PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

killzone1988

کاربر سایت
Feb 21, 2013
394
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یه کاربر باحال تو زومجی بخش های از تریلر ترجمه کرده
در شروع ویدیو صدای die hard man رو میشنویم که میگه: میکا آساما اولین نفری که سفر خودشو از شرق به غرب برای اتصال شهرهای امریکا شروع میکنه، اما به دلیل نبود زیرساختها تلاشش بی ثمر میمونه، کاری که الان میتونیم انجام بدیم، فقط یه سری تماس های صوتی محدود است. ماموریت تو اتصال کیوپاد (گردنبند سم) به گره ها و فعالسازی کایرال یا (کایرال ها) است. گذشته ی ما به هم مربوط است. دیتاهای پراکنده به هم وصل میشوند. در نتیجه 4.6 میلیارد سال تمدن و دانش بشری احیا میشود. کایرال ها مانند پرینتر سه بعدی عمل میکنن و DNA , زژنها وهرچیزی که فکرش را بکنین تولید میکنن، فقط برای بسیاری از موارد به ارتباطات نیاز است. بعد صدای سم میشنویم که درباره خاطراتش و زمان تحویل محموله صحبت هایی میکنه که متوجه نمیشم، این خلاصه دو دقیقه ونیم اول بود
از این به بعد هرچیزی که داخل پرانتزاست حرفهای تکمیلی من یا شخصیتای توی بازیه و هرچیزی نیست حرفای کوجیما (خوب میرسیم به اصل ماجرا جایی که کوجیما حرفاشو اینجوری شروع میکنه؛)
به دلیل اینکه تحویل کوئست در اینجا قرار داره میرم به سمتش و ماموریتمو میگیرم( 2:30 رو نگاه کنین کاملا متوجه میشین) که اسمش هست پایگاه کمپانی دای هارد (دای هارد ظاهر میشه و میگه: ماما برای تکمیل دستگاه با من تماس گرفت، برای اینکه بتونی این بارو حمل کنی، باید فلان کارو بکنی، این محموله شامل دارو و اسپرم انسان است، که تنوع ژنتیکی را به ویژه برای افراد سالمند تامین میکند. اگر در بین راه مردی طی فرایندی که تجربش میکنی (قابا توضیح نیست وباید خودت تجربش کنی) به نزدیکترین کایرال متصل میشی و (یه سری حرف زد که متوجه نشدم)) کوجیما: خوب من در اینجا کوئست و میگیرم، اسم کوئست هست [از مرکز شهر به بندر]، روی نقشه جای سه تا باریو که باید بردارید و میبینید، (دختره به شوخی میگه این که راهی نیست و کوجیما در جواب: بله مسافتی نیست.) خوب من اینجا دو تا کفش مخصوص (توی ادامه توضیح میده که ویژگی کفشا چیه واگه بفهمین شاخ در میارین) و یه نردبان و با پرینتر درست میکنم، خوب اینم از اسپرم، تخم و پلاستیک های محافظشون که در تصویر میبینین. خیلی خوبه (یا لازمه) که این چهارتا چیز همیشه همراهمون باشه: لیپا اسپری، بسته خون (بلاد پک)، (احتمالا ایتمای جونی هستن)، طناب کوهنوردی و چکمه شماره 69.8 (اسمشه). این تعداد نارنجک مخصوص دمو است و در بازی اصلی به علت بالانس بازی این مقدارو ندارین، به هر حال میتونید اونو روی لباس یا توی کوله پشتی بذارید، مثلا اینجا یه جای خالی هست و من نارنجک و اونجا قرار میدم، خب وزنمون پر شد
(بعد راجب قرار دادن نردبان روی کوله پشتی یا توی اون صحبت میکنه که توی هر حالت جای خاص خودشو میگیره، بعد درباره دایره زرد رنگ زیر پای سم صحبت میکنه که میگه وضعیت تعادل سم مرکز ثقلش را نشون میده) [دختره میگه ایا دوتا چکمه اوردی؟ که کوجیما سوالشو با سوال جواب میده و نمیفهمم چی میگه و ادامه میده اون چیزی که توی کیف سامسونترو با دست چپ یا راست میتونید حمل کنید میگه توش چیه ولی من متوجه نمیشم]
این حرفای کوجیما تا دقیقه 5 بود
وجیما: خب میخوام درباره حفظ تعادل یه نکته ای بگم هنگام بلند شدن از زمین و راه رفتن در جاهای سخت با دکمه های L و R میتونید تعادل سم را حفظ کنید. (دختره باشنیدن این جمله کلی ذوق میکنه، همونطور که صداش و میشنوین) خوب از زیر زمین مرکز توزیع (پایگاه) بالا میریم شما میتونید مکانیزیمی که وضیح دادمو در بالا رفتن از سربالایی ببینید، (حفظ تعادل با L و R) خب مرکز توزیع و ترک میکنیم (دختره وقتی وسعت محیطو میبینه باز ذوق میکنه، تا پایان ترجمه علت همه تعجبای این خانمو با این علامت! میگم مثل سری متال گیر ! کلا توی فرهنگ ژاپنیاست که زیاد تعجب میکنن.) ،کوجیما ادامه میده همونطور که میبینین نوار تعادل بسیار لغزنده است، با فشار دکمه سلکت قطب نما و نقشه نمایان میشود، و میتونید راهایی که به مقصد میرسید و ببینید !مثلا میتونید از راه A برید که با دره احاطه شده و باید تجهیزات راهپیمایی مناسب همراهتون باشه و یا از راه B برین که دشمنای زیادی داره و تجهیزاتتون باید مناسب جنگیدن باشه و یا میتونین کل راه و از اینجا دور بزنین که خوب مسیرتون خیلی دور میشه و در مدیریت انرزیتون دچار مشکل میشین! حفظ تعادلتون (یا انرژیتون) به میزان وزنی که حمل میکنین و سرعت حرکتتون بستگی داره. (میرسیم به توضیح اصلی تربن مکانیزم بازی ارتباط با دیگران در خواندن از اینجا به بعد دقت کنین ) [کوجیما جلوتر در هنگام مبارزه با اون هیولا جمله ای برای توضیح این قابلیت میگه ک میخوام همینجا بگم: شما تنها میجنگین اما تنها نیستین این لپ کلام و مهمترین حرف کوجیما درباره نحوه ارتباط بادیگرانه
(بر میگردیم به ادامه داستان)
با زدن دکمه ارتباط سم شروع به کمک خواستن میکنه
( تنها جایی که سم انگلیسی حرف میزنه ومیگه: over here. any body hear me ) و شما در این لحظه است که به سرور متصل شده و آیتم ها و راهنمایی هایی مثل ردپا با توجه به لول کاراکترتان برایتان در نقشه نمایان میشود. و در عین حال سنسور bb همه چیز هایی که بر شما اثر گذار است را از طریق طیف رنگی نمایان میکند. مثلا اینجا برای جلوگیری از اثرات مضر تابش من کلاه کپ میپوشم، لازم نیست عینک آفتابی بزنم همون کلاه کفایت میکنه، ولی چون فشنه من این کار را میکنم!! راه میرم و پزشو به همه میدم. {صدای خنده}
خب اینجا لزجی و پر خزه است باید حواسمونو جمع کنیم که چمدونامون خیس نشه. خب روی سطح آب حاشور های زرد و قرمز میبینین که میزان عمق آب و نشون میده، باید حواستون باشه که از گوشه ها حرکت کنین bb از خزه ها و لجن خوشش نمیاد و باید مواظبش باشین. خوب من اینجا از عمد میخوام وارد ناحیه پر عمق (قرمز) بشم، تا ببینیم چی میشه اگر روحیه لطیفی داری نگاه نکن! خوب 6 تا از بچه ها رو از دست دادیم، ( منظور اون تخمک و اسپرم هایی که اول بازی توی اینونتوریش گذاشتعه بود) خب مثل اینکه BB خوشش نیومد و قرمز شده، غصه نخور bb اونارو بر میگردونم. خب برای اینکه bb کوچولو رو آروم کنیم اول باید خودمون آروم شیم
کی میخواد برنج کوچولو رو ببینه؟ ! (اصطلاح ژاپنی) مقداری نوشیدنی انرژیزا میخورم برای ریکاوری. و مقداری موسیقی گوش کنین تا استرستون کم شه (یه سری حرف درباره موسیقی و نحوه برقراری ارتباط از طریق موسیقی میزنه که دقیقا متوجه نمیشم ایناحرفای کوجیما تا دقیقه 10 بود. امیدوارم راضی باشین)
خب این خطی که اینجا میبینید (شبیه رنگین کمون روی زمین) حاصل همون ارتباطیه که با سرور برقرار کردم و یه جور راهنما برای اتصال شرق به غربه (همون هدف کوئست که فکر کنم باید چند نفری این ارتباطو برقرار کنین)
خب یکی از راهها برای ارتباط اینه که یه راهی برای پایین اومدن از اینجا پیدا کنم که هم خودم برم پایین ، هم بقیه، (بله درست حدس زدین ایتم هایی که در محیط رها میکنید برای بقیه قابل دیدن و استفادست)
من اینو خراب نمیکنم چون میتونه یه راه برگشت به خونه باش، این خط قرمز ابی که میبینین منطقه ارتباطیه که قبلا وجود داشته، همینطور که میبینین از ابی به سمت بالا ارتباط وجود داره و از قرمز به اینطرف ازتباط قطع شده یعنی انتن ضعیف شده و نکته ای که وجود داره شما نمیتونین در از خط قرمز به بعد از پرینترتون استفاده کنین. برای گذشتن از رودخونه در این موقع از سال میتونم از نردبان استفاده کنم ولی فصلهایی وجود داره که آب بالا میاد و دیگه نردبان کاربردی نداره !!(برگام!! اینجا به دختره حق میدم تعجب کنه) هنگام رد شدن از نردبان اگر وزن شما بیشتر از 65kg باشد امکان سقوط شما دو برابر میشه، و اگر این اتفاق بیفته چمدوناتون خراب میشه و هر چیزی که تا الان جمع کردین به فنا میره. (از اینجابه بعد حرفاش واضح نیست ولی به طور کلی درباره صداهای عحیب و غریب محیط صحبت میکنه که میتونی با لبلست جذبشون کنی و بعد کارای خاصی باهاش بکنی. تا لینکه به اون هلوگرام تو ترمینال میرسه)

هلوگرام میگه (چه کسی (مرد یا زن) ارتباط برقرار میکند؟، من 222 هستم به من ملحق شو (یا منو متصل کن)) کوجیما: با گذاشتن کیوپاد (گردنبند) در محفظه اطلاعات شما اپدیت میشه و تغیراتی که در محیط ایجاد کردین روی سرور آپلود میشه و برای بقیه قابل مشاهده و استفادست.خوب طبق نقشه من اینجا بودم و این ارتباط هارو ایجاد کردم ولی از اونجایی که حافظه 222 کاملتره نیازی به قبلیا ندارم! خب بریم با 222 مکالمه کنیم ببینیم دیگه چب گیرمون میاد(دختره میگه من اینو میشناسم شبیه معلم دبیرستانمه) هلوگرام: [من توانایی های زیادی دارم منو با خودت ببر (منظور جسمش نیست اطلاعات زنتیکیشه) مثلا میتونم ماهیگیری کنم (شاید بازی ماهیگیری داره و با داشتن 222 اسکیل ماهیگیریتون بالا میره، شایدم یه شوخی باشه دقیقا نمیدونم) میتونی از صورتم استفاده کنی که این باعث تغییر رنگ پوستت میشه (داره به face off تیکه میندازه) اصلا بیخیال یه راه بهتریم هست میتونی از اثر انگشتم که توی اون محفظه است استفاده کنی!] کوجیما: خوب اینجا حق انتخاب دارین که اونو به عنوان همراه انتخاب کنی یا نکنی، خب اون مهارت فیشینگ داره و میتونه یه حور تاخییر توی یه چیزی بندازه (دقیقا نمیدونم چی) اما من فکر نمیکنم یه نیمه هارمرنیک!(شاید یه نژاد توی بازی باشه) انتخاب خوبی باشه. ولی ساز دهنی خوبی داره

خب این نردبانی که اینجا میبینین فردی به نام جان ساخته همراه یه نوت که نوشته من رویاهای بزرگی دارم من مطمئنم گه چیز خوبی از من دریافت میکنین، اوه و اینم رد پاهاشه، بریم ببینیم چی گیرمون میاد.(دختره درباره جان یه سوال میکنه و کوجیما میگه) من نمیتونم اونو ببینم ولی ردپاهش و اثری که در محیط گذاشته را میتونم حس کنم! همچنین میتونید از کفش هااستفاده کنین و اونارو به اشتراک بذارین،
این فراتر از auto save در بازی ها حتی از نوع ابریه اونه (کلود سیو) (در ادامه حرفایی در باره کفش میزنه که چه نقشی در save کردن بازی داره و اگر گمش کنین چی میشه یا اگر در محیط رهاش کنین بقیه میتونن ازش لستفاده کنن ولی محدودیت های لولی وجود داره، مثلا یه فردی با لول 1 نمیتونه از کفش های فردی با لول 9 استفاده کنه!!!) خب حالا وقتشه که از سازدهنی که از آقا معلم گرفتیم استفاده کنیم!! (منظورش با دخترست) این یه جور مدیتیشن برای bb حساب میشه (اینجا دختره و کوجیما یهه سری لالایی ژاپنی برای bb میخونن بعد کوجیما درباره انواع کمپ زدن توضیحات مختصر میده و میگه کلا سه مدل استراحت داریم، اولی مثل همینی که الان میبینید میتونید هرجایی بشینید و تا حدی ریکاوری بشین، دومین حالت (که در دامه میبینین) جاهایی مثل بن فایرای دلرک سوازه که امکانات بیشتری برای ریکاوری در اختیارتئن میذاره و سومی هم در پایگاه ها میتونید به حمام ببرید و کلا همه آسیباتون و خوب کنین)
خب اینجا میخوام یه چندتا قابلیتو نشونتون بدم، خب بذارین این چمدونارو خالی کنم، حالا میربم روی این چرخ و این سرپاینی رو به این صورت اسکیتی میریم تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنیم، (دختره میپرسه: وسایلتو اونجا جا گذاشتی! غیب نمیشه؟ کوجیما: نکتش همینجاست!) و ادامه میده: خب خفا درچمن! (قایم میشیم تو چمنا) همونطور که میدونی من بخشی از وسایلمو جا گذاشتم، اما هنوز از اونایی که رو لباسمه میتونم استفاده کنم، خب این کفشایی که من پوشیدم سرو صدای زیادی داره (زیاد برای مخفی کاری خوب نیست) وباید خیلی خیلی آروم راه برم تا متوجه حضورم نشن، [در لحظه کشتن دشمن درباره لوت کردنش و نحوه کشتنش با استرند حرف میزنه ( اینکه به آسونی زدن فقط یه دکمه انجام نمیشه و باید با آنالوگا یه کارایی بکنی مثل cqc تو متالگیر)] خب میرسیم به باکسهایی که قفلهای مختلفی روشون هست اما من برای این نمایش اونا رو هک کردم، بازش کنیم و چیزای به درد بخور ازش برداریم: خب این یه اسکلت خارجیه که به سرعتتون کمک میکنه، خب اسلحه را عوض میکنیم که اسمش هست آشوب قدرت (امیدوارم اسم نهاییش این نباشه
خب من اینو قبلا توی چمدونم میذاشتن ولی الان رو لباسم قرار میدم چون میخوام ازش استفاده کنم، (فکر کنم درباره اگزو سوییت حرف میزنه) و میتونه سرعتتون و به 155 کیلو متر برسونه! (نمیدونم چرا دختره تعجب کرد، وقتی این حرف و شنید یا وفتی دشمنای بازی را دید) (بعد راجب مکانیزم اسلحه توضیح میده که این اسلحه هر موجود زنده ای که سر راهش باشه رو بی حس میکنه) البته اینجا نمیشه درگیر شد و باید پا به فرار گذاشت. (دوپا داری دوپای دیگه ام قرض کن و فرار کن، که واقعا با این اگزو سوییتا این اتفاق افتاد!) میتونید چمدوناتونو به عنوان اسلحه تو صورت دشمنا پرت کنید ولی باید در نظر داشته باشین که امکان داره وسیله هاتون خراب شه، پس بهتره با چمدونای دشمنا این کار را بکنید. (یه حرفایی درباره سوار ماشین شدن و مکانیکای اون میزنه که متوجه نشدم) خوب اینجا یه دره بزگ و من میتونم با اگزو سوییتم ردش کنم و از شر دشمنای لعنتی خلاص شم!
خوب اینم حرفای استاد تا دقیقه 26
یه نکته جالب درباره اسلحه که گلوله های آبی پرت میکرد میخوام بهتون بگم. کوجیما حس شخصی که مورد اصابت این گلوله ها قرار میگیره را اینطور توصیف میکنه: وقتی شخصی با این گلوله ها برخورد میکنه، احساس کرختی میکنه و میره تو یه جور خلسه، کوجیما این حسو با خوردن یه جور خوراکی ژاپنی مقایسه میکنه
(به اسم tirimochi mitoki که البته اسم اصلیش kirimochi mitoki) حالا دقیقا نمیدونم،خواسته بگه حس خوبیه (مثل خوردن یه میتوکی خوشمزه!) یا حس بدیه (مثل خوردن یه میتوکی بدمزه!)
بعد از دیگه 26 دیگه حال نداشته ترجمه کنه :))

تریلر دوم کوجیما: خوب میخوام رلجب ویژگیهای استراحت نوع سوم و تفاوتش با دو تای دیگه صحبت کنم، این دستگاهی که اینجا میبینید، فشار خونتون و علائم حیاتی شما رو تنظیم میکنه وخونتون تصویه میکنه، (شبیه به حجامت خودمونه) و خون های آلودتونو، به یه دستگاه تصفیه میفرسته که بعدا برای ساخت چیزهای مختلف به کارتون میاد، (مثل مهمات بیولوژیکی).
خب سم از خواب بیدار میشود. (هنگام بلند شدن سم میبینید که سم دستبندشو از تخت باز میکنه ودوباره روی مچش میبنده، فکر میکنم که ای ن دستبند شبیه یه سرم عمل میکنه و در طول خواب سم خون او را به دستگاه تصفیه میرسونه) ( صدای هوش مصنوعی اتاق و میشنویم که بهش صبح به خیر میگه)، کوجیما:خب سم پورتر بریجز با بازیه نورمن ریذاس، که پلیر هر اسمی که میخواد روش میتونه بذاره، این دمو نیست، بخشی از گیمپلی بازیه که میتونیذ سم و تکون بدین، این جای که توش هستیم اسمش، بخش محصولات (تجهیزات) سم است. که با پیشرفت و سلیقه هر بازیکن در ارتباط است. (متفاوت است). اینجا سم شبیه ترکیبی از نورمن کوچولو و مامان گال گام (کارتونی ژاپنی) شده!! [خنده دختره] خب اینحا بعد از اینکه از خواب بلند شد میتونید یکم باهاش بازی کنید تا سر حال بیاد. سم حتی بهحر کات دوربین هم واکنش نشون میده! همونطور که میبینید اینجا ازمون میخواد که ببریمش حموم، به صورت کاملا مودبانه (به اکت سم توجه کنید) جاهای زیادی مثل اینجا وجود داره که سم دیوار چهارم و میشکونه!!! (دختره با شنیدن این جمله تعجب میکنه و فریاد میکشه!!!) کوجیما: وقتی روی صورتش زوم میکنید، واکنش نشئن میده و مثل بازیگرا ازتون میخواد برید عقب، اگر به اینکار اسرار بورزم اعصابش بهم میریزه و با حرکاتش، میگه، گیر کی افتادیم!!!

این حرکتی که ازش دیدین یه عمل کاملا تصادفی بود (از پیش رندر شده نیست)، ما هزارتا نوع از این موشن کپچر ها ظبط کردیم که با توجه به موقعیت عمل میکنه، (دختزه با شنیدن این جمله ! میکنه و وقتی فیگور گرفتن سم را میبینه، میگه این ادا اصولی که سم درمیاره الان تو شبکه های اجتماعی ژاپن جلو وبکما ترنده!!)
[منطورش دخترای تینیجرن که جلوی وب کما س.ک.س چت میکنن] کوجیما در جواب دختره میگه : بله مثل اینکه مد روزه (دقت کنید که به جای کلمه ترند از مد روز استفاده میکنه تا خودشو بزنه به کوچه علی چپ تا بگه من این چیزایی که تو میگیو نگاه نمیکنم!!، ولی در ادامه این حرفشو نقض میکنه و میگه البته نورمن خیلی ناز شده!)، کوجیما: بگذریم حالا به عنوان مثال رو پاهاش زوم میکنیم ببینیم چه اتفاقی میفته، به نظر میرسه ریتم خوبی داره!!! (منظورش ریتمیه که سم با پاهاش گرفته). حالا بیاید لای پاش زوم کنیم (کوجیما تا کامنت منو حذف نکنه ول کن نیست!!!)، اوه خجالت کشید! بیاید این کارو با بزرگنمایی بیشتر تکرار کنیم. (دختره شاکی میشه و میگه راجب این کارا قبلا با من هماهنگ نکرده بودی! حیا کن!:lol: (لین و در نظر بگیرین که دختره با کوجیما 30 سال اختلاف سنی داره!) کوجیما: حیا! لمنه؟ کجاشو دیدی من به این راحتیا وا نمیدم! :lol::lol::lol:(و دوباره اون کا رو میکنه و سم هم یه سری اکت انجام میده که کوجیما در توضیحش میگه این دفعه علاوه بر درخواست حموممیگه یه دخترم به من بدین!) {صدای خنده} کوجیما: از اونجایی که من تنم خیلی میخاره و فحش خورم مخصوصا تو tgs خیلی ملسه ( tgs های قبلی منظورشه) دوباره تکرارش میکنم،:lol:=)) خوب این دیگه تهش بود گندشو در اوردیم (عصبانی شدن سم و مشت زدنش به دوربین منظورشه!)
کوجییما با لحنی طنز میگه خوب اینم یکی از هزاان موشن کپچری بود که با آقای ریداس ظبط کردیم، اون کارشو خوب بلده! [فریاد دختر از تعجب]! کوجییما: با انالوگها میشه دست سم را به حالت اشاره در اتاق حرکت داد، سپس بازدن کلید اکشن، اونو به سمت هرجایی برد، مثلا میفرستیمش به سمت روشویی، همونطور که میبینید این یه روشوره و سنسورهای حرکتی زیادی اینجا فعاله، (یه چی شبیه هوی رین) مثلا با ضربه زدن روی انالوگ (R3 یا L3) میتونید شیر اب و باز کنید. کوجیما باخنده: نمیتونم واسه دیدن چهره خوشگلش صبر کنم، اخه خودم ساختمش! (حرف مترجم: غرورت تو حلقم!) کوجیما: خب حالا یکم شکلک جلو اینه! (دختره به سم میگه عجب جیگری!) کوجیما: با زدن کلید شاتر میتونی این جیگرو برای همیشه ثبت کنی! (شیطون تو تیکه انداختن خیلی فرض و استاده) [ در ادامه کوجیما با فردی که داره بازی میکنه وارد مکالمه میشه که دقیا متوجه نمیشم (یه سری حرفایی که بین خودشون طی کردن، شخص سوم با شماره هایی که کوجما بهش میگه انجام میده و اینکار تا زمانی که سم دوباره از سمت آینه به تخت برمیگرده ادامه میدن)

کوجیما: همونطوری که میدونید، این مکان برای شفا و ریکاوری بازیکن ساخته شده. (دختره: من میخوام دوش گرفتن سم و هرچه زودتر ببینم)
کوجیما در جوابش: خانم باحیا! برات چشمک زد، مثل اینکه باهات موافقه! (منظورش چشمک زدن سم تو دوربین بود!:lol: [دهنتو سرویس کوجیما از سنت خجالت بکش!]) (بعد کوجیما در باره حموم توضیحاتی میده، مثلا میشه توش موسیقی گوش کرد، یا وفتی با اب داغ حموم میکنی بخاراتش از نشون داده شدن بدن سم جلو گیری میکنه، وسایتای درجه بندی گیم نباید نگران این مورد باشن![اینجا لحنش جدیه و اگر دقت کنین دختره هم مسخره بازی در نمیاره!] و در اخر به توری [شخصی که گیمپد دستشه] میگه بربم حموم و یه نگاه بندازیم.)

من فکر میکردم این یکی راحتتر باشه نگو گول زمان کمشو خوردم!
فکر کنم تا فردا ظهر طول بکشه، خواهش میکنم صبوری به خرج بدین و همراهم باشین نمیدونین ترجمه تریلر چقدر کار زمان بریه مخصوصا وقتی آماتور باشی پس، با امتیاز دادن بهم انرژی بدین شاید فکر کنید این چه جور آدمیه که هی گدایی لایک میکنه! ولی نمیددونین وقتی من لایکهای بالا رو میبینم چقدرانگیزه میگیرم که تا ته کار ادامه بدم. بابت غلطای املایی هم معذرت میخوام، چون واقعا وقت ویرایش ندارم، به بزرگی خودتون ببخشین!

----------------------------------------------------------------------------

آیا به استاد ایمان نمی آورید :lol:=))
:Praying::fearscream::sob::Psbutton:❤️
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
احساس من نسبت به این بازی کاملا برعکس با احساسیِ که قبل از انتشار mgsv داشتم، به نظرم بازی ds بسیار خفن از آب در میاد و سوپرایزهای زیادی توُ دلش داره

مولتی پلتفرم نبودن و موتور حاضر و آماده داشتن قضیه رو خیلی با mgsv متفاوت میکنه، این باعث میشه تایمی که قرار خرج خروجی گرفتن روی پلتفرم های دیگه و ساخت انجین کنن رو خرج جزئیات و قوی تر کردن بازی کنن

همینم که یک ساعت و نیم گیم پلی (حالا از هر چی!) + کات سین ها نشون دادن یعنی محیط بازی خیلی بزرگ و پر جزئیاتِ (با در نظر گرفتن تجربه تلخ کوجیما و ما! از تریلرهای mgsv)

خیلی حس میکنم این بازی مثل mgs4 پرِ از کات سین های زیاد و طولانیِ، به هر حال نظر من اینه بازی خیلی خوب از آب در میاد، فقط باید صبر کرد و دید تا به نتیجه قطعی رسید.
 

SepehrR

کاربر سایت
May 23, 2006
1,684
نام
Sepehr
راجع به DS از یه طرف با این همه جزییاتی که کوجیما نشون داده مگه میشه که اصل گیم پلی و محیط خالی باشن و هیچی نداشته باشن؟(آفتاب و لگن ۷ دست، شام و نهار هیچی؟) اما از یه طرف دیگه یه حسی وجود داره که اگر واقعا هیچی تو بازی نباشه و همه اش همینی باشه که دیدیم چی؟ چیزی که نگران میکنه منو این هست که بازی تو ۳ سال ساخته شده.
 
  • Like
Reactions: killzone1988

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
F7CAB091-18A1-4AB6-944E-2F5B61CE91CA.jpeg

کوجیما توضیح میده چرا این اتاق خصوصی لازم بوده. بنظرم اگر بازی بتونه اون احساس تنهایی، ترس ، سختی و تنشی که در طول مسیری که طی میکنیم رو به خوبی القا کنه این پرایوت رومه خیلی اتفاقا لذت بخش هم هست. اخرین بازی ای که خیلی حال میکردم بقولی با سیف هوس بازی د اویل ودین بود! میرفتی بین جکو جونورای وحشتناک با ترسو لرز بسختی عبور میکردی همین که به سیف هوس میرسیدی یه احساس ازادی و ارامش خاصی بهت دست میداد با اون موسیقی پسزمینه ای که پخش میشد که میخواستی تا مدتها همونجا بمونی واسه خودت قهوه بریزی :D ds هم همینه بعد از یک مسیر طولانی و روبه رو شدن با طبیعت سخت ، موجودات اهریمنی و ترسناک ، سرو کله زدن با نیروهای تروریستی که مدام ماموریتت رو به خطر میندازن و سپس عبور از تمام این تنش ها و رسیدن به private room میتونه اون حس ازادی و ارامشی بهت بده که ترجیح میدی مدتی تو همون حس امنی که توی اون اتاق وجود داره بمونی و قبل از اینکه دوباره به اون محیط خشن و بی رحم برگردی کمی با اون حال هوا سپری کنی و بقولی از ارامش قبل از طوفان لذت ببری.
 

INCENT∇

کاربر سایت
Dec 12, 2013
333
نام
مهران
کوجیما در آخرین توئیت خودش رسما اعلام کرده که گیم پلی های نشون داده شده در TGS تنها "گیمیکی" بیش نبودند، بنابراین این موارد نشون داده شده (بنابر تعریفی که از "Gimmick" تو فرهنگ انگلیسی هست و شاید خیلی ها راجع بهش درباره تبلیغ کالاهای دیجیتالی شنیده باشید) موارد بی اهمیتی بودند که برای جلب توجه نمایش داده شدند و گیم پلی اصلی چیزی جدی تر و فراتر از این گیمیک های بی اهمیت هست.

پ.ن: تو این توئیت جواب اون دوستانی هم که میگن بازی تو گیم پلی های اخیر به تاریکی و سنگینی تریلرهای ابتدایی نیست داده شده، بازی های کوجیما همیشه عناصر طنز داشته که به گفته خودش این عناصر طنز برای تحمل پذیرتر شدن جو سنگین بازی هاش هست.



116642


در ادامه ببینید گیفی راجع به دو خط آخر توئیت کوجیما که دلم نیومد نفرستم:

:Circle: (گیف حاوی اسپویل از بازی MGS4 هست)


116645
 
آخرین ویرایش:

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
نمایش گیم‌پلی جدید رو دیدم. باید اعتراف کنم مرعوبِ مطلقم. گوتی تو این سالِ نه چندان پربار که هیچ، به نظرم اولردی جزو نامزدهای GOTGه.
پ.ن: از لحاظ حس سندباکس بودنش مقایسه‌شو با BOTW خیلی قبول دارم ولی مقایسه‌ش با RDR2 از لحاظ واقع‌گرایی شوخی‌ه. خیلی از واقع‌گرایی‌های RDR2 دلیل کافی و ضرورت برای وجودشون حس نمی‌شه. بخاطر همین‌م هست که برای خیلی‌ها حس خسته کننده بودن و از ریتم افتادن می‌ده. شبیه به اداست و فقط انگار واقع‌گرایی برای واقعگرایی‌ه. ولی اینجا اصل ما‌جراست، خودِ گیم‌پلی‌ه. RDR2 انگار از دورن و از همون اول با واقعگرا بودن ساخته نشده فقط یه بازی‌ اوپن ورد کلاسیک‌ به سبک اکشن‌ه که خیلی سینمایی شده. اگه بحث واقع‌گرایی نه از نظر ظاهر که فقط گیم‌پلی باشه به نظرم BOTW خیلی بیشتر و اساسی‌تر واقع‌گراست تا RDR2.
دقیقا این نکته ای که شما گفتی، نقطه قوت بازی بود. برای منی که ساعت ها بیخیال مراحل اصلی و فرعی میشدم، همین نکات ریز بی اهمیت در پیشبرد داستان تو القای اون حسی که دنبالش بودم بی نهایت کمک میکرد. حالا کسی خوشش نمیاد، خب بیخیال اینا میشه و مستقیم میره سراغ مراحل.
واقع گرایی رو(حالا در هر حدی که پیاده سازی شده باشه) من به طور مشخص نکته منفی یا مثبت نمیدونم. یه انتخاب از سوی سازنده است که البته میتونه یه سری هارو عاشق بازی کنه یا متنفر کنه.
منظورم اینه مثل روایت بد یا باگ زیاد یا هوش مصنوعی ضعیف نیست که هیشکی خواستارش نباشه. نکته منفی نیست. یه ویژگی بازیه که به انتخاب سازنده تو بازی قرار گرفته.
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
امید به یه بازی یا به خاطر اعتماد به سازنده است یا به خاطر خود نمایش های بازی.
مثلا الان خبر بازی راک استار یا بازی کن لوین بیاد بیرون من چشم بسته منتطر یه اثر فوق العاده خواهم بود.
کوجیما هم همینه.
طبیعیه طرفدار های شخص کوجیما به موفقیت بازی امید داشته باشن. کاملا هم طبیعیه و هیچ اشکالی هم نداره. ولی دیگه موفقیت بازی رو به این نمایش ها ربط ندید چون انصافا شاید حدود 80 دقیقه از بازی رو تو چند پارت نشون دادن که اصلا مورد فک اندازه نداشته. اکشن بازی(برمبنای نمایش ها) در بهترین حالت meh بوده و هوش مصنوعی ها ضعیف. به شدت هم احتمال خسته کننده بودن راه رفتن ها(برمبنای نمایش ها) وجود داره. راجب داستان و اتمسفر هم خب بعیده کسی به کوجیما شک داشته باشه.
بهتره اینجوری بگم که اگه کوجیما یه آدم کمتر شناخته شده بود، حتی با وجود این بازیگر ها(گرچه جز مدس میکلسون سوپراستار دیگه ای نیست تو بازی و نورمن ریداس و مارگارت کوالی هم اصلا ستاره تراز اول و شناسنامه دار حساب نمیشن) الان کسی هیچ اهمیتی نداشت براش بازی.
در کل به عنوان فن مایکرو امیدوارم بازی موفق شه چون تهش بازی های خوب سونی رم با قرض گرفتن کنسول و ... تجربه میکنم ولی به عنوان کسی که ضمن احترام زیاد برا کوجیما، هیچوقت فنش نبودم، این بازی تا الان چیزی نداره که منو شگفت زده کنه.
حالا بحث متال گیر 5 رو باز نمیکنم که یه وقت ترور نشم.:-":-":-":D:D:D ولی اون بازی تو روایت و اپن ورد سازی اشکالات زیادی داشت که امیدوارم الان بار این بازی رفع شده باشه.
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
من که از بازی خوشم آمده ولی اینجا رو قشنگ مشخصه هیچی با مبارزات بازی حال نکرده عزیزانی که از انیمیشن بازی دفاع میکنن یه رای به اینم میدادن ضایع نشه خو! :D:-"
Capture3.JPG
 
  • Like
Reactions: Z-fan

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
تو آخرین پنل TGS مشخص شد که بازی هنوز یه کارکتر معرفی نشده داره که در موردش اصلا صحبتی نشده و مشخص هم نیست بازیگرش کیه.

حدس میزنید کی باشه؟ کیانو ریوز مثلا؟:D
بنظرت واضح نیست کیه؟ :D
f2635e78-87a3-4635-bc6b-2fa67f2b5521.jpg

لول :D

ولی جدی چه خبره تیم کست بازی؟ 9 تا از شخصیتای مهم معرفی شدن، کاش بیشتر از این دیگه رو نکنن قشنگ حالمون جا بیاد موقع دیدنشون تو بازی. یه شخصیت زن دیگه هم هست که هنوز معرفی نشده!
 

Play4Fun_0

کاربر سایت
May 2, 2019
397
تو آخرین پنل TGS مشخص شد که بازی هنوز یه کارکتر معرفی نشده داره که در موردش اصلا صحبتی نشده و مشخص هم نیست بازیگرش کیه.

حدس میزنید کی باشه؟ کیانو ریوز مثلا؟:D
احتمال زیاد خود کوجیما هست :D
 
  • Smile
Reactions: voldmort

Kirk-Hammedd

Abandon the safety of mindless following
کاربر سایت
Oct 23, 2010
2,783
نام
حامد
قبلا هم گفتم این بازی قشنگ رو تیغ داره راه میره
یا جر میخوره یا همرو جر میده....حد وسطیم نداره
چه خون و خونریزی راه بیفته بعد از عرضه بازی.
مراقب باشین جر نخورین چون به حالت دیفالت اگر در هر جبهه ای قرار بگیرین احتمال جر خوردن وجود داره.
 

Play4Fun_0

کاربر سایت
May 2, 2019
397
بنظرت واضح نیست کیه؟ :D

ولی جدی چه خبره تیم کست بازی؟ 9 تا از شخصیتای مهم معرفی شدن، کاش بیشتر از این دیگه رو نکنن قشنگ حالمون جا بیاد موقع دیدنشون تو بازی. یه شخصیت زن دیگه هم هست که هنوز معرفی نشده!
با این همه بازیگری که جمع کرده تو بازی یاد تیم منتخب جهان میافتم تو فیفا 98 :D
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
تو آخرین پنل TGS مشخص شد که بازی هنوز یه کارکتر معرفی نشده داره که در موردش اصلا صحبتی نشده و مشخص هم نیست بازیگرش کیه.

حدس میزنید کی باشه؟ کیانو ریوز مثلا؟:D
کوجیما چند ماه پیش بنظر هینتی داد که من دنبالشو گرفتم و فرضیه رو توی این تاپیک مطرح کردم، کوجیما از آدام درایور ویدئو کلیپ و عکسهای متنوعی گذاشت، یه ویدئو از حالت هایی که بیشتر کوجیما میپسنده!
اما الان، البته هنوزم احتماله و نمیشه قطعی دونستش

z95044_.jpg

y34403_.jpg

 
  • Like
Reactions: benjohn

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر