خوبی میدن .
گیمپلی بازی عینا شبیه سری هیلو و مخصوصا شبیه بازی Halo3 : ODST میمونه . نور پردازی بازی قشنگه و کیفیت دایلوگ ها بالاست . اما بافت های بازی کیفیت جالبی ندارن .لِول دیزاین نقشه Titan بازی تا الان شاهکار بوده.
 
  • Like
Reactions: hosein me

sn@ke

کاربر سایت
Jun 9, 2008
0
نام
علیرضا
دوستان سلام
من تا حالا pc انلاین بازی نکردیم :D
کمکی می کنید این بازی فعال کنم ... cd key اشتراکی از کجا بگیرم مطمئن باشه
و چه نرم افزاریی نصب کنم
ممنون
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر