DEATHLOOP

45745844365346.jpg

Developers Arkane Studios
Publishers Bethesda Softworks
Release Date September 14
Platforms PC, PlayStation 5


IF AT FIRST YOU DON’T SUCCEED… DIE, DIE AGAIN
From the team at Arkane Lyon comes an innovative take on first-person action. "DEATHLOOP" transports players to the lawless island of Blackreef in an eternal struggle between two extraordinary assassins. Explore stunning environments and meticulously designed levels in an immersive gameplay experience that lets you approach every situation any way you like. Hunt down targets all over the island in an effort to put an end to the cycle once and for all, and remember, if at first you don’t succeed… die, die again.


DEATHLOOP_AnnounceStills_Postcard.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_JulesCorner.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_ColtShot.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_Jump.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_Jules.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_ColtShoot.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_Guns.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_JulesFight.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_Standoff.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_ColtBack.jpg DEATHLOOP_AnnounceStills_JulesSnipe.jpg

D9hewUzWwBMX2-J.jpg D9hev00XkAEAa_v.jpg D9hev07X4AUtF0d.jpg D9hev0xXoAI8rQk.jpg

https___images.ctfassets.net_rporu91m20dc_6KQNVeHCcVX2wDTBVpDdM8_a51a9afb9f799d517eb7b0fee65c2...jpg
یه سری اطلاعات جالب:

- شخصیت اصلی بازی Colt هستش که میخواد Loop رو بشکنه و این کار با کشتن اهداف مشخصی انجام‌پذیره ولی Juliana در مقابلش قرار داره و نقش محافظ رو ایفا میکنه تا Loop شکسته نشه.

- بازی در نقش Juliana هم قابل انجامه ولی یه نکته‌ای داره! بصورت آنلاین وارد بازی بقیه‌ی پلیرا میشی و در حالی که طرف مقابل در نقش Colt داره بازی میکنه، با Juliana سعی میکنی جلوی پلیر دیگه رو بگیری. این یعنی وقتی داری آنلاین بازی میکنی، ممکنه یه پلیر دیگه در نقش Juliana در مقابلت قرار داشته باشه و دنبال شکار کردنت باشه.

- خبر خوب اینه که هنوز تمرکز روی کمپین و داستان هستش و اگه آفلاین بازی کنی Juliana به عنوان هوش مصنوعی توی بازی حضور داره و حتما نیازی نیست آنلاین باشی. جالب اینه میتونی یه میکسی از هوش مصنوعی و پلیر آنلاین رو انتخاب کنی...یعنی بعضی مواقع پلیر آنلاین در مقابلت قرار بگیره و بعضی مواقع AI. رویکرد پیشنهادی Arkane هم همینه چون باعث تنوع و سوپرایز میشه.
حس میکنم یه جورایی سعی کردن اون ایده‌ی تلفیق سینگل‌پلیر و مولتی‌پلیری که واسه The Crossing داشتن رو اینجا به یه شکل دیگه‌ای پیاده‌سازی کنن.

- هر دو شخصیت دارای یه سری قابلیت‌های مشترک هستن ولی یه سری قابلیت‌های متفاوت هم دارن...مثلا Colt میتونه از دستگاه‌های هک استفاده کنه و Juliana میتونه در ظاهر کل آدم‌های شهر ظاهر بشه!

- ماموریت‌های بازی هم دیزاین جالبی دارن...هدف نهایی شکستن Loop هستش و باید 8 تا هدف رو بکشی توی یه روز...اگه حتی یه هدف باقی بمونه، روز دوباره ریست میشه. میشه آزادانه هر ماموریت اصلی و فرعی رو به ترتیبی که دوست داری انجام بدی و اهداف رو شناسایی کنی. بیشترین آزادی عملی هستش که تا حالا توی بازیهای Arkane دیدیم.

در نهایت هم لعنت به سونی و بتزدا که برداشتن این بازی رو انحصاری کردن...آخه چه دلیل و منطقی داره که این بازی فقط نسل بعدی باشه...برنامه داشتم بازی رو روی کنسول‌های همین نسل تجربه کنم...حالا یه جورایی دارن مجبورم میکنن همون زمان لانچ PS5 بخرم :|

تاریخ عرضه هم همین امساله Holiday 2020...بازی 4K و 60 فریم اجرا میشه + قابلیت‌های Dual Sense رو ساپورت میکنه.
 
آخرین ویرایش:

vasef

کاربر سایت
May 14, 2007
14
واقعا در دنیای گیم چه اتفاقاتی که نمیفته دی:
میای میبینی این بازی تو بخش بازیهای انحصاری Playstation 5 هست خیلی با عقل جور در نمیاد
الان اونایی که فقط اکسباکس دارن نمیدونن به جیم رایان فحش بدن به اسپنسر فحش بدن به هاوارد فحش بدن دی:
 
  • Like
Reactions: sam.fisher

all4u

کاربر سایت
Jan 17, 2008
4,231
نام
رضا
متاسفانه بر خلاف نظر دوستان
بازی نیست که این همه ادم هایپ بشه
نمیدونم چرا ولی در اون حد نیست
به نظرم تکراری خواهد بود
 
  • Like
Reactions: GameMasterr

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,131
نام
مرتضی
من یک ساعتی بازی کردم و از اولین تجربه م دوتا نکته به نظرم رسید. اول اینکه ویژگی های حسی کنترلر خیلی جالب درومده و تازه اولین بازی هست که تو این نسل واقعا دارم از این نظر تفاوتشو حس میکنم. دومین کورد هم این بود که تو همین یک ساعت بازی یکبار قاطی کرد طوری که به اندازه دو دقیقه بازی هی فریز میشد و بعد به قدر پنج ثانیه آزاد میشد و دوباره فریز میشد.
این دیالوگ های بین کولت و جولیانا خیلی بامزه هستن :D
 

Vesemir

A WITCHER ON THE PATH
کاربر سایت
May 29, 2014
957
نام
کیوان
من یک ساعتی بازی کردم و از اولین تجربه م دوتا نکته به نظرم رسید. اول اینکه ویژگی های حسی کنترلر خیلی جالب درومده و تازه اولین بازی هست که تو این نسل واقعا دارم از این نظر تفاوتشو حس میکنم. دومین کورد هم این بود که تو همین یک ساعت بازی یکبار قاطی کرد طوری که به اندازه دو دقیقه بازی هی فریز میشد و بعد به قدر پنج ثانیه آزاد میشد و دوباره فریز میشد.
جالبه این مشکل فریز رو من هم روی PC داشتم دقیقا همینطور که شما میگی انگار بین PC و کنسول مشترکه، ویژگیهای دسته هم جالبه اتفاقا من همین دیروز واسه PC یه Dualsense گرفتم و خورد به این بازی اولین باره قابلیتای دسته PS5 رو میبینم چون روی PC بازی از دسته PS5 پشتیبانی میکنه و واقعا جالب بود برام.
بازی اولش خیلی من رو نگرفت اما بعد یه 2 ساعت خیلی جذبش شدم خیلی حس دیسآنرد داره بنظرم.:D بازی پر از سوراخ سمبه برای جست و جو هست الان لیست هینتهای من پر شده این ساختمون باید چک کنم اون اتاق باید چک کنم! حسابی جون میده واسه گشت و گذار. یه چیز دیگه که دیدم واقعا تو بازی نمیشه هفت تیر کشی کنی بعضی جاها چنان میریزن سرت اون سرش ناپیدا واقعا مخفی کاری کلید حل مشکلاته. اگرچه هوش مصنوعی بازی واقعا ضعیف من چسبیده به یارو پهلوش رفیقش رو چاقو چاقو میکنم اصلا انگار نه انگار خیلی خنگن! بازی هم اولش به خوبی دست پلیر رو میگیره و آروم آروم طی این 2 ساعت یادت میده چی به چیه، و کم کم همه چی رو به خودت واگذار میکنه. فکر کنم دهها ساعت باید درگیر دنیاش بشیم.
 

Seventy One

اگه فردارو گرفتن از تو نترس امشب درازه ...
کاربر سایت
Dec 14, 2010
710
نام
Ali
دوستان بازی قسمت آفلاینش چند ساعته ؟؟ و اینکه از نظر گرافیک نسل نهمی هست یا خیر ؟
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,131
نام
مرتضی
دوستان بازی قسمت آفلاینش چند ساعته ؟؟ و اینکه از نظر گرافیک نسل نهمی هست یا خیر ؟
تو یکی از نقد ها نوشته بود حدود ۱۵ ساعت طول کشید داستان بازی. گرافیک بازی هم نخیر نسل نهمی نیست به هیچ وجه
 

Seventy One

اگه فردارو گرفتن از تو نترس امشب درازه ...
کاربر سایت
Dec 14, 2010
710
نام
Ali
تو یکی از نقد ها نوشته بود حدود ۱۵ ساعت طول کشید داستان بازی. گرافیک بازی هم نخیر نسل نهمی نیست به هیچ وجه
برای همین پرسیدم . چون گیم پلی های یازی رو که میدیدم خیلی تعجب کردم چرا گرافیک به نظرم ضعیف میاد خیلی عجیب بود ! 😏
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,007
نام
وحید
برای همین پرسیدم . چون گیم پلی های یازی رو که میدیدم خیلی تعجب کردم چرا گرافیک به نظرم ضعیف میاد خیلی عجیب بود ! 😏
گرافیک شاید نسل بعدی تمام و کمال نباشه ولی ضعیف؟ اصلا و ابدا، خیلیم خوب و زیباست.
 

HIGH DEVS

Blanc
ناظم انجمن
Jul 18, 2011
3,918
نام
عارف
دوستانی که الان دارن بازی می‌کنن کدوم حالت گرافیکی تجربه بهتری به آدم میده؟
من دیشب ویدیو دیجیتال فاندری در مورد عملکرد بازی روی PS5 رو دیدم، به این حالت بود:

پرفورمنس مود:
target: 60 fps / dynamic 4k
1296-1440p
60 fps locked
گاهی استاتر ها رخ میدن و تقریبا اذیت میکنن.

ویژوال کوالیتی مود:
اینم داینامیک 4k عه و معمولا روی 1886p عه. خیلی وضوح بیشتره (به نسبت پرفورمنس مود) و بنظر قرار بوده از FSR استفاده کنه ولی نمیکنه (اینو دقیق متوجه نشدم).
تقریبا 80 درصد مواقع رو 50 فریم بر ثانیست و رو 40 هم میره گاهی.
بخاطر فریم ریت اصلا از این مد راضی نیستن

ریتریسینگ:
target: 30 fps / 4k
کمترین رزولوشنی که دیدن تو این مد 1886p عه
ریتریسینگ روی سایه ها کار شده که ویژوال سایه ها در مقابل خورشید تماما تغییر میکنه. جدای این نورپردازی خیلی بهتر میشه و اشیاء بهتر دیده میشن.
تقریبا همیشه رو 30 عه ولی بالا پایین زیاد میشه و بنظر frame pacing خوبی نداره. این یکم اذیت میکنه طبق چیزی که گفتن.

------------------------------
به طور کلی از نظر ویژوال بازیو تحسین کردن و بنظرشون مود پرفورمنس بهترین اپشن بازیه. مود ریتریسینگ ویژوال رو خیلی بهتر میکنه ولی 30 فریم برای این بازی خیلی جالب نباشه احتمالا.

آف تاپیک: امیدوارم همه دولوپرا رو بازیاشون مود ریتریسینگ، 60 فریم و 1080 رو اضافه کنن 8-|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر