PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

Ali_Reza

کاربر سایت
Sep 25, 2005
538
نام
علیرضا
راهی هست اخیرا rtx 2080 از ایران گرفته باشیم کد رو بدن بخاطر آفر باندل؟ ایمیلی به کاستومر ساپورتی چیزی
من فکر کنم میشه.
بهشون ایمیل بزنین و سریال نامبر کارت رو بدین.
اولش حرفی از رسید خرید و این چیزها نزنید. بعد اگه پرسید بگین که ندارین چون کادو گرفتین.
 

satellitedvb

کاربر سایت
Apr 9, 2019
957
تست و بنچمارک و آنالیز این بازی با گرافیگ های محتلف تو 3 روزلیشن
 

Attachments

  • fps-differences.png
    fps-differences.png
    46.8 KB · مشاهده: 36
  • performance-1920-1080.png
    performance-1920-1080.png
    67.8 KB · مشاهده: 60
  • performance-3840-2160.png
    performance-3840-2160.png
    72 KB · مشاهده: 57
  • performance-2560-1440.png
    performance-2560-1440.png
    69.8 KB · مشاهده: 57

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,231
نام
امیرحسین
تا الان فقط 4 ساعت بازی کردم اما در حد تجربه ی فعلیم از بازی واقعا ارزش انتظار رو داشت. گرافیک بازی حقیقتا چشم نواز و فوق العاده است. جدای از مدل سازی کم نقص شخصیت ها و افکت های آب و هوایی این حجم از دقتی که فقط برای طراحی سطوح مسطح و مرتفع بازی و تک تک مسیرها صرف شده واقعا حیرت انگیزه! موسیقی بازی به لطف ترک های بی نظیری که برای بازی ساخته شده بدون شک از بهترین ساندترک هایی است که در بازی های کامپیوتری شنیدم. کیفیت بصری و کیفیت کارگردانی میان پرده های داستانی قطعا بهترین اثر کوجیماست و به نظر من خیلی خیلی بهتر از کات سین های بازی های متاخر کوجیما MGS V و MGS 4 و شخصا از طولانی بودن و روایت محوریشون خیلی لذت می برم. در مورد گیم پلی هنوز نمی تونم نظر کاملی بدم و باید ببینم که 30 ساعت بعد بازی برام چه جوریه اما خب تا الان تنش و استرس مسیریابی و سالم موندن کارگو در کنار معدود برخوردهای غیرمنتظره با BTها اون فرضیه ی مضحک شبیه ساز کولبری رو برام باطل کرده! در مورد داستان تا اینجا با یک روایت گیرا و پرکشش طرف بودم ماجرایی که برای من تمثیلی است از همه ی غنای ادبی سفری برای رستگاری به سمت غرب به قول نیچه در چنین گفت زرتشت:
"آن کس که خاک انسان را کشف کرده باشد، خاک آینده ی انسان را نیز کشف کرده است. اکنون شما می‌باید دریانوردانی باشید دلیر و شکیبا! برادران، به‌هنگام و کشیده قامت گام بردارید! کشیده قامت گام برداشتن آموزید!
دریا طوفانی است و بسیاری می‌خواهند به یاری شما خود را دیگر بار برکشند. دریا طوفانی‌ست؛ همه چیز دریاست؛ هان! برپا! دل‌های دریانوردِ کهنه کار! سرزمین پدری کجاست! سکان ما رو به سوی سرزمین فرزندانمان دارد! بدان سویِ اشتیاقِ بزرگمان، خروشان تر از دریا یورش می‌برد!"
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین

Peyman S

کاربر سایت
Feb 21, 2009
431
نام
Roronoa Zoro
این دیگه خیلی ستمه که بازیو قفل کنی اجرا نشه
در صورتی که با رم ۳ من تونستم با یکم بالا پایین کردن تنظیمات رد دد راحت بازی کنم
 
  • Sad
Reactions: kamyy

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
2,466

miladdej

کاربر سایت
Aug 27, 2013
631
قضیه این حرف اشتباهی که دارید تکرار می کنید بازی روی کارت های با VRam زیر 4GB اجرا نمیشه چیه؟ همین بنچمارک های چند پست بالاتر از من رو نگاه کنید، بازی داره روی 1060 3گیگ روی 1080p پنجاه فریم میده:-??تنها چیزی که من میدونم اینه که به خاطر پشتیبانی نکردن بازی از وولکان، کارت حتماً باید feature set dx12 داشته باشه(با پشتیبانی کردن از DX12 متفاوته)

حالا یه نظری هم در مورد حدود 15 ساعتی که بازی کردم و چپتر یک رو تموم کردم بدم:
در مورد مبحث تکنیکی، بازی فریم خوبی میده و 1060 تقریباً همه جا روی بالاترین تنظیمات نزدیک به 60 فریم رو میداد، به غیر از جاهایی که آب باشه، مخصوصاً وقتی وارد آب میشدم فریم تا 45 هم پایین میومد، مشخصه که آب بازی سنگینه، بنابراین چند تا تنظیم رو پایین آوردم تا همه جا 60 فریم رو بگیرم، مخصوصاً shadow resolution که خیلی راضیم گذاشتمش روی مدیوم، چون واقعاً هر چه قدر مدیوم رو با high مقایسه کردم تفاوتی ندیدم.
از یه طرف دیگه، بازی AA solution مناسبی نداره و حتی روی بالاترین تنظیمش یعنی TAA هم کلی Aliasing داشتم و با AA خاموش تفاوت آنچنانی نمیبینم.
گزینه model details رو هم حتماً روی بالاترین تنظیم بذارید، که روی تنظیمات پایین تر LOD Popping خیلی واضحی خواهید داشت، دقیقاً مثل نسخه PS4.
در ضمن اوایل بازی استاتر زیاد داشتم، مخصوصاً توی کات سین ها، ولی بعد از یکی دو ساعت کامل از بین رفت و روون اجرا میشد. نظرات بقیه ملت هم که نگاه کردم خیلیا همینجوری بودن، اوایل استاتر داشتن و بعد از مدتی خود به خود رفع شده، که حدس میزنن به دلیل shader caching هست(whatever that means)
در مورد خود بازی، اول از همه تایید می کنم که بازی رو کوجیما ساخته:D کات سین های طولانی و دیالوگ های عجیب و غریب(مخصوصاً سم که جاهای نامربوط F-bomb میندازه) و اینکه هر حرفی باید چند بار تکرار بشه، منو های بی دلیل پیچیده و tip های بعضاً احمقانه ای که میده:))یعنی جدی با دیدن این راهنمایی چند دقیقه داشتم به دوربین فرضی نگاه می کردم:D
20200714213924_1.jpg

ولی با این وجود، اصلاً نمیخوام این رویه هایی که اشاره کردم عوض بشه:-" یه چیزی در مورد نویسندگی و ایده پردازی کوجیما هست که فکر می کنم بازی هاش رو "خاص" می کنه، با این که حتی عاشقانش هم به احمقانه بودن بعضی قسمت هاش واقفن. البته یه بخشی از این خاص بودن هم به خاطر یوجی شینکاوا هست که اینجا هم طبق معمول طراحی هاش محشره. آهنگ های لایسنس شده بازی هم فوق العاده به تم بازی میخورن و آماده باشید که low roar بره تو لیست آهنگ ساز های مورد علاقتون.

در مورد گیم پلی هم، خیلی دارم ازش لذت میبرم، ولی من کسی هستم که کلاً با بازی هایی که حس سفر و اکتشاف رو القا می کنن مثل truck simulator ها و subnautica و journey خیلی حال می کنم، که اگر جزء comfort game ها هم باشن که دیگه بهتر، بنابراین میدونم ممکنه به سلیقه همه نخوره. روی very hard هم دارم بازی می کنم، و به نظرم درجه سختی مناسبه.
علاوه بر این، به نظر من، این بازی یکی از cool ترین بخش های آنلاینی رو داره که تا حالا تجربه کردم، مثلاً داری از A به B میری تا یه ماموریت رو کامل کنی، نگاه می کنی میبینی هنوز هم جا برای حمل کردن داری، با خودت می گی بذار چند تا از lost cargo های بقیه پلیر ها هم با خودم ببرم. یا مثلاً به منطقه mule ها میرسی، با خودت میگی بذار مخفیانه برم و post box اشون رو چک کنم، شاید قبلاً این mule ها چند تا پلیر رو خفت کرده ان و بسته هاشون رو این جا گذاشتن، بذار تا برشون گردونم شاید اون پلیر بهشون نیاز داشته باشه. یا مثلاً در حال سفر هستی که یهو از یه سربلندی که ندیدی پرت میشی پایین و بسته هات داغون میشن، با خودت می گی بذار یه تابلو اخطار یا نردبونی اینجا بذارم تا بقیه پلیر ها مثل من سُر نخورن. این که بازی یه کاری میکنه که موقع سفر از یه نقطه به نقطه دیگه فقط به خودت و منفعت خودت فکر نکنی و پلیر های دیگه رو هم در نظر داشته باشی، به نظرم دست آورد خیلی بزرگیه.

در ضمن عینک گوردون فریمن رو گیر آوردم که مثل این که فقط cosmetic هست:
20200716070955_1.jpg 20200716124727_1.jpg
ولی به شدت منتظر gravity glove الکس هستم که همونجوری که اینجا هم نشون میده مثل اینکه خیلی کاربردیه\:D/

چند تا سوال هم در مورد مکانیک های بازی دارم که احتمالا کنسول بازها که بازی رو رفتن میتونن جواب بدن:
- بهترین کاری که با بسته های ruined یا used میشه کرد بازیافت کردن هست یا کار دیگه ای؟
- یکی توضیح درست و حسابی در مورد hematic grenade میده؟ ارتباطش رو با بسته خون متوجه نمیشم.
- یه توضیحی هم در مورد EX grenade ها بدید، هر چه قدر به سمت BT ها پرتشون می کنم، فقط یه خورده دور و برشون رو نگاه می کنن، مگه قرار نیست این نارنجک ها هم کُشنده باشن؟
- در مورد mule ها، قبل از این که bolas gun گیرم بیاد و بتونم اینجوری دست و پاشون رو توی مبارزه ببندم، تنها راه چاره ام توی مبارزه با اینا، فراره؟ چون Hand to Hand combat سم خیلی ضعیفه و اینقدری که طول میکشه تا یکیشون رو ناکار کنم، بقیشون هم میرسن و پنج شیش نفری میریزن روی سرم:))

آخر سر هم، چند تا عکس همینجوری که گرفتم اینجا میذارم:
20200714212802_1.jpg 20200715145235_1.jpg 20200715220108_1.jpg 20200715224208_1.jpg 20200715224413_1.jpg 20200716074304_1.jpg 20200717110501_1.jpg 20200717112042_1.jpg

پ.ن: مثل این که بازی یه آپدیت 5 گیگابایتی دریافت کرده و توضیحات هم این هست:
This post launch patch includes added AVX judgement to CPU check at startup, stability improvements and general bug fixes
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
بهترین کاری که با بسته های ruined یا used میشه کرد بازیافت کردن هست یا کار دیگه ای؟
- یکی توضیح درست و حسابی در مورد hematic grenade میده؟ ارتباطش رو با بسته خون متوجه نمیشم.
- یه توضیحی هم در مورد EX grenade ها بدید، هر چه قدر به سمت BT ها پرتشون می کنم، فقط یه خورده دور و برشون رو نگاه می کنن، مگه قرار نیست این نارنجک ها هم کُشنده باشن؟
- در مورد mule ها، قبل از این که bolas gun گیرم بیاد و بتونم اینجوری دست و پاشون رو توی مبارزه ببندم، تنها راه چاره ام توی مبارزه با اینا، فراره؟ چون Hand to Hand combat سم خیلی ضعیفه و اینقدری که طول میکشه تا یکیشون رو ناکار کنم، بقیشون هم میرسن و پنج شیش نفری میریزن روی سرم:))
بسته های خراب شده به درد خاصی نمیخوره و بهترین کاری که میشه باهاشون کرد همون بازیافت کردن. منتهی بازیافت هم متریال زیادی به نسبت انجام مأموریت ها نمیده. بنابر این اگه کارگویی دیدی که خراب شده سمتش نرو

بدن سم به دلایل داستانی که بعدا متوجه میشی قابلیتی داره که از خروجی های بدنش میشه بر علیه bt ها استفاده کرد. پس وقتی حموم یا دستشویی میری میتونی اتاقش به طور خودکار گرنید درست میکنه ازش.

گرنید ها دو‌ نوع دارن یا به بی تی ها صدمه میزنن یا به انسان ها بعضی هم به هر دو و این تو توضیحات آیتم مینویسه. رنگشون هم با توجه به کاربردی که دارن تغییر میکنه مثلا تا جایی که یادم قرمز ها کشندن آبی بیهوش کننده و گیج کنندن زرد ها از کایرال کریستال استفاده میکنن.

ببین راهکار مشخصی در مقابل میول ها و بعد تر تروریست ها وجود نداره و بیشتر چالش برای میول ها تو این مبارزات سالم نگه داشتن کارگو هست چون اگه بیهوشت کنن میتونی دوباره دنبال کارگوت بری. چند تا راه هست:
راه اول کشتن که اصلا پیشنهاد نمیکنم چون اگه کسی رو بکشی باید تا ۲۴ ساعت بسوزونی جسد و الا یه voidout تو نقشه رخ میده و رفت و آمد سخت میکنه.

یا میتونی با بولا گان طناب یا اسلحه های آبی گیجشون کنی. حواست باشه وقتی از بولا گان یا طناب استفاده میکنی باید بعدش یه ضربه بهشون بزنی که بیهوش بشن و الا بند دورشون باز میکنن. طناب برای وقتی که بولا گان نداری به درد میخوره و خیلی بهتر از دست خالی، کار کردن باهاش آسون و میتونی تو یه ضربه knock out کنی طرف.

یا فرار کنی که اگه وسیله نقلیه یا speed skeleton نداری پیشنهاد نمیکنم.
بعدا حالا یه سری اسکیل و آیتم میگیری که کمک میکنه بهت و راه چاهش بیشتر تو دستت میاد ولی برای من این مبارزات هیچوقت آسون نشدن و همیشه یه بالانس سختی رو دارن.
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,231
نام
امیرحسین
یه آپدیت 5 گیگی برای بازی اومد.

DEATH STRANDING UPDATE V 1.01 OUT NOW

Hi everyone, we’ve just gone live with DEATH STRANDING Update V1.01 on PC. This post launch patch includes added AVX judgement to CPU check at startup, stability improvements and general bug fixes.

Keep on keeping on!
 
  • Like
Reactions: kamyy

PaPaBert

کاربر سایت
Aug 25, 2017
77
هنوز اپیزود دوم هستم 17 تای دیگه تا Grade 200 :Smoke:
155148


نمیدونم الگوریتم بازی چطور کار میکنه چیز هایی که میسازم دیگه خیلی شاهکار کنه دروبره 17 تا لایک میخوره ولی از بازی خارج شدم آی پی رو عوض کردم گذاشتم روی آلمان رفتم یه چیزی ساختم سریع لایک گرفت همینطوری هم داره میره بالا
نمیدونم واقعا آی پی دخیل هست یا نه ولی نتیجش جالب بود

155149
 

Attachments

  • Likes 03 Low.jpg
    Likes 03 Low.jpg
    40.7 KB · مشاهده: 26
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر