PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

ARTHUR WESKER

“We can’t change what’s done, we can only move on.
کاربر فعال
Jan 25, 2018
6,600
نام
Albiceleste
کسی فیلم The Postman رو دیده یا کتابش رو خونده؟!

View attachment 118972

دیدم یه نفر اشاره کرده بود که داستان Death Stranding خیلی شباهت داره بهش...
رفتم خلاصه داستان فیلم و کتاب رو خوندم، چارچوب داستانی‌اش دقیقا همونه به جز عناصر ماورایی DS:
- اتفاق‌های فیلم و کتاب در یه دنیای پساآخرالزمانی در آمریکا رخ میده.
- با توجه به حمله‌های تروریستی و جدایی‌طلبانه از طرف یه گروه شبه نظامی، جامعه آمریکا از هم می‌پاشه و تفکیک میشه.
- شخصیت اصلی یه پستچی هستش که ماموریتش گسترش امید بین افراد برای بازسازی جامعه‌ی آمریکاست.

دقیقا چارچوبش همون داستانی هستش که قبلا با توجه به نمایش‌ها و فیدبک‌های سایت GamesRadar، خلاصه‌اش رو توی همین تاپیک گذاشته بودم:

جالبه اصلا ندیدم کوجیما به The Postman اشاره کنه...
بدبختی اینه این فیلمه هم از نظر بیننده‌ها و منتقدا و هم از فروش بشدت داغون عمل کرده بوده... :D:|
اگه کسی فیلم رو دیده یا کتاب رو خونده بیاد بیشتر شفاف‌سازی کنه لطفا... بعد از اون نمایش گیم‌پلی، فقط به اورجینال و خفن بودن داستان امیدوار بودم و الان نمیدونم چه حسی داشته باشم!

ezgif-1-048bfb4173ca.gif

زیر 80 شدنش قطعی شد! :)) عجب کپی زده استاد!

پ.ن : هر چند منتقدان عزیز مثل فاجعه ی فانتوم پین برای استاد نمره را درمیارن!دو ماه بعد میان میگن فاجعه بود!:)
 
  • Like
  • Smile
Reactions: rezvideo and FUTURE

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
View attachment 118999

زیر 80 شدنش قطعی شد! :)) عجب کپی زده استاد!

پ.ن : هر چند منتقدان عزیز مثل فاجعه ی فانتوم پین برای استاد نمره را درمیارن!دو ماه بعد میان میگن فاجعه بود!:)
دیدم لایک می‌زنی فکر‌نمیکردم روت بشه بیای کامنت بدی :D سر فانتوم پین هنوز یادت نرفته یه ماه آواتارت چی بود که :))
 

BitsandBytes

we will not falter, we will not fail!
کاربر سایت
Sep 2, 2012
3,985
نام
Mohammad
کسی فیلم The Postman رو دیده یا کتابش رو خونده؟!

View attachment 118972

دیدم یه نفر اشاره کرده بود که داستان Death Stranding خیلی شباهت داره بهش...
رفتم خلاصه داستان فیلم و کتاب رو خوندم، چارچوب داستانی‌اش دقیقا همونه به جز عناصر ماورایی DS:
- اتفاق‌های فیلم و کتاب در یه دنیای پساآخرالزمانی در آمریکا رخ میده.
- با توجه به حمله‌های تروریستی و جدایی‌طلبانه از طرف یه گروه شبه نظامی، جامعه آمریکا از هم می‌پاشه و تفکیک میشه.
- شخصیت اصلی یه پستچی هستش که ماموریتش گسترش امید بین افراد برای بازسازی جامعه‌ی آمریکاست.

دقیقا چارچوبش همون داستانی هستش که قبلا با توجه به نمایش‌ها و فیدبک‌های سایت GamesRadar، خلاصه‌اش رو توی همین تاپیک گذاشته بودم:

جالبه اصلا ندیدم کوجیما به The Postman اشاره کنه...
بدبختی اینه این فیلمه هم از نظر بیننده‌ها و منتقدا و هم از فروش بشدت داغون عمل کرده بوده... :D:|
اگه کسی فیلم رو دیده یا کتاب رو خونده بیاد بیشتر شفاف‌سازی کنه لطفا... بعد از اون نمایش گیم‌پلی، فقط به اورجینال و خفن بودن داستان امیدوار بودم و الان نمیدونم چه حسی داشته باشم!
یکی دیگه از مشخصه های یک بازی خوب این هست که هیتراشو به مطالعه وادار میکنه. :D
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
یکی از بچه های اینجا یه سوالی براش پیش اومده بود، اینکه با توجه به این سیستم آنلاین و ساخت و ساز پلیرها توی محیط، اگه فرضا شما 3-4 ماه بعد از عرضه بخوای بازیو تجربه کنه قراره چه بلایی سرِ مپ بازی بیاد؟ من یوزر این رفیقمون رو پیدا نمیکنم امیدوارم خودش پست رو ببینه چون کوجیما به این سوال جواب داده. :D

Q: The world in the game Death Stranding will be constantly changing. How important is it to play the game from the release date? After all, after some time already all the roads will be paved with other games.

A: A popular question. It won’t be like that. It is important that the player can go through this adventure himself. The game provides mechanics that resets all actions of other players. Rains wash away everything that was done by other players. Plus, the gameplay is designed so that there is no strong influence from other players.

پ.ن: راجب تایم گیمپلی هم ازش پرسیدن که گفت نمیتونه عدد دقیق بگه ولی بازی طولانیه. ای کاش حداقل یه بازه تقریبی میگفت بفهمیم منظورش از طولانی حدودا چقدره...:-?
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,755
با توجه به تریلر آخری که دیدم نظرم نسبت به بازی کمی بهتر شد. الان میتونم بگم که ما با یه بازی کاملا متوسط از همه نظر طرف هستیم. البته امتیازات با توجه به اینکه اسم کوجیما پشتش هست از 82-3 پایین تر نخواهد اومد. ولی اگر کوجیما حذف بشه چیزی بین 70 - 75 میشد.
کسایی که دم از خلاق بودن و نوآورانه بودن بازی میزنن، بهشون پیشنهاد میکنم بازیهای ایندی رو تجربه کنن تا متوجه بشن خلاقیت در انحصار کوجیما نیست. خیلی ها با تیم های بسیار کوچکتر و سرمایه های ناچیز تونستن آثار نوآورانه ای خلق کنن که امثال کوجیما با اینهمه امکانات و سرمایه مادی و انسانی از انجامش عاجز هستن.
 

mohsen_mzh

کاربر سایت
Jun 15, 2008
862
نام
محسن
با توجه به تریلر آخری که دیدم نظرم نسبت به بازی کمی بهتر شد. الان میتونم بگم که ما با یه بازی کاملا متوسط از همه نظر طرف هستیم. البته امتیازات با توجه به اینکه اسم کوجیما پشتش هست از 82-3 پایین تر نخواهد اومد. ولی اگر کوجیما حذف بشه چیزی بین 70 - 75 میشد.
کسایی که دم از خلاق بودن و نوآورانه بودن بازی میزنن، بهشون پیشنهاد میکنم بازیهای ایندی رو تجربه کنن تا متوجه بشن خلاقیت در انحصار کوجیما نیست. خیلی ها با تیم های بسیار کوچکتر و سرمایه های ناچیز تونستن آثار نوآورانه ای خلق کنن که امثال کوجیما با اینهمه امکانات و سرمایه مادی و انسانی از انجامش عاجز هستن.
یه حدسی میزنی که امتیازاتش چند میشه بعد استدلال خودت (که کوجیما پشتشه و ...) رو به خودت تحویل میدی بعد از روی همون استدلال دوباره میگی خیلی ها با تیم های کوچکتر آثار نوآورانه تر خلق کردن؟ خوبی کلا؟
یعنی حتی نمیذاری بازی نمراتش بیاد بعد نتیجه گیری کنی. که اونم حتی اگر بیاد اگر بالا بشه یه داستانه پایین یه داستان دیگه!
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
یکی از بچه های اینجا یه سوالی براش پیش اومده بود، اینکه با توجه به این سیستم آنلاین و ساخت و ساز پلیرها توی محیط، اگه فرضا شما 3-4 ماه بعد از عرضه بخوای بازیو تجربه کنه قراره چه بلایی سرِ مپ بازی بیاد؟ من یوزر این رفیقمون رو پیدا نمیکنم امیدوارم خودش پست رو ببینه چون کوجیما به این سوال جواب داده. :D

Q: The world in the game Death Stranding will be constantly changing. How important is it to play the game from the release date? After all, after some time already all the roads will be paved with other games.

A: A popular question. It won’t be like that. It is important that the player can go through this adventure himself. The game provides mechanics that resets all actions of other players. Rains wash away everything that was done by other players. Plus, the gameplay is designed so that there is no strong influence from other players.

پ.ن: راجب تایم گیمپلی هم ازش پرسیدن که گفت نمیتونه عدد دقیق بگه ولی بازی طولانیه. ای کاش حداقل یه بازه تقریبی میگفت بفهمیم منظورش از طولانی حدودا چقدره...:-?

اوه شعط... بازی بارون زیاد داره پس
BotW flashbacks intensifies:-SS
 

bear14

کاربر سایت
Apr 24, 2017
223
با توجه به تریلر آخری که دیدم نظرم نسبت به بازی کمی بهتر شد. الان میتونم بگم که ما با یه بازی کاملا متوسط از همه نظر طرف هستیم. البته امتیازات با توجه به اینکه اسم کوجیما پشتش هست از 82-3 پایین تر نخواهد اومد. ولی اگر کوجیما حذف بشه چیزی بین 70 - 75 میشد.
کسایی که دم از خلاق بودن و نوآورانه بودن بازی میزنن، بهشون پیشنهاد میکنم بازیهای ایندی رو تجربه کنن تا متوجه بشن خلاقیت در انحصار کوجیما نیست. خیلی ها با تیم های بسیار کوچکتر و سرمایه های ناچیز تونستن آثار نوآورانه ای خلق کنن که امثال کوجیما با اینهمه امکانات و سرمایه مادی و انسانی از انجامش عاجز هستن.
حرف هایی میزنی خنده دار
 

sabco

کاربر فعال
Sep 16, 2009
1,595
یکی از بچه های اینجا یه سوالی براش پیش اومده بود، اینکه با توجه به این سیستم آنلاین و ساخت و ساز پلیرها توی محیط، اگه فرضا شما 3-4 ماه بعد از عرضه بخوای بازیو تجربه کنه قراره چه بلایی سرِ مپ بازی بیاد؟ من یوزر این رفیقمون رو پیدا نمیکنم امیدوارم خودش پست رو ببینه چون کوجیما به این سوال جواب داده. :D

Q: The world in the game Death Stranding will be constantly changing. How important is it to play the game from the release date? After all, after some time already all the roads will be paved with other games.

A: A popular question. It won’t be like that. It is important that the player can go through this adventure himself. The game provides mechanics that resets all actions of other players. Rains wash away everything that was done by other players. Plus, the gameplay is designed so that there is no strong influence from other players.

پ.ن: راجب تایم گیمپلی هم ازش پرسیدن که گفت نمیتونه عدد دقیق بگه ولی بازی طولانیه. ای کاش حداقل یه بازه تقریبی میگفت بفهمیم منظورش از طولانی حدودا چقدره...:-?
من بودم این سوال برام پیش اومده بود. این که وسایل رو بارون خراب می کنه تو همون نمایش فهمیده بودم اما خب اگه واقعا تعداد پلیرها زیاد باشه و به طور مداوم بازی کنن، باز خیلی وسیله باقی می مونه. چون که تو همون نمایش گفت که میشه وسایلی که توسط بارون خراب شدن رو تعمیر کرد. به نظرم احتمالا یه سیستمی داره که تمامی تغییرات بازیکن های دیگه رو به ما نشون نمیده. یعنی مثلا نهایت ما تغییرات فقط 10 تا از پلیرهای دیگه رو می بینیم. چون هر جور فکر می کنم اگه قرار باشه تغییرات همه بازیکن ها برای هم قابل مشاهده باشه واقعا موقعی که تعداد پلیرهای آنلاین زیاد باشن خیلی بازی شلوغ میشه. ولی خب از اونجایی که این سوال ازشون پرسیده شده و جواب دادن و یه سیستمی هم براش در نظرگرفتن میشه فعلا در این مورد نگرانی نداشته باشیم تا بازی بیاد و ببینیم واقعا نحوه کارکرد این سیستم با تعداد پلیرهای زیاد به چه شکل میشه.
 
  • Like
Reactions: Ludens

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر