Death Stranding | PC

death-stranding-logo-black-02-ps4-us-31jan19.jpg

Developer Kojima Productions
Publishers Sony Computer Entertainment, 505 Games
Release Date Jul 14, 2019
Platforms PlayStation 4, PC



https___cdn.mos.cms.futurecdn.net_DQ3yNGUvU2BVyFyRwTh52a.jpg https___cdn.mos.cms.futurecdn.net_8fiFPagy9jrmGRJqsCSmEZ.jpg https___cdn.mos.cms.futurecdn.net_QRtboj4jCLhu2rvMgU2bNZ.jpg https___cdn.mos.cms.futurecdn.net_wss7E3ytnV2rCBxtiMeWVZ.jpg https___cdn.mos.cms.futurecdn.net_iaVN5praM9ApobErQo2KfZ.jpg https___cdn.mos.cms.futurecdn.net_9prLcE944uPxy4uLcC6UnZ.jpg https___cdn.mos.cms.futurecdn.net_9JPMhN38iUqgwknmYSe9vZ.jpg

https___pbs.twimg.com_media_EaPCA_-XsAAmtDk_format=jpg&name=medium.jpg
 
آخرین ویرایش:

satellitedvb

کاربر سایت
Apr 9, 2019
551
تست و بنچمارک و آنالیز این بازی با گرافیگ های محتلف تو 3 روزلیشن
 

Attachments

  • fps-differences.png
    fps-differences.png
    46.8 KB · مشاهده: 36
  • performance-1920-1080.png
    performance-1920-1080.png
    67.8 KB · مشاهده: 60
  • performance-2560-1440.png
    performance-2560-1440.png
    69.8 KB · مشاهده: 57
  • performance-3840-2160.png
    performance-3840-2160.png
    72 KB · مشاهده: 57

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
8,632
نام
امیرحسین
تا الان فقط 4 ساعت بازی کردم اما در حد تجربه ی فعلیم از بازی واقعا ارزش انتظار رو داشت. گرافیک بازی حقیقتا چشم نواز و فوق العاده است. جدای از مدل سازی کم نقص شخصیت ها و افکت های آب و هوایی این حجم از دقتی که فقط برای طراحی سطوح مسطح و مرتفع بازی و تک تک مسیرها صرف شده واقعا حیرت انگیزه! موسیقی بازی به لطف ترک های بی نظیری که برای بازی ساخته شده بدون شک از بهترین ساندترک هایی است که در بازی های کامپیوتری شنیدم. کیفیت بصری و کیفیت کارگردانی میان پرده های داستانی قطعا بهترین اثر کوجیماست و به نظر من خیلی خیلی بهتر از کات سین های بازی های متاخر کوجیما MGS V و MGS 4 و شخصا از طولانی بودن و روایت محوریشون خیلی لذت می برم. در مورد گیم پلی هنوز نمی تونم نظر کاملی بدم و باید ببینم که 30 ساعت بعد بازی برام چه جوریه اما خب تا الان تنش و استرس مسیریابی و سالم موندن کارگو در کنار معدود برخوردهای غیرمنتظره با BTها اون فرضیه ی مضحک شبیه ساز کولبری رو برام باطل کرده! در مورد داستان تا اینجا با یک روایت گیرا و پرکشش طرف بودم ماجرایی که برای من تمثیلی است از همه ی غنای ادبی سفری برای رستگاری به سمت غرب به قول نیچه در چنین گفت زرتشت:
"آن کس که خاک انسان را کشف کرده باشد، خاک آینده ی انسان را نیز کشف کرده است. اکنون شما می‌باید دریانوردانی باشید دلیر و شکیبا! برادران، به‌هنگام و کشیده قامت گام بردارید! کشیده قامت گام برداشتن آموزید!
دریا طوفانی است و بسیاری می‌خواهند به یاری شما خود را دیگر بار برکشند. دریا طوفانی‌ست؛ همه چیز دریاست؛ هان! برپا! دل‌های دریانوردِ کهنه کار! سرزمین پدری کجاست! سکان ما رو به سوی سرزمین فرزندانمان دارد! بدان سویِ اشتیاقِ بزرگمان، خروشان تر از دریا یورش می‌برد!"
 

Peyman S

کاربر سایت
Feb 21, 2009
420
نام
Roronoa Zoro
این دیگه خیلی ستمه که بازیو قفل کنی اجرا نشه
در صورتی که با رم ۳ من تونستم با یکم بالا پایین کردن تنظیمات رد دد راحت بازی کنم
 
  • Sad
Reactions: kamyy

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
1,823

miladdej

کاربر سایت
Aug 27, 2013
511
قضیه این حرف اشتباهی که دارید تکرار می کنید بازی روی کارت های با VRam زیر 4GB اجرا نمیشه چیه؟ همین بنچمارک های چند پست بالاتر از من رو نگاه کنید، بازی داره روی 1060 3گیگ روی 1080p پنجاه فریم میده:-??تنها چیزی که من میدونم اینه که به خاطر پشتیبانی نکردن بازی از وولکان، کارت حتماً باید feature set dx12 داشته باشه(با پشتیبانی کردن از DX12 متفاوته)

حالا یه نظری هم در مورد حدود 15 ساعتی که بازی کردم و چپتر یک رو تموم کردم بدم:
در مورد مبحث تکنیکی، بازی فریم خوبی میده و 1060 تقریباً همه جا روی بالاترین تنظیمات نزدیک به 60 فریم رو میداد، به غیر از جاهایی که آب باشه، مخصوصاً وقتی وارد آب میشدم فریم تا 45 هم پایین میومد، مشخصه که آب بازی سنگینه، بنابراین چند تا تنظیم رو پایین آوردم تا همه جا 60 فریم رو بگیرم، مخصوصاً shadow resolution که خیلی راضیم گذاشتمش روی مدیوم، چون واقعاً هر چه قدر مدیوم رو با high مقایسه کردم تفاوتی ندیدم.
از یه طرف دیگه، بازی AA solution مناسبی نداره و حتی روی بالاترین تنظیمش یعنی TAA هم کلی Aliasing داشتم و با AA خاموش تفاوت آنچنانی نمیبینم.
گزینه model details رو هم حتماً روی بالاترین تنظیم بذارید، که روی تنظیمات پایین تر LOD Popping خیلی واضحی خواهید داشت، دقیقاً مثل نسخه PS4.
در ضمن اوایل بازی استاتر زیاد داشتم، مخصوصاً توی کات سین ها، ولی بعد از یکی دو ساعت کامل از بین رفت و روون اجرا میشد. نظرات بقیه ملت هم که نگاه کردم خیلیا همینجوری بودن، اوایل استاتر داشتن و بعد از مدتی خود به خود رفع شده، که حدس میزنن به دلیل shader caching هست(whatever that means)
در مورد خود بازی، اول از همه تایید می کنم که بازی رو کوجیما ساخته:D کات سین های طولانی و دیالوگ های عجیب و غریب(مخصوصاً سم که جاهای نامربوط F-bomb میندازه) و اینکه هر حرفی باید چند بار تکرار بشه، منو های بی دلیل پیچیده و tip های بعضاً احمقانه ای که میده:))یعنی جدی با دیدن این راهنمایی چند دقیقه داشتم به دوربین فرضی نگاه می کردم:D
20200714213924_1.jpg

ولی با این وجود، اصلاً نمیخوام این رویه هایی که اشاره کردم عوض بشه:-" یه چیزی در مورد نویسندگی و ایده پردازی کوجیما هست که فکر می کنم بازی هاش رو "خاص" می کنه، با این که حتی عاشقانش هم به احمقانه بودن بعضی قسمت هاش واقفن. البته یه بخشی از این خاص بودن هم به خاطر یوجی شینکاوا هست که اینجا هم طبق معمول طراحی هاش محشره. آهنگ های لایسنس شده بازی هم فوق العاده به تم بازی میخورن و آماده باشید که low roar بره تو لیست آهنگ ساز های مورد علاقتون.

در مورد گیم پلی هم، خیلی دارم ازش لذت میبرم، ولی من کسی هستم که کلاً با بازی هایی که حس سفر و اکتشاف رو القا می کنن مثل truck simulator ها و subnautica و journey خیلی حال می کنم، که اگر جزء comfort game ها هم باشن که دیگه بهتر، بنابراین میدونم ممکنه به سلیقه همه نخوره. روی very hard هم دارم بازی می کنم، و به نظرم درجه سختی مناسبه.
علاوه بر این، به نظر من، این بازی یکی از cool ترین بخش های آنلاینی رو داره که تا حالا تجربه کردم، مثلاً داری از A به B میری تا یه ماموریت رو کامل کنی، نگاه می کنی میبینی هنوز هم جا برای حمل کردن داری، با خودت می گی بذار چند تا از lost cargo های بقیه پلیر ها هم با خودم ببرم. یا مثلاً به منطقه mule ها میرسی، با خودت میگی بذار مخفیانه برم و post box اشون رو چک کنم، شاید قبلاً این mule ها چند تا پلیر رو خفت کرده ان و بسته هاشون رو این جا گذاشتن، بذار تا برشون گردونم شاید اون پلیر بهشون نیاز داشته باشه. یا مثلاً در حال سفر هستی که یهو از یه سربلندی که ندیدی پرت میشی پایین و بسته هات داغون میشن، با خودت می گی بذار یه تابلو اخطار یا نردبونی اینجا بذارم تا بقیه پلیر ها مثل من سُر نخورن. این که بازی یه کاری میکنه که موقع سفر از یه نقطه به نقطه دیگه فقط به خودت و منفعت خودت فکر نکنی و پلیر های دیگه رو هم در نظر داشته باشی، به نظرم دست آورد خیلی بزرگیه.

در ضمن عینک گوردون فریمن رو گیر آوردم که مثل این که فقط cosmetic هست:
20200716070955_1.jpg 20200716124727_1.jpg
ولی به شدت منتظر gravity glove الکس هستم که همونجوری که اینجا هم نشون میده مثل اینکه خیلی کاربردیه\:D/

چند تا سوال هم در مورد مکانیک های بازی دارم که احتمالا کنسول بازها که بازی رو رفتن میتونن جواب بدن:
- بهترین کاری که با بسته های ruined یا used میشه کرد بازیافت کردن هست یا کار دیگه ای؟
- یکی توضیح درست و حسابی در مورد hematic grenade میده؟ ارتباطش رو با بسته خون متوجه نمیشم.
- یه توضیحی هم در مورد EX grenade ها بدید، هر چه قدر به سمت BT ها پرتشون می کنم، فقط یه خورده دور و برشون رو نگاه می کنن، مگه قرار نیست این نارنجک ها هم کُشنده باشن؟
- در مورد mule ها، قبل از این که bolas gun گیرم بیاد و بتونم اینجوری دست و پاشون رو توی مبارزه ببندم، تنها راه چاره ام توی مبارزه با اینا، فراره؟ چون Hand to Hand combat سم خیلی ضعیفه و اینقدری که طول میکشه تا یکیشون رو ناکار کنم، بقیشون هم میرسن و پنج شیش نفری میریزن روی سرم:))

آخر سر هم، چند تا عکس همینجوری که گرفتم اینجا میذارم:
20200714212802_1.jpg 20200715145235_1.jpg 20200715220108_1.jpg 20200715224208_1.jpg 20200715224413_1.jpg 20200716074304_1.jpg 20200717110501_1.jpg 20200717112042_1.jpg

پ.ن: مثل این که بازی یه آپدیت 5 گیگابایتی دریافت کرده و توضیحات هم این هست:
This post launch patch includes added AVX judgement to CPU check at startup, stability improvements and general bug fixes
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,477
نام
عرفان
بهترین کاری که با بسته های ruined یا used میشه کرد بازیافت کردن هست یا کار دیگه ای؟
- یکی توضیح درست و حسابی در مورد hematic grenade میده؟ ارتباطش رو با بسته خون متوجه نمیشم.
- یه توضیحی هم در مورد EX grenade ها بدید، هر چه قدر به سمت BT ها پرتشون می کنم، فقط یه خورده دور و برشون رو نگاه می کنن، مگه قرار نیست این نارنجک ها هم کُشنده باشن؟
- در مورد mule ها، قبل از این که bolas gun گیرم بیاد و بتونم اینجوری دست و پاشون رو توی مبارزه ببندم، تنها راه چاره ام توی مبارزه با اینا، فراره؟ چون Hand to Hand combat سم خیلی ضعیفه و اینقدری که طول میکشه تا یکیشون رو ناکار کنم، بقیشون هم میرسن و پنج شیش نفری میریزن روی سرم:))
بسته های خراب شده به درد خاصی نمیخوره و بهترین کاری که میشه باهاشون کرد همون بازیافت کردن. منتهی بازیافت هم متریال زیادی به نسبت انجام مأموریت ها نمیده. بنابر این اگه کارگویی دیدی که خراب شده سمتش نرو

بدن سم به دلایل داستانی که بعدا متوجه میشی قابلیتی داره که از خروجی های بدنش میشه بر علیه bt ها استفاده کرد. پس وقتی حموم یا دستشویی میری میتونی اتاقش به طور خودکار گرنید درست میکنه ازش.

گرنید ها دو‌ نوع دارن یا به بی تی ها صدمه میزنن یا به انسان ها بعضی هم به هر دو و این تو توضیحات آیتم مینویسه. رنگشون هم با توجه به کاربردی که دارن تغییر میکنه مثلا تا جایی که یادم قرمز ها کشندن آبی بیهوش کننده و گیج کنندن زرد ها از کایرال کریستال استفاده میکنن.

ببین راهکار مشخصی در مقابل میول ها و بعد تر تروریست ها وجود نداره و بیشتر چالش برای میول ها تو این مبارزات سالم نگه داشتن کارگو هست چون اگه بیهوشت کنن میتونی دوباره دنبال کارگوت بری. چند تا راه هست:
راه اول کشتن که اصلا پیشنهاد نمیکنم چون اگه کسی رو بکشی باید تا ۲۴ ساعت بسوزونی جسد و الا یه voidout تو نقشه رخ میده و رفت و آمد سخت میکنه.

یا میتونی با بولا گان طناب یا اسلحه های آبی گیجشون کنی. حواست باشه وقتی از بولا گان یا طناب استفاده میکنی باید بعدش یه ضربه بهشون بزنی که بیهوش بشن و الا بند دورشون باز میکنن. طناب برای وقتی که بولا گان نداری به درد میخوره و خیلی بهتر از دست خالی، کار کردن باهاش آسون و میتونی تو یه ضربه knock out کنی طرف.

یا فرار کنی که اگه وسیله نقلیه یا speed skeleton نداری پیشنهاد نمیکنم.
بعدا حالا یه سری اسکیل و آیتم میگیری که کمک میکنه بهت و راه چاهش بیشتر تو دستت میاد ولی برای من این مبارزات هیچوقت آسون نشدن و همیشه یه بالانس سختی رو دارن.
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
8,632
نام
امیرحسین
یه آپدیت 5 گیگی برای بازی اومد.

DEATH STRANDING UPDATE V 1.01 OUT NOW

Hi everyone, we’ve just gone live with DEATH STRANDING Update V1.01 on PC. This post launch patch includes added AVX judgement to CPU check at startup, stability improvements and general bug fixes.

Keep on keeping on!
 
  • Like
Reactions: kamyy

PaPaBert

کاربر سایت
Aug 25, 2017
77
هنوز اپیزود دوم هستم 17 تای دیگه تا Grade 200 :Smoke:
155148


نمیدونم الگوریتم بازی چطور کار میکنه چیز هایی که میسازم دیگه خیلی شاهکار کنه دروبره 17 تا لایک میخوره ولی از بازی خارج شدم آی پی رو عوض کردم گذاشتم روی آلمان رفتم یه چیزی ساختم سریع لایک گرفت همینطوری هم داره میره بالا
نمیدونم واقعا آی پی دخیل هست یا نه ولی نتیجش جالب بود

155149
 

Attachments

  • Likes 03 Low.jpg
    Likes 03 Low.jpg
    40.7 KB · مشاهده: 26
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر